register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : MG TF 2002 - Mart  
Poster Message
mart154
 
MG TF 2002 - Mart
Lühidalt - mind ei paranda vist isegi haud. :)

Ühe kurva MG lugu.
Umbes kolm nädalat tagasi muutus mul vist rahakott taskus liiga raskeks.
Läksin ja ostsin endale sellise eluka nagu MG TF. Kombekohaselt siin riigis ikka parempoolse rooliga ja British Racing Green.

Sain siis autoga täpselt 2 korda sõita kui selgus, et mootoriga pole lood just kõige paremas korras. Lekib vett ja kipub kuumaks minema.
Tõstsin siis autol saba üles ja tirisin mootori auto alt välja.

Selgus et asjad pole tõesti väga roosilised. Mootor on kunagi nii üle kuumutatud, et enamik plastikosi, mis ploki või kaanega kokkupuutes olid, on sulama hakanud.

Kuna Roveri K-series engine on hm, kergeltöeldes temperamentne, siis lasin ploki ja kaane kallal edasi tegutseda professionaalidel.

Plokikaas kanti kohe maha - üle kuumutatud, pehmeks muutunud (annealed), prügikasti.

Plokki veel hetkel uuritakse - aga tundub et vist saab asja. Ehitame sellest K series Evo 2 racing ploki, istutame märgade hülsside asemele semi-dry hülsid, suurendame töömahtu 0.1 liitri võrra, pistame sisse sepistatud kolvid ja kepsud, alandame survestet umbes 9 ühikuni, ja laeme üle. Tulemuseks saame ühe ülimalt ebatöökindla mootori, millel saab kaanetihendit vahetada sama tihti kui õli. :) aga vähemalt plokk on tugev :)

Kuna plokiga läheb hetkel umbes kuu aega ja ma ei suuda otsustada millise tootja kolbe kasutada, siis hetkel on hea moment juttu puhuda ja mõnda pilti vaadata :) Lisaks jahtida mööda Inglismaad taga uut plokikaant, valida kolbe, otsustada detaile ülelaadimise kohta, ja komplekteerida programmeeritav aju :)

Tuleb välja, et auto "läks katki" nii kiiresti, et ma ei jõudnudki ühtki pilti tervest autost teha.
See eest garaazist on mõned leitud küll.

Sedasi ta siis rippuma hakkas


Ja no siis kippus juba mootor kukkuma




Nagu näha, siis kuuma on kõvasti antud.


Aga kogu loo juures on väga ilus see et komplektne mootor koos kõigi oma lisavidinatega kaalub ainult 95 kilo!!!
Antud pildil juba kõvasti vähem kui 95.

03.03.2014 at 23:31
peep
 
Moderator
MG TF 2002 - Mart
Viisakalt öeldes originaalne valik aga ka luuavarrest olevat kunagi pauk välja tulnud. :D

Edu igatahes !
04.03.2014 at 16:49
HoCi
  
MG TF 2002 - Mart
Kunagi ammu vaatasin isegi seda autot piltidelt, et päris äge punn. Aga lugesin review'sid selle auto kohta ning see võttis igasuguse isu ära seda autot omada :D Aga äge auto on ikkagi. Kui kuskile OT'ile jõuad, siis hea meelega uuriks seda autot lähemaltki.

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
04.03.2014 at 17:24
mart154
 
MG TF 2002 - Mart
quote:
HoCi: Kunagi ammu vaatasin isegi seda autot piltidelt, et päris äge punn. Aga lugesin review'sid selle auto kohta ning see võttis igasuguse isu ära seda autot omada :D Aga äge auto on ikkagi. Kui kuskile OT'ile jõuad, siis hea meelega uuriks seda autot lähemaltki.


No ma plaanin vähemalt Brands Hatchile ja Silverstone'ile see aasta jõuda. Võid tulla järgi vaatama. :D


Reaalsuses pole see auto üldse nii paha kui enamus review'sid räägivad.

Põhiprobleem seisneb ikkagi selles, et tüüpiline Inglane ei tea kuidas isegi õlitaset kontrollida, rääkimata muust. Nii kui midagi juhtub, on kohe kõne RAC-sse ja auto on rämps.
04.03.2014 at 22:24 2 edits. Last edited 04.03.2014 at 22:25 by mart154
HoCi
  
MG TF 2002 - Mart
Ok, ei teadnud, et sa nii jäädavalt sealpool asud :) Eks ma siis lihtsalt loen siit progressi.

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
04.03.2014 at 23:10
mart154
 
MG TF 2002 - Mart
Niisiis, mootoriplokk on tehtud. Esmaspäeval saan ehk kätte, siis saab ilusaid pilta kah! :)

Hetkel on käimas kaanetööd. Või õigemini kaanetööde järjekorras ootamine. Tükk aega ei suutnud otsustada, mis täpsemalt selle plokikaanega teha. Lõpptulemuseks oli see, et Caterham tegi tuttuuele plokikaanele koos portimisega väga hea pakkumise. Muidugi pärast seda kui ma neile raha ära maksin, selgus, et ooteaeg on umbes 2.5 - 3 kuud...

29.03.2014 at 23:45
mart154
 
MG TF 2002 - Mart
Nii, vett merre voolanud üsna mitu liitrit vahepeal...

