register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Audi 80   1 2  
Poster Message
pampkuri
 
Audi 80
Tere.

Mõtlesin et kirjutan ka mõne rea oma tegemistest ja toimetustest.
Täpselt enam ei teagi kui palju aastaid tagasi sattus mulle kätte Audi 80 quattro aastast 83. Aegade jooksul on sellel peal olnd 2,0 2,2,2,3 ja nüüdseks 2,2 20VT mootor. Samuti võib lugeda päris aastatega kui auto on seisnud puutumattuna.
Kerel esineb pindmisroostet ja üldse on nagu koerte käes olnd aga peamine see et on tugev. Tänaseks siis on sillad ülekäidud, puksidest siis niipalju kui võimalik asendatud sellise tootja omadega: http://www.powerflex.co.uk/ paljusid asju ei saa enam nii vanale autole kajuhks. Sillatalad, õõtsad, püstakud, esimesed supordid liivapritsiga puhastatud värvitud mustaks (teadaolevalt küll nooremad räägivad et punane värv annab kõvasti Hp juurde aga see selleks). Esimesedpidurid asendasin G60 Audi/Vw tootevalikus olevatega, tagumised töötavad ja sinna alles otsin midagi sobivamat seega vanu remontima ja klaarima ei hakand said lihtsalt uue määrde ja kõik. Seoses pidurite vahetusega läksid käiku ka audi 80 B4 püstakud ja poolteljed, selleks jälle et B4 pooltelgi kasutada tuli ka käigukastist väljuvad flantsid ära vahetada. Amorditest läksid käiku Koni reguleeritavad B4 esimesed. Taga on ka B4 esimesed kuna sellele autole enam reguleeritavaid ei tehta ja peale 10 min treipingis sobisid nad teha nagu oleks sinna loodud. Tagasilda lisasin ka stbilisaatorivarda. Jahutus radikas sai taha pagasnikusse viidud, õlijahutuse eest kannab hoolt tundmatupäritoluga suurim õliradikas mille suutsin lammutusest leida. See ei ole veel siiamaani selge kas jahutus toimib või mitte. Tavalist veepumpa toetab lisaks elektrilinepump. Algul kippus soojamootoriga tühikäigul keemaminema.
Laupäeval oli tõsine plaan OT osaleda aga see läks vettvedama kuna ainus tuli mille tööle sain oli vasak tagimine suund ja kogu lugu. Pühapäev oli parem päev minule kuna vanem kutt käib lippulehvitamas rajaääres siis kutsuti teda ka pühapäevaks sinna. Reedene ebaõnn võttis masti nii maha et kui kutt õhtul koju tuli ja rääkis et äkki oleks võimalus homme rajale pääseda siis esimese hooga ei arvand ma sellest midagi. Õhtul kella üheksaks tuli vaim tagasi ja nii me sinna garaazi siis suundusime ja kuna kaup oli et vähemalt pidurituled peavad olema siis vedasime uued kaablid kaitsmed, värgid ja kuna hoog sees oli siis sai ka tagumised gapariidid tööle.

