register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : RenaultSport Megane 250 CUP   1 2 3  
Poster Message
S4BiT
RenaultSport Megane 250 CUP
Kuna on plaan autot võimalikult sihtotstarbekalt kasutama hakata, mõtlesin ka vastavasse foorumisse teema teha. Toodud sai ta Austriast eelmise nädala alguses, seega pole veel Eestisse arvele võtta jõudnud, kuid transiitnumbrite lõppemisel saab see ka tehtud. Omasin ka eelnevalt sama masinat kuid sellega ei saanud kuigi kaua liigelda, juhtus suuremat sorti avarii põdraga ja otsa ta saigi. Kuid auto suutis jätta endast niivõrd hea mulje nii lühikese aja jooksul, et ma lihtsalt pidin uuesti samasuguse saama.
Tegu on siis 12/2009 registreeritud Megane RS250 CUP versiooniga, millel on kõik võimalikud viled peal, täpselt sama spec list mis oli ka eelmisel. Cup versioonile omaselt punased Brembo pidurid, diffriga esisillavedu, nahast Recaro korvid, RS-monitor (saab jälgida kõiksugu parameetreid), pööravad bi-xenon esituled, LED päevasõidutuled, full keyless süsteem, el. klapitavad küljepeeglid, tagumised parkimisandurid, Arkamys helisüsteem, Bluetooth käed-vabad süsteem, 18" CUP mustad veljed, lisaks 18" originaal suveveljed "Keza".
Autole oli ostes paigaldatud Tuning-box, kuid selle ma eemaldasin esimese asjana, lihtsalt ei meeldi sellised poolkõvad asjad. Samuti on juba eemaldatud väljalaskest keskmine resonaator, mida ma oleksin nagunii teinud, auto hakkab palju paremat häält tegema ja korralikult paukuma (Y). Plaane on niipalju, et originaal downpipe/katalüsaator välja vahetada vabama ja suurema vastu ning lasta teha korralik custom soft. Pidurivedelik on juba racing, ideaalis oleks vaja ka esimene klots kangem panna, hetkel kasutusel originaal Brembo klots.

Pilt eelmisest autost, millega kaua sõita ei saanud:



Ja uuest autost pilt, teeb korralikumad kui õige registreerimisnumbriga saab:



Selline on suverattaga, kuid ma arvan, et jään kasutama musti CUP velgi kuna need on palju kergema kaaluga:



Antud autot on aegajalt sihtotstarbeliselt kasutatud, kuid super hästi hoitud, olenemata suurest läbisõidust näeb väga värske välja, isegi parem kui eelmine, millel oli pea 2x väiksem läbisõit ja tootmisaasta 1 võrra uuem. Katsun võimalikult palju rada sõitma hakata, kuna kurvi keeramine on alati huvi pakkunud.
21.03.2016 at 15:53 1 edit. Last edited 06.04.2016 at 21:24 by S4BiT
peep
 
Moderator
RenaultSport Megane 250 CUP
See on äge auto esiveolise pereauto kohta, emotsiooni on pea sama palju kui mõne eksootilise sportautoga. Väga head pidurid, difrilukk veab mõnuga kurvidest välja, Recaro korvid on ideaalsed nii rajale kui igapäevakasutusse, rool on tundlik ja kogu auto annab head tagasisidet ning lubab mängida, kannatab karmi kohtlemist rajal jne. Ainult üks selge parandmist vajav koht juhul kui on soov ringrajal sõitu nautida ja kiiret aega proovida, standard vedrustus mis tekitab alajuhitavust. Mida järsem kurv seda rohkem ja meie radade kurvid on enamus järsud. Võimsust pole muidugi kunagi liiga palju aga mida rohkem teda on, seda nukrama rehvivilina saatel kurvide läbimine toimub. Saksas ütleks oma vaatlustulemuste põhjal, et 90+% rajakasutuses olevaid RS'e omab aftermarket vedrustust (KW on populaarne). Eks ta tänavasõitu muudab ebamugavamaks kuna auto on madalam ehk kompromissi koht.
21.03.2016 at 18:34 2 edits. Last edited 21.03.2016 at 18:47 by peep
S4BiT
RenaultSport Megane 250 CUP
Hetkel on veel vedrustus igati piisav tundunud, aga ega ei ole veel korralikult rada ka proovida saanud. Kurvilistel kõrvalteedel vs. linnas on see vedrustus küll suhteliselt ideaalne, teelpüsivus on siiski super ja samas ei ole ülemäära jäik ega läbitaguv. Eks ma suvepoole hakkan tundma, kui selline asi nõrgaks kohaks jääb. On silma hakanud jah, et KW on paljude valik, samas olen ka paaril korral kasutatuna Öhlinsi kombot müügil näinud, mida pandi lisana Trophy mudeli alla. Millegipärast eeldan, et viimati mainitud asi oleks tänavakasutuseks siiski mugavam kui on KW teema.
22.03.2016 at 09:59 1 edit. Last edited 22.03.2016 at 10:00 by S4BiT
ICE
  
