register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Mannergute Mõõduvõtu järelkaja   1 2 3  
Poster Message
rustang
  
Moderator
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Mannergute MM on peetud ja osaleja vaatevinklist läks kõik korda, sai palju nalja ja sai ka sõita, intsidente ei olnud ning peaaegu kõik tulid finišisse. Facebookis on pilte mehiselt, eks katsume neid tasapisi ka siia linkida. Kõike kaugemale jõudis Jõujaama Corolla WRC, kes sai tänutäheks kõige pisema karika ja pudeli kanget õlut ;)
25.05.2015 at 10:04
Märt
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Oli meeleolukas üritus ja oleme ka järgmisel korral rivis!

Kas on olemas ka ringiaegadega logi? või vähemalt läbitud ringide arv?

Parendust on vaja kindlalt piduritesse, peale II ringi oli kasutusel enamasti käigukang, kuna pedaal nimega pidur osutus kangesti pehmeks ja efektiivsus oli tagumise punase tule süütamises peamiselt. Olime eelnevalt lugenud, et pidur on kiiruse surm, seega polnud sellest pisiprobleemist ka suuremat häda:)

____________________________
Jeep GC SRT
Saab 900 cabrio
991 GT3
25.05.2015 at 10:16
serõi
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Mul oli võimalik kogu seda asja näha nii köögi kui osaleja poolelt ja mõlemast vaatest paistis kõik väga lahe. Igal juhul tubli töö. Samuti tuleb kiita kõiki osalejaid, sest kõik käitusid viisakalt ja sõbralikult, ühtegi arvestatavat probleemi ei tekkinud. Purustatud sai müüt, et ringrajal kihutamiseks on vaja kallist übertuunitud autot, mis alatasa katki läheb, ja suurt rahakotti. Esimene edukas MM annab ilmselt lootust järjeks ja ühe laheda sariürituse tekkeks ;)

____________________________
auto24ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
25.05.2015 at 10:53
Siiiim
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Edastan ka meie meeskonna poolt suured tänuavaldused korraldajatele, tõsiselt super üritus oli!
Loodetavasti saab sellest üritusest meeldiv ja pikaajaline traditsioon.


____________________________
www.premiumprojekt.eu
25.05.2015 at 11:04
erkiko
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Siia tuleb kindlasti palju kiitvaid sõnu ürituse kohta ja kõige nendega ma ka liitun. Järgmiseks ürituseks mõned ettepanekud
1. Pit-lane kiirus võiks olla madalam, 30 näiteks. Sellisel meelelahutuslikul üritusel on meeleolu lõdvem ja samas ka palju lapsi, koeri ringi jooksmas.
2. Võistlus võiks pikem olla.. See küll toob kaasa tankimise aga seda saab ilmselt nii regullida, et kõigil on kohustulik tankimine min ajaga, siis ei ole kiirustamist ja turva on OK.
3. Pool võistlust võiks sadada vihma või siis mõni rajalõik ajutiselt märjaks pritsitud :)


25.05.2015 at 11:13
rustang
  
Moderator
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Team "business" lustikummutil sai vahetatud pragunenud pidurivoolikud ning koos nendega ka üks mitte lahti tulnud toru. Klotsidel oli katet mitu millimeetrit ja neid ei hakanud vahetama. Ega pidureid suurt vaja ei läinud ka v.a. stardijärgne tagasipööre ja korraks võibolla vajutada ka pärast kiiret võinoh meie jaoks mitte eriti kiiret kurvi.
See-eest sai palju nalja rehvidega, Tallinn-Pärnu otsaga purunes kaks sisekummi, katsu sa pühapäeval Pärnust uusi leida... Lõpuks saime Vianorist kolm uut lohvi ja nendega saime võistluse tehtud. Tuleb mõelda tubeless-rehvidele, õigemini velgedele.
Helisüsteem läks ka distantsi keskel rikki s.t. kaitse põles läbi kuid see-eest suusad kestsid ilusti.
Võistlusvalmis kuid kaunistamata auto eelmise päeva õhtul:

25.05.2015 at 11:14
peep
 
Moderator
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Korraldajad olid tõsise töö teinud. Arvestades, et tegu oli esimese korra ja pilootprojektiga siis kõik õnnestus väga hästi.