Pühapäeval sai siis rajale mindud, eelnevalt rajajuhendit loetud, poisikäest uuritud et kus siis kõigerohkem väljasõite on jne. Kuna ma sain aru et kõige ohtlikum on (Nime ei tea) kurv mis asub stardisirge lõpus, käisin siis takseerisin ja uurisin seda üle betooni üheltpoolt ja teiselt poolt niipalju kui sain. Nii ja oligi aeg rajale minna kättejõudnud, lasin enda taha kogunend autod mööda et ei töllerdaks kellelgi jalus. Minujaoks oli see rajale väljasõit suht ebamugav kuna ega sealt piirde tagand väga ei näe kes mis ja kuidas ta sealt tuleb. Sealt ma siis läksin tuhat mõtet peas et auto koos püsiks, kellelegi ette ei keeraks ja rajal püsiks. Esimene üllatus tabas mind kohe esimeses kurvis auto mis on alati alajuhitav olnd oli äkki kuratlikult ülejuhitavaks muutund ja hoogu nagu ei olndgi. Jäin siiski rajale püsima ja avastasin et järgmine kurv on väga mõnus sealt välja ja mõõdukalt edasi. Siis tuli see lauge vasak hoogu väga ei olnd ja probleemi ka ei olnd. Järgmiseks siis järsk vasak ja jälle uskumattult ülejuhitav??? järgmises vasakus probleemi ei olnd siis korraks segadus et kuhu nüüd seejärel parem kurv ja jälle tahtis saba ette visata no krt mis lahti? Järgmiseks siis paremkurv mis suundub stardisirgele sealt ma siis läksin ja ise otsisin silmadega et kus see kaval kurv tuleb peale seda painet paremale ja ega ta tulematta ei jäänd ja kus alles tuli, auto käiskäes lippadi lappadi nagu võiduväljakutuvi, muda pori mättad ja mu jama. Peast jõudis läbikäja et kus krt se must ferrari nüüd oligi siis juba tundus et nüüd sõidan aija maha aga ei ferrarit ega aeda. Järgmine tiir samas kurvis jälle probleemid aga jäin rajale püsima. (vist mingi müüdimurdja olen) Kolmandaks ringiks tekkisid jahutusprobleemid. Nii ma siis rajalt lahkusin ja juurutasin et mida paremaks teha. Paremate võimaluste puudumise sättisin ühe vidina pagasnikuluugi vahele luuk nippokatega kinni ja rajale, rajale aga ei saand sest üks BMW oli rajalt lahkunud ilmselt vastu piloodi tahtmist. Seal ma siis toimetasin ümber auto ja aeg läks lõpuks kui uurima läksin et kuda seal edeneb siis läks juba teine maastur sinna. Kuna olin sõbrakuti puksiiriga siis läksin vintsisin mehed põllult rajale. Uuesti rajale ja temperatuur püsis ilusti. Vahepeal keerasin tagumised amordid ka pehmemaks, peale seda vähenes ülejuhitavus. Samas hakkasin märkama et järsemates kurvides tõstab taga ratast lendu. Algusest peale vaevas ka mingi süüteprobleem, niigu järsemalt peale vajutat kui rõhk üleval hakkab mingi silinder puterdama. See aga vähenes mida rohkem sõitsin seda väheb puterdas, saa sa nüüd aru siis. Korraga viskas kapotialt auru ja vett välja õnneks enne rajalt maha sõitu. Nõrgimaks lüliks osutus mootorist salongiradikasse minev voolik. Jahutuses kasutan praegu puhast vett kuna liialt kulukas oleks seda sinna 10l kaupa kallata iga kord kui ümber ehitusekäigus on vaja jahutus laijali lammutada.
Täna siis loodan et NV saab jälle rajale kui seal miskit toimub. Ilmselgelt ostsin rajaaega liigapalju esimesel korral optimist noh.
Kui kunagi selgeks saan siis panen mõne pildi ka ilmselt maailma kõigekoledamast hobiautost

