register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : 325 CUP #72  
Poster Message
migmig
325 CUP #72
Toon siinkohal välja paar pilti eelmisel talvel ehitatud autost, kuna suurem kirjamees ei ole siis pikka juttu ei tee.

Loodame et pildid näitavad välja higi, verd ja pisaraid mida valasime.

Numbritest nii palju, et 135 kW rattast ja Eesti MV teine koht, 1 etappivõit.

Meeskonna koduleht: https://www.facebook.com/AntsRacingTeam

Tooriku juppideks tõmbamisega oli nii kiire, et terve auto pildile ei saanud.



Torutööd ja kere.















Mootri remont!









Veermik:









Esimesed elumärgid:



Koht unistele BMW hobustele:



Koht kõige suuremale rattale:



Selline ta siis siis on:

Üksi


ja sõpradega


Lisan ka kõrge kunstiväärtusega pildid:





Enne järgmist aastat tuleb autole muretseda uued pidurid ja saata rangele diiedile (koos sõitjaga), kuid mis põhiline, sõitja peab õppima sõitma ning autot seadistama.
Ühe aastaga ei saavuta päris seda taset, mis teised mitmega.
18.02.2014 at 17:04
jeff01
  
325 CUP #72
Väga ilus töö, mis ettevõte sellega hakkama sai?
Kuidas seda mootori detailide pesu vanni kasutate? Kas esmalt kuumaks ära ja siis sisse vms? Kas Tpuhtax või Delta force? (Mul läks miski igatahes valesti kuna jätsin ööseks kütma ja hommikul oli meeletult vastik plöga detailide küljes.
18.02.2014 at 22:29
migmig
325 CUP #72
Auto on ehitatud OÜ Ants Viljandis.

Mootori detailide pesuks kasutasime Plexu pesuainet ja kuuma vett.

Tehnoloogia on lihtne:
Tükid vanni kuum vesi ja Plexu peale, järjekord ei ole oluline, edasine töö on vana hea vene keeduspiraal ja erinevas mõõdus pintslid.
Lahust päris keema ei tasu ajad, peaks jääma sellistesse piiridesse, et käe ikka sisse saab pista. Aga üldiselt mida kuumem seda parem.
Lõpus loputa puhta veega.

Lõpptulemus tutikas mootor.
18.02.2014 at 23:45
Jesper
 
325 CUP #72
Mina lahendasin selle probleemi suures osas sellisel moel :) Kahjuks terve R6 plokk või kaas sinna sisse ei mahu ja ka T-Puhtaxist pole tabletikujulist varianti, aga käsitööd igasugu nublakate nühkimisel vähendab siiski märgatavalt.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
19.02.2014 at 00:31 3 edits. Last edited 19.02.2014 at 00:32 by Jesper
Maik
  
325 CUP #72
Mul üks garaasides sellest ants viljandist umbes 25m kaugusel ja ega polegi aru saanud kas seal midagi muud ka tehakse peale ralliautode ehitamise ausaltöeldes.

Kas värvite Latoogis ?

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
19.02.2014 at 02:22 1 edit. Last edited 19.02.2014 at 02:23 by Maik
Henri_
 
325 CUP #72
quote:
Maik: peale ralliautode ehitamise

Huvitav, mitu ralliautot kõiksugu rinkaautode, driftikate jms üldse sealt läbi käinud on. Rinkafoorumis sedasi nüüd...huh.


____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
19.02.2014 at 02:50
Maik
  
325 CUP #72
ralliauto = turvapuuriga auto :) Vahetpole mida see auto teeb.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
19.02.2014 at 11:05
migmig
325 CUP #72
Üldiselt ütleks nii, et tennisepall ei ole jalkapall, seega ei ole ralliauto ringrajaauto. Tennisepalli saab kasutada jalka mänguks aga päris see küll ei ole, sama autodega.

Aga värvitööd on kõik oma garaažis tehtud.
19.02.2014 at 12:49
klokker
 
325 CUP #72
Peale 2013 aasta hooaega BMW 325 Cup`i auto24ring`i teiseks kiireim võidusõiduauto ja võidusõitja kooslus:

1. Raimo Kulli 1:30.672 (Audruringi Avavõistlus 2012, race 2)

2. Mikk Maaten 1:31.049 (24.08.2013, race 1)

3. Allan Tigane 1:31.550 (24.08.2013, race 1)

4. Enar-Klaus Kunman 1:31.567 (11.05.2013, race 2)

5. Tõnis Hommik 1:31.609 (24.08.2013, qualify)

6. Ruben Lend 1:31.696 (24.08.2013, race 1)

7. Margus Pihlak 1:31.950 (24.08.2013, qualify)

8. Kristo Krinpus 1:31.970 (Audruringi Avavõistlus 2012, qualify)

9. Raimo Lang 1:31.998 (11.05.2013, race 2)

10. Taavi Klooren 1:32.021 (11.05.2013, race 2)

11. Rainer Aus 1:32.138 (24.08.2013, qualify)

12. Konstantin Vedennikov 1:32.249 (15.06.2013, race 2)

13. Indrek Nilson 1:32.286 (15.06.2013, race 2)

14. Keijo Kaasik 1:32.380 (Audruringi Avavõistlus 2012, race 1)

15. Eiki Lill 1:32.566 (Audruringi Avavõistlus 2012, race 2)

16. Marek Saar 1:32.679 (Audruringi Avavõistlus 2012, qualify)

17. Rainer Virve 1:32.911 (14.06.2013, qualify)

18. Remo Raudsepp 1:32.961 (Audruringi Avavõistlus 2012, race 2)

19. Philip Klaar 1:33.027 (24.08.2013, qualify)

20. Peep Pihotalo 1:33.078 (Audruringi Avavõistlus 2012, race 1)

21. Egon Kaur 1:33.111 (24.08.2013, race 1)

22. Raido Ivalo 1:33.408 (Audruringi Avavõistlus 2012, race 1)

23. Rene Vinnal 1:33.848 (Audruringi Avavõistlus 2012, qualify)

24. Gert Jugala 1:33.935 (21.09.2013, qualify)

25. Sven Karuse 1:34.247 (24.08.2013, qualify)

26. Jesper Saron 1:34.427 (24.08.2013, qualify)

27. Kersti Lang 1:34.671 (Audruringi Avavõistlus 2012, race 1)

28. Kaspar Aruvee 1:35.013 (21.09.2013, qualify)

29. Janeck Kiisa 1:35.027 (15.06.2013, race 2)

30. Henri Kalmist 1:35.119 (Audruringi Avavõistlus 2012, race 2)

31. Asmo Aulik 1:35.719 (24.08.2013, race 1)

32. Erki Koldits 1:38.117 (Audruringi Avavõistlus 2012, race 1)
19.02.2014 at 13:23
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : 325 CUP #72  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.