register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : e36 katuseluugi kaotamine  
Poster Message
bemm40
e36 katuseluugi kaotamine
Oleks vaja sedaankerega e36'l katuseluuk ära kaotada. Kuna katus pole päris lame, siis selle asemel, et suvalist sirget tahvlit kasutada, leidsin utiili mineva masina, millel katuseluuki ei olnud ning lõikasin sealt vajaliku tüki välja.
Nüüd on küsimus, kus kohas saaks selle tüki täpselt mõõtu lasta lõigata? Sain aru, et edukaks keevitamiseks on vaja ta millimeetri täpsusega sobivaks timmida.
Kas märkimiseks on kõige mõistlikum luuk koos tihendiga maha võtta ja seda šabloonina kasutada? Või kui uhkemate masinatega lõikumiseks läheb, siis on äkki kellelgi arvutis juba täpne joonis olemas? Kuna luuk enamikul e36 varustuses, siis tõenäoliselt päris paljud siit selle kaotamisega pidanud tegelema.
13.12.2014 at 19:11
Henri_
 
e36 katuseluugi kaotamine
Miks ei puurinud (punktidest) kogu katust lahti ning siis lasknud punktida-liimida? Värvitöö on enivei ees ju.

Töömaht ilmselt väiksem, kui selline möllamine ette võtta.

____________________________
http://petrolheads.ee/
13.12.2014 at 21:02 1 edit. Last edited 13.12.2014 at 21:04 by Henri_
bemm40
e36 katuseluugi kaotamine
Ei teadnud, et katus ainult punktidega kinni on. Keevitaja väitis, et kui tükk on täpne, siis on keevitustöö lihtne ja jääb vett pidama ka. Värvimise asemel oli plaan kiletada, et siis oleks nagu lisa kaitse vee eest ka.
13.12.2014 at 21:14
bagiauto
 
e36 katuseluugi kaotamine
keevitamine tekitab sisepingeid- seda pärast sirgeks saada oleks küll imetrikk. Pideva õmblusega kindlasti keevitada ei saa... Tervet katust vahetada palju lihtsam. Isegi moodne MIG vaskjoodis kisub pleki pinge alla.
13.12.2014 at 21:25 1 edit. Last edited 13.12.2014 at 21:35 by bagiauto
bemm40
e36 katuseluugi kaotamine
Okei, kehv otsus, et tervet katust ei võtnud. Kuidas teistsuguste variantidega on, neetimine näiteks? Tean, et ebays on saada klaaskiust täpne tükk, aga üle 200€ selle eest välja käia tundub veidi overkill. Eriti arvestades, et Eestis tehtakse terve kapott alla 100€ eest ära.
13.12.2014 at 21:57
peep
 
Moderator
e36 katuseluugi kaotamine
Kui see on võidusõiduauto, siis pole mõtet vaeva näha, lihtsalt keevita luuk punktidega kinni. Rajal sa sellepärast aeglasem ei ole, et katus tsipa raskem on. :D
13.12.2014 at 22:48
bemm40
e36 katuseluugi kaotamine
See klaaskiud oli lihtsalt ühe valmislahenduse variandina toodud, nii peensustesse ei tahagi minna, et tavalise plekktahvli asemel klaaskiudu sinna otsima hakkaks. Aga muust kolast tahaks seal kaalu ja ruumi eesmärgil lahti saada küll, kaalub tegelikult palju ja asub kõige ebasoodsamas kohas.
Originaalplaati lihtsalt niisama ei tohiks saada kinni keevitada, sest katuse ja luugi vahel on päris lai tihend.
13.12.2014 at 23:08 1 edit. Last edited 14.12.2014 at 03:18 by bemm40
peep
 
Moderator
e36 katuseluugi kaotamine
Kola saab minema visata, tihend jääb alles, kasutad vahetükke millega luugi kere külge altpoolt kinni lased. Mu kunagisel autol ei olnud vaja isegi värviparandusi teha.
13.12.2014 at 23:55
serõi
 
e36 katuseluugi kaotamine
Mul on tehtud nii, et kasutusel on luugi metallosa, luuk on metallribadega (äkki kuuest kohast?) altpoolt katuse külge keevitatud ja tihendi asemel on klaasiliim. Toimib väga hästi, vett läbi ei lase ja värvida polnud vaja.

____________________________
auto24ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
14.12.2014 at 08:16
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : e36 katuseluugi kaotamine  
Log in: Username: Password:
Lost account
 
© tqhq.ee 2000 - 2017.