register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Ford Focus RS   1 2 3  
Poster Message
peep
 
Moderator
Ford Focus RS
A6 diisel, automaat, mitte metallik. :D
09.11.2018 at 22:50 1 edit. Last edited 09.11.2018 at 22:51 by peep
que
 
Ford Focus RS
Loen siin kiidusõnu ja tekkis isu minna RS'i proovima :). Hea valik arvan ma fordiomanikuna.

quote:
Garfield:~
Aga kokkuvõtvalt rehviteema ~
Nokian teeb igati normaalseid talverehve. Üritatakse alati ju hea välja paista ja see aasta oli kahtlusalune Hankook oma RC2 eelseeriaga. Ma arvan, et 225 laiusega rehv käitub väga erinevalt sõltuvalt muudest parameetritest, sh. vedrustus: näiteks 225/60R16 mingi pargimaasturi all vs 225/40R18 minu auto all on täiesti erinev maailm.

Vana teema, aga talvel oluline -
Võimalik, et 4WD on kõik erinev, aga Quaifega Focus ST (Volvo mootoriga) oli talvel mõttetult raske ninaga ohtlik auto Fordi esindusest saadud 227 17 tolliste lamellidega ning selle õudsa pidurite killer ESP'ga.
Pärast 16" (RS'il on vist 17 min) plekkide koos IceContact2 195/60/16 ning Quaife'ga on tegemist suurepärase talveautoga, kui lund ja jääd on :) - nt. hetkel Türist allapoole. Tallinnas mõtlen samas kogu aeg, et võiks lamell olla.
P.S Sel suvel sõitsin "SPORT CUP 2"'ga ja võiks romaani kirjutada kui nauditav see oli (samas tuleb arvestada, et oli ka väga soe suvi).

quote:
Garfield:~
~ ja autode kohta
RS+ teemal sai esindusest natuke uuritud. Suurim erinevus on tõesti see, et RS+ on esisillas Quaife ATB lukk. Quaife on selle toote müümise ekslusiivselt edasi andnud Mountune nimelisele firmale, kus see on 726£ (koos VAT) eest täitsa saadaval. Ma hetkel ei oska öelda, kas mina seda endale tellima hakkan, Quaife kogemus mul olemas. Selsamal eespoolmainitud Golfil oli mul Quaife lukk ees ja see sõitis minu käes 200000km probleemivabalt ja sõidab Tartu kandis vist siiamaani. Väga hea asi, eriti FWD puhul. Kas esindus (Ford-Järve) seda siin paigaldada tahab, on juba teine teema.
:) aastal 2007 sai Focus ST'le paigaldatud Quaife Kadakas (Erkki oli juht tollal) ja olin väga rahul, aga see oli ammu - viimase lasin paigaldada DS HQ's Hullis, kui sealkandis elasin.

08.01.2019 at 03:15 1 edit. Last edited 08.01.2019 at 03:16 by que
MESHUGGAH
  
Ford Focus RS
quote:
Ivalo: Väga hea Tarmo, kevadel paneme "joonele" vaatame palju uus Sti aeglasem on.:D


Võime ka Cupra 300 4x4 joonele panna ))


____________________________
www.angelar.ee
08.01.2019 at 15:34
Garfield
  
Ford Focus RS
quote:
MESHUGGAH:Võime ka Cupra 300 4x4 joonele panna ))
Sirgele joonele panemiseks peaks koos mõnele kiirendus või lõppkiiruse võistlusele minema. Saaks "launch control" proovida, kuigi see minule kui ikkagi autot "hoidvale" inimesele eriti hea mõte ei tundu. RS puhul on LC nii (müügimehe jutt): LC sisse (menüüst peab panema, võtab veidi aega), sidur alla, gaas põhja (auto seadistub stardiks), käed roolile, sidur pauguga lahti. Mulle tundub, et tal järgmised punktid "treiler-esindus-remont x kuud" jäid tal ütlemata. Kurvilisele joonele panemine saab ilmselt olema opentrackil, kus LC ei pea kasutama.

Aga ... ära iial ütle iial :) Täna tõi pakikuller sellise asja:

Nüüd on 5000km juba läbitud ja RS esidiffer on ikka üllatavalt "lahtine". Mis kinni ei jää saab kinni poodud (vanasõna Paunküla kandist koos Quaife täpsustusega). Mountune soovitas fitting kit ka kaasa osta, sest osasid laagreid ei saa "elusalt" kätte.