____________________________
pamp
02.10.2012 at 00:55
pampkuri
 
Audi 80
Nüüd siis päär korda rajal käidud. Algusest peale on kummitand seda mootorit süüte, puterdamis probleem. Küünaldest midagi aru ei saand, arvuti ka nagu probleemi ei näidand. Laupäeval lõpuks siiski suri see õnnetu süütepool ära ja sellega ta end reetis, peale pooli vahetust kohe teine elu. Raja km tuli laupäeval 80 kanti. Mingi hetk hakkas tunduma et auto ei taha enam hästi piduritele alluda, kedagi teist rajal nägemisraadjuses ei olnd tegin ühe tugevama pidurduse aga pedaal vajus läbi. Sellega siis sai selgeks et tuleb minna uued klotsid ära tuua mis juba paar nädalat mind ootavad. Õli läheb gastroli oma. Uuesti rajale minnes peale jahtumist olid pidurid jälle olemas. Ma ei teagi palju ma sõita jõudsin kui korraga kadus jõud ära, käik välja ja ära ta surigi. Kuidagi sain rajalt minema, kui käivitada proovisin siis tundus nagu surve oleks ainult ühes silindris. Vedasin siis oma kondid ja lõpnud tehnika ära kodu ja garaasi. Eile päevapeale muu töökõrvale sain kaane ka maha võetud, neljanda silndri väljalaskeklapide vahelt oli kaan ära suland, põlend klapid klapipesad välisel vaatusel terved. Täna siis seadsin kolvid enam vähem poole käigupeaöe ja valasin diisel kütust silindritesse tulemuseks esimene silinder 1,5h ca üks komandik kütet minema valgund, neljas silinder 0,75h üks komandik minema valgund, viies silinder 1,25 h üks kolmandik minema vajund. Õhtul vadates oli esimeses ja viiendas silindris veel kütet sees. Eile kui kaane maha võtsin tegin samasuguse katse kaanega ka, terveks jäänd silindritega. Vedelikuks oli eile Würdi puhastusvahend. Esimeses, teises ja viiendas põlemiskambris sai vedelik otsa ca30minutiga, kolmas põlemiskamber sai ca 15min tühjaks.

____________________________
pamp
18.10.2012 at 21:31
Taavi
Audi 80
20vT on vinge mootor. Sellel autol ei ole vist kaalujaotusega parimad lood, kuidas sa ise rinkakõlbulikkust hindad, kuidas auto kurvides käitub?
19.10.2012 at 20:31
pampkuri
 
Audi 80
Eks see kaalujaotus ole jah nagu ta on. Tüüpiliselt audile on ka see auto alajuhitav, aga sellega tuleb lihtsalt harjuda ja sõitmaõppida. Kui kurvis üle pidurdad siis läheb päris pikalt aega enne kui uuesti juhitavaks muutub Hetkel on suurim probleem see et auto on rinka jaoks liialt kõrge. Ma ise ei ole kunagi B seerja audile madaldusvedrusid ostnud küll aga olen foorumites lugend et kipub nagu kuidagi nii olema et madaldusvedruga kipub auto olema veel kõrgem kui originaal vedruga. Mõned päevad tagasi just lugesin audiklubi foorumis seda teemat nagu ma aru sain siis on siiski mingid vedrud mis lasevad ta madalamale. Originaal vedru on ka liialt pehme kui tagumine stabikas küljes oli siis tõstis kurvis sisemise tagumise ratta päris pikkalt lendu. Kindlasti on paremaid autosid rajale aga mul kuidagi see audi nagu on selline mis meeldib, kui tali taeva ei jää siis tahaks talvel piiki ka jääl proovida kuigi ilmselt see mootor jääb vähe nõrgaks. Lohutan end sellega et eelmine talv sõitsin 74Kw sierraga ja rõõmu oli palju.
Nüüd kui Mootori uuesti kokku saab siis peab uue tiiru sillapinki minema praegu sai pandud kalded ja jooksud nii nagu tehas ette andnud on aga kaldeid tahab juurde saada. Sellest ma ei ole veel aru suutnud saada kas ka taga tuleks kallet juurde anda, oleks sellest mingit tolku või mitte? Taha annab tehas 0 kraadi. Ette mõtlesin et proovin maksimaalse kalde anda ja jooksu mõtlesin keerata nii laijali kui vähegi võimalik aga et sillapingi näidud jääksid siiski roheliseks. Kui kellelgi targemal on soovitusi näpunäiteid jagada siis olge lahked.
Viimasest sõidust veel niipalju et panin kaamera autosse et hiljem oma sõiduvigu otsida, esimene asi mis ma leidsin on see et ma ei taha nagu kuidagi üht joont sõita ehk siis erinevatel ringidel koguaeg muutub sõidu joon, teiseks kohati kipun liialt kurvi lõpuosas sisse keerama. Nüüd oleme tihendite ootel siis saab uue kaane peale.
Katsun leida ka uued jäigemad, madalamad vedrud. Üks varjant mida vaatasin et kui lõigata püstaku küljest lahti vedru alused taldrikud siis sealt saab ka teda 25mm madalamale lasta. Eks coilid oleks kõige kergem ja kiirem lahendus sellele kõrguse murele aga järgmine suurem töö rahaliselt saab olema puuri ehitamine sinna sisse. Olgem ausad üsna hirmus on isegi mõelda mis sellest 29a vanast autos ja minust järgi jääb kui see peaks rattad taevapoole viskama. Vot sellised mõtted siis.