RenaultSport Megane 250 CUP
Asjakohane:
http://www.evo.co.uk/renault/16760/can-ohlins-suspension-make-a-megane-faster

KW peaks oma olemuselt rohkem "tänav" olema, loomulikult oleneb, mis versioonist jutt.

____________________________
Petrolheads.ee
22.03.2016 at 10:18 1 edit. Last edited 22.03.2016 at 10:19 by ICE
S4BiT
RenaultSport Megane 250 CUP
KW puhul V3 või Clubsport on enamustel kasutusel, niipalju kui välismaistest foorumitest infot kogunud. Viimase valiku puhul tuleb umbestäpselt 500naela rohkem välja käia, kasutatud Öhlinsi kitti olen näinud sama hinnaga müügis, nagu KW V3 uuena on, kuskil 1300naela ringis. Kuna autoga ei ole edaspidi plaanis talveti liigelda, kui siis minimaalselt, võib täitsa coili kitti kasutada, kuna ei oleks niipalju probleemi soola ja sopaga.
ICE vihjatud videos on selge vihje ka sellele, et Öhlins oleks teepeal isegi kasutajasõbralikum tänavaseadesse keerates, kui CUP enda vedrustus, iseasi on vastupidavuse vahe nendel kahel süsteemil, meie teed on ju teada lõhkujad.
22.03.2016 at 13:08
peep
 
Moderator
RenaultSport Megane 250 CUP
Minu autol läksid mõlemad standard (Bilsteini) esiamordid garantii korras vahetusse alla 30 t ls juures aga muidugi päris mitu NS ringi oli seal sees. :) Väljaspool ringrada on standardvedrustus tõesti väga ok.
22.03.2016 at 21:58
S4BiT
RenaultSport Megane 250 CUP
Hetkel amordid veel läbi ei tundu olevat, kui nendega mingi probleem peaks tekkima siis vaatan igaljuhul KW poole. Registreerisin auto kodumaale ning panin suverattad alla, nüüd saab ehk varsti rada proovida.



30.03.2016 at 21:47
Umbertto
 
RenaultSport Megane 250 CUP
Paistab et ikka vaatad rohkem rally, kui ringraja suunas, kaardilugeja igatahes on juba koha sisse võtnud :D
31.03.2016 at 07:40
S4BiT
RenaultSport Megane 250 CUP
Vaatan vaikselt rehvide suunas... Mõnda aega odavama otsa semi-slickide kohta uurides paistab mulle, et Nankang Sportnex Racing NS2R võiks oma hinna kohta täitsa kasutatav toode olla. Kui keegi siin teemas lugemas käib ja on kogemust antud rehviga, võiks huvi korral sõna sekka õelda, et kuidas oli/on. Antud rehvi on müüa kahe seguga, Medium (rohkem rajale) ja Hard (rohkem teedele), ilmselt peaksin ma valima Medium rehvisegu? Kui ma nendega siiski ka tänaval sõita sooviksin (ma ei oskagi õelda miks?), siis kas Medium segu kuluks sellise moega väga kiirelt ära ja kas Hard segu oleks rajale mõttetu? Plaan on nad osta mõõdus 225/40 R18 ja venitada originaal CUP veljele, mis peaks nö. tavalisest 18" valuveljest ikka kergem olema. Korra oli mõttes osta eraldi 17" võimalikult kerged veljed selliseks otstarbeks, kuid vast ei näe mõtet, kuna kõigepealt tuleks üldse sõitma õppida.

