register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside  
Poster Message
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
Esikolmik absoluutarvestuses:

1. Roul Liidemann Dodge Viper SRT-10: 24 punkti
2. Alari Hunt Chevrolet Corvette: 18 punkti
3. Viljar Mäesepp Nissan 300ZX: 11 punkti

Klassivõitjad:

Esivedu: Andrei Shabalin Honda Civic
Tagavedu: Roul Liidemann Dodge Viper SRT-10
Nelivedu: Peeter Kaera Audi RS4 Avant

Täielik tulemustetabel ilmub lähiajal.

Sel aastal oli tegemist testüritusega, seetõttu ei olnud kontseptsioon päris see, mis ta tegelikult olema peaks. Eelkõige siis see osa, et sari toimus eraldi etappidena pikema aja jooksul ja see "hakkis" ehk poindi liialt ära ? Aga muidu, esikolmiku superauto staatuses pole kahtlust ja ka klassivõidud läksid tugevatele masinatele.

Kui korraldajatel võimalik ja osalejatel huvi on, siis järgmine aasta toimub sama asi ühepäevasena. Minu nägemust mööda on see üks väheseid formaate, kus reaalselt tänaval sõitmiseks ehitatud autot on võimalik ausas konkurentsis proovile panna, drag ja rinka eraldivõetult on küllalt spetsiifiliseks läinud, "universaalautoga" seal võistleda on nagu vastasele kõva edumaa anda.

Mis siis teie arvate, on asjal iva sees ja mida võiks muuta peale ajaformaadi ?
05.08.2007 at 20:50
Raceboy
 
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
Kuigi enda osalemine piirdus tehnilistel (õigemini logistilistel) põhjustel vaid ühe etapiga, OMC-ga, kavatsen tulevatel kordadel kindlasti osaleda ja kui kogu üritus oleks ühel nädalavahetusel (nt. reede-laup-pühap), paneks see veelgi enam nii tehnikat kui juhte proovile. Kui auto ikka ilma suurema remondita paari võistlust vastu ei pea, tuleb punktidest suu puhtaks pühkida :)

Ise näeksin siis nii, et igal päeval üks etapp ja võibolla ka mingi lisakatse (nt. vigursõit?)
Iseenesest võiks see vigursõit päris lahe olla, kuigi see annaks vaid auto tänavakõlbulikkusest (nt. kuumeneb üle väikese kiirusega nikerdades vms), mitte sooritusvõimest aimu. Huvitav oleks aga sellegipoolest.

____________________________
www.vems.ee
05.08.2007 at 21:42
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
Nagu Sa isegi mainisid, tegu on autode võrdlemisega. Ehk seetõttu kardirajad jms., kus juhil on väga suur roll, jäävad välja.

Oleme ikka mõelnud ühepäevast asja, hommikul Tallinnast minema, kolm lisakatset ja umbes 3-400 maantee km. siirdumistel ning siis finish kuskil kenas kohas...
05.08.2007 at 22:06
I.V.B
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
Kas just vigursõit sinna lisada aga näiteks Tabasalu suur rada kindlasti, mis peaks järgmine aasta valmis olema. Oleks veidi igav kui üks mees tuleks poest ostetud Continental GT'ga ja teine poest ostetud Gallardoga ja siis nemad võistleksid, et kes suudab gaasipedaali kiiremini põrandasse muljuda ja suurema lõppkiiruse või parema kiirendusaja lasta autol sõita ja võtta sarja üldvõit. Driver input võiks pigem suureneda kui väheneda. Mis kasu on meil superautodest, mille roolide taga istuvad mitte üldsegi super juhid? Kui sõnast "superauto" kramplikult lähtuda, siis võiks nad ju kõik lihtsalt ritta panna ja vaadata tehase kiirusandmeid ning käia dyno pealt läbi vms ja olekski "superauto" teada.
06.08.2007 at 09:34 1 edit. Last edited 06.08.2007 at 09:37 by I.V.B
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
Et natuke aru saada, mis võistlusega on tegu ja kes osalevad, vaata siia:

http://www.totb.co.uk/what-is/

Tegu ei ole sarjaga "odav rinkakäru". Loomulikult on kõik osalejad eksklusiivsete sportautodega teretulnud, see ongi väljakutse sihtgrupile ehk neile, kes ise oma autot kiireks ehitavad.

