Poster |
Message |
matukas |
VW Polo G40-92 - matukas
Raffa tungival soovil avame teema. Moded võivad siia tõsta osa minu massinaga seotud postidest FWD <> RWD teemast.
Ma muidu väga palju ei kirjuta oma pisikesest, aga aja jooksul on midagi üles täheldatud selle veebiviite taga. Profiilis on sama autoviide. Siin foorumis võiks siis norida, selle kallal, mis tehtud mis tegemata
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
30.01.2008 at 17:58 |
|
pppp |
VW Polo G40-92 - matukas
Viitsid neist 247 mm esipiduritest äkki natuke lähemalt rääkida? |
31.01.2008 at 15:21 |
|
matukas |
VW Polo G40-92 - matukas
Enam vist pole palju rääkida. Sellisest kohast oleks võtnud. Eesmärk oli 13" velg jätta, aga peab ikkagi 15" mõõduga leppima. Wilwood on kogu aeg silme ees, kui tootjat valida. Kui kellelgi on pakkuda parem variant (loe: odavam), mis oleks kahelt poolt haarav ja 4 töösilindriga ning 15" velje sisse ära mahuks, andke teada. Ja muidugi Polo-le võiks sobida kah väikese vahetüki abil
EDIT: Polo jaoks kõlbavad minu teada Golf 1/2 supportid. Sealt Rallydesign lehelt peab siis Brake alt vaatama neid. Spets Polo jaoks eraldi rida pole.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
31.01.2008 at 16:49 |
1 edit. Last edited 01.02.2008 at 13:08 by matukas
|
Jesper |
VW Polo G40-92 - matukas
Volvo 200-seeria omad äkki? Ma enda Escortile ostsin sellised, aga installini pole jõudnud. 22mm ketas mahub sisse, aga Polole sobivuse kohta ei oska lambist kosta. Escorti jaoks tuleb uued augud teha ja ketast natuke treida. |
31.01.2008 at 17:25 |
1 edit. Last edited 31.01.2008 at 17:26 by Jesper
|
matukas |
VW Polo G40-92 - matukas
Mul 4x 100 BMW 6,5x 15" veljed. Väga ei viitsiks velgedega esialgu jamada. Üritaks veermiku ning kere paika saada, seejärel mootor/käigukast ning viimasena veljed. Rehv peab niikuinii norm olema, et korralikult sõita saaks.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
31.01.2008 at 18:29 |
|
Jesper |
VW Polo G40-92 - matukas
No siis pane bemmi kettad ka ja ongi okas. E30 325 (dziises ma tean juba neid e-sid peast, jube ) ketas on 260mm ja koos Volvo sadulaga läheb jeeli-jeeli 13" velje sisse, 15" sisse peaks lupsti ära mahtuma. |
31.01.2008 at 19:53 |
1 edit. Last edited 31.01.2008 at 19:57 by Jesper
|
mart154 |
VW Polo G40-92 - matukas
quote: Jesper: No siis pane bemmi kettad ka ja ongi okas. E30 325 (dziises ma tean juba neid e-sid peast, jube ) ketas on 260mm ja koos Volvo sadulaga läheb jeeli-jeeli 13" velje sisse, 15" sisse peaks lupsti ära mahtuma.
See tsiises-e30 see kasutab stockis isegi 14'' velge.
Muide. mul on lähiajal plaanis teha masohistlikud katsetused seoses brembo 4-kolvilisega ja ~288mm kettaga 15'' velge proovida
Eks annan tulemustest teada. |
31.01.2008 at 20:05 |
|
Jesper |
VW Polo G40-92 - matukas
No Rustang võib rääkida kui palju ta pidi viilima et seesama kombo 13" sisse mahuks, mina sobitasin need huvi pärast "kuivalt" kokku ja tundus et mahub küll. Kui vaja, võin proovimiseks juppe laenata, mul endal läheb nagunii kõvasti aega enne kui jõuan tagasi Fordi juurde. |
31.01.2008 at 20:12 |
3 edits. Last edited 31.01.2008 at 20:13 by Jesper
|
hall |
VW Polo G40-92 - matukas
quote: mart154: Muide. mul on lähiajal plaanis teha masohistlikud katsetused seoses brembo 4-kolvilisega ja ~288mm kettaga 15'' velge proovida
Eks annan tulemustest teada.
no ma ei tea, mis seal nii väga erilist on? Mul mahub 295 mm ketas ja neljakolviline AP Racing sadul 15" velje sisse...
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
31.01.2008 at 20:25 |
|
mart154 |
VW Polo G40-92 - matukas
quote: serõi: quote: mart154: Muide. mul on lähiajal plaanis teha masohistlikud katsetused seoses brembo 4-kolvilisega ja ~288mm kettaga 15'' velge proovida
Eks annan tulemustest teada.
no ma ei tea, mis seal nii väga erilist on? Mul mahub 295 mm ketas ja neljakolviline AP Racing sadul 15" velje sisse...
Ma ei imestagi. Korralike juppidega.
Teine asi on saada see asi toimima "prügihunnikust" leitud juppidega.