http://www.camskill.co.uk/m118b0s669p109283/Nankang_Tyres_Trackday_Track_Day_Nankang_NS2R_Sportnex_Racing_Nankang_NS_2R_-_225_40_R18_92Y_XL_%28120%29_TL_Fuel_Eff_%3A_F_Wet_Grip%3A_B_NoiseClass%3A_2_Noise%3A_71dB
06.04.2016 at 21:22 1 edit. Last edited 24.04.2016 at 16:56 by S4BiT
uzzac
 
RenaultSport Megane 250 CUP
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1784

Nendest rehvidest on päris palju jahutud siin teemas. Mina prooviks ise ära ja sõidaks mediumiga. Hard jääb rajale kindlasti liiga tänavarehviks.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
06.04.2016 at 21:35
Umbertto
 
RenaultSport Megane 250 CUP
Miks mitte michelin pilot sport cup 2, sisuliselt samavaarne Toyo Proxes jms street legal slikiga. Vaga hea rajal kui ka legaalne tanaval, juhul kui ei soovi omada kahte eraldi jooksu. Katsed tehtud nii enda poolt viimastel aastatel kui ka lisaks vt teemast Porsche 911 Turbo (997) Techart... Kindlel valik
06.04.2016 at 22:42 1 edit. Last edited 06.04.2016 at 22:43 by Umbertto
HoCi
  
RenaultSport Megane 250 CUP
Hinnaklass tõenäoliselt tuntavalt erinev Nankang vs Michelin (ei ole hindu uurinud). Michelin Cup2 vs R888 kindlasti ei saa võrrelda...teine jääb alla kahtluseta. Samas eluea poolest on teine tõenäoliselt sõbralikum (GG seguga).

____________________________
Liqui Moly Eesti
FASTIME
Honda Civic VTi 1,6T
07.04.2016 at 01:28
peep
 
Moderator
RenaultSport Megane 250 CUP
Kõva seguga Nankang ei pidavat märjal just suurem asi olema. Michelin jah on pea 2x kallim aga samas arvestades rajal sõitmise kogu kulu per hooaeg pole täiendav 400 protsentuaalselt just suur number ja rehv on ikka väga oluline osa selle tegevuse juures.

Ma oma Megane'l kasutasin Cup1 ja R888, esimene nii kestis kui toimis paremini aga ega Toyo halb polnud, lihtsalt Michelin tegi kõike paremini.
07.04.2016 at 07:20 2 edits. Last edited 07.04.2016 at 07:23 by peep
S4BiT
RenaultSport Megane 250 CUP
Jah, selles ma ei kahtle, et CUP 2 ja muud kallima otsa rehvid väga head on. Lihtsalt oligi mõte proovida odavama otsa rajarehvi, millel on suhteliselt hea välismaine tagasiside arvestades nende hinda. Kuna väga kiire selle ostuga veel ei ole, pean natukene mõtlema mis oleks kasulikum. Tegelikult on olemas täiesti uued Dunlop Sport Maxx-id hetkel all olevatel velgedel, seega teine veljering võib ka selliste rehvidega olla, millega pigem ei tahaks/saaks tänaval liigelda.
07.04.2016 at 17:54
S4BiT
RenaultSport Megane 250 CUP
Vahepeal veel rehviteemal sorinud, ning tundub, et valikuvariandina lisandus hoopis Federal 595 RS-R, seda kiidavad siiski odavamatest kõige enam. Kahjuks ei saa 8.05 sõita, kuna samal ajal puhkusereis plaanitud, kuid 05.06 on küll plaanis Bikernieki rajal auto ära proovida. Selleks ajaks loodan rajakõlbulikuma rehvi alla saada ning muu autoga plaanitu teoks teha downpipe vahetuse/katalüsaatori eemalduse ja uue softi näol.

25.04.2016 at 16:13
peep
 
Moderator
RenaultSport Megane 250 CUP
Kas kat'i eemaldamisel on mõtet ja eriti veel igapäevaauto puhul ?
25.04.2016 at 18:47
S4BiT
RenaultSport Megane 250 CUP
quote:
peep: Kas kat'i eemaldamisel on mõtet ja eriti veel igapäevaauto puhul ?

