Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
BMW M2 CompetitionPeale mõningast mõtisklemist tuli idee oma hobile natukene teist moodi läheneda. Tänase elutempo juures oleks auto enamasti katuse all, mis pole minujaoks "õnneks" väärtus omaette ja otsustasin siduda hobi tööga.
Tellimusse läks seega uuenduskuuri läbinud M2 mis erineb eelmisest enamasti mootori poolest - nüüd M3/M4 motor vahel
Varustuses on kõik, mis puhtalt rajale vajalik:
M-performance istmed, mis natukene paremini kinni hoiavad
M-performance pidurid (samad mis M3 all)
DCT käigukast
ilmselt plaan ka kohe KW clubsport'id alla panna, et oleks veel ringraja spetsiifilisem. Auto spec:
302 KW/410HP
550NM
0-100 kmh - 4,2s
kaal 1550kg
Valmimas on selline leht kuhu ootaks autohuviliste kommentaare. Pildid vahetuvad originaali vastu! Lõplik kujundus ei ole veel paigas
Laadimine on minutites kuna hetkel highr res pildid küljes... http://www.kunn.ee/soiduelamus
BMW M2 CompetitionHakkad sõiduinstruktoriks ja oma autot välja rentima 3 ringi kaupa Pärnu rajal või mis see hobi-töö sidumine siis laiemalt tähendab?
Mis muud tingimused on peale hinna mis kodulehel leitav ja selle, et "üks paks" kõrval istub? Omavastutus on?
Kaskokindlustusega, kui see on, said kokkuleppele, et rinkal võib sõita ja lühirenti pakkuda?
Iseenesest vahva, et Auto24ring masinatele lisaks valikut tekib!
BMW M2 CompetitionUuel autol ei ole vist nii oluline?
Aga veidike ka mõtetest, mis edasi kerinud ja see postitus pigem selleks et ideed on väärtusetud ilma teostuseta...
Ise sõita ja fun’ida on tore, aga mida aeg edasi seda rohkem liiguvad mõtted suunas, et peab rohkem tagasi andma. Postituse mõte on lihtsalt panna mõtlema et tagasi andmiseks leiab alati mingi viisi ja seda ei pea tegema kunagi kauges tulevikus.
Ühesõnaga sõbraga saunalaval istudes tuli idee, et iga sõidu pealt hakkab % minema konkreetse heategevusliku fondi v abivajaja lapse heaks
Sellega saab iga autospordihuviline omale sõiduelamust kinkides aidata ka kedagi teist
Kui on ideid v mingeid seoseid konkreetsete organisatsioonidega, mida toetada siis ootan tagasisidet!
Uus leht on ka tegemisel ja sinna tuleb konkreetsem info
BMW M2 CompetitionKa stock masinatel on need asjad fataalselt ringi käinud, kuigi veaprotsent on siiski üldist tootmismahtu arvestades madal. Kui sündmus toimub niiöelda tavaliikluses siis katab garantii. Kui asi juhtub ringrajal siis ma garantiile väga ei panustaks.
Ainult rinkal vatti saades ja oma rahakoti kaitseks ma vist paneks need 1500€ jubinad igaks juhuks ära, võrreldes S55 mootorivahetuse kuludega
Heategevusse vahendite suunamine on väga üllas ettevõtmine. Samas äkki tahaks paljud ise otsustada kuhu ja kuidas panustada ja pigem tehke selle % arvelt oma pakkumist soodsamaks.
Kas 90€ on mõeldud 1 kiire ringi eest või 3 kiire ringi eest? Kui selle eest saab 3 kiiret ringi on tegu väga konkurentsivõimelise pakkumisega, 1 kiire ringi eest on seda natuke palju.
Igatahes väärt ja põnev ettevõtmine ning M2 Comp masinaga seal paar ringi teha pakuks mulle väga huvi kui hind mõistlik on
Jõudu ja häid pühi!
quote:Kuuno_L: Uuel autol ei ole vist nii oluline?
quote:Kaur_Lynx:
Ainult rinkal vatti saades ja oma rahakoti kaitseks ma vist paneks need 1500€ jubinad igaks juhuks ära, võrreldes S55 mootorivahetuse kuludega
Siin tuleks lugeda garantiitingimusi, võib-olla katavad need ka ringrajal sõitmist. Sellisel juhul on tõenäoliselt kirjas, et ei tohi kasutada võistlusrehve. Ja äkki juhtus rike hoopis ringraja lähedal maanteel, kes teab...