____________________________
pamp
21.10.2012 at 03:15
pampkuri
 
Audi 80
Krt ma praegu avastasin et see auto nagu peaegu sama vana kui ma ise

____________________________
pamp
21.10.2012 at 03:17
ICE
  
Audi 80
Kristjan, jube kolgata tee oled ette võtnud :)
Ma tõsiselt mõtleks asja mõttekuse üle järele (puurid värgid). Saan aru, et asi juba olemas jne aga paremaid alternatiive on liialt palju minuarust.

____________________________
Petrolheads.ee
21.10.2012 at 09:36
pampkuri
 
Audi 80
Eks ma ise ka siin vahel mõtlen. proovisin siin ca aasta tagasi teda mahamüüja sisuliselt mootori hinna eest aga ei tulnd asjast välja midagi, jutumehi oli palja aga asjaks ei läind kellegagi. Võipolla mõtlen valesti aga no krt 600 euri eest ma teda ka ära ei anna. Saan sellest ka vägahästi aru et hobiautosse kulutatud raha ei saa kunagi tagasi.

____________________________
pamp
21.10.2012 at 15:58
peep
 
Moderator
Audi 80
quote:
pampkuri: no krt 600 euri eest ma teda ka ära ei anna. Saan sellest ka vägahästi aru et hobiautosse kulutatud raha ei saa kunagi tagasi.

Teatavat vastuolu nende kahe lause vahel paned tähele. ;)
21.10.2012 at 22:12
pampkuri
 
Audi 80
Panen küll. Peep sa ka ilmselt ei müü oma 325 3000 euriga maha selleks et tast lihtsalt lahti saada. Milline siis oleks õige auto, minu eesmärk on sõita suvel rinkal talvel jääl nelivedusega. Eks ma olen siin ka vaatand subaru poole aga lõptulemusena ma tahan endale autot millega ma ei pea rajal olles pidevalt mõtlema kui palju mingi keretetail maksab. Ole sa nii kõva sõidumees kui tahes vahel läheb ikka näpust. Olen elus piisavalt igapäevaautoga rajal käind et aru saada et minupuhul see ei sobi. Nii et esialgu ma pean teid sellekohapealt kurvastama et maadlen oma vana audiga edasi.

____________________________
pamp
22.10.2012 at 01:51
peep
 
Moderator
Audi 80
Ma pole väitnud, et peaksid toorikut vahetama. Kõik raha mis kulutad on pilet lõbustusparki ja väljumisel seal teatavasti piletiraha tagasi ei maksta. Millistel atraktsioonidel oma pileti eest sõidad on juba maitseasi, kellele meedib õuduste tuba ja kellele ameerika mäed.:)
22.10.2012 at 12:46 1 edit. Last edited 22.10.2012 at 12:48 by peep
pampkuri
 
Audi 80
Eks ole seda piletiraha juba omajagu kulutatud jah. Eks see auto jääb ilmselt ikkagi rohkem talvise suunitlusega.