Muus osas pole vahepealsed kilomeetrid midagu uut ja põnevat toonud. Teiste autode rattakoobastest kukkunud jääkamakad on oht esistangele. Nüüd juba oskan hinnata, kas läheb üle või käib jälle kraaps. Margus Murakas pakub muuseas full-size metallist karterikaitset, mis kaitseb ka stange alumist serva. Shell iste on ülihea, pikkadel sõitudel ei väsi selg ära. Samas tean-tunnen juba ette, et ringrajal on see liiga lõdva. Võimsus - kas ma olen juba harjunud või mis aga mulle tundub, et Fordi insenerid on suutnud need 257kW kuidagi ära peita. Minuteada ei piirata "normal" reziimil võimsust. Esimese ja/või teise gen Focus ST juures oli küll jutt, et 1-2 käiguga piiratakse väändemomenti, RS puhul pole nagu põhjust, ikkagi 4 ratast veavad.

____________________________
Focus RS
08.01.2019 at 18:42
uzzac
 
Ford Focus RS
Vinge auto õigetes kätes. Kevadel saab OT tabeli teravam tipp sega pekstud paistab :)

Mis puutub rehvidesse, siis olen viimased talved sõitnud 225/40 R18 ja madaldatud Golfiga ning olen tänaseni elus. Plögas kannab muidugi mõnusalt, aga seda saab parema jalaga reguleerida. Parim talverehv on minu kogemustel uus rehv. Paar hooaega sõitnud testivõitja vaatab kaugelt pealt kuidas odavama otsa tutikas eest kaob. Tõsi, need tuleb ka enne paari hooaja vanuseks saamist uutega asendada. Muidu on seis veel nukram.

350hj kõlab palju, aga iga jõuga harjub suhteliselt kiirelt. Pealegi on Focusel 2 rinkaauto jagu massi mida kaasa peab tassima.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
09.01.2019 at 15:35
twist
Ford Focus RS
257kW pole ära peidetud, neid pole olnudki.
Enamus dynonumbreid nii siin- kui sealpool ookeani näitavad stock RS-le mootorist 225-240kW.

____________________________
Miki
10.01.2019 at 00:33
Garfield
  
Ford Focus RS
quote:
twist: 257kW pole ära peidetud, neid pole olnudki.
Enamus dynonumbreid nii siin- kui sealpool ookeani näitavad stock RS-le mootorist 225-240kW.
Võib täiesti nii olla, et valetavad. Näiteks kütusekulu osas: minu peres olnud Fordi 1-liitrine 3-silindriline (Fiesta 74kW, 2x aasta mootori tiitel!) ei saanud reaalse kütusekuluga ligilähedalegi tehase poolt ette nähtud kütusekulule. Linnasõidu osas oli vahe väiksem aga maanteel (ühtlaselt ja rahulikult) sõitmisel oli peaaegu 2x vahe.

____________________________
Focus RS
10.01.2019 at 11:38 1 edit. Last edited 10.01.2019 at 11:41 by Garfield
hall
 
Ford Focus RS
Tänapäevased kw-d tunduvad olevat vist pehmomad nii nagu muus osaski kipub olema moodne olla õrn ja tundeline ja nõrguke. Mul on kaasaja ca 180-260kw autodega sõites sageli wtf tunne... 160kw Impreza GT kestas on kuidagi alati kiirema ja särtsuma tundega kui mis iganes kaasaegne kärts-mürts :)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
10.01.2019 at 11:41
Kaido
Ford Focus RS
word - või kuidas seda nüüd moodsal ajal üteldaksegi - viimase postituse peale.
10.01.2019 at 11:51
Garfield
  
Ford Focus RS
quote:
serõi: Tänapäevased kw-d tunduvad olevat vist pehmomad nii nagu muus osaski kipub olema moodne olla õrn ja tundeline ja nõrguke. Mul on kaasaja ca 180-260kw autodega sõites sageli wtf tunne... 160kw Impreza GT kestas on kuidagi alati kiirema ja särtsuma tundega kui mis iganes kaasaegne kärts-mürts :)
Sama siin. Kunagi ammu-ammu sai sõidetud Delta Intergrale Evo ga. Kui 3000rpm juures turbo taha tuli, oleks nagu veoauto tagant sajaga sisse sõitnud.