Supportid on mõeldud 315mm kettale ja 16'' veljele. Kettad tulevad vist vabsjee Citröeni omad
Ja seda autole, millel on raskusi suuremate 1-kolviliste mahutamisega |
31.01.2008 at 21:00 |
|
hall |
VW Polo G40-92 - matukas
Volkaritel (Passat GT, Corrado jms) on ju kah tehasest ilgemad suured pidurisadulad koos 288 ketastega mahutatud 15" velje sisse.
Ise olen sama komplekti kasutanud G2-l ja probleeme mittemingisuguseid...
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
31.01.2008 at 21:25 |
|
rustang Moderator |
VW Polo G40-92 - matukas
quote: Jesper: No Rustang võib rääkida kui palju ta pidi viilima et seesama kombo 13" sisse mahuks, mina sobitasin need huvi pärast "kuivalt" kokku ja tundus et mahub küll. Kui vaja, võin proovimiseks juppe laenata, mul endal läheb nagunii kõvasti aega enne kui jõuan tagasi Fordi juurde.
Viilisin ketta välisdiameetrist ca 5 mm maha ja 13 velgede sisemusest tuli keevituskohad tasaseks lihvida ning mahtus. Iseasi, et Volvo rauast sadulad on päris rasked. Samas minu auto tagasihoidlike kiiruste juures pole veel pidurid otsa saanud, kuigi vedelik on tavaline ja jahutustorusid ka ei ole. Ja taga on trummelpidurid :P |
31.01.2008 at 21:38 |
|
Raceboy |
VW Polo G40-92 - matukas
No me mahutasime ühtede imelike Sebringi 15" velgede sisse ära ka 305mm kettad koos Porsche Brembo M030 4kolviliste suportitega. Ilmselt oli asi nii velje tubeless randis kui sobivas offsetis. Vahe jäi tõsi küll, umbes 2-3mm, kuid vastu ei käinud kordagi.
____________________________
www.vems.ee |
31.01.2008 at 21:39 |
|
matukas |
VW Polo G40-92 - matukas
Selle rootorisuurusega ei maksa alati liiale minna. Vedrustamata mass suureneb ning auto käitumine võib ebasoovitavas suunas muutuda. Mõtted liiguvad kahe set-up poole. Üks 15" ja teine 13" jaoks. 15" oleks see peamine muidugi. Üle 11" rootorit pole minu masinale mõistlik panna. Wilwood toodangust on silma jäänud Billet Dynapro. Sellel kõige väiksem rootorimõõt 273 mm.
EDIT: Wilwood puhul on valida Radial/Lug mount kinnituse vahel. Lug on kindla kinnitusaukude mõõduga. Radial puhul on nn üleminek. Ma pole uurinud, kas siis saab neile ette öelda kinnituse mõõdu või on ka nende standardmõõdud. Üldiselt on Wilwood sadulad kerged ning pakutakse teatud mudelite puhul ka titaansulamist kettaid. Vaatasin klotse ka ning see segu A tunnusjoon tundub päris vinge olevat. 0,7 koefitsendi lähedal juba külmalt ja siis natuke langeb. Hinda pole veel julenud vaadata
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
31.01.2008 at 23:22 |
1 edit. Last edited 01.02.2008 at 13:15 by matukas
|
Raceboy |
VW Polo G40-92 - matukas
Liiale või mitte, aga selle auto jaoks olid nad isegi väikesed. Suurema massi vastu aitab normaalsete pidurite puhul väiksem suporti mass.
____________________________
www.vems.ee |
31.01.2008 at 23:31 |
|
Garfield |
VW Polo G40-92 - matukas
quote: Raceboy: Suurema massi vastu aitab normaalsete pidurite puhul väiksem suporti mass.
Ja kui päris õigesti toimida, siis kergem velg.
____________________________
Focus RS |
01.02.2008 at 10:29 |
|
Raceboy |
VW Polo G40-92 - matukas
quote: Garfield:
Ja kui päris õigesti toimida, siis kergem velg.
Jah, täpselt
____________________________
www.vems.ee |
01.02.2008 at 10:32 |
|
matukas |
VW Polo G40-92 - matukas
Pakkuge välja KÕIGE VALUTUM variant käigukasti osas. Väga palju pappi ei tahaks kasti eest välja käia.
Praegu on Polo G40 originaalkäigukast.
Kardan, et see ei pea tulevikus planeeritud võimsuselisale vastu. Poolteljed kindlasti mitte.
Ja midagi Quaife või Peloquin sarnast oleks vaja. Polo kastile aga ei tehta. Golf 5-speed oleks järgmine ettur.
Siinkohal praeguse kasti andmed:
ATV
3,454
2,095
1,469
1,098
0,851
3,333--------60/18
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
18.02.2008 at 18:26 |
|
Raceboy |
VW Polo G40-92 - matukas
Käigukast peab enamasti kuni 50% võimsuselisa kenasti vastu, kui tegu on kuni 300 hj-ga, enamasti sõltub käigukasti tervis siiski kasutuspraktikast.
