register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Estfield - wirx   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
wirx
  
Estfield - wirx
Kuna 911tt leidis endale kurva, kuid õnneliku lõpu, siis oli juba suvel plaan osta mõni raja sõbralikum masin. Kahjuks GT3 ei mahtunud eelarvesse ning mõned ringid Estfieldi kõrvalistmel olid korraliku templi mällu söövitanud, kui autost, millega sõidad nagu tsikliga ja elamus oli vägev, soetasingi endale ühe kodumaise auto Estfield.
Algul oli plaanis valida rs2000 mootoriga isend http://www.motors24.ee/Default.aspx?page=view&id=137303&pg=0&sort=paid kuid kohapeal selgus, et selle olukord ei olnud just kõige parem(töötab, kuid iluvigasi palju, eks sellest ka soodne 65k hind) Valituks osutus hoopiski see http://www.motors24.ee/Default.aspx?page=view&id=137307&pg=0&sort=paid
Tegemist on täis alumiinium raami ning alumiinium plekiga mudeliga, mis kaalub koos praeguse mootoriga kõigest 400kg!!!
All on vormeli esirattad koos vormeli magneesium velgedega (velg+rehv kaalub umbes sama palju, kui tava auto 1 rehv)
Vedrustus on reguleeritava kõrgusega ja võimalik on vedrude vahetusega ka jäikust muuta, hetkel on masin rinka seades, seega vägagi jäik tänavate jaoks.
Hetkel on peal mootor Honda 1,1l V4 EUROPE sikli 93 kW mootoriga varustatud 5 k. järjestiklülituse kkastiga alumiiniumraamiga, mis on plaanis arvatavasti Hayabusa 180hj vastu vahetada(kaalult kergem ning tulevikus ka rohkem ressurssi pakkuv) üks arutelu sellel teemal ka siin http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=3&t=2533 Plaanis olid alguses veel VW õhkjahutus, S2000, type-r, toyota VVTL...kuid nende kaalud olid liiga suured või hinnad kõrged.
Iste on vahust vormeli tüüpi iga mehe per... järgi valatav ülikerge, tänaval sõidu jaoks tulevad sisse tavalisemad recaro vms-d, mis rinkal saab vahu vastu ringi vahetada.
Põhja all ja taga on ventuuri, mis toimetab suurtel kiirustel päris edukalt.
Pidurid ees on Lada ketas ja taga Volvo alum sillal Volkari ventileeritav ketas.
Tagasillas Volvo originaal LSD, ülekanne 3,4.
Massi vähendamiseks saab taha panna Lada silla ja turvakaarel lisatoed ära koristada.
Auto on plaanis kindlasti ka tänava legaalseks teha.
Igatahes, kui kellegil on kusagil mõni hayabusa vedelemas või teavad, kust peale ebay saada, siis lähiajal soovin selle mootori ka ära osta, et saaks kuivema ilma korral kevadel juba sõita.


Ma nüüd ei oska öelda, kas caterhamil on kardinaalselt midagi teisiti, kui estfieldil(minu teada pole) igatahes kurvisuutlikusest annab väikse ülevaate see leht http://www.fastestlaps.com/car483c20f837e99.html
Praeguse mootoriga oli Indrek Teppan vististi 58seki saanud saugal


Lähi ajal lisandub autole -
vahekast tagurpidi käigu jaoks
Mõistliku hinna puhul roolilt käikude vahetamine (hayabusale pidi olema siduri kit, mis võimaldab ilma sidurita gaasi maha võtmata käike vahetada)
Tuled-signaal jms vajalik ARK-i jaoks
2 istet tänaval sõiduks
4 velge koos eagleF1 asymetric või michelin PS2 rehvidega või toyo r888
uus "armatuur laud" hayabusa kelladega
alcantarat siia-sinna pehmenduseks
mõni kobedam esi "klaas", et ei peaks kiivrit kandma koguaeg sõites

Kas just kohe alguses, kuid järgmine aasta kindlasti on plaan tõsta hj-de üle 200 (230hj tuuning pidi umbes 10k kanti maksma), et oleks võimsuse-kaalu suhe 1hj=2kg
Kusjuures turbo kit maksumusega 25k võimaldab tõsta mootori jõu 500ni :) siis oleks isegi koos minuga auto kergem, kui hobujõu numbrid....kahjuks kaob sellisel pisikesel putukal peale seda vist kogu sõidetavus ka.
Eks esimene aasta tuleb kindlasti õppimise tähe all veeta, sest pole ju auto mitte ühtegi abimeest, peale enda käte-jalgade...kõige rohkem hirmutab mind ennast ABS-i puudumine.

