register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Tehniliste lisa  
Poster Message
matrix
Tehniliste lisa
Hommik !!
Vastavalt koosolekul räägitule paneme siis siia nüüd kirja, et mis osi ja vidinaid keegi soovib oma auto küljest eemaldada või on seda juba teinud.
19. 11 vormistame sellest siis Tehnliste lisa.
Teadmiseks neile kes koosolekul ei viibinud, jutt käib osadest ( tuledepesur, numbrituled ) jms

NB! Palun sõitjatel saata ka oma e-maili aadressid ( mida loete vähemalt korra 24 h jooksul ) allpool olevale e-mailile. Kes kasutab meili aadressi formaadis ( timbulimbu või rallimees 123 ) pange juurde ka oma nimi siis on teada kellega on tegemist.

Terv

Priit Kurmiste
priit.kurmiste@gmail.com
5096507
12.11.2012 at 11:21 2 edits. Last edited 12.11.2012 at 14:23 by matrix
Henri_
 
Tehniliste lisa
Numbrituled
Aknapesuvedeliku paak koos torustiku ja pihustitega
Varuratta kinnitus
Salongist kõik teravad sisustuse kinnituskronsteinid, väljaulatuvad keermestatud otsad jms, mis ilmselgelt pole vajalik ja võib ka vigastada
Osadel autodel olen tähele pannud, et on eemaldatud ka käsipiduri kangi kinnitused ja trossi torud
Sellega seoses ka käsipiduriklotsid

Ühtlasi jäi peale see arvamus, et rattaflantsid-ET tuleks seadustada olemasolevate autode järgi. Minu puhul vähemalt ees 20mm flants(taga vähem) ja ET20 veljed. Usun, et enamikul on enamvähem sarnane.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
12.11.2012 at 22:19
Jesper
 
Tehniliste lisa
Henri, käsipiduriklotse ja torusid pole vaja eraldi enam mainida, sest: 3.12.3 Käsipidur vaba, eemaldamine lubatud. Kuna neil mitte mingit muud funktsiooni ei ole kui käsipidurdamise võimaldamine, saab neid lugeda ja peab neid lugema süsteemi "käsipidur" osadeks.

Lihtsalt ääremärkusena, algpõhjus miks ta üldse vabaks lastud sai oli minu mäletamist mööda see, et vähemalt teoreetiliselt saab selle autoga rinkast vabal ajal ka rallit sõita ja seal on ju vaja koguaeg kässarit sikutada, et hoog liiga suureks ei läheks. Noh ja driftist polnud sel hallil ajal veel keegi midagi kuulnud, aga seal käib põhimõtteliselt sarnane tegevus.

Muidu ma paneks ette nimekirja lisada logarid või misiganes plastist plaadid need seal rattakoobastes on. Mina pole osasid neist reaalses elus üldse näinud, anoh realoem näitab, järelikult justkui peaks olema. Lisaks on võidusõidus üsna mittefunktsionaalsed kapoti, uste ja tagaluugi tihendid ning plastist lävepaku katted, mitte et nad otseselt midagi segaks, aga nats jabur tundub minna poodi võidusõiduautole räbaldunute asemele uusi OEM tihendeid tellima.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
16.11.2012 at 04:09 3 edits. Last edited 16.11.2012 at 04:35 by Jesper
peep
 
Moderator
Tehniliste lisa
Luukide tihendid on hea märkus, need võiks tõesti ametlikult vabad olla - liimitav ukse/aknatihend ei maksa pea midagi võrreldes originaalidega ja pole töömahukas paigaldada. De facto olen neid kogu aeg kasutanud, kuna omal ajal küsiti kupee originaal uksetihendi eest märkimisväärne raha.

Uksepaku liistud ma liigitaks küll siia:

3.1.7 Iluliistud võib eemaldada, sel juhul tuleb tüüblite avad kerel kinni katta.

aga noh, ega topelt ei kärise, selguse mõttes.
16.11.2012 at 10:26
matrix
Tehniliste lisa
Nii , nagu aru saan siis rohkem asju peale nende ei ole ?
Või soovib keegi midagi veel lisada ?

Esitulede pesurid
Numbrituled
Aknapesuvedeliku paak koos torustiku ja pihustitega
Varuratta kinnitus
Salongist kõik sisustuse kinnituskronsteinid
Logarid
Luukide ja uste tihendid

20.11.2012 at 21:46
Henri_
 
Tehniliste lisa
No tegelikult, kui ringi vaadata, siis on osadel autodel ka kapoti alt eemaldatud kinnituskronsteine ja näiteks ka see plaat (R4 mootorite puhul aku koht), kus + klemmi karp asub (ja klemmikarp ning OBD pistik ise nt amordikannule kinnitatud).