Mis puudutab juhioskust, siis auto võimsuse või hinnaga pole sel mingit seost, parim võidab alati, olgu sõidukiks hobikart või Dodge Viper. Samas hobikardiga saab igaüks sõita aga tõsiselt kiire auto omaduste ärakasutamiseks palju võimalusi just pole ja sarja eesmärk on omanikele seda pakkuda. Autoga kardirajal nikerdamine on natuke teine teema.
06.08.2007 at 11:12
wirx
  
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
võistlus siiski superauto, mitte supermees ;) ja ei rinkal, egas 402m pole võidu lootust isegi enzoga, kui roolis olev mees sõita ei oska
isiklikust vaatevinklist sooviks nitro kasutamise lubamist...ma ei näe suurt vahet, kas pistan suuremad düüsid nitrole võistluse ajaks või keeran boosti juurde...tänaval ei sõida nagunii ei nitro egas max boostiga, sama asi on ntx race kütusega jpm asju veel, mis keeratakse/seadistatakse just ainult võistluseks juurde/paika...
Ja kartus, et siis hakkavad kõik omale NOS-e külge kruvima on minu arvates vale....miil, kilomeeter, 402m....palju meil neid nitroga sõitjaid on(eriti kiireid)...väga vähe, kuid kõigil oleks võimalus 10k investeerida ja nitro peale paigaldada, aga seda siiski ei tehta
Õnne Roulile ka....ma juba esialgset nimekirja vaadates olin suht kindel su võidus :)


____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
06.08.2007 at 11:28
devilc
Moderator
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
Ühepäevasena oleks võistlus vinge ja võtaksin kindlasti osa. Üks ettepanek samuti: otsesõitmisalad ja kurviala(d) võiks võrdse kaaluga olla - see annaks auto võimetest täpsema pildi. Kuidas seda teha, kas lihtsalt korrutada rinka punktid kahega või leiutada sinna mõni ala juurde (näiteks 3 ringi summa üks ala ja kiireim ring teine), võib mõelda.

Ja kui vaja, võib miilisõidu asemel rahulikult ka kilomeetrisõidu teha - lõpptulemus sellest ei muutu.
06.08.2007 at 11:38
BlueStang
 
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
seda ma mõtlesin ka, et võiks 1km olla miili asemel (mõnedel piirajad peal ja ei taha maha võtta) ja 0-100 ja/või 0-100-0 oleks ka huvitav - aga siis vast jääb ühest päevast puudu juba

aga võistlusformaat väga hea - eriti, kui kõik asjad saaks ühel päeval ära teha
06.08.2007 at 11:47
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
Ühepäevase formaadi juures oleks nitro lubamine mõeldav, sest aega midagi eraldi seadistada eriti ei aega jää.

Händlingu osas võiks midagi lisada jah, ise olen mõelnud külgkiirenduse peale, seda pole meil veel tehtud. Samas Haapsalu on liiga ebatasane ja Pärnus pole sobivat platsi. Peab asukoha leidma ja korraldaja ka.:)

Mulle jälle meeldib miil seepärast rohkem, et ta väljendab paremini auto tegelikku maksimaalkiirust. Ja feeling on ju ka parem, saab rohkem kihutada.:D Kui on piiraja peal siis ongi ju aeglasem auto kui ilma piirajata.
06.08.2007 at 11:49 2 edits. Last edited 06.08.2007 at 11:52 by peep
wirx
  
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
0-100-0 või siis 0-160-0 oleks tõesti huvitav...driftbox peale ja tuld...
külgkiirendust saab ka sellega mõõta, kuid seal vist hakkavad ka rehvid rolli mängima...igasugu slickidega tulevad palju paremad tulemused...


____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
06.08.2007 at 12:34
que
 
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
Ühepäevane võistlus on hea mõte + tänavarehv + miili sõidul teipi kasutavad autod ei tohi osaleda.
Ise loomulikult loodaks ringraja osakaalu suurenemist, aga see segab muidugi kõvasti kaarte ja olen Peebu jutuga superauto/-juht täiesti päri tegelikult.
06.08.2007 at 12:51
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
Rehvireeglid on minu arvates hästi paigas, sõita tohib sellega, mis kõlbab tänaval liikumiseks. Seda kuidagi peeneks ajada on komplitseeritud, kui auto tuleb tehasest näiteks Pilot Cup'iga, siis ei pea ta selle võistluse jaoks endale ju teist komplekti rehve ostma. Võimas auto tahab head rehvi ka igapäevasõidul, rehvi kulumine ja hind pole eriti määravad, nii nagu näiteks ei kalla keegi mootorisse ziguli õli, sest see on odavam.

wirx, slick on keelatud.
06.08.2007 at 13:29
BlueStang
 
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
jah, que-ga nõus, et teibitjuuning võiks olla miilisõidus keelatud ja igasugu õhufiltri eemaldamised ka
06.08.2007 at 13:52
Raceboy
 
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
quote:
BlueStang: jah, que-ga nõus, et teibitjuuning võiks olla miilisõidus keelatud ja igasugu õhufiltri eemaldamised ka

Point täiesti olemas, sest tänaval ju ei sõideta ei teibiga ega filtrita.

