Poster |
Message |
altraditional |
Supportite, peasilindrite valimine, arvutamine
Olen arvutamas pidurikomponente. Teadaolevad suurused: auto kaal max 1500kg, 4rattal ketaspidurid, 1silindriga, ujuvad. Tavaline tänava peasilinder, st ühtlase läbimõõduga, ilma võimendita. Auto ei ole racing only.
Võtsin aluseks siin lehe all oleva exceli, loodan et see on ka õige.
http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/Brakes/
Mul on kahtlus selle seal lehel pakutud 75lbs.= 34kg piduripedaalile mõjuva max. jõu suhtes. Tundub vähe, ja ei kipu ühtima minu nägemusega asjast. Kui suurendan seda 60kg peale, saan mõistliku tulemuse pedal ratioga 6:1.
Kas kellelgi võiks olla näidet koos kommentaaridega, kuidas on valitud taolise massiga auto pidurid ilma võimendita, ja kuidas reaalselt sõidetavus on?
Sooviksin näha näidet kus on toodud vähemasti kõikide kolbide arv ja läbimõõdud, pedal ratio, ratta ja ketta suurused.
PS: Kas ketaspidurisüsteemile võib julgelt tagumisse ahelasse vahele panna proportioning valve'i, ja sellest siis vastavalt vajadusele tagaotsa efektiivsust maha keerata?
|
12.03.2013 at 13:16 |
|
uzzac |
Supportite, peasilindrite valimine, arvutamine
Antud teemat on juba mõnest aspektist lahatud - http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1138
Äkki saad kirja panna ka mis autost konkreetselt jutt. Teeks elu lihtsamaks, äkki keegi on juba läbi proovinud
____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee |
12.03.2013 at 15:26 |
|
anryo |
Supportite, peasilindrite valimine, arvutamine
Miks ilma võimendita?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda |
12.03.2013 at 15:35 |
|
altraditional |
Supportite, peasilindrite valimine, arvutamine
Lugesin pedalboxi lugu, aga minu küsimused jäid sealt vastuseta.
Võimendit ei taha kasutada, kuna see ei mahuks kõhu alla ära, ning miniboosterid omavad ka kaunis väikest efekti tavaliselt. Lisaks on kavas maksimaalselt järgida põhimõtet hoida süsteem võimalikult lihtsana. |
12.03.2013 at 16:34 |
|
|