Kui hakkad ise mootoris midagi tegema, siis kaob jällegi garantii. Isegi, kui see on hea eesmärgi nimel. Ja ei imestaks, kui esinduse tehnik saab aru, et karter on alt käinud. Ega nad seal ka rumalad pole.
BMW M2 CompetitionHuvitav kas M-ide mootorid kestavad paremini kui tavalised?
Vend sai just 750i-le uue mootori ... vana kestis (jämedalt) 40000km tavalist sõitu - oli mingi õrn tiks sees, mis avastati hoolduse käigus - (pole see auto mille lagunemist sai netist lugeda)
Kunagi ostis 530d selle vahetati ka mootor 30000km pealt, siis oli midagi nukvõllide ja klappidega.
quote:spark: Huvitav kas M-ide mootorid kestavad paremini kui tavalised?
Vend sai just 750i-le uue mootori ... vana kestis (jämedalt) 40000km tavalist sõitu - oli mingi õrn tiks sees, mis avastati hoolduse käigus - (pole see auto mille lagunemist sai netist lugeda)
Kunagi ostis 530d selle vahetati ka mootor 30000km pealt, siis oli midagi nukvõllide ja klappidega.
Tundub kahtlane, et mootorite viga. Pigem hooldajad käkkisid miskit? Valed materjalid vms.
Lasin UM’s kunagi ühel BMW X5 3.0 turbo bensuka ajastuse paika panna (kett, nukad, nn 3 nukkvõll)...ütleme nii, kui mootorit lahtivõtmata oleks käima proovind...oleks klapiajam pilbasteks oma 3 nukkvõlliga...mulle tundus nagu nad nägid esmakordselt mootorit seestpoolt. Päriselt.
Enne seda olin vaid kiidusõnu kuulnud esindusi külastatavate käest.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
28.12.2018 at 11:05
1 edit. Last edited 28.12.2018 at 11:07 by hents99
BMW M2 CompetitionN63 (4,4 V8 twinturbo) on lausa kurikuulus saast. Iga autoremondiga tegeleja keelab kategooriliselt selle mootoriga auto ostu. Mitte ükski teine BMW mootor pole nii õnnetu. Kui check engine põlema läheb (ja pole just lambda viga), siis alla 7000€ arveta pääse.
BMW M2 Competitionauto jõudis kenasti pärnu rajale. Täna on all samad rehvid mis eelmisel ehk pilot superspordid.
Natukene läheb aega kleepimise ja pildistamisega, aga varsti peaks ka täpsem info üles minema erinevate sõidu võimaluste kohta
Laupäeval sain kiirelt proovida, et esimest võrdlust kätte saada autode vahel. Ilm oli muidugi väga super, aga rehvitemp suht kõrge tänu sellele.
Esimese tähelepanekuna on pidurid kindlasti oluliselt paremad ehk vanad 4 kolviga vs uued 6 kolviga on öö ja päev. Originaal klotsidega läbivajumist ei tundnud (veel )
Sirge kiirused on samuti suuremad. vanaga parima aja juures 1:26.9 vms oli suurimaks kiiruseks 197kmh. nüüd sõitsin küll 1:27.xx mitmel stabiilselt aga kiirus 202kmh ja varu on päris palju
loggeri järgi olin hetkeks 1s vanast ajast eesja ringi lõpuks suutsin selle -0,5 sek kaotuseks teha. eks 2 aastat on ka vahepeal mööda läinud ja tasub rahulikult alustada
Üks kurvi G jäi ka peale - 1,02 mis tundub suurem kui eelmisega ühelgi hetkel kätte sain
Pika sirge peal ka tänu paremale pidurdamis suutlikusele ilmselt on kiirus 202kmh. Eks saab täpselt näha, mis aeg suvel tuleb
BMW M2 CompetitionSa siin kiitsid seda bmw m autode garantii teemat, selline nupuke jäi silma fbst. Selge see et maad ja esindused erinevad aga ei tundu et tehas väga soosiks seda teemat kui abivajamise hetk käes. Loodetavasti püsib koos ja pole midagi vajagi esindusest!
Edit: jah, minu viga, kustutasin lingi, kuna tegu suletud grupiga, aga Track Time grupist otsi Dave postitust, tal m4 ja garantiid enam pole peale rajapäevasid. Mingi pisike vidin andis otsad aga kogu auto kuulutati garantiituks esialgu.
