register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Mootorifetiš   1 2  
Poster Message
matukas
  
Mootorifetiš
Netisurfajad on juba ehk näinud aga ikkagi pakkuge tootja ja mudel ;)


____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
16.04.2009 at 20:48
Raceboy
 
Mootorifetiš
Bugatti Veyron?

____________________________
www.vems.ee
16.04.2009 at 21:10
Wolle
  
Mootorifetiš
quote:
Raceboy: Bugatti Veyron?
Seda vist ei olnud väga raske arvata ;)

____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest

Ford. At least they circled the problem.
16.04.2009 at 21:21
fkaasik
Mootorifetiš
Peaks olema jah. Kaks audi V8t (W16) ja 4 turbot
16.04.2009 at 21:22 1 edit. Last edited 16.04.2009 at 21:24 by fkaasik
raimo_r
Mootorifetiš
http://www.caradvice.com.au/11238/bugatti-veyron-164-review/4/

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
16.04.2009 at 21:24
matukas
  
Mootorifetiš
Just nii - Bugatti Veyron 16.4
Aga selle üüratu koosluse peale sattusin juhuslikult, kui GT-R teemast inspireerituna hakkasin huvi pärast otsima selle sama (Veyron) masina hoolduse hindu :)
Leidsin ühe huvitava kirjatüki, kus seletati superauto omamise valu ja võlu: Veyroni ostmisel allakirjutatavas lepingus on kirjas, et absoluutselt kõik remonditööd sooritab Bugatti ja kui tahad auto maha müüa, siis peab teavitama Bugattit ostja isikust ning nemad otsustavad, kas ostja sobib Bugatti imagoga või mitte. Mittesobivuse korral ostavad nad ise auto tagasi :)

EDIT: Minu jaoks on sisepõlemismootorite tipp praeguse hetke seisuga just see mootori-käigukastikooslus. Aga kui jääb silma mõni sarnane autol kasutatav huvitav mootori(-käigukasti) kooslus ärge häbenege seda leidu siin teemas teistega jagamast.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
16.04.2009 at 21:58 1 edit. Last edited 16.04.2009 at 22:03 by matukas
-XR-
Mootorifetiš
Seal on 2 "tagasihoidlikku" Veyronit täitsa müügis olemas.
Surutise ajal on Eestist tahtjaid kindlasti palju :D
http://prestigecars.ae/showroom/index.aspx?lft=shr&shr=ac

minult ka mootor:
16.04.2009 at 22:05 1 edit. Last edited 16.04.2009 at 22:06 by -XR-
Raceboy
 
Mootorifetiš
"Turbo-Panzer": Porsche 917/30 Can-Am Spyder'i 5,4liitrise töömahuga bokser-12, millel kaks turbot. Tavaseade 1100 hj @ 7800 p/min, 1112 Nm @ 6400 p/min. "Forsseeritud" seade: turbo laaderõhk 2,7bar, 1580 hj @ 7800 p/min, 1310 Nm @ 6500 p/min. 0-100 km/h 1,9 s, 0-160 km/h 3,9 s, 0-320 km/h 10,9 s, tippkiirus 414 km/h.
Mootor oli lisaks õhkjahutusega.



____________________________
www.vems.ee
16.04.2009 at 22:18 1 edit. Last edited 16.04.2009 at 22:19 by Raceboy
matukas
  
Mootorifetiš
Miks mitte Veyron vaid McLaren SLR, küsiti ükskord Sõõrumaa käest. Põhimõtteline vastus tuli, et SLR on praktilisem. Tegelikult tähendab see vastus minu jaoks, et SLR on lihtsam hankida ja saab kiiremini kliendi kätte.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
16.04.2009 at 22:18 1 edit. Last edited 16.04.2009 at 22:20 by matukas
-XR-
Mootorifetiš
quote:
matukas: Miks mitte Veyron vaid McLaren SLR, küsiti ükskord Sõõrumaa käest. Põhimõtteline vastus tuli, et SLR on praktilisem. Tegelikult tähendab see minu jaoks, et SLR on lihtsam hankida ja saab kiiremini kliendi kätte.

tegelt see tähendab, et sõõrukas on rott, aga ei julge tunnistada :D

matukas, vastasid mootori pildile ka ühtlasi?
16.04.2009 at 22:22
matukas
  
Mootorifetiš
quote:
-XR-: ...matukas, vastasid mootori pildile ka ühtlasi?
Pole ju keeruline vastata, kui pildi peal hiirega parem klõps ja vaadata, kuhu juhatab :) Tuttav tuli enne sedagi ette aga kuna ma väga Mersu-teemasid ei jälgi siis vihje oli abiks ;)


____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
16.04.2009 at 22:39
-XR-
Mootorifetiš
quote:
matukas:
quote:
-XR-: ...matukas, vastasid mootori pildile ka ühtlasi?
Pole ju keeruline vastata, kui pildi peal hiirega parem klõps ja vaadata, kuhu juhatab :) Tuttav tuli enne sedagi ette aga kuna ma väga Mersu-teemasid ei jälgi siis vihje oli abiks ;)


sohk :P ärge klõpsige piltide peal ;)

16.04.2009 at 22:41
matukas
  
Mootorifetiš
quote:
-XR-: ...sohk :P ärge klõpsige piltide peal ;)
Minu postitatud piltide peal võite klõpsida, kuna modifitseerin need mõõtu ja panen oma serverisse üles, et originaallehtede pealt ära kadudes tühja kohta ei jääks :)


____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
16.04.2009 at 22:50
zeke
Mootorifetiš
quote:
fkaasik: Peaks olema jah. Kaks audi V8t (W16) ja 4 turbot

copy paste artiklist. Hand made over 300 hours, in a stunning glass building called the Atelier, by twenty specialists using Bugatti designed components if you will.
E36 Cup autosid ehitatakse kauem käsitsi.