____________________________
Focus RS
10.01.2019 at 11:51
bagiauto
 
Ford Focus RS
Eks selleks, et heitgaasid ikka head tuleksid tuleb seda nn. äkilisust maha võtta ja sujuvamaks teha. Võimsus võib küll välja tulla, kuid kui kiiresti see mõjuma lastakse on juba teine asi...
Kütusekuluga seoses ei maksa tootjat süüdistada. See on mõõdetud erapooletu stendija poolt täpselt etteantud sõidutsükli raames...Reaalne sõit ongi teine.
10.01.2019 at 17:03
eero058
Ford Focus RS
quote:
Garfield:
quote:
twist: 257kW pole ära peidetud, neid pole olnudki.
Enamus dynonumbreid nii siin- kui sealpool ookeani näitavad stock RS-le mootorist 225-240kW.
Võib täiesti nii olla, et valetavad. ….
Focuse 257kw peakski tulema läbi mingisuguse overboost või overpower funktsiooni, muul juhul ongi jõunumber madalam. Meelde on jäänud 50hp vahe, eeldatavasti on see ka tunda, kuna see töötab ja ei tööta. Samas on aju jaoks vajalik täita rida parameetreid funktsiooni toimimiseks, lisaks 20sek max rakendumisajale ja kasutusaegade vahelisele ajapiirangule, siis paljul ajal see ka ilmselt ei ole kasutuses.
10.01.2019 at 17:33
Garfield
  
Ford Focus RS
quote:
twist: Enamus dynonumbreid nii siin- kui sealpool ookeani näitavad stock RS-le mootorist 225-240kW.
See tekitab mõtte, et peaks talvehooaega kuidagi sisustama ja lihtsalt huvi pärast dünostendis käima. Kus Eestis on 4WD stendid? Teadaolevalt VKM-is on, Tallinna Tehnikakõrgkoolil on ka? Uurin natuke.

____________________________
Focus RS
11.01.2019 at 11:04
Märt
Ford Focus RS
Ma käisin on 1000km sõitnud hondaga VKM-s. Esialgne algupärane tõmme näitas veidi väiksemat numbrit teh passis olevast 224KW (vist oli ca 10 vähem), lõpuks võluti 298 välja.

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
11.01.2019 at 11:23
Ivalo
 
Ford Focus RS
ES Racingus ka 4wd stend, ehkki RSi nelivedu dünovad ka üheteljeliste stendides. :)
11.01.2019 at 14:31
Henri_
 
Ford Focus RS
Kui ma proovisõidul käisin sellisega, siis müügimees lausa utsitas launch controli proovima. Paar korda sai tehtud ka, mõnus oli küll, kärts-mürts ja tegi pauku ka ehk siis kõike seda, mis uutel autodel puudu jääb. Race ja drift mode kahjuks ei lubatud kasutada.

Pole need uued autod midagi aeglased, ma oma hall-metallik-diisel-igapäevalaevaga proovisin talvel kiirendust. Mingi äpiga sain 5,0s 0-60mph, aga roolis aru küll ei saa. Heal mootoril pole lihtsalt enam nö suurt turboviivitust, mürasummutus on korralik jne. Kiirendust tunned ainult selle kaudu, kuidas selg vastu istet surub. E36, millel metallist puksid, lärmav sumps ja polnud ühtegi abi, tundus igatepidi kiirem, draamat jagus igasse olukorda.

Aga tulles Fordi juurde tagasi, siis ameerika mandril kurdetakse, et auto lülitab kiirel sõidul esiveoliseks, sest tagadiffer (või nagu selle nimi on - rear drive unit ehk tagaveokomponent?) kuumeneb üle. Lisaks mure esirehvide söömisega. Vorshlag ehitas endale testiauto ja loob uusi tükke kiireks sõiduks: http://www.vorshlag.com/forums/showthread.php?p=58381#post58381

Nagu siit lugeda võib, tuleb ringiaegade tabeli muutmiseks ikka autot väga palju ümber teha. Samas hullamiseks ja tänaval sõitmiseks on raske ette kujutada palju vingemaid autosid.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
12.01.2019 at 01:55 1 edit. Last edited 12.01.2019 at 01:55 by Henri_
Garfield
  