Ideepoolest pole ju paha mõte, kapotialust lihtsam puhastada, kaaluvõit mõnisada grammi.

Lisaks Jesperi mainitud lävepaku plastmassist liistud.

Ja koosolekul mainis Jesper ka roolikardaani risti kummimuhvi asendamist E34 5-seeria pealt pärineva metalltükiga. Neid kummimuhve on minule teadaolevalt vähemalt 2tk puruks läinud, mis potentsiaalselt on VÄGA ohtlik olukord.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
20.11.2012 at 21:59 2 edits. Last edited 20.11.2012 at 22:02 by Henri_
matrix
Tehniliste lisa
Roolkrdaaniristi asendamine tuleb tehnilistesse sisse ja seda võib asendada metallist varjandiga. Tootekoodid tulevad ka juurde.
Henri täpsusta palun mis asjad Sa tahad kapotialt eemaldada?
20.11.2012 at 22:40
Henri_
 
Tehniliste lisa
Mina pole sealt midagi eemaldanud, seega ei oska täpsemalt kaasa rääkida. Osadel autodel lihtsalt on lõigatud asju ära.

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
20.11.2012 at 22:52
autopilot
Tehniliste lisa
Tere!

Kuigi me veel selles klassis lõppenud hooajal võidu ei sõitnud, kasutan siin foorumis siiski ettepaneku tegemise võimalust Reinup Motorsport`i poolelt. Ettepanek puudutab reeglites punkti 3.1.12:

3.1.12 Õhuvõtuava lisamine katusele salongi jahutamiseks on lubatud. Kui katusele on
lisatud õhuvõtuava, siis on lubatud ka õhu välja juhtimise avad teha sõiduki tagaosasse,
eeldusel et nad ei lähe vastuollu punktiga 3.8.3. Mõlema eelpoolnimetatud ava pindala
võib olla kuni 40 000 mm2.


Ettepanek oleks kaotada viide "katusel", sest tundub, et ukse ja küljepeegli vahelt (enne esimest küljeklaasi) saab lihtsamalt ja odavamalt (sama automudeli ebaolulisi ventilatsioonitorustiku osi kasutades ja ilma "scoopi" ostes) teha õhuvõtu salongi, mida saab paremini ka piloodi poole ohutult suunata. Seda peab tegema nii, et ei oleks häiritud küljepeegli jälgimine.

terv,

Madis Reinup
20.11.2012 at 23:44
Jesper
 
Tehniliste lisa
quote:
matrix: Tootekoodid tulevad ka juurde.
Minu ettepanek koodidega: Kummileevendiga rooliliigendit nr 32311092949 võiks olla lubatud asendada kardaanirist-tüüpi rooliliigendiga nr 32311115092.

Kui seal on veel mingeid sobivaid koode või on need kuidagi vildakad, siis rääkige kohe või vaikige igaveseks :devil .

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
21.11.2012 at 01:24
jaan tatikas
 
Tehniliste lisa
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD63&mospid=47404&btnr=32_0643&hg=32&fg=30&hl=4

Jublakas nr 7 peaks õige olema , 32311115092 on pildil nr 2 .
21.11.2012 at 10:24
matrix
Tehniliste lisa
Forss pakkus, et õige kood kardaanliigendile peaks olema 32311150489
21.11.2012 at 11:34
jaan tatikas
 
Tehniliste lisa
Nr. 07 SWIVEL JOINT 1 07/1990 32311150489
21.11.2012 at 11:40
Jesper
 
Tehniliste lisa
Tänks, kartsingi et midagi läks nihu kui UMi otsing seda minu pandud koodi ei leidnud.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
21.11.2012 at 15:04
rlracing
Tehniliste lisa
quote:
matrix: Nii , nagu aru saan siis rohkem asju peale nende ei ole ?
Või soovib keegi midagi veel lisada ?

Esitulede pesurid
Numbrituled
Aknapesuvedeliku paak koos torustiku ja pihustitega
Varuratta kinnitus
Salongist kõik sisustuse kinnituskronsteinid
Logarid
Luukide ja uste tihendid


Tegelt peaks ka lubama eemaldada paagituulutuse süsinikupaagi kapoti alt !...
21.11.2012 at 19:12
matrix
Tehniliste lisa
Ootan veel 24 h ,et kas kellelgi on midagi lisada, tehniliste lisasse.
Mis puudutab muid asju mida siin on pakutud siis oli meil lauataga kokkulepe, et me tehniliste põhiosa see aasta ei puutu ja muuda ! ( va Roolikardaan, istmekinnituse täpsustus vastavalt FIA nõuetele ja istme kasutusaja pikendus)


23.11.2012 at 10:22
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Tehniliste lisa  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.