register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Sidurikorvi tugevdamine  
Poster Message
vvt
  
Sidurikorvi tugevdamine
Kuna siin võidusõiduasjatundjate kontsentratsioon suurim, siis selline küsimus.

Siduril vaja tugevdada "haaret", et ta kannataks ettenähtust 1,5 korda suuremat momenti. Kas idee kasutada topelt taldrikvedrut on väga rumal mõte? Ses mõttes, et uus korv on mul olemas, kuid enne puuri sisselöömist küsiks targemate käest. On sellist asja keegi proovinud? Need korvi ääres olevad lehtvedrude pakid, mis ühendavad korvi ja surveplaati on lihtne paksemaks teha, aga see ei mõjuta jõudu, millega surveplaat kettale peale surub. On olemas ka "ametlik" variant, aga üks uus stock korv kapis ja neid sidurikorve, kus jupppe võtta, on hunnikus.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
21.03.2009 at 19:16
Moss
 
Sidurikorvi tugevdamine
http://www.netikka.net/ville.vieri/e127t_18.htm

Võta, kirjuta talle ja pärast räägi meile ka kuidas kogemus sellise asjaga oli. Tema erinevalt paljudest teistest soomlastest saab ka inglisekeelest aru.
21.03.2009 at 20:59
mart154
 
Sidurikorvi tugevdamine
BMW 240mm?

Sachs Race Engineering korv ja KEP 4 või 6-labaline ketas, Kannatab kenasti 600+ njuutonit.
Piisavalt soodne, et isegi mitte mõelda leiutamise peale.


21.03.2009 at 21:08
Lembit
Sidurikorvi tugevdamine
Idee ei ole väga rumal ja seda kasutati varasematel aegadel.
Vedrude arvust olulisem on see, et peale korvi paigaldamist asuks vedru ka oma maksimaalse jõu asendis (peaaegu sirgelt).
Sinu asemel kaaluksin päris tõsiselt ka mingeid tehase jäigemaid korve, nagu siin on ka soovitatud. Labadega ketas ei ole IMO tänavale mõistlik, kui sul pedaali ja korvi geomeetriat muudetud ei ole.
23.03.2009 at 16:28
mart154
 
Sidurikorvi tugevdamine
quote:
Lembit: Idee ei ole väga rumal ja seda kasutati varasematel aegadel.
Vedrude arvust olulisem on see, et peale korvi paigaldamist asuks vedru ka oma maksimaalse jõu asendis (peaaegu sirgelt).
Sinu asemel kaaluksin päris tõsiselt ka mingeid tehase jäigemaid korve, nagu siin on ka soovitatud. Labadega ketas ei ole IMO tänavale mõistlik, kui sul pedaali ja korvi geomeetriat muudetud ei ole.


Millest selline väide?

Antud komplekti kasutavad eestis üsna mitu BMW-d. Siiani probleemideta.
23.03.2009 at 16:36
Lembit
Sidurikorvi tugevdamine
quote:
mart154:
quote:
Lembit: Labadega ketas ei ole IMO tänavale mõistlik, kui sul pedaali ja korvi geomeetriat muudetud ei ole.


Millest selline väide?

Antud komplekti kasutavad eestis üsna mitu BMW-d. Siiani probleemideta.
Väide oli ainult labadega ketta kohta. Selle üks eeliseid orgaanilise ees on väiksem vajalik surveplaadi käik, millega saab kompenseerida geomeetriamuutusi (vvt võiks näiteks teha uue surveplaadi, mis toetuks vedrule paar mm tsentrile lähemale ja saaks juba märkimisväärse lisasurve käigu vähenemise arvelt). +50% momendi kinnihoidmiseks ei ole vaja ilmtingimata metallkeraamikat kasutada ja orgaaniline on tänaval palju mugavam. Siduri kestmine, tänavasõidul paratamatult ettetuleva libistamise juures, näiteks on parem. Samuti nõuab "labadega" sidur palju täpsemat siduripedaaliga opereerimist ja kipub olema selline on/off seade, kuna ei ole enamasti kokkusurutav.
Igaühele oma. Mina tänavale ei paneks. Sellest ka IMO
23.03.2009 at 17:06
Moss
 
Sidurikorvi tugevdamine
quote:
Lembit: (vvt võiks näiteks teha uue surveplaadi, mis toetuks vedrule paar mm tsentrile lähemale ja saaks juba märkimisväärse lisasurve käigu vähenemise arvelt).

Kaugemal ikka... või panen ma ise puusse millegagi?
24.03.2009 at 10:47
Lembit
Sidurikorvi tugevdamine
quote:
Moss:
quote:
Lembit: (vvt võiks näiteks teha uue surveplaadi, mis toetuks vedrule paar mm tsentrile lähemale ja saaks juba märkimisväärse lisasurve käigu vähenemise arvelt).

Kaugemal ikka... või panen ma ise puusse millegagi?
Survele töötava taldrikvedruga korvil on enamasti punktid vedru tsentrist väljapoole minnes järgmiselt: Survelaagri toetuspind - traatrõngas neetide all - surveplaadi toetuspind. Sidurikettale mõjuva surve suurendamiseks peab surveplaadi toetuspinna tooma traatrõngale lähemale, et suurendada jõuõlga - ühtlasi väheneb sellega paratamatult surveplaadi käik.
24.03.2009 at 11:25
Moss
 
Sidurikorvi tugevdamine
Jajah, nüüd lõi pildi ette.
24.03.2009 at 12:44
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Sidurikorvi tugevdamine  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.