____________________________
pamp
22.10.2012 at 20:12
Jackson
Audi 80
Priceless :D
17.11.2012 at 11:10
pampkuri
 
Audi 80
Nii arutasin siis mootori maha, minu õnneks on silinder ja kolb terved, kahjustusteta.
Kas kes kus teeb hooratta kergemaks ja tasakaalustab?

____________________________
pamp
25.11.2012 at 01:51
hall
 
Audi 80
www.janimet.ee

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
25.11.2012 at 11:55
-XR-
Audi 80
Mul tuli selle pika ja kurva teksti peale kohe see meelde:

Naise päevikust:
“Täna käitus mu mees kuidagi veidralt. Pidime temaga restorani minema, aga ma käisin sõbrannadega šoppamas ja jäin pisut hiljaks. Ma mõtlesin, et ta märkab seda, aga tema ei öelnud midagi. Meie jutt ei laabunud ja ma tegin ettepaneku ühte vaiksesse restorani minna. Ta jäi nõusse, aga oli ikka üsna sõnakehv. Ma küsisin, kas midagi on halvasti, aga tema vastas, et pole midagi. Püüdsin välja selgitada, kas asi on minus, aga tema seda ei tunnistanud ja ütles, et selle pärast ei tasu muretseda. Koduteel ütlesin talle, et armastan teda, aga tema ainult naeratas vastuseks ja põrnitses keskendunult jalge ette. Miks ta ei öelnud, et armastab mind samuti?! Kodus vaatasime koos televiisorit, aga normaalsest jutuajamisest ei tulnud midagi välja.
Ma kohe tundisn, et ta mõtleb millestki ja on millegi pärast tujust ära. Läksin magama.
Veerand tunni pärast ta ühines minuga, aga ei olnud minu vastu õrn, isegi ei kallistanud mind. Kui ta magama jäi, hakkasin ma nutma. Ma ei taipa, mida ma valesti tegin… Mille peale ta ometi solvus?“

Mehe päevikust:
„Kurat, mosse ei lähe ikka käima! Ma ei suuda aru saada, milles on asi…“
25.11.2012 at 23:19
pampkuri
 
Audi 80
quote:
-XR-: Mul tuli selle pika ja kurva teksti peale kohe see meelde:

Naise päevikust:
“Täna käitus mu mees kuidagi veidralt. Pidime temaga restorani minema, aga ma käisin sõbrannadega šoppamas ja jäin pisut hiljaks. Ma mõtlesin, et ta märkab seda, aga tema ei öelnud midagi. Meie jutt ei laabunud ja ma tegin ettepaneku ühte vaiksesse restorani minna. Ta jäi nõusse, aga oli ikka üsna sõnakehv. Ma küsisin, kas midagi on halvasti, aga tema vastas, et pole midagi. Püüdsin välja selgitada, kas asi on minus, aga tema seda ei tunnistanud ja ütles, et selle pärast ei tasu muretseda. Koduteel ütlesin talle, et armastan teda, aga tema ainult naeratas vastuseks ja põrnitses keskendunult jalge ette. Miks ta ei öelnud, et armastab mind samuti?! Kodus vaatasime koos televiisorit, aga normaalsest jutuajamisest ei tulnud midagi välja.
Ma kohe tundisn, et ta mõtleb millestki ja on millegi pärast tujust ära. Läksin magama.
Veerand tunni pärast ta ühines minuga, aga ei olnud minu vastu õrn, isegi ei kallistanud mind. Kui ta magama jäi, hakkasin ma nutma. Ma ei taipa, mida ma valesti tegin… Mille peale ta ometi solvus?“

Mehe päevikust:
„Kurat, mosse ei lähe ikka käima! Ma ei suuda aru saada, milles on asi…“


Nu nuh

____________________________
pamp
26.11.2012 at 23:41
Cardo
 
Audi 80
et juttu jätkuks kauemaks siis palun alates 13 sekundust :)