Jõu seisukohalt on originaal katalüsaatori eemaldamisel kindlasti mõte, eriti veel kui teha uus soft. Kuna auto on igapäevakasutuses, siis lisan põhjaalla 200cel sport katalüsaatori. Oleksin ostnud downpipe koos 200cel katalüsaatoriga, kuid antud vidin tuli oksjoni korras nii odavalt kätte, et patt oli mitte osta.
25.04.2016 at 19:00
peep
 
Moderator
RenaultSport Megane 250 CUP
Kui läheb sportkat alla siis on asjal jumet muidugi. Ilma ma ei viitsiks seda lebrat taluda, ikka aeg ajalt oled autost väljas kui mootor käib.
25.04.2016 at 19:49
S4BiT
RenaultSport Megane 250 CUP
quote:
peep: Kui läheb sportkat alla siis on asjal jumet muidugi. Ilma ma ei viitsiks seda lebrat taluda, ikka aeg ajalt oled autost väljas kui mootor käib.

Tüütu muidugi tagurdades puhureid kinni panna :)
25.04.2016 at 20:02
S4BiT
RenaultSport Megane 250 CUP
Nagu needus, jälle ei saa OT raames sõitma, oleks väga tahtnud seda Riia rada näha ja proovida. Kahjuks otsustas mingi segane parklas seisvate autode klaase raudtoruga sisse lüüa, minu masin jäi samuti ette ja ootan nüüd esiklaasi, mida Eestist kohapealt võtta ei ole ja seega venib vahetusega :(
01.06.2016 at 13:14
S4BiT
RenaultSport Megane 250 CUP
quote:
peep: Kui läheb sportkat alla siis on asjal jumet muidugi. Ilma ma ei viitsiks seda lebrat taluda, ikka aeg ajalt oled autost väljas kui mootor käib.

Sportkati paigalduseni pole veel jõudnud ja tõesti, see lebra mida auto tagant välja ajab on kohutav :(
01.06.2016 at 13:15
S4BiT
RenaultSport Megane 250 CUP
Vahepealsetest tegemistest niipalju, et autoga sai käidud OMC 2016 lõppkiirust sõitmas, lihtsalt huvipärast, tulemuseks kesine 218km/h. Tegelikult ei ole see antud auto puhul ka määrav näitaja, kuna auto suunitlus on hoopis mujal. Paar päeva tagasi sai ka ajule custom remap tehtud (tänud Prj), tunda on ikka kõvat torque lisa, mis on siiani ainult positiivne, mingisugust otsest sõidumugavuse vähenemist ei ole ja auto sõidab rahulikuna täpselt samuti nagu tehaseseades. Natukene huvitab ennast ka, mis numbrid sealt kätte sai, seega peaks millalgi dyno külastama ja jõu ära mõõtma.
Rehvide kohapealt leidsin kohalikust foorumist ühed Kumho võidusõidu (tänaval sõitmine keelatud) rehvid, mille esmane kasutamine näeb ette märga asfalti. Küll aga oli hind nii madal, et mind see väga ei morjenda kui nad peaksid kuiva ilmaga väga kiiresti otsa saama. Siin on kindlasti mehi, kes on kursis sellega, kuidas wet-tarmac rehv kuival püsib ja kui kiirelt kulub?
18.06.2016 at 15:43 2 edits. Last edited 18.06.2016 at 15:45 by S4BiT
serõi
 
RenaultSport Megane 250 CUP
Väga kiirelt kulub.

____________________________
auto24ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
18.06.2016 at 17:45
peep
 
Moderator
RenaultSport Megane 250 CUP
Ja sealjuures pole ta kuival kiirem kui tänavarehv. Märja rehv hoia ikka märja raja jaoks, seal ta kestab ja kiiruse vahe tänavarehviga võrreldes on suur.
18.06.2016 at 18:07
Garfield
  
RenaultSport Megane 250 CUP
quote:
serõi: Väga kiirelt kulub.
Märja raja rehv - läheb kuivaga kuumaks ja libedaks. Vihmarehvidega on isegi sellisel niiskel rajal ülekuumenemise oht. Võistlustel, kui vähegi võimalik otsid lompe ...
Remap'i osas - sa oleks pidanud enne remappi dünopingis käima. Kas tänapäeval dünopingid näitavad absoluutarve õigesti? Aastaid tagasi tegin oma TDI Golfile chippimise. Juba enne chippi näitas dünostend tehase andmetest paremaid numberid ja peale chippi veel paremaid.

____________________________
Legacy TD 2013
19.06.2016 at 19:12
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : RenaultSport Megane 250 CUP   1 2 3  
Log in: Username: Password:
Lost account
 
© tqhq.ee 2000 - 2017.