register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : E30 roolilatt  
Poster Message
vvt
  
E30 roolilatt
Siin hulka võidusõitjaid koos. Auto on E30 318iS, võimendiga rool. Esiteks tahaks sellest võimendist lihtsuse huvides üldse loobuda, teiseks kui seda teha, siis eelistaks muuda rooli kiiremaks.
Käte jõu probleemi mul pole. Netist leitud põhimodifikatsioon ehk algusaastate väikesemootorise E36 lati paigaldamine näib tähendavat UM-st uue mitte just odava originaallati ostmist, sest lammutustes vms secondhandis neid praktiliselt pole. Kõnelege, selliste probleemidega kindlasti paremini kursis. Mida sinna panna, mida saaks põlve otsas kohendada ja mis jalust maha ei võtaks?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.12.2012 at 16:29
bagiauto
 
E30 roolilatt
Ma ei tea küll milline selle auto roolisüsteem täpselt välja näeb, kuid kõige lihtsam oleks teha rooli õlakad lühemaks- nii saad rooli kõige lihtsamalt kiiremaks. Jõud rooli varrastele läheb küll suuremaks, kuid kui seda mõistlikult teha, ei tohiks see suurt midagi mõjutada. Lisaks pead roolilati ära piirama, et rattad liiga risti ei pööraks.
12.12.2012 at 16:51
vvt
  
E30 roolilatt
See tundub mulle liiga suitsidaalne variant, tahaks hakkama saada nii, et tehases tehtud tükke ei peaks lõikama ega keevitama. Kuigi jah, mõtlesin seda ka ise.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.12.2012 at 17:18 1 edit. Last edited 12.12.2012 at 17:18 by vvt
bagiauto
 
E30 roolilatt
See lihtsalt kõige odavam versioon :D Ja nagu vanast ajast kogemus bagidega ütleb, ei ole selline ümberehitus mingi probleem (uuemal ajal tehakse bagidel kõik silladetailid nullist ise).
12.12.2012 at 17:51
imre
E30 roolilatt
Kasuta Z3 latti. Z3 - 2.7 äärest ääreni, E36 - 3.25-3.5 äärest ääreni.
Edit: Z3 latt on bolt-on E36le.
12.12.2012 at 17:58 1 edit. Last edited 12.12.2012 at 18:04 by imre
Erik 78
E30 roolilatt
Käändmiku õla lühendamine ei ole raketiteadus. Sarnane suitsiidile, on ka mõne poldi lahti unustamine. :)
13.12.2012 at 14:51 1 edit. Last edited 13.12.2012 at 15:39 by Erik 78
uzzac
 
E30 roolilatt
Vahest oleks lihtsam nö rooli kiirendi soetada?

Ebay link





____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
13.12.2012 at 15:07
raimo_r
E30 roolilatt
quote:
imre: Kasuta Z3 latti. Z3 - 2.7 äärest ääreni, E36 - 3.25-3.5 äärest ääreni.
Edit: Z3 latt on bolt-on E36le.

Ma julgeks väita, et selle lati leidmine pole eriti tõenäoline. Ei kasutatuna ega uuena.

Engine mm/ per. Rev BMW Part # ZF Part #
E30 Std 36.5 mm 32 13 1 092 335
E30 M3 2.3 & 2.5 38 mm 32 13 2 225 556
E36 M3 3.0 39 mm 32 13 2 227 191
E36 Std 45.5 mm 32 13 1 096 280 = ZF 7852 955 227
E36 M3 3.2 45.5 mm 32 13 1 096 280
E36 Z3 M 45.5 mm 32 13 1 096 280
E46 Std Std 50 mm 32 13 6 755 065
E85 Z4 M 51 mm 32 13 7 836 844
E36 Z3 1.8 - 3.0 53.5 mm 32 13 1 095 575

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
16.12.2012 at 16:33
Silwer
E30 roolilatt
Mingeid eksootilisi lahendusi pole mõtet ka leiutada. Pane tavaline e36 võimendiga latt. Natukene otsides leiad kindlasti ka normaalses korras kasutatud isendi. Teoorias peaks ka ilma võimuta E36 latt eksisteerima (paigaldati mingitele 316i isenditele) aga seda esiteks kasutatuna ei leia ja teiseks ei ole ma ka leidnud selle spetsifikatsioone. Aga üldiselt on ilma võimedita kardiradadel ja tavaliikluses sõitmine ikka paras n..s.

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
16.12.2012 at 21:20
Madis61
E30 roolilatt
quote:
raimo_r:
quote:
imre: Kasuta Z3 latti. Z3 - 2.7 äärest ääreni, E36 - 3.25-3.5 äärest ääreni.
Edit: Z3 latt on bolt-on E36le.

Ma julgeks väita, et selle lati leidmine pole eriti tõenäoline. Ei kasutatuna ega uuena.

Engine mm/ per. Rev BMW Part # ZF Part #
E30 Std 36.5 mm 32 13 1 092 335
E30 M3 2.3 & 2.5 38 mm 32 13 2 225 556
E36 M3 3.0 39 mm 32 13 2 227 191
E36 Std 45.5 mm 32 13 1 096 280 = ZF 7852 955 227
E36 M3 3.2 45.5 mm 32 13 1 096 280
E36 Z3 M 45.5 mm 32 13 1 096 280
E46 Std Std 50 mm 32 13 6 755 065
E85 Z4 M 51 mm 32 13 7 836 844
E36 Z3 1.8 - 3.0 53.5 mm 32 13 1 095 575


Tegelikult pole selle lati leidmine üldse probleem, küll aga võib probleemiks osutuda hind.

http://www.ebay.com/itm/OEM-BMW-Z3-Z-3-96-02-TRW-2-7-TURNS-POWER-STEERING-RACK-PINION-GEAR-ASSEMBLY-/300824790843?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item460a8e073b&vxp=mtr

Kasutan Z3 latti enda E30-nel ja olen väga rahul. Paigaldus on väga lihtne.
Odavam lahendus on kindlasti võtta kasutatud kuid korralik E36 latt, see toimib ka väga hästi, samas võib korraliku lati leidmine osutuda probleemiks.
19.12.2012 at 18:21
trs200
E30 roolilatt
e36 taastatud latt oli mälu järgi alla 300 euri. Kasutatuid liigub alates mõnekümnest eurist. Mõni on ka korralik. Kui juba poest osta taastatud (või lausa UM-ist uus), siis selles valguses pole ka eriti kallis tellida jebaist omale kiirem Z3 või M3 latt.
24.12.2012 at 00:12
malloc
E30 roolilatt
Triscani e36 v6imendiga latt on Lakiautos 452,62 EURi, tutika asja eest ei ole just hingehind. Autoinimesed teavad kindlasti ka s6pra/tuttavat, kelle kaudu ka magusa allahindluse saab.

Edit: Lenco oma hinnaks n2itab yldse 331,20, t6en2oliselt on need hinnad kyll vana lati vastu andmisega, aga varusodeks e36-si liigub foorumites kyllalt, ning mingi lekkiva ja muidu kasutu lati, millel korpus enamv2hem korras saab t6en2oliselt v2ga odavalt.
28.01.2013 at 22:38 1 edit. Last edited 28.01.2013 at 22:43 by malloc
_siim_
E30 roolilatt
Lihtsalt infoks et bmw e61(vbla ka 60) omab latti millel on ca 1,8 servast serva,olen kahe vaguniga sõitnud sellise rooliga ning tänaval suht huvitav.

Kinnitused ka suht mõistlikud,lihtne aretada e30 peale.
17.03.2013 at 16:56
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : E30 roolilatt  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.