27.11.2012 at 00:30
pampkuri
 
Audi 80

Kas kellelgi on kogemusi mootoriplokiga, kas kasutada liiva, sooda või klaaskuulipritsi roostest ja vanast värvist puhastamiseks. Kuidas ja millega katta kaitsta tööpindasid, selle teeks endale lihtsalt selgeks kuna ei ole eriti usku enam igasugu spetsalistidesse. Ploki tahaks ära värvida kuna mõistus ütleb et hiljam lihtsam mugavam värvitud pinda pesta puhastada.
Mootoriga ei tee muud kui uued tihendid, rõngad, saaled, täna otsisin riiulist välja teise kaane mis saab remondiosaliseks.
Uskumatu milline vaev on ühe mootori puhtakspesemine nii seest kui välast

____________________________
pamp
12.12.2012 at 23:09
Laux
  
Audi 80
No selle tööga peaks küll ise hakkama saama ilma igasugu spetsialiste kasutamata. Plokk roogi nii paljaks, et ühtegi andurit, kandurit ega muud külge ei jääks. Kasuta mingit kangemat leotusainet ja pese alustuseks vana õli ja kogunenud mustus maha. Lase ära kuivada ja seejärel on abiks traathari, peitel ja erinevad traatkettad mis kuhugi trelli (aku) otsa käivad. Peale mõningast kratsimist,kui ise juba tulemusega rahul oled, pese plokk uuesti puhtaks (ise kasutan lõpus brake cleenirit). Seejärel kata mitte värvitavad pinnad maalriteibiga ja kuku värvima. Väga hea värv selleks on hammerate, mis nakkub ilusti ka väikese rooste külge.
13.12.2012 at 11:05 1 edit. Last edited 13.12.2012 at 11:06 by Laux
pampkuri
 
Audi 80
Puhtaks on ta pestud juba, Wurdi Tehopesu 4L konsentraati 50L vett 12h ja survepesu järgi.

____________________________
pamp
13.12.2012 at 12:21
pampkuri
 
Audi 80
Küsimus kui sisselaske klapisäär on 7mm ja väljalaske klapisäär on 6,8mm siis kui palju peab olema juhtpuksi sisemine mõõt sisselase näiteks +0,1 ehksiis 7,1mm väljalase 6,8mm+0,1 ehk siis 6,9mm või siis peaks väljalaskeklapil olema suurem paisumis ruum? Olen järjekordselt ämbris omadega, Pärnus TT autoteeninduses kus on nii kaua kui ma mäletan plokikaani tehtud ei osand nad mulle seda öelda. Viisin kaane sinna tegemisse aga nüüd hakkasin muretsema kuna jut ei tundund tagantjärgi mõeldes eriti pädev. Neile tuli suure üllatusena et erinevas mõõdus on. Juurdlesin siis selle mõõduerinevuse üle ja ise tulin järeldusele et sisselaskeklap saab rohkem jahutust kui väljalaske oma, on mul õigus? Milline see õige paisumis ruum oleks näiteks sisselase +0,1 valjalase +0,2
Ühe õppetunni sain veel nimelt otsustasin ise kaane lahti võtta aga endal puudus klapide lahtisurumiseks vastav abinõu. Helistasin siis tutavale luksepale ja küsisin vastavat abinõu temal ka ei olnd ja sain soovituse klapid lahti lüija. Mõeldud tehtud täna aga sain halva üllatuse osaliseks olin 20 klapist 18 suutnud pekki keerata nimelt olid säärtel poolkude tekitatud kahjustused vot sulle siis neid kuurialuseid töövõtteid.