Hetkel näeb auto välja selline

Rohkem pilte siin http://wirx.ee/pildid/main.php/v/estfield/

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
16.01.2009 at 15:57
rustang
  
Moderator
Estfield - wirx
Vot see on tõsine rinkapill! :)

Sellest autost oli ka Autolehes mõni aeg tagasi artikkel, kindlasti hea abivahend ringraja süvaõppeks!
Kui tahad neid magneesiumvelgi värvida siis mul on mingit spetskrunti.
16.01.2009 at 16:16
matukas
  
Estfield - wirx
quote:
Ja siin üks hea video ka caterhamist hayabusa mootoriga
See väike video oli Lotus 7 :) Aga edu! OT-le on vaja uut verd :)

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
16.01.2009 at 16:18
wirx
  
Estfield - wirx
ma olen juba vana kala :D 3s aasta hakkas jooksma ;)
praegu just rääkisin nahatajaga ja arvatavasti lasen alcantaratatda-nahatada istmed ära, siit aga küsimus, mis aluseks võtta, teppan näitas mulle klaasplastist vormi, kuid see polnud just mingi kõige kergem..on muidu mingeid mõistliku hinnaga lahendusi veel?

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
16.01.2009 at 16:27 1 edit. Last edited 16.01.2009 at 16:33 by wirx
matukas
  
Estfield - wirx
Uue vere all mõtlesin autot ;)

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
16.01.2009 at 16:35
KaroK
Estfield - wirx
Ära siis seda alumminiumraami üle koorma.
Alumiinium kipub ka väsimusele kehvemini vastu pidama.

Ei kujuta ette, millise klaasi sinna tegema peaks, sest sellise klaasiga nagu esimeses postis toodud punasel,
pidi linnas sõitma vähemalt päiksekatega ja maanteel kindlasti kiivriga.
16.01.2009 at 16:36
-fred-
 
Estfield - wirx
quote:
wirx:
Massi vähendamiseks saab taha panna Lada silla ja turvakaarel lisatoed ära koristada.

Seda alu korpusega silda võib siis mulle pakkuda.
16.01.2009 at 16:37
wirx
  
Estfield - wirx
tegelt see oli teppani copy-paste....tean, et väga hää sild ja 30k kanti hinnaga :P

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
16.01.2009 at 16:41
hents99
  
Estfield - wirx
Edu selle elukaga, tõesti hea pill, isegi selle pealoleva niru mootoriga.


____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
16.01.2009 at 17:03
peep
 
Moderator
Estfield - wirx
See on kindlasti kõva feelinguga auto, olen isegi sellisest unistanud ja mine tea, kunagi ehk ...

Eks igaühel ole erinev riskitaluvus aga kui mina sellisega rajal kiiresti sõita plaaniks, siis oleks kindlasti teemaks täispuur, see turvakaar jätab õblukese mulje.
16.01.2009 at 17:27
Jesper
 
Estfield - wirx
Ja armstrapid kah.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
16.01.2009 at 17:44
python
 
Estfield - wirx
Väga hea valik, eriti veel, kui tuleb bike mootor!
OT: Magneesium velgede kohta: Kas pikalt kasutuses olnud veljed pole enam kasutuskõlblikud, kuna väidetavalt pidid tekkima mingid õhumullid, kui neid röntgeniga kontrollida?
16.01.2009 at 18:30 2 edits. Last edited 16.01.2009 at 18:48 by python
elmord
Estfield - wirx
Siin on üks lonkav 'busa sinu autole doonoriks:
http://www.avariilised-autod.ee/autod/?id=13721&m=2&jutt=5&lisa=autodV&keel=ee
16.01.2009 at 20:34
T-Style
Estfield - wirx
Sellega ikka seda sõidufiilingut jätkub:D
Ja mis puutub tollesse Hayabusa mootorisse siis uuri kindlustuste käest kuna eelmine aasta kanti maha vähemalt 2 seda tõugu ratast,seda siis ühe inimese poolt.
16.01.2009 at 20:50
wirx
  
Estfield - wirx
Olgem ausad, peale Peebu crashi vaatamist igatseks küll parema turvalisusega autot ja kui kiirused suuremaks lähevad, ei välista ka täispuuri ehitamist...
Mis asjad need armstrapid on?
Busa on tiba uus-kallis...aga kui keegi ülejäänud osa hea hinnaga ära ostaks, võiks täitsa mõeldav olla ju...
Kindlustused panevad peale omanikult välja ostu kohe masinad müüki...arvatavasti on need mõlemad busad juba uue omaniku leidnud...

