Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
BMW 325i '94 H.EPesoo on ilmselt juba konservikarbiks või seibiks saanud, seega on loogiline jätk vaadata preemiumklassi masinate poole. Järgmine suvi päris niisama pealtvaatajaks ei tahaks jääda, sestap võtsin ligi ühe vanosega 325.
Esialgne plaan on vastavalt võimalustele ehitada Cupi masina suunas ja samas hoida tänavalegaalsena niikaua, kuni stardirivisse asja pole.
Kere on suhteliselt okei. Vanos ilmselt ei tööta.
Manti on müüa kuhjaga:
Kui kellelgi on üle jäänud kalevipojale sobiv korviste ja/või 5/6p trakse, siis võib julgelt pakkuda.
Kui kedagi peaks huvitama mugavusvarustus, mis pildilt paistab, võib ka sellele pakkumise teha.
Mina jätaks ta seisukorda, et saaks taastada 100% tänavakonditsiooni ja kui vaim ning rahakott valmis, vahetaksin juba tehtud Cup'i auto vastu või kui raha rohkem, ehitaksin sellestsamast ühekorraga. Teha tänavamasinast OT auto ja hiljem Cup on rahaliselt kõige kallim variant ja lisaks lööb selline käik omaniku lukku antud auto külge. Komplektsena on ta likviidne ja väärtusega, peale seest tühjaks rookimist jms. mitte ehk kui juhtub mõte või võimalus muutuma on "OT spec" masinat keeruline vähegi mõistliku raha eest müüa.
Aga see oleks muidugi kitsalt minu isiklik eelistus mis ei pruugi Sulle parim olla. Kuid nagu öeldakse, 9 korda mõõda ...
BMW 325i '94 H.EMis on tänava konditsioon? Kas see või see?
E36 pole teabmis rariteet ja ei maksa ta ka nii palju, et likviidsusest rääkida võiks. Kõik peale salongi saab ju sisuliselt ära teha ilma, et läheks otseselt vastuollu tehnonõuetega.
BMW 325i '94 H.ESelline nagu hetkel on. Neil piltidel on selle teise auto peale kirjutatud, "siin põles raha". Minu arvamusavaldus oli kantud ideest, kuidas piiratud raharessursi juures võimalikult kiiresti pärisringrada sõitma pääseda, kuna jutu seest see stsenaarium natuke kumas läbi. Kui eelduseid muuta, näiteks raha pole nii oluline piirang, ehitamine on iseenesest samuti tore hobi ja aega on, siis muidugi on lood teised.
BMW 325i '94 H.EAsjad, mida saaks ära teha ilma autot rappimata oleks ka eelarveliselt üsna suur osa:
* Mootor ideaalsesse konditsiooni
* Uus sidur, mis rada kestab
* Pidurid ideaalsesse konditsiooni
* Sildadesse polüpuksid + uued jupid kuhu vaja
* KW vedrustus
Kui päris igapäevaselt tänaval ei sõidaks ja kasutaks OT eesmärgil, siis ei kulu need asjad sugugi välgukiirusel ja vedrustuse saab ju näiteks müügisoovi korral küljest ära võtta.
Mootorisse ja sildadesse maetud raha müües muidugi tagasi ei saa.
Saaks enda autoga (mis käitub CUP'i autole väga sarnaselt) OT raames trenni teha ja üheks-kaheks võistluseks aastas Andreselt autot rentida. Arvestades puuri panemise ja turvavarustuse hinda, siis saab õige mitu etappi rendikaga teha odavamalt.
Kiiremaks saamiseks on niikuinii pearõhk sõidu harjutamisel.
BMW 325i '94 H.EMõelda vaid, keskmine Eesti pere saab sellise autoga pikki aastaid kulgeda. Ja nüüd mehed tahavad kohe juppideks lammutada. Elu on ikka täis paradokse
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
BMW 325i '94 H.EAh, ärge olge nii negatiivsed kõik. Võibolla üldise nõuandena on see Peebu poolt kirjeldatud lähenemine asjakohane, aga Henrik on saanud lähedalt tutvuda kolme üpris erineval moel valminud Cupi auto õnnestumiste ja ebaõnnestumistega, mistõttu baseerub tegevuskava siiski reaalsetel kogemustel ning tabab vähemalt minu hinnangul väga hästi igas vaates paugu ning taalri suhte optimumi. Sisu välja kiskumine on lihtsalt puhtmajanduslik otsus - kui kogu võidusõidu mõttes väärtusetu, aga bemmiklubis populaarne kola a'la käetoed jms õnnestub rahaks teha, siis selle eest saab ära teha märgatava osa edasilükkamatutest investeeringutest. Võib-olla kahe aasta pärast on igal endast lugupidaval noorel juba E46 ja käetoe maailmaturuhind on vabalanguses
Kui kere on heas korras ja üldreeglina auto külge mitte panna ühtki juppi või lahendust, mida Cupis ei lubata või ei ole mõistlik kasutada, siis ei teki ka mingeid märgatavaid lisakulusid. Põhiviga tänavaauto->OT auto->võidusõiduauto konversioonis tehakse minu hinnangul esimese ümberehitusega, kasutades kõikvõimalikke kalleid ja poolkõvasid juppe stiilis Koni amordid, läikivad puuritud-viilitud-punaseskarbis pidurikettad ja kahtlase väärtusega "mootori väike järeleaitamine".
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
BMW 325i '94 H.EVahepeal siis niipalju, et puht huvist TKTK dünos käidud ja tundub, et vanos siiski töötab. 300k sõitnud masina kohta keskmine 113,6kw rattast.
BMW 325i '94 H.EVeebruarist auto vahepeal seisis, kuna kõverdus üks tagumine õõtshoob. Kuna auto oli vaja tagant üles tõsta, siis sai kogu täiega see elu üle käidud:
- Lukuga differ 3.74
- Differ jäigalt sillaraami küljes, sillaraam jäigalt kereküljes
- Puksimajandus üle käidud
- sillakinnitused tugevdatud
Kuna vahepeal pidi ootama pukse, sai ühe soojaga mõned jubinad veel vahetatud:
- metallist termostaadikorpus
- uus termostaat
- uus veepump, rihm ja rullikud
- pidurid juppideks ja rem.komplektid sisse
- uued tagumised pidurikettad ja klotsid
- ds2500 esimesed piduriklotsid
- tuningvedrustus
- sillad enam-vähem heasse seadesse
- veljed reissing-valgeks värvitud
Mõniaeg kaarutasin linnavahel ringi, kui originaