register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : M: Nankang NS-2R  
Poster Message
SleepersG
 
M: Nankang NS-2R
Tere

Äki on kellegil huvi proovida siis Nankangi NS-2R rehve. Seguks on 180.

195/50R15 85.- tk
205/50R15 78.- tk
205/55R16 84.- tk
255/35R18 139.- tk

Hinnad sisaldavad KM.

Kristjan@sleepers.ee
25.03.2016 at 20:53
Indrek_S
 
M: Nankang NS-2R
uluvad? või on pigem tänavarehvid?

____________________________
not done until it's done
26.03.2016 at 23:10
SleepersG
 
M: Nankang NS-2R
Pigem ei unda.
27.03.2016 at 17:17
TCOFF
M: Nankang NS-2R
Kunagi liikus internetis video kuidas esiveolisele golfile pandi tagarataste alla mcdonaldsi kandikud ning esiveolisel autol tekkis driftivõimekus.

Antud Nankangi rehvid on samasuguse efektiga. Peaaegu kõik tänavarehvid on parema pidamisega.
28.03.2016 at 05:19 2 edits. Last edited 28.03.2016 at 05:19 by TCOFF
RS013
M: Nankang NS-2R
Mina neid maha just ei teeks ja julgeks vastupidi soovitada. Peale cupi Kumhosid kasutasin üks hooaeg neid mõõduga 195/50/15 oma 325e all ning näitasin nendega auto24ringil isegi paremat ringiaega. Sai julgelt 10+ ringi sõita järjest, ilma et oleks pehmeks muutunud vms.

____________________________
XC70 T6 AWD Polestar & 242 B230FT "GrA"
28.03.2016 at 08:35
Märt
M: Nankang NS-2R
quote:
TCOFF: Kunagi liikus internetis video kuidas esiveolisele golfile pandi tagarataste alla mcdonaldsi kandikud ning esiveolisel autol tekkis driftivõimekus.

Antud Nankangi rehvid on samasuguse efektiga. Peaaegu kõik tänavarehvid on parema pidamisega.


internet on kiitvaid kommentaare täis - hind vs pidamine olevat väga hea suhtega ja negatiivseid jutte ei paistnud. Oli korra plaan Saabile tekitada rajapäeva rehvijooks, kuid kaine mõistus ütles, et enne tuleks eraldi rajapäeva auto hankida. Need mõned ringid, mis mu auto A24 kestab, saab ka ilma spets rehvita hakkama.

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
28.03.2016 at 09:37
jura
M: Nankang NS-2R
TCOFF ajab need ilmselt tavalise Nankangi NS20-ga sassi. Minu kogemus, küll 120 seguga, oli mõned aastad tagasi üllatavalt positiivne:

Mina tegin vembu ja ostsin Civic Type R'ile Reifendirectist Nankangid! Nankang NS-2R 225/40 ZR18 92Y XL Track, 120 treadwear. Lühidalt öeldes olen meeldivalt üllatunud, kuna tegu õige rajapäeva rehviga - jäiga külgseinaga, tahab sooja, et pidamine tuleks ja siis peab paremini, kui tänavarehv. Erilisi ülekuumenemise märke 5 ringiga ei ilmutanud. Piduradades/kurvides eriti ei häälitse. Kulus kenasti ühtlaselt ja mitte eriti palju - esirehvid u. 1mm 30 kiire ringiga. Ilmselt sellepärast, et XL versioon, tahtis suht kõrget rõhku... soojalt 42...38 psi katsetasin ja allapoole ei olnud enam head tunnet minna. Temperatuurid üle rehvi pinna selles vahemikus väga ei muutunud, aga tunnetuslikult vast oli pidamine marginaalselt parem rohkematel ringidel 38...39 psi-ga. Seda esirehvidel - taga jätsin tänavarõhu ja see tundus toimivat hästi. Tänaval ka täitsa OK ja vihmaga ka pigem üllatasid positiivselt. Mul kahjuks teiste rajarehvidega võrdlus puudub (viimati r888 oli EVO-l all 2007), aga nüüd septembris suht sarnaste ilmadega oli Nankang Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2-st (mis väga ruttu kuumeneb üle) vähemalt 1,1 sekundit või isegi 1,9 (mul õhkõrn kahtlus, et see kiirem ringiaeg ei pruugi olla päris õige) Auto24ringil kiirem!
28.03.2016 at 11:18
Simo_L
M: Nankang NS-2R
120 segu on ilmselt midagi muud, Nankang ise väidab nii NS2R'i kohta: TREADWEAR index : 120 (track*), 180 (street*) and the new 100/80 (race*)
30.03.2016 at 01:49 1 edit. Last edited 30.03.2016 at 01:49 by Simo_L
eero058
M: Nankang NS-2R
Jagan ka oma kogemust. Kasutasin 195/55R15 120 indeksiga nii tänaval kui rajal. Külmana on pidamist vähe, nagu muudelgi R rehvidel, üsna kiirelt saab samas soojaks. Rajal pidamine võrreldav paremate tänavarehvidega, kurvis isegi parem. Samas pidurdusmaal (ilmselt temp muutumisest) tekib rehvi pidamises kiire muutus - mitmel korral oli olukord, kus rehv poole pidurduse ajal väga lihtsalt blokeeruma hakkas ja seejuures korralikult kanti läks. Näitena Bridgestone RE002 oli kurvis kehvema pidamisega, aga kiirendus-pidurdus tundus jällegi paremana. Kindlasti jääb alla näiteks Toyo R888 jm analoogidele.
30.03.2016 at 12:28
SleepersG
 
M: Nankang NS-2R
Uuendan hindu ja saadavust.

195/50R15 OTSAS
205/50R15 77,03.- tk
205/55R16 80,63.- tk
255/35R18 138.- tk
05.04.2016 at 22:49
TCOFF
M: Nankang NS-2R
Mõtlesin siiski NS-2Ri . Ostsin ise ka kiitvate kommentaaride tõttu süvenemata kust need kiitused tulid. USA-s kasutatavad tänavarehvid tõesti ei kõlba kuskile.
07.04.2016 at 19:18
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : M: Nankang NS-2R  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.