register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : OT auto valmistamine  
Poster Message
rajakas
OT auto valmistamine
quote:
peep:
Kui on küsimusi auto ettevalmistamise osas, siis meie foorum on ideaalne paik küsimiseks - siin on palju pädevaid inimesi kes oskavad nõu anda.

Kasutan seda ära siis.

Sai ostetud bmw e36 328i sedaan väikeseks OT tegevuseks. Tahaks väga cupi lasta, aga eelarvet ei ole veel.

Teen ära pidurid ja topiks alla mingid paremad rehvid. Midagi muud esmatähtsat oleks vaja veel teha? Kindlasti kunagi peab istme madalamale laskma või üldse otse vastu põrandat keevitama, sest 205cm inimene+kiiver ei mahu 3da seeria bmw-sse nii, et pea vastu katust ei lenda pärast väikest auku.

Kas ds2500 klotsid on normaalsed? St, minul auto tühikaal on juba 1385kg ja ise pikana väga alla 95kg ei pressi.

Midagi peale esmatähtsate asjade ei ole vist mõtet pakkuda, sest peale nende asjade hakkaks juba raha koguma cupi auto jaoks, eks mingi paar aastat läheb enne kui mind võistlustel näeb, kui näeb, aga unistada võib.

Aitäh abi eest, natukene juba ühte cupi sõitjat piinatud, aga teiste arvamust oleks ka alati tarvis.
17.09.2012 at 22:12 1 edit. Last edited 17.09.2012 at 22:12 by rajakas
H.E
  
OT auto valmistamine
Siin kirjutan oma e36 tegemisest.
Sissejuhatuseks oleks mõistlik terve veermik üle vaadata, et kõik hea tihe oleks. Seejärel pidurid väga kriitilise pilguga üle käia. Usun, et DS2500 on opentracki jaoks piisav. Küll aga ei raatsiks mina panna seda klotsi kulunud pidurikettale. Pole ka harv juhus, et ketas jääb sadulale "pihku". Sadulate remontkomplektid ei maksa ka teabmispalju, seega võiks ideaalis ka sadulad korra juppideks võtta ja uute tihendite ja mansettidega ning racing vedelikuga kokku panna.
Kindlasti soovitaks otsida Cupi rehvid, kuna selle raha eest on asja enam, kui küll.
Isiklikult teeks enne ka õlivahetuse ära ning valaks gramm üle maksimumi sisse. Lisaks oleks mõistlik kontrollida ka igasuguste vedelike lekkeid, st. nende puudumist ja ka vedelike tasemed üle kontrollida.

Võin sulle müüa poolnahksportsisu, mis istub üksjagu madalamal, kui tavaline tool. Olen 190cm pikk ja probleemi polnud.

____________________________
Raketibaas
17.09.2012 at 23:29 1 edit. Last edited 17.09.2012 at 23:29 by H.E
peep
 
Moderator
OT auto valmistamine
Kui plaan rohkem rajal käia, siis ürita autost kõik kergelt eemaldatav välja visata ja suuna mingil viisil jahutusõhku esipiduritele. Need tegevused ei maksa midagi. Lisaks vaata asi sellise pilguga üle, et aktiivsemal sõitmisel midagi küljest ära ei kuku. Kurvis autost eemalduv summuti on meil ju klassika. ;)
18.09.2012 at 09:03
Erik 78
OT auto valmistamine
Enda kogemusest rääkides, oli märkimisväärne probleem kole tiksuv hääl, mida tegid hüdrotõukurid, mis rajasõidul enam piisavalt karterist õli ei saanud. Probleemi aitas leevendada korraliku 10w 60 õli kasutamine ja nagu ka varem öeldi, üle normi sees hoidmine. Lõplikult aitas probleemist lahti saada aga karteri ringi tegemine, mis iseenesest ei ole mingi "eriti keerukas" töö.
24.09.2012 at 08:10
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : OT auto valmistamine  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.