____________________________
pamp
12.04.2013 at 18:08 1 edit. Last edited 12.04.2013 at 18:12 by pampkuri
Trabi
Audi 80
Nüüd pole muud kui lähed poodi ja ostad kõik 20 klappi uut. Huvitav millega sa mõõtsid klapisääreks 7mm. Standardmõõt on vahetult alla 7-me. Juhul kui klapisäär on mõõdust väljas rohkem kui 0,05mm tuleks ta väljavahetada. Klapi poolkuude ja klapisääretihendi juurest on kulunud klapi puhul läbimõõt suurem kui puksi piirkonnas ja uue puksi panekust pole kasu kuna puksi pead lõikama (hõõritsema) ikka sellejärgi, et klapp läbiläheks. Kuna aga keskelt on klapp peenem on töö tulemus 0. Teen aastas vast mingi 120-150 polikaant ja umbes 30% klappidest läheb peale mõõtmist vanarauda.

Loodan, et se ei käi sinukohta aga kunagi üks arvutifriik otsustas ise karbussi remontida. Kui asi tehtud sai ja masin ei töötanud enam ei peast ega pe...est tuli mehel kohe vanasõna meelde. "Ise tehtud- hästi per....s" .
12.04.2013 at 20:24
pampkuri
 
Audi 80
Kas mikromeeter on piisavalt täpne mõõteriist? Kui sa teed 120-150 kaant aastas siis palun ütle mulle kui palju on paisumisruumi vaja klapisäärele, see ei ole mingi mõõt et tuleb teha nii et klap läbi mahub.

____________________________
pamp
13.04.2013 at 05:20 3 edits. Last edited 13.04.2013 at 05:34 by pampkuri
pampkuri
 
Audi 80
quote:
pampkuri: Kas mikromeeter on piisavalt täpne mõõteriist? Kui sa teed 120-150 kaant aastas siis palun ütle mulle kui palju on paisumisruumi vaja klapisäärele see ei ole mingi mõõt et tuleb teha nii et klap läbi mahub.
Veel ütlen seda et Audi 20VT kalappi loetakse rahvakeeles 7mm samuti nagu suinukeeles vahetult alla 7MM. Kõik väljalaskeklapi sääred on 0,2 mm väiksemad kui sisselaskeomad.

____________________________
pamp
13.04.2013 at 05:34
Trabi
Audi 80
Kahjuks ei saa sa mõõta juhtpuksi seest poolt ja seega pole mõtet panna paika numbreid . Kui võtad uue juhtpuksi siis neid toodetakse nii tava kui remontmõõtu. Ma küll ei ütle seda palju sul puks peale sissepressimist oma mõõtu muudab ja seega pole mõtet jälle numbrist rääkida. Mina mõõdan klapid ära digisupleriga (vanasti mõõtsin samuti mikromeetriga) kuna see on mugavam. Kui mõõt on alla nominaali 0,05mm siis läheb rauakasti. Kuna ma praegu ei istu tööarvuti taga siis ei oska ma sulle päris originaali numbrit öelda. Kui ei eksi siis orig. on 6,95mm. Mina panen uued puksid paika, hõõristan selle tundejärgi parajaks ja lõikan siis klapipesa õigeks. Ma olen siiani pannud puksi ja klapivahelise "pilu" selliseks, et kui tõmbad klapi 3 mm pesa kontaktpinnast eemale jääks klapile lõtku vast 0,1-0,15mm. Nagu arusaad on asi tunnetamises. Turbokal võiks väljalase olla sinna 0,15 peal ikka kuna see klapp saab rohkem kuuma aga nagu mäletan on AAN mootoril ka hoopis teised klapid ja puksid (originaalis) kui näiteks tavalisel 9A (16V) mootoril.
Kui võtad uue juhtpuksi ja proovid oma vana klappi sinna sissepanna, saad aru, et tegu on toorikuga. Ühest otsast läheb sisse ja teisest pigem ei lähe. Kui nüüd proovid veel oma erinevaid klappe ja kontrollid lõtkusi siis leiad mis veel sobiksid ja mis mitte. Klappi proovi loksutada puksi sees kui puks on "töökohal".

Edu
14.04.2013 at 11:45 1 edit. Last edited 14.04.2013 at 11:49 by Trabi
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Audi 80   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.