Poster |
Message |
Henri_ |
M: BMW 325 CUP nr 89
Müüa auto nr 89
Autot on ehitatud kolme hooaja vältel iseendale, mitte müügiks. Registreeritud sportautona, alles on ka veel valged numbrid. Tihti välismaal sõitmas käijad võivad osata seda hinnata .
Turvapuur tehtud Rait Orupõllu poolt ja on keskmisest ehk tihedamgi. Tagasild seotud keresse ning tugevdatud. Amordikannud lubatu piires tugevdatud.
Salongist on eemaldatud kogu pigimatt ning soojendusradikas. Rattakoopad ja suur osa põhjaalusest mastiksist on eemaldatud. Iste on toodud madalale ja võimalikult taha. Ustel sees süsinikkiust katted. Elektrijuhtmestik ebavajalikust puhastatud.
KW V3 pika stabikakondiga coiloverid. Esimesed püstakud ostetud 2012 juuniks ja sõitnud vaid 3,5 võistlusnädalavahetust. Vedrustuses kõik puksid vahetatud tugevamate-jäigemate vastu reeglite piires. Esimesed amordipadjad uniballiga ja reguleeritavad. Tagumised Aamann Racing (Eiki Lill). Karterit kaitseb ja autot jäigemaks teeb X-brace risttala. Esimesed õõtshoovad tugevdatud Aamann Racingu poolt.
Esimesed pidurisupportid refurbished ehk uued aastast 2011 ning pidurivoolikud armeeritud (Aamann Racing ees, mingi muu bränd taga). Pidurivõimendi ja ABS eemaldatud. Esipiduritel jahutuse võimalus.
Peaülekanne 3,73, LSD remonditud 2012 hooaja eel.
Ilma Vanoseta mootor, plokikaas tehtud 2010 ja surved kontrollitud 2012 (korras). Tagumikudüno lubas rohkemat, kui eelmine kerge remondi saanud mootor. Järgmiseks hooajaks valada vaid uus õli sisse ja kütta, viimane õlivahetus enne viimast etappi. Jahutuseks suur Griffini radiaator välise paisupaagiga (pärast A-varuosa paisupaagi korgi panekut kadus vee väljaviskamise probleem – järelikult B-osa ei vasta tehasestandardile). Muidugi on ka salongist lülitatav elektriventilaator. Andurid suuremas enamuses pandud uued ning viimase võistluse ajal kontrollituna töötasid kõik.
Ühemassiline kergendatud hooratas, labadega sidur ja performance sidurikorv. Viimasel vaatlusel (september 2012) olid kõik korras.
Mootori ja käigukastipadjad on alumiiniumist (Aamann taaskord) ning kasutusel on shortshifter pika kangiga mugavas asukohas.
Turvavarustus kehtib 2015 ning tulekustutussüsteemi näidik on endiselt rohelises alas (ehk meil lubatud).
Pärast 2010 hooaega on värskendatud salongi, kuid väljast on hooaja sõjaarmid veel kaotamata. Väljast vajavad uksed kindlasti uut värvi ning tõenäoliselt ka pahtlist puhastamist – alumised ääred kobrutavad. Paha ei teeks ka tagatiibade uuesti värvimine ning ka tagaluuki kimbutab E36 tüüpiline probleem – 2010 on tehtud täielik roosteeemaldus ja värvimine, kuid alumine äär siiski kobrutab. Muu auto on korras – täiesti roostevaba kere oli toodud Saksamaalt ning seejärel tehnika peale laotud.
Tehtud on palju ning kõiki pisiasju ei oskagi üles lugeda. Üht-teist varuosasidki saan kaasa anda.
Käime muidugi auto üle ning viime igati sõidukorda sedasi, et uuel omanikul jääks üle vaid valada õli, bensiini ja panna alla endale sobivad piduriklotsid – kettadki ise on veel sirged.
Viimase sõitmise - 4h Audru rajal jutti ei olnud ühtegi probleemi, peale väntvõlli simmerlingi lekkima hakkamise, kuid see saab muidugi kõrvaldatud.
2011a 8. Koht
2012a 10. Koht (kuigi auto on oluliselt parendatud, jäi sõitja ajale jalgu või olid katkestamised-muud tehnilised probleemid, mida võidusõidus teinekord siiski juhtub).
Huvi korral helistada +372 56 46 16 16
või mailida henri (ät) kalmist.eu
____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8 |
27.10.2012 at 16:05 |
1 edit. Last edited 27.10.2012 at 16:07 by Henri_
|
|