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
17.01.2009 at 00:14
hents99
  
Estfield - wirx
Siiani pole ükski Estfield üle "katuse" käind. Kas mõni muu -field või -seven seda on teind, ei oska kommenteerida.


____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
17.01.2009 at 00:26
uzzac
 
Estfield - wirx
indrek sõitis 160hp lada konega raud raamil estfieldiga pärnus samu aegu...ise 7 aastat estfieldi omanikuna võin öelda et ilma prillide vms ei ole mõtet rooli ronida...maanteel alla kiivri ei soovita (putukad, kivid)...linnas ajab asja ära see teppani replica vanakooli klaas + prillid...edu elukaga...loodan ka EHOC üritustel sind sellega näha kui registrisse saad
17.01.2009 at 00:27
hents99
  
Estfield - wirx
Intsil on raja oma rekord lada konega estfieldiga. Minuteada sai ta selle alumiinium elukaga peaaegu oma rekordi üle lüüa, aga tegi rajal pirueti ja kaotas aega, olles 1 sekundi võrra aeglasem oma rekordist. Ta palju sellega sõita ei saand.

Linnas on ka suht fun sõita, pole prille vaja, maanteel on soovitatav kiiver või prillid+suu kinni hoida. :)

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
17.01.2009 at 00:32
-XR-
Estfield - wirx
quote:
hents99: Siiani pole ükski Estfield üle "katuse" käind. Kas mõni muu -field või -seven seda on teind, ei oska kommenteerida.


Donkervoort, Caterham, Lotus 7, Locost, Westfield jne jne... <- neist on nii mõnigi üle katuse käinud ;)
17.01.2009 at 00:36
Pierre
Estfield - wirx
quote:
-XR-:
Donkervoort, Caterham, Lotus 7, Locost, Westfield jne jne... <- neist on nii mõnigi üle katuse käinud ;)

mainin, et Morgan + 8 oli initsiatiiv taoliste autode loomiseks....ilmselt on nende kõigiga ennast surnuks sõidetud.

nagu autorahvas teab, surnuks võib sõita end ka 55hj, - või vähemamagi!

absoluutselt ei oma tähtsust üldine sõiduštaaž, hing peab olema õige.
inimene peab olema vastav. ;)
17.01.2009 at 02:10 1 edit. Last edited 17.01.2009 at 02:19 by Pierre
Silwer
Estfield - wirx
Äge asi. Pole küll pidevalt uurinud aga tundub et nende Estfieldide hinnatase on viimasel aasta jooksul juba päris meeldivalt madalale langenud...

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
17.01.2009 at 09:53
Moss
 
Estfield - wirx
Ega Sul vist lähiajal pole plaanis neid velgi välja vahetada? :p
17.01.2009 at 14:31
joonas
Estfield - wirx
Tore, et sellise masina rajale valisid!
Kui pikk juht mahub Estfieldi veel normaalselt? Ehk kui palju seal jalaruumi on?

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
17.01.2009 at 14:52
wirx
  
Estfield - wirx
Mis asjad on EHOC üritused? Estfieldi klubi? Küll saab registrisse...
Kuidas muidu need suuremad tuuleklaasid toimivad, mida välismaistel autodel näinud olen, on's kellegil aimu-praktilist kogemust?
Estfieldi hinnad on hetkel jah täiega maas, juba suvel plaanisin osta, siis olid samaväärsed 200k+ kanti hinnaga, hetke 75k oli ju veel koos km-iga täielik võileib (hint-hint-hint ;) ) Eks kui opentrackid tulevad teen potensiaalsetlee ostuhuvlistele ka sõitu(ise sain samamoodi pisiku)
Mina mahtusin kõrvale päris kenasti äea 184cm...aga ma olen selline lühikoivaline ka, kuid arvan, et kui tellida või lasta ümberehitada, siis paneb ka 2m sinna sisse kenasti ära....Teppanil mitmed uued raamid olid laiendatud kerega kohapeal olemas(mõni ka alumiiniumist) sinna mahuvad ärimehed isegi ära :D (no need 130kg+)


____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
18.01.2009 at 22:57
matukas
  
Estfield - wirx
EHOC = ESTfield Happy Owners Club

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
18.01.2009 at 22:59
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Estfield - wirx   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.