Ja milleks selle üle enne muretseda, kui käigukast pole katki läinud? Enne tuleb need purustavad jõud kätte saada, alles siis on põhjust muretsemiseks.
Ehk siis kõige valutum variant on käigukast rahule jätta ja alles siis uue peale mõelda, kui see üles ütleb.
Minu teada liikus üks turbotatud Polo ka meil ringi, sellel küll käigukastimuresid kuuldavasti polnud.
____________________________
www.vems.ee |
18.02.2008 at 18:53 |
|
matukas |
VW Polo G40-92 - matukas
Põhiline mure just selle jõu asfaldisse saamisega. Ka tavarehviga. Praegu on ikkagi 1-rattavedu...
See turbo-Polo võis olla järgmine (6N) kere. Tollele on Quaifet/LSD-d olemas mäletamist mööda.
86C on ikkagi täiesti teine maailm ja tundub, et keegi Eestis selle variandiga eriti ei viitsi jännata peale minu
EDIT: minu kasti puhul oleks 50% HP-lisa 170 HP juures
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
18.02.2008 at 19:25 |
1 edit. Last edited 18.02.2008 at 19:26 by matukas
|
ICE |
VW Polo G40-92 - matukas
See turbo-polo oli/on 6N. Minuteada seal üherattavedu, parandage kui eksin.
____________________________
Petrolheads.ee |
19.02.2008 at 09:22 |
|
Raceboy |
VW Polo G40-92 - matukas
No mu jutu põhipoint on see, et milleks spekuleerida käigukasti jõutaluvuse üle kui ei ole midagi juhtunud.
Viu-viu algus:
Kõik foorumid on täis õpetajaid, kes mõne inimese turbotamise või võimsuselisamise peale hakkavad ajama juttu kuidas üks teine ja kolmas asi kohe üles ütleb, vahetada tuleks ja üldse pole sellel kõigel mõtet kuna kallis on. Enamasti pole need inimesed taolisi asju teinud ja ei oma otseseid kogemusi, aga targad õpetama on nad küll.
Minu 50% on lihtsalt selline lambipakkumine, mille peab enamasti 95% autode kastidest vabalt vastu. Enda kärul tõstsin võimsust nagu ligi 100% ja käigukast ei tee selle peale teist nägugi, vaatamata välismaiste "foorumigurude" hoiatustele. See näitab jällegi, et pole mõtet uskuda kõike mis kaugel ameerikamaal räägitakse, kuna tõelisi isetegijaid on suht vähe ja enamiku entusiastide tuunimine tähendab igasuguste "stage 1, 2" jne külgekruvimist tuimalt, ilma mõtlemata. Kes ei osta konkreetse foorumi mingilt sponsorilt ja ise mõtleb-teeb, sellele vaadatakse veidi imelikult, kui aga konkreetsed näited tood (n enda auto vms) siis ei osata enam midagi öelda/kaasa mõelda.
Viu-viu lõpp
____________________________
www.vems.ee |
19.02.2008 at 09:57 |
|
Lembit |
VW Polo G40-92 - matukas
quote: matukas: Põhiline mure just selle jõu asfaldisse saamisega. Ka tavarehviga. Praegu on ikkagi 1-rattavedu...
Noh, seda jõu asfaldisse saamise asja saab parandada ka auto raskuskeskme langetamisega. Siinkohal muidugi eeldan, et probleem on kurvis ja ühe rattaga. Kui aga sirgel ja siledal teel kipub rattaid ringi võtma, siis piiratud libisemisega diferentsiaal kah eriti ei aita.
|
19.02.2008 at 10:26 |
|
matukas |
VW Polo G40-92 - matukas
quote: Lembit:Noh, seda jõu asfaldisse saamise asja saab parandada ka auto raskuskeskme langetamisega. Siinkohal muidugi eeldan, et probleem on kurvis ja ühe rattaga. Kui aga sirgel ja siledal teel kipub rattaid ringi võtma, siis piiratud libisemisega diferentsiaal kah eriti ei aita.
Raskuskese on H&R abiga madaldatud aga võiks muidugi veel Kõige madalam koht on praegu 8 cm. Seega heal juhul 2 cm veel, kui sedagi. Lembitu eeldus on õige. Kurv on probleem. Sirge puhul aitab tihendi kiire reageerimine.
EDIT: 6N kerel on esisilla geomeetria vähe parem, kui 86C oma. Sellega vaeva nähes saaks ka muidugi natsa paremaks. Puksid on juba Powerflex aga see aitas vaid mõnevõrra.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
19.02.2008 at 11:58 |
1 edit. Last edited 19.02.2008 at 12:01 by matukas
|
Lembit |
VW Polo G40-92 - matukas
quote: matukas: Raskuskese on H&R abiga madaldatud aga võiks muidugi veel
HR'ga madaldatud raskuskese võib teatud juhtudel just seda jõu mahasaamise probleemi süvendada. Ma pidadasin rohkem silmas auto ülemise otsa kergekstegemist.
|
19.02.2008 at 12:25 |
|