____________________________
MX-5, 116
16.04.2009 at 23:07
matukas
  
Mootorifetiš
quote:
zeke:... E36 Cup autosid ehitatakse kauem käsitsi.
Ja palju neid seal CUP-auto ümber mahub ehitama? Ka 20?


____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
16.04.2009 at 23:15
Moss
 
Mootorifetiš
Esimese pildi peal tundub ikka üüratu kolakas olema.
17.04.2009 at 00:46
I.V.B
Mootorifetiš
Kõige vingem auto siia teemasse on kindlasti McLaren F1 oma 627 vabalt hingava hobujõu, kerge kaalu ja manuaalkastiga. Selles kolmes teguris on põhjus, miks nende autode hinnad räigelt tõusevad ja kõigi ülejäänud hüperautode hinnad pigem langevad. Juba kasvõi puhtalt hääle põhjal tundub McLaren F1 kõigi aegade kõige ägedam aparaat üldse. Muidugi hoolduse teemast niipalju, et alla 600k EEK'i omamata ei olevat mõtet õli vahetama minnagi. Bugattiga pidavat veidi odavamalt pääsema. Aga kes see selliste autode puhul raha loeb? See rõõm jäetakse GT-R'i omanikele.


17.04.2009 at 04:19
peep
 
Moderator
Mootorifetiš
Veyron pole ühegi teise superautoga otseselt võrreldav kui tervik. Nii nagu paljud väljaandedki on kirjutanud, sellist asja nagu Veyron vaevalt enam lähiajal toodetakse, sest Piech'i suguseid esiteks ei lasta suurkorporatsioonide otsustajate hulka ja kui lastaksegi, siis neile ei anta säärast tegevusvabadust. Kõik need Veyron beater'id on pigem kiirusele orienteeritud aga kui tervik jäävad selgelt alla. Lugemist ka, How Bugatti Veyron works ?

Muidu, kes on seda autot ise näinud, siis uskumatu, kui väike see auto on.

Mõõtmed

F1 4288 x 1821 x 1140
Veyron 4462 x 1998 x 1159
GT-R 4545 x 1755 x 1340
997 4461 x 1808 x 1310

Ehk ta on umbes sama pikk kui 911, 20 cm laiem ja 15 cm madalam.
17.04.2009 at 08:48
BlueStang
 
Mootorifetiš
Ei leidnud pilte, aga paneksin siia Köenigsegg CCR combo pildi - seda lihtsal põhjusel, et enne Veyroni tulekut jõudis ca 2 kuud edetabeli tipus olla just see auto oma Mustangi mootoriga:P

Edit: faktivead
17.04.2009 at 14:26 2 edits. Last edited 17.04.2009 at 20:32 by BlueStang
-XR-
Mootorifetiš
quote:
BlueStang: Ei leidnud pilte, aga paneksin siia Köenigsegg CCX combo pildi - seda lihtsal põhjusel, et enne Veyroni tulekut jõudis ca kuu aega edetabeli tipus oll just see auto oma Mustangi mootoriga:P



Muidu CCX mootor on juba Koenigseggi enda inseneride disain.
CCR-i mootor oli Fordilt.

See on CCR-i mootor:
17.04.2009 at 14:28 3 edits. Last edited 17.04.2009 at 14:32 by -XR-
peep
 
Moderator
Mootorifetiš
Minu teada oli Fordilt ainult plokk ja seegi tugevalt modifitseeritult.
17.04.2009 at 17:22
-XR-
Mootorifetiš
quote:
peep: Minu teada oli Fordilt ainult plokk ja seegi tugevalt modifitseeritult.

Seda loomulikult.

McLaren F1 autol oli ka bemmi plokk ja loomulikult tugevalt modifitseeritud.


Ja näiteks Pagani autodel on AMG 7.3 mootorid ;)
17.04.2009 at 18:10 1 edit. Last edited 17.04.2009 at 18:11 by -XR-
BlueStang
 
Mootorifetiš
jajah just CCR, jõuad sa siin kõiki riisikaid meeles pidada täpselt
17.04.2009 at 18:35
raimo_r
Mootorifetiš
quote:
-XR-:
McLaren F1 autol oli ka bemmi plokk ja loomulikult tugevalt modifitseeritud.


Mitte ainult BMW plokk vaid see ongi McLaren F1 jaoks suurendatud töömahuga BMW mootor, mis algselt oli mõeldud M8 jaoks (ehk emmitud 850i jaoks).

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
17.04.2009 at 20:22 3 edits. Last edited 17.04.2009 at 20:23 by raimo_r
Silwer
Mootorifetiš
quote:
raimo_r:Mitte ainult BMW plokk vaid see ongi McLaren F1 jaoks suurendatud töömahuga BMW mootor, mis algselt oli mõeldud M8 jaoks (ehk emmitud 850i jaoks).

"BMW Motorsport did develop a prototype 8 Series with a lightweight body that was known as the M8. Originally envisioned as a Ferrari competitor, only a single prototype was ever produced, equipped with a special 550 bhp (410 kW) version of the S70 engine, essentially a bored out version of the M70 with experimental multi valve cylinder heads. A common misconception is that this engine eventually ended up in the McLaren F1. However, when this was suggested to McLaren's designer Gordon Murray, the idea was rejected because the engine was overweight and too long for the McLaren F1. A whole new engine was designed which has a closer resemblance to the later euro S50B30 BMW M3 engine."

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
17.04.2009 at 20:43
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Mootorifetiš   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.