____________________________
www.vems.ee
06.08.2007 at 19:26
wirx
  
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
teip(mis oli juba sel aastal keelatud SA sarjas), peeglid, kojamehed, tulede eemaldamine 402m peal...neid asju tänaval ei eemaldata/lisata, ei tohiks ka rajal neid ära korjata
õhufilter on nii ja naa, kes see kontrollib, kas see on küljes või mitte(enamus autodel see kusagil kopsiku sees peidus)...500hp nüüd see 3-5hj küll midagi juurde ei anna, samas mootorit kulutab way kiiremini(porschel pidi minema pea 100% tõenäosusega 7k maksev õhulugeja ntx) minu arvates igaühe enda asi, kui loodab pool km/h lõppkiirusel juurde saada ja riskida mootori lõhkumise jmsga

kui ntx kellegil midagi katki läheb võistluste vahepeal ja ta hilineb järgmisele võistlusele, oleks ehk mõtekas talle miinus punkte selle eest anda, mitte eemaldada võistluselt või kuidas see asi mõeldud on korraldajatel?

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
06.08.2007 at 22:07
I.V.B
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
Kas on muidu plaanis põnevuse mõttes ja avaliku saladusena gumballilik maantekihutamine ka asjasse kaasata kui asi ühepäevaseks muutub? (mitte loomulikult ametliku klauslina vaid just nii nagu gumballil ja kõigil teistel maanterallidel, kus korraldaja ei vastuta millegi eest, kuid samas on asja point täiega tuld anda niipalju kui vähegi võimalik.)
06.08.2007 at 23:28
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
quote:
I.V.B: Kas on muidu plaanis põnevuse mõttes ja avaliku saladusena gumballilik maantekihutamine ka asjasse kaasata kui asi ühepäevaseks muutub? (mitte loomulikult ametliku klauslina vaid just nii nagu gumballil ja kõigil teistel maanterallidel, kus korraldaja ei vastuta millegi eest, kuid samas on asja point täiega tuld anda niipalju kui vähegi võimalik.)

No way, mulle see üldse ei meeldi ! Ehk seal kusagil ameerikas One Lap võistlusel, kus sadu miile läbitakse inimtühjadel aladel on ok, kui võistleja peab õigeaegseks lisakatsele kohalesaabumiseks lubatust oluliselt kiiremini sõitma aga meie taskuvabariigis, kus teed kehvad, liiklus tihe ja tee niigi lolle täis, ei tahaks küll kedagi avalikul teel kihutama üllitada.

wirx, detailide peale pole veel mõelnud, aega on. Eemaldama kedagi ei hakka kindlasti iseasi, kas lubada hilinejat starti konkreetsellisakatsel ja kui lubada, siis kuidas hilinemist kajastada tulemuses ? Aga see on pisiasi, eelkõige on sarja toimumine kinni selles, kas leidub vabatahtlikke, kes võtaks need lisakatsed läbi viia? Kui pole orgunnijaid ja kohtunikke, siis pole ka üritust.
07.08.2007 at 00:07
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
Ja lõplikud tulemused on nüüd üleval !

Autasustamise kohta tuleb info lähiajal.

Tahaks tänada kõiki, kes aitasid vabatahlikena seda sarja korraldada, sest ilma abilisteta pole see lihtsalt võimalik !
08.08.2007 at 10:38 1 edit. Last edited 08.08.2007 at 10:39 by peep
peep
 
Moderator
Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside
Superauto sarja autasustamine toimub kolmapäeval 15 augustil kell 20.00 Tabasalus restoranis Baby Back.

Korraldaja poolt diplomid - karikad, meened parematele ja snackid lauale. Palun võimalusel siis klassi ja üldarvestuse esikolmikutel kohal olla ja kui ei õnnestu, siis saatke keegi esindaja, näiteks naine, tüdruksõber, õde (soovitavalt noorem) jne.:D

Lisaks on oodatud kõik sarjas osalejad, potensiaalsed osalejad järgmisel aastal ja muidu huvilised ning toredad inimesed.:)
11.08.2007 at 20:53 2 edits. Last edited 11.08.2007 at 20:55 by peep
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Eesti Superauto 2007 tulemused ja tagasiside  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.