BMW M2 CompetitionS55 kone tüüpviga on nö "crank hub". Valdavalt lendab remapitud aparaatidel, aga ka standardiga on inimesed selle paigast ära saanud.
Kõige kindlam lahendus on ikkagi korralik "key hub", aga selle install nõuab puurimist ja siis on kohe garantiiga asjad ühel pool. Igaks juhuks tasuks esindusest kontrollida, mida nad arvavad puhtalt rajal kasutatava masina jõuülekande garantiitingimuste osas.
M2 Comp on lahe aparaat tõesti. Käisin sellega Riias Bikernieki rajal BMW ürituse käigus tutvumas ja võrreldes M2-ga on ikka kõvasti vahet. Eriti vedrustuse osas ei ole enam ebamõistlikult jäik (vähemalt rajal) ja võtab hästi pauke sisse ilma kontakti kaotamata. Nii veider kui see pole siis põhjuseks on tagasillast kõigi kummipukside eemaldamine, mis teeb esimese reaktsiooni vedrustusel kiiremaks. Pidurid on OK, aga hakkavad mürisema päris kiirelt ja annavad ka omajagu pidursusvõimsust järgi kui päris peeneks lasta, aga päris ära ei vaju.
Üsna turvalise juhitavusega, kohati aeglasemates kurvides kukub esiots nats alajuhitavaks, aga sellest saab gaasipedaaliga kergelt üle sõita.
Kuigi lubatud polnud siis veensin instruktori ära ja sõitsin mõnuga DSC väljas, väga lahe tüüp oli. Palus ainult peasirgele mitte külg ees siseneda, et ta pärast vastu näppe ei saaks. Siin üks väike klipp ka, mitme ringi peale kokku lõigatud, sest päris tihti pidi vahet laskma. Ilgelt mõnus kontakt tekib tagasillaga, põhimõtteliselt võib libisemisnurka ikka väga täpselt doseerida. Viimane laks Motormuzejst välja tulles sai kolmanda lõpus rattad korralikult ringi käima, aga mingit kontrolli kaotamise tunnet ei tekkinud hetkekski.
BMW M2 CompetitionTänud Kaur Sinu kokkuvõtte eest!
Osalesin samal üritusel kuna ei saa jätta minemata ühele huvitavale ringrajaüritusele eriti kui lubatakse erinevaid autosid proovida niipalju kui soovid…
Ma ei ole varem bikerniekis sõitnud (pole üldse peale auto24ringi väga kuhugi jõudnud ) ja minuga kokku pandud instructor suutis sellest ühe väga õpetliku kogemuse teha.
Sõit algas kommentaaridega nagu: "võta rahulikult" ja "ole sujuvam" millega ma pidin igati nõustuma. Ma kipun olema natukene rohmakas aga loodetavasti võtsin õppust ja püüan rohkem sellele tähelepanu pöörata.
Proovisin neid autosid mis rohkem huvi pakkusid - X7, M850, M2 comp ja M5
X7 on üks suur divan... mugav, uskumatult sujuv -rajal sõites void kõik otseks sõita ja väga aru ei saa et valest kohast üle sõidaks Uus mood swarovskist käigukangi nupp teha on minuarvates päris ok, aga eks ta maitse asi ole
M850 oli paras suve cruiser, mis kiirenduses kuskil hätta ei jää. Ise kujutan teda ette kuskil mägedes või käänuliste teede peal nautimiseks
M2 Comp - nagu Kaur ka kinnitas, siis eelmisest M2'st paras samm edasi tehtud. Ühed cup2 rehvid (v sarnased alternatiivid) kuluks ära et ringiaega veel parandada, aga fun factor on tõesti korralik. Kui ükspäev M2 CSL stiilis asi tehakse ja turunduslikel põhjustel teda M4'st aeglasemaks ei tehta, mis on kahtlane siis oleks ta päris hea konkurent Caymanile.
M5 - kiire ja luksuslik pereauto Esimene emotsioon sisse istudes oli väga positiivne. Salongi jm kvaliteedi üle mina nuriseda ei oska, taha. Kuigi kiirendus on omajagu parem kui M2'l siis rajal minu jaoks see erinevus kadus, aga päeva lõpuks tegu ongi erinevate eesmärkidega autodega. Niipalju veel et mootori hääle osas on M5 ikkagi raju