Ford Focus RS
Teisipäeval oli Pärnus tööasju vaja ajada ja boonusena sai auto24ringil ka "jala sirgeks" vajutada. Videost käsitsi ajavõtuga sain ringiajaks 1:30.5 aga sõitmise tunnet kätte mõne ringiga ei saa. Iga keharakuga saan aru, kuidas sõitmine on ikka väga "kandiline". Aga auto oli tubli. Pilot Superspordid sain kenasti slikkima, kuid lõpupoole läks libedamaks ehk oleks pidanud veel rohkem õhku välja laskma. Tänava rehvirõhk (2,8/2,6) on hoopis teisest dimensioonist, kui rajal kuuma rehvi soovituslik 2,0 - mul oli parem-esimene rehv lõpuks 2,4. Auto pöörab kurvi sisse nagu mõte, konkreetselt ja teravalt. Kui libisema läheb, siis kogu küljega ehk nina otse või tagaots alt ära tunnet ei olnud kordagi. Tundub olema väga hea balansiga auto. Pidurid olid ka ok, kuigi lõpus oli pedaal pehmem ja pidi kõvemini pressima - pidurdusmaa ehk pidurite effektiivsus oluliselt siiski ei muutnud (kõik stock hetkel). Foorumites räägitud tagadifri ülekuumenemist kuid selle 8-9 ringise sessiooniga seda probleemi ei tekkinud, ilm oli ka selline jahedam.
Hoopis kurvem on aga minu (tervise?) probleem, 9 ringi ja süda paha - miskipärast ei kannata ma enam "loksutamist". Varemalt oli see kõrvalistmel istudes teema, kuid nüüd roolis olles? Kas selles osas on kellegi head nõu anda?


____________________________
Focus RS
02.05.2019 at 13:56
uzzac
 
Ford Focus RS
Selle loksumise vastu vaataks ingveri ja mündi poole. See aitab laeval/bussis kel liikumisest paha hakkab. Pidavat leevendama.

Tean, et Kulli on ka sellega hädas kui kõrval istub. Kuna ta koolitusi on päris tihedalt teinud tasub ehk uurida mis tal abiks on olnud.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
02.05.2019 at 14:13
Garfield
  
Ford Focus RS
58. Opentrack 21.07.2019
Nädal enne OT paigaldati autole Endless pidurklotsid (MX72) ja vahetati välja pidurivedelik (Castrol React SRF Racing). Kevadel sain 9 ringiga originaalklotsid klaasiks, need ei sobi rajapäevale. Lisaks paigaldati tagadifri jahutust parandav plaat. Paigaldasin veel 4-punkti turvavööd, et istmes paremini paigal püsiks. Farmatseudist abikaasa andis kaasa veel väikese tabletikese, et süda jälle pahaks ei läheks (see toimis tõesti!).
Saabusin rajale peale lõunat. Kuum ilm andis juba ette teada, et saab raske olema, eriti autol. Ja õigesti arvasin, sellise ilmaga saab sõita lühikesi sessioone (max' 4 kiiret ringi järjest) ja siis peab jahtuma. Rehvid (Pilot Supersport) lasin tühemaks ja kuuma rehvi rõhk 2at oli sobiv, igatahes ülekuumenemist ei olnud ja väga libedaks ei läinud. Aga parema esiratta külgedel enam kirju ka ei ole. Jutuajamisest Vahuriga, kes on rajal olnud samalaadse sõidukiga (Golf R), sain soovituse ikka Cup2 rehve kasutada. Kas Cup2 on ka jäigema külgseinaga?
Kuidas Focus RS siis kuumaga hakka sai? Õlitemp ronib suht kiirelt üles ja peale 4-5 esimest kiiret oli see 130°C kandis. Siis teatas auto, et "drive mode selector" enam ei tööta ja läks "track" režiimist "normal" režiimi. Ehk andis mõista, et mine puhka natuke. Tegin järgmise sessioon väikese vahega (õlitemp sai vahepeal alla) ja siis sai vist 3 kiiret ringi teha. Tegin edaspidi pikemaid pause, kuigi pitlane oli +28°C (full sun) ja ega seal midagi väga ei jahtu. Viimasel sessiooni lõpus sain ka teate, et 4WD lülitati välja ehk foorumitest teadaolev probleem tagadifri ülekuumenemise osas peab paika. Muidu oli sõita päris hea, sain autot tundma õppida ja ka trajektoorid muutusid kevadistega võrreldes ümaramateks. Kõige rohkem häiris see, et vahetult enne kiiret kurvi saab 4. käik otsa. Ning 5. käik ei jaksa kurvis sees juurde kiirendada aga hoiab sellist 175km/h kiirust. Parim ringiaeg oli raja ääres ekraanil 1:30,1 - ametlikke ringiaegasid pole veel hetkel avaldatud. Filmisin Garminiga mõned sessioonid ka üles, max. kiiruseks sain Garmini GPS järgi 194 km/h.


