register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Mannergute Mõõduvõtu järelkaja   1 2 3  
Poster Message
Märt
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Elu näitas, et kaks tundi kestsid kõik masinad (rattamutri probleem pole kestmisega seotud ja Opeli lekkiv paak samamoodi), seega 4 tundi oleks järgmiseks tore mõõdupuu küll:)

Pikemale sõidule vist peaks tõesti käru kaasa haarama, meie Mannerg liikus ise kohale ja ise koju ilma eriliste kaeblusteta :)
Märt@MaailmaEsimeneMannerg@Viikingid

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
26.05.2015 at 09:02
uzzac
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Ka omaltpoolt tahaks tänada kõiki osalejaid hea käitumise ja tubli esituse eest.

Järgmisel korral 4h tundub igati okei mõte, aga selge on see, et tuleb seada ka osalejate limiit, sest preaguses formaadis olime suht piiri peal. 120 minutilise sõidu pikkuse ja 40 meeskonna juures pidi iga 3minuti tagant üks tiim oma show karistust kandmas käima, mudu poleks ringi peale saanud :) 4h ja 50-60 meeskonda on veits lahedam ka tornis, ei pea nii kõvasti hagu andma karistustega.

Suure üllatusena kestsid kõik mannergud kenasti lõpuni, Jõujaama poisid rääkisid, et enne sõitu olid nad juba 15 tundi kupatamist kellale ette saanud, mis on auto vanust ja ettevalmistuse olematust arvestades ikka päris ulme.

Väikse tõrvatilgana jäi aga silma Tln-Prn maanteel toimuv, kus nii mõnigi Mannergu tiim jätkas võidusõitu. Siinkohal tervitaks meeskonda 111 ja natuke vähem tiimi 771.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
26.05.2015 at 09:18
H.E
  
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
uzzac:
Jõujaama poisid rääkisid, et enne sõitu olid nad juba 15 tundi kupatamist kellale ette saanud, mis on auto vanust ja ettevalmistuse olematust arvestades ikka päris ulme.
Et mitte hellitada teiste lootust veel 13 tundi hakkama saada lisan, et Jõujaama masin oli tehnilise kontrolli poolt vaadatuna eeskujulikult ettevalmistatud. Selliseid masinaid oli ainult 2-3.


____________________________
Raketibaas
26.05.2015 at 09:39
spark
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
uzzac: Ka omaltpoolt tahaks tänada kõiki osalejaid hea käitumise ja tubli esituse eest.
natuke vähem tiimi 771.

huvitav? tõsi pikkadel sirgetel sai tempokamalt mööda sõidetud ... muidu oli tempo pisut kiirem kui lubatud
Aga kui tervitada saab siis tervitaks vastu - halli(kat) värvi univeraalkerega ja väikese petrolheadsi kleepsuga autot ... ;)


____________________________
Seitsekümmend Viis
26.05.2015 at 10:12
rookierice
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Oli plaan teha kihvt üritus, kõik toimis, nüüd kappab lemons24 poole idee minema?
26.05.2015 at 11:24
H.E
  
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
rookierice: Oli plaan teha kihvt üritus, kõik toimis, nüüd kappab lemons24 poole idee minema?
Millest selline arvamus?


____________________________
Raketibaas
26.05.2015 at 12:17
tomcat
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Tulemused on siin: http://www.auto24ring.ee/est/sundmused/hooaeg-2015/24-05-15-mannergute-mooduvott-i
Kas järjestus pidigi olema parima ringiaja, mitte läbitud ringide arvu põhjal?
26.05.2015 at 12:50
raimo kulli
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Küsimus selline. Forss puudub ringiaegades!!
Vaatasime kõik autod üle ja ei leidnud sellist numbrit nagu 738 ja Leod. Kuna nad ka autasustamisel polnud siis tundub, et sellist ei olnudki olemas :) Meil oli racechrono peal ja seal parim ring 1.43.49. Ehk et kas on võimalik et meie transponderiga pandi vale nimi?
26.05.2015 at 13:08
tomcat
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Täiesti mitteametlik järjestus läbitud ringide arvu põhjal:
26.05.2015 at 13:17
tomcat
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
raimo kulli: Küsimus selline. Forss puudub ringiaegades!!
Vaatasime kõik autod üle ja ei leidnud sellist numbrit nagu 738 ja Leod. Kuna nad ka autasustamisel polnud siis tundub, et sellist ei olnudki olemas :) Meil oli racechrono peal ja seal parim ring 1.43.49. Ehk et kas on võimalik et meie transponderiga pandi vale nimi?

Leod olid algses protokollis kaks korda: kolmandal kohal (64 ringi) ja päris lõpus 45. kohal (0 ringi). Ilmselt need esimesed Leod ongi Forss tegelikult. Ja meie Rohelisele Munale ei olnud ka numbrit juurde märgitud, kuigi see oli 838.

26.05.2015 at 13:21
HoCi
  
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Üks start ka mannergutest, mis leidsin telefonist. Päris algus on puudu, kuna nutitelefon (nagu ikka) kõige tähtsamal hetkel alati otsustab mõttepausi teha:



____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
26.05.2015 at 14:04
H.E
  
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Korraldusmeeskond vabandab tekkinud arusaamatuse pärast.
Tundub, et üks kohapeal registreerunud meeskondadest Forss ja eelregistreerunud meeskond Leod (kes paraku tehnilistel põhjustel boksist ei väljunudki) transpondrid on paigaldamisel vahetusse läinud või hiljem ajavõtusüsteemi sisestamata jäänud.
Võtame meeskonnaga Forss ühendust ja klaarime nende soorituse tunnustamise.

____________________________
Raketibaas
26.05.2015 at 14:04 1 edit. Last edited 26.05.2015 at 14:09 by H.E
H.E
  
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja


____________________________
Raketibaas
26.05.2015 at 14:24 1 edit. Last edited 26.05.2015 at 14:39 by H.E
rookierice
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
H.E:
quote:
rookierice: Oli plaan teha kihvt üritus, kõik toimis, nüüd kappab lemons24 poole idee minema?
Millest selline arvamus?

Kui kahetunnise ürituse järel arutelu nelja ning kuuetunnise peale läheb. Ei muud :)
26.05.2015 at 15:04
ESipp
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Meie ainuke tilk tõrva meepotis oli lambist stardijärjekorra muutmine, muu oli ürituse juures kõik okei ja ootame juba uut etappi!
Ühesõnaga meie jaoks tähendas see esikohalt startimise asemel viimast stardikohta ja seda seetõttu, et meile ei suudetud ajavõttu õigeaegselt külge panna...

Team Estover Piimatööstus

____________________________
On the 8th day, God created boost.
26.05.2015 at 15:21
Henri_
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Selliste probleemide vältimiseks võiks näiteks kohapeal kõik peapeale pöörata, et keegi asja liiga tõsiselt võistlusena ei võtaks :)

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
26.05.2015 at 15:50
Märt
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Üllatavat aeglased ikka olime:)
Nüüd pole muud, kui autole pidureid ehitama ja õhtuti Pärnu vahet kihutama:)

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
26.05.2015 at 16:11
cyber
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Tehniliselt olid vist Viikingid siiski viimased startijad..:) Aga põhjus sama, õiget transponderit ei leitud ja lõpuks vahetati teise vastu jne jne. Aga ma arvan, et tulemust see nii pika sõidu juures ei mõjutanud.

Samas, kui eelnevalt on üks stardijärjekord välja käidud, siis võiks sellest kinni pidada. Lihtsalt nii oleks ilus ja viisakas.
26.05.2015 at 16:14
spark
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
cyber: Tehniliselt olid vist Viikingid siiski viimased startijad..:) Aga põhjus sama, õiget transponderit ei leitud ja lõpuks vahetati teise vastu jne jne. Aga ma arvan, et tulemust see nii pika sõidu juures ei mõjutanud.

Samas, kui eelnevalt on üks stardijärjekord välja käidud, siis võiks sellest kinni pidada. Lihtsalt nii oleks ilus ja viisakas.

Järgmine kord juhendissse "Stardi järjekorra määrab korraldaja, enne starti" ja korras :)

____________________________
Seitsekümmend Viis
26.05.2015 at 16:27 2 edits. Last edited 26.05.2015 at 16:28 by spark
H.E
  
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Võtsime sellise otsuse vastu, kuna start oli niigi veninud ning koosolekul välja öeldud "koguneme 17.30 boksitee lõpus" ei olnud ilmselt lõpuni lahti seletatud või vähemalt seda too hetk ei juhtunud. Sõidu formaadi mõttes ei ole tõesti mingit vahet, mis positsioonilt alustatakse, kuid sponsoreeritud Estoveri meeskonna pahameele motiividest saan natuke aru.

____________________________
Raketibaas
26.05.2015 at 17:02
Chillbill
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Tänud korraldajatele ja kaasvõistlejatele Autospordiliit Zebra poolt.
26.05.2015 at 17:03
coralo
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Team Leod tänab korraldajaid kihvti ürituse eest,sest ka pealtvaadata oli huvitav :)
Meie mittestartimise põhjustas kahjustada saanud generaatori rihmaratas(selgus koduses garaazhis),mis lõhkus ka juba uue vahetatud rihma.
Meeldiv oli ennast muidugi lõpuprotokollis näha, aga kuna me ka andsime teada enne starti, et me sõidus ei osale, ei olnud meie autol üldse transponderit.
Siiski,et mitte jäädagi ainult pealtvaatajaks,ootame juba uue MM-i kuupäeva,et oma test edukalt lõpuni viia.
26.05.2015 at 19:10
rustang
  
Moderator
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Väga tuus pilt korralikult stock seades vedrustusest:



Kusjuures alumised õõtsad olid nii kõvasti kinni roostetanud, et ma ei saanud lahti, muidu oleks natuke camberit juurde keeranud...
26.05.2015 at 20:23
H.E
  
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Järgmine kord peaks mõõtu võtma ka mannergu porilapaka kulutamises. :D

____________________________
Raketibaas
26.05.2015 at 20:31 1 edit. Last edited 26.05.2015 at 20:31 by H.E
Jesper
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Ja kõik arvasid et rehvide valged küljed on ilu pärast...
quote:
rustang: Vanakooli trikk on kriidiga kriipsude tegemine rehvi servale, kust on näha, mis on äärmine koht mis vastu asfalti on käinud (ja kriidi ära kulutanud).


____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
26.05.2015 at 22:12
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Mannergute Mõõduvõtu järelkaja   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.