Esimesed kaks punkti on Erkil väga õiged aga kui teha eraldi üritusena siis olekski 2 tundi liiga vähe. Tankimine võiks toimuda ringraja territooriumil asuvas tanklas või mistahes muus ametlikus tanklas väljapool (lubatud piirkond kogu maailm) ja ei oleks suuremaid küsimusi turvalisuse suhtes. Kes ei tangi peab näiteks telgi all ühe sashlõki vahepeal ära sööma vms.
25.05.2015 at 11:26
HoCi
  
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Väga äge MM oli. Ma koguaeg imestasin, et kuidas autodel pidurid vastu pidasid aga ju siis kiirused olid lõviosal nii väiksed tõesti, et ei pidanud koguaeg pidureid kasutama iga kurvi eel :D Ja USKUMATULT vähe katkestajaid. Kui arvestada, et autod olid lõviosas päris vanad (15-20a) ja mõned veelgi vanemad, siis autod pidasid ikka väga hästi end üleval.

Mõni tähelepanek ka:
- Pealtvaatajana oleks huvitavam, kui saaks kuskilt äppist vaadata ringiaegu (sama info, mis ntx OT'il ekraanile lastakse). Kui äppi ei saa, siis vähemalt ekraanil ajad
- Autasustamisel võiks täpsustada, mis autoga mingi auhinna võitnud tiim osales (mainiti ainult tiimi nimi). Praegu oli minu kõrval olnud inimestel küsimärgid peakohal, et mis autoga nad üldse sõitsid
- Showelemendi auhind (motiveeriks osalejaid lisaks auto disainile ka millegi muuga eristuma rajal sõites). Näiteks tooks lada oma muusika ja suuskadega katusel

Sõber tegi alguses ka tiba pilte enne lahkumist:

https://plus.google.com/photos/116670464507215516690/albums/6152530694777549169


____________________________
Honda Civic VTi 1,6T
25.05.2015 at 11:32
Marvin
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Roheline muna number 858 veeres omal jalal kenasti koju ning tema tiim on rõõmsalt tulevikuplaane tegemas. Tõestatud sai, et ringrajakogemust on võimalik omandada täielise peenraha eest. Tehnilise poole pealt lähevad vahetusse rattalaagrid, jahutusradiaator ning võimalik, et ka vedrud. Rohkem tuunida ei ole vaja, sest ilmselgelt ei ole masina võimed sugugi ammendunud. :)
25.05.2015 at 11:33
bacteria
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
OSS Racing tänab korraldajaid ja kõik osalejaid. Meil tekkis nüüd veel suurem isu rinkat sõita. :)

____________________________
OSS Racing
25.05.2015 at 11:43
Märt
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja

stardivideo

____________________________
Jeep GC SRT
Saab 900 cabrio
991 GT3
25.05.2015 at 11:50
rustang
  
Moderator
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
OT ajavõtust näen, et kiired mannergud sõitsid 1.40 kanti aegu... Noh meie Lada sõitis umbes 2.10 :D
25.05.2015 at 12:13
HoCi
  
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
Märt:
stardivideo

[i]This content is currently unavailable[/i]

____________________________
Honda Civic VTi 1,6T
25.05.2015 at 12:13
Marvin
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
rustang: OT ajavõtust näen, et kiired mannergud sõitsid 1.40 kanti aegu... Noh meie Lada sõitis umbes 2.10 :D
Roheline Muna sõitis sõltuvalt sangas olnud mannergujuhist aegu 1.55st 2.10ni, Racechrono pakkus ideaalringi aega kusagile alla 1.50. Seejuures ei olnud sõitmise juures kõige olulisem mõõdik mitte tahhomeeter (seda Starletil ei ole), vaid hoopistükkis jahutusvedeliku termomeeter. Ilmselt ei olnud Muna varem ealeski nii kiiresti sõita saanud ning see võttis tal ikka naha märjaks. Viimase pausi ajal sisse lülitatud salongiküte parandas küll asja, aga ilmselgelt on ees radikavahetus ning jahutussüsteemi põhjalikum läbipesu.
25.05.2015 at 12:26
Märt
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
HoCi:
quote:
Märt:
stardivideo

[i]This content is currently unavailable[/i]

ehk on nüüd parem?


____________________________
Jeep GC SRT
Saab 900 cabrio
991 GT3
25.05.2015 at 12:30
Jesper
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
HoCi:
- Pealtvaatajana oleks huvitavam, kui saaks kuskilt äppist vaadata ringiaegu (sama info, mis ntx OT'il ekraanile lastakse). Kui äppi ei saa, siis vähemalt ekraanil ajad
- Autasustamisel võiks täpsustada, mis autoga mingi auhinna võitnud tiim osales (mainiti ainult tiimi nimi). Praegu oli minu kõrval olnud inimestel küsimärgid peakohal, et mis autoga nad üldse sõitsid

Ajavõtu "pimendus" oli taotluslik ;) Minuarust kukkus väga hästi välja, võttis nagu selle paremusjärjestuse pinge ilusti maha ja kõik keskendusid põhiasjadele.

Autasustamise apsaka eest minu vabandused, mul see isegi oli mitu korda meeles et peaks minema ja autode margid ka üles kirjutama, aga kui poodiumi ees paberile vaatasin siis noh jah... ununes.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
25.05.2015 at 12:50
HoCi
  
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
Märt:
quote:
HoCi:
quote:
Märt:
stardivideo
[i]This content is currently unavailable[/i]
ehk on nüüd parem?

Töötab :)

quote:
Jesper:
Ajavõtu "pimendus" oli taotluslik ;) Minuarust kukkus väga hästi välja, võttis nagu selle paremusjärjestuse pinge ilusti maha ja kõik keskendusid põhiasjadele.

Autasustamise apsaka eest minu vabandused, mul see isegi oli mitu korda meeles et peaks minema ja autode margid ka üles kirjutama, aga kui poodiumi ees paberile vaatasin siis noh jah... ununes.

Kuulsin jah, et see oli taotluslik aga kuna pealtvaatajad ei saanud aru, et kes reaalselt praegu juhib või kes annab hetkel kõige kõvemat valu, siis sealt oleks ise infi kätte saanud. Rahvas muidugi elas kaasa niimoodi, et "krt näe see tundub kiire, see tuleks kohe maha võtta ja 20 kätekõverdust väänata" :D

____________________________
Honda Civic VTi 1,6T
25.05.2015 at 12:56 3 edits. Last edited 25.05.2015 at 13:08 by HoCi
cyber
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Kui juba autasusid jagati, oleks võinud vähemalt ära mainida, mitu ringi kirja saadi. Loodetavasti jagatakse seda infot nüüd takkajärgi ...

Loodetavasti järgmine MM on ilma OT-ta, sest see päev otsa tiksumine seal oli suht masendav.
25.05.2015 at 13:09
Kaido
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Ühinen kiidusõnadega - aitäh neile, kes idee üles korjasid ja asja ära tegid.
25.05.2015 at 13:50
PlyVal64
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Tundub, et ometi sai Tegijate poolt ära tehtud veel üks asine Just for FUN auto"spordi"üritus nii, et nõudmistes-keeldudes peast "lolliks" ei minda aga kõigil on lihtsalt mõnus osaleda. Samas stardivideo, eriti häälte poolest, on küll selline, nagu oleks kohe surmtõsine rinkasõidu MM start :D
Aga kukalt paneb kratsima tõik, et täna tuleb juba Mannerguteks nimetada nii Alfat kui Saab'e... Bemmidest või kabedatest "Sirjedest-Kutsikatest" rääkimata. Päris karm ikkagi. Ise kipuks nende matsdade-datsunite jms kõrval mannerguks kutsuma pigem miskit sellist "sport editioni".
Oli korra ka plaan maja tagant Mannerg pöördesse ajada aga seekord jäi veel ära, sest ma oleks pidanud algsete plaanidega juba 20.kuupäev pikemale tripile minema. Äkki poiss ikka võtab ette ja pakub paarile teisele alajõulisele konkurentsi. Kuidagi peaks ju päris pika autospordilaadse pedigriiga sitikale viisaka vanaduspõlve leidma?
Väga äge ja parim on ju see, et kohe kuidagi ei tekkinud mingit romurallit!

____________________________
Ei viitsi enam pilukatega võidelda. Mõttetu üritus isegi selle saidi kontekstis.
25.05.2015 at 14:25 1 edit. Last edited 25.05.2015 at 14:26 by PlyVal64
H.E
  
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Ka korraldusmeeskonna nimel võin öelda, et üritus üldises plaanis läks superhästi, eriti just kõige suurema küsimuse ja hirmu osas- Mis hakkab saama, kui 40 sellist masinat rajale tuiskab. Kuuldavasti on see ka Auto24ringi rekordkogus masinaid stardirivis. Täiesti uskumatu oli, et tehnilis probleeme praktiliselt ei olnud. Ilmselt oli tegemist vanajumala armuga, sest tehnilisest küljest lisas palju küsimärke nii mõnegi auto ettevalmistus. Hulk masinaid sai piduriklotse ja voolikuid vahetada ning üllatusesks tulid ka mõned kogenud sõitjad kohale väsinud olemisega pidurivoolikute ja roostes piduritorudega.

Head sõnad on alati meeldivad kuulata aga ka konstruktiivne kriitika ja ettepanekud on oodatud.
Viskan siia korraldusmeeskonna poolt kommentaarid:

quote:
Märt:Kas on olemas ka ringiaegadega logi? või vähemalt läbitud ringide arv?

Tuleb ja edastan selle ka siia.

quote:

Loodetavasti saab sellest üritusest meeldiv ja pikaajaline traditsioon.

See, et sellest saaks pikajaline ja meeldiv traditsioon, mitte nostalgine mälestus, kuidas kunagi omal ajal oli väikse raha eest äge kimamine, eeldab osalejate mõistlikku suhtumist ja mitte plaani, kuidas järgmiseks salaja jõudu juurde viilida või uksepolstri tagant plekki kergemaks lõigata. Selline mõte on kindlasti paljudel peas, eriti arvestades asjaolu, et põhimõtteliselt kestis auto ära ja suuremat remonti ilmselt ei vaja.

quote:
erkiko: Siia tuleb kindlasti palju kiitvaid sõnu ürituse kohta ja kõige nendega ma ka liitun. Järgmiseks ürituseks mõned ettepanekud
1. Pit-lane kiirus võiks olla madalam, 30 näiteks. Sellisel meelelahutuslikul üritusel on meeleolu lõdvem ja samas ka palju lapsi, koeri ringi jooksmas.
2. Võistlus võiks pikem olla.. See küll toob kaasa tankimise aga seda saab ilmselt nii regullida, et kõigil on kohustulik tankimine min ajaga, siis ei ole kiirustamist ja turva on OK.
3. Pool võistlust võiks sadada vihma või siis mõni rajalõik ajutiselt märjaks pritsitud :)

Põhimõtteliselt kõigega nõus. Nagu eelpool mainisin, siis autode vastupidavus oli täielik üllatus. Pakkumised olid, et pooled lõpetavad ja esimesed kukuvad juba peale 10 minutit. Viimasel õhtul käis läbi ka rajalõigu märjutamise mõte aga siis oli juba hilja ja esimese korraga liiga palju riske võtta ei julge.

quote:
HoCi:
Mõni tähelepanek ka:
- Pealtvaatajana oleks huvitavam, kui saaks kuskilt äppist vaadata ringiaegu (sama info, mis ntx OT'il ekraanile lastakse). Kui äppi ei saa, siis vähemalt ekraanil ajad
- Autasustamisel võiks täpsustada, mis autoga mingi auhinna võitnud tiim osales (mainiti ainult tiimi nimi). Praegu oli minu kõrval olnud inimestel küsimärgid peakohal, et mis autoga nad üldse sõitsid
- Showelemendi auhind (motiveeriks osalejaid lisaks auto disainile ka millegi muuga eristuma rajal sõites). Näiteks tooks lada oma muusika ja suuskadega katusel

Peale selle, et tegemist oli pilootüritusega, on see korraldajatele esimene sedalaadi üritus korraldada.
Nagu juba läbi käis oli ajavõtu mittenäitamine taotluslik, et vähendada võimalikku rebimist. Pigem saab järgmiseks korraks paremini läbi mõelda üldist kommunikatsiooni korraldustiimi sees, et vajalik ja piisav informatsioon jõuaks operatiivselt kommentaatorini. Sheriff ja Bisnes said tegelikult showelemendi auhinna aga tundub, et see läheb viimati mainitud kapsaaeda.

____________________________
Raketibaas
25.05.2015 at 14:33
spark
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
cyber: Kui juba autasusid jagati, oleks võinud vähemalt ära mainida, mitu ringi kirja saadi. Loodetavasti jagatakse seda infot nüüd takkajärgi ...

Loodetavasti järgmine MM on ilma OT-ta, sest see päev otsa tiksumine seal oli suht masendav.

Tänud korrldajatele ka minu poolt.

Ajaliselt võiks olla pikem 2,5 tundi. Alates 3 tunnnist võib osutuda kahtlaseks, kas autoga saab koju sõita.

Ettepanek: kui Opentrackiga koos teha siis regamine enne OT lõunat - siis prooviringid (aku kinnituse ja tulekustuti saab jookvalt ära kontrollida) OT lõuna ajal - ja tehniline (auto pukkildele tõstmine) jääks OT lõuna ja MM stardi vahele.


____________________________
Seitsekümmend Viis
25.05.2015 at 14:37
tomcat
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Ma ei tea, kas see oli minu isikliku raadio probleem või üldine, aga ajuti oli nii, et valjukatest jutt tuli, minu raadiost mitte. Kasutasin raadioäpiga moblat ja nööpkõrvaklappe, need toimisid üldiselt väga hästi kogu raja ulatuses, aga ma tõesti ei tea, kas ka kogu aeg. Soojenduse ajal proovitud neegrikohvrist polnud samas midagi kuulda, sest heli oli lihtsalt liiga vaikne ja sõidu ajaks viskasime selle välja.
Ajakava kohta niipalju, et võistlejate koosolek seitse tundi enne starti ei ole hea lahendus. Praegu tulin ma kodust kell 7.40 välja, et 19.40 rooli pääseda.
Mis sõidukultuuri puutub, siis nii viisakaid juhte pole mina vabarajaüritustel veel näinud. Ainus erand oli tundmatuks jääda sooviva numbriga punane oopel, mille piloot üritas mulle möödumise käigus külge sõita, ehkki ma talle raja laialt vabaks jätsin. Samas pedaali tallati ikka kõvasti, nagu Spin FMi ja Enos Motorspordi kurvis näha sai.
25.05.2015 at 15:36 1 edit. Last edited 25.05.2015 at 15:46 by tomcat
pampkuri
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Tänud korraldajatele. Ray Sing Team ootab põnevusega järgmist etteastet.

____________________________
pamp
25.05.2015 at 19:25
Siiiim
 
Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
spark:
Ajaliselt võiks olla pikem 2,5 tundi. Alates 3 tunnnist võib osutuda kahtlaseks, kas autoga saab koju sõita.


Ma loodan et sa mõtled ikka praeguse sõidu kestvus + 2,5h. :)
Igatahes minu arvates võiks järgmine sõit olla juba vähemalt 4h pikk, ülejärgmine 6h jne.
Siis peab meeskond juba auto ressurssi planeerima hakkama, et lõpuni jõuda. Sest täiega pähe andes ei pruugigi lõpuni jõuda või siis peab boxis hakkama 20-minutilist piduriklotside vahetust tegema jne.
See lisaks asjale omajagu draamat ning põnevust. :)

____________________________
www.premiumprojekt.eu
26.05.2015 at 07:45
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Mannergute Mõõduvõtu järelkaja   1 2 3  
Log in: Username: Password:
Lost account
 
© tqhq.ee 2000 - 2020.