____________________________
Focus RS
23.07.2019 at 17:41
Ivalo
 
Ford Focus RS
Need on head klotsid rajapäevale. Cup2 külg käib nende paksukeste all samamoodi maha, kallet on juurde vaja.
Aga muidu tundub et rs on stiga väga samasse auku kiiruse poolest. See et asjad muidugi nii kuumaks lähevad, et elektroonika sekkuma peab, on kehv, aga eks lisa jahuti võiks mured lahendada. Old school autod on selles mõttes lihtsamad, pole elektroonikat, pole probleeme, sõidad kuni juppe lendama hakkab. :)
23.07.2019 at 21:53 1 edit. Last edited 23.07.2019 at 21:54 by Ivalo
peep
 
Moderator
Ford Focus RS
Kui rehvidel küljed ära kulusid siis oli ikka nats vähe rõhku sees. Cup2 on kindlasti rajal parem ja sellega kannatab tänavalgi sõita kuni mustrit on.

Uskumatu, et ta nii vähe sooja kannatab, tehas ju tõenäoliselt ikka testis neid enne tootma asumist vähe soojemates kohtades ?
23.07.2019 at 23:27
Ivalo
 
Ford Focus RS
Ma olen sti all eri rõhkudega proovinud cup2ga, tulemus on sarnane. Kõrge rõhuga lihtsalt kuumeneb rehv veel lisaks üle ka. Kalle on nullis või selle lähedal ees neil autodel ja nina raske.
24.07.2019 at 00:23
Garfield
  
Ford Focus RS
quote:
peep: Kui rehvidel küljed ära kulusid siis oli ikka nats vähe rõhku sees. Cup2 on kindlasti rajal parem ja sellega kannatab tänavalgi sõita kuni mustrit on.
Uskumatu, et ta nii vähe sooja kannatab, tehas ju tõenäoliselt ikka testis neid enne tootma asumist vähe soojemates kohtades ?
Rõhku ei julge juurde väga panna, kui kevadel kuum rehv oli 2,4at, siis muutus sõitmine libedaks. Võibolla 2,1-2,2 max aga see rehviseina ei päästa. Cup2 osas on arvamusi seinast seina. Ilmselt peab ikka ära proovima, ehk oma tunne on kuningas. Enne tuleb ainult need Superspordid lõpuni sõita. Ja võibolla tasub Cup2 rehv võtta talveveljele (18"), see on läbimõõdult 1cm väiksem.
Kuuma osas - kindlasti testiti. Ma ei ole Hispaania või Itaalia foorumeid uurinud, kuidas seal need autod käituvad. Tuuningjuppe pakutakse nii ette kui taha - ehk aktiivseid õlijahutajaid. Focus RS on ringraja mõistes ikkagi ülekaaluline pereauto, millele lihtsalt võimsam mootor sisse pandud. Ivalo järeldus on täitsa õige - STI, RS ja Golf R - need kõik peakski enamvähem sama aega sõitma, algmaterjal on ju sama.
Ahjaa - pidurite osas ei kirjutanud ma midagi. Kõik toimis lihtsalt suurepäraselt, pidurite ülekuumenemist (brake fade) ei olnud. Ma olen ka suhteliselt "pehme" pidurdaja, ehk ABS tavaliselt ei rakendu.

____________________________
Focus RS
24.07.2019 at 17:03
Ivalo
 
Ford Focus RS
Minu auto all kõige rohkem valu saanud rehv näeb selline välja, pakun et sul on midagi sarnast. :)

Võid ju proovida omal nahal cup2te ka aga olen üpris kindel et külg jääb maha käima.
18" ratas on mõistlik, jaksab paremini vedada ja on kergem ka. Subaru 19" veljed on meeletult rasked ja vahe 18" velje rehviga on märgatav, usun et RSil on sama. Pidurid on uutel autodel paljudel tundub et lõpuks heaks saadud, korralik vedelik ja klots ja ei pea muretsema. Tarmo, sa klotsid võtsid Raidami käest? Kui millalgi Tabasalu kardirajale satud, anna teada, tuleks ka ja võrdleks natuke vahetult. Väikse raja peal teeb RSi keerulisem elektroonika vast auto pisut kiiremaks, huvitaks väga mis aega RS oskaja juhi käes sõidab.
24.07.2019 at 17:48 1 edit. Last edited 24.07.2019 at 17:49 by Ivalo
Garfield
  
Ford Focus RS
quote:
Ivalo: Tarmo, sa klotsid võtsid Raidami käest?
Ei, Saksa Auto-Moto klubi klient olen :o) Klotsid olid igatahes tehasetellimus, letist võtta vist ei olnud kuskil.
EDIT: Sul on rehvi peal kirjad poolikult ikka näha, mul pole midagi enam seal :(


____________________________
Focus RS
24.07.2019 at 18:35 1 edit. Last edited 24.07.2019 at 18:36 by Garfield
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Ford Focus RS   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.