Mis mina siis korda saatnud olen? :)

Suurt mitte midagi. Uus plokikaas ja plokk seisavad rahulikult riiulis ja ootavad oma aega.

Auto seevastu sai suvel omajagu otstarbekohast kasutamist.
Sõidutas mind mõnusalt läbi Prantsusmaa Monacosse.



Tagasiteel sai põigatud Alpidesse. Sõidetud otsast otsani läbi Col de la Bonette
Kellel sinna poole asja on, soovitan soojalt. Lõuna poolt tulles ja natuke mägedes ekseldes saab paarsada kilomeetrit sõita ilma erilise liikluseta :)



Mägedest alla tulles avastasin, et EBC Yellowstuffid olid otsas mis otsas, kõigis neljas nurgas.
Tegin siis paaripäevase pit stopi. Tuleb välja et Prantsusmaal on üsna võimatu Briti sportautode juppe saada :)


Tagasi jõudes tegin mõned rajapäevad veel Inglismaal. Lõpetasin veel paari komplekti piduriklotside elu ja otsustasin, et aitab kah selleks aastaks. :)

Parkisin auto praeguseks garaazi ära ja hetkel tegelen garaazi soojustamisega, et talvel ikka mõnus oleks.
21.09.2014 at 23:30 1 edit. Last edited 21.09.2014 at 23:56 by mart154
emmasam
MG TF 2002 - Mart
Ootan põnevusega kuidas see mootor valule vastu peab.
8V tundub olevat töökindlam, vähemalt siis, kui kasutusel on tehasest pandud pöörete piiraja mis jääb madalamale kui 16V mootoritel.
Minu kogemus on, et kui õli kuumaks läheb, siis õlirõhk langeb ja nii saab kepsusaaledest kiiresti jagu. Samas USA vennad väidavad, et nende masinatel on rõhk alati 5 bar ja rohkem.

____________________________
You can join us for best pass-4sure.net
25.09.2014 at 09:47
mart154
 
MG TF 2002 - Mart
Kuhu see aeg küll kogu aeg kaob? :)

Mis mina vahepeal saavutanud olen - suurt midagi.

Garaaz sai soojustatud :)






Mootor on järjekordselt autost väljas. Suvine stock asendusmootor pidas ilusti vastu ja katki ei läinudki. Ja lõpuks on alanud vaevaline protsess föönitatud mootori suunas.

1.9 liitrine mootoriplokk ootab ikka riiulil (ülemistel piltidel leiad sinise plastikkasti koos kilesse pakitud käkiga :) ), aga talle on sõbraks nüüd veel kolmas mootor - suvaline E-Bay raibe mille küljes on hea katsetusi teha ilma midagi ilusat ära lõhkumata.

Kuna plokikaanest pole siiani haisugi - Olge te neetud seal Caterhamis!!! Siis tegutseme edasi väljalaskekollektori teemadel.

Proovime nii ja naa, veendume et ruumi ikka üldse kohe ei ole


Lõikame väheke torusid.


Veendume et lintsaag on omadega täiesti otsas.



Lõpuks saavad kõik torud kah lõigatud ja tuleb hakata lego kokku panema :)


Lego kisub järjest keerulisemaks


Vahepeal tuleb kõvasti mõelda, et mida järgmisena keevitada tohib, sest muidu tuleb jama külla.
Pildil olevad kaks keskmist runnerit on sellise kujuga et neid ei saa üksteisest, ega ka äärmistest runneritest eraldada - nagu üks suur kett kolme lüliga.


Lõpuks saab kukal kratsitud, keevisõmblused tehtud ning lego komplekteeritud.


Sellises seisus me hetkel olemegi.
Järgmiseks tuleb kolle keraamikaga katta.
Downpipe valmis meisterdada
Ja lõpuks see neetud plokikaas caterhamist kätte saada :)
14.12.2014 at 22:33
mart154
 
MG TF 2002 - Mart
Vesi muudkui voolab mere poole.
Vaikselt saab siiski nokitsetud.

Kõigepealt kraapisime põhja igasugusest jamast puhtaks.


Seejärel surmame väheke roostet ja jooksutame mõned keevisõmblused lisaks.


Huvitaval kombel on väga palju tehase punktkeevitusi "mööda tulistatud." Asuvad plekkide serva peal, poolenisti ei tee mitte midagi, osad pole üldsegi kaht plekki kokku liiminud.
Inglise "töökultuur." Või oli konkreetse kere koostaja väga suure pohmelliga tööl tol päeval 13 aastat tagasi :)


Aga liikudes edasi, oleme igasuguseid vidinaid kokku keevitanud.
Kuna pagassis on kitsas, siis torutöid tuli omajagu teha.


Lisaks sai ka downpipe valmis suristatud. 316L roostevabast.



Ja noh, kogu pumbajaama genereeritud kuumus tuleb kah kuidagi välja saada.
Lõikame siis natuke auke.
Alustame eest otsast.




Ja ega ka tagumine ots hätta jääda ei saa.


Siin me siis praegu olemegi. Vaikselt sõuame, lootes et aerud kätte ära ei mädane :)
12.04.2015 at 22:40
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : MG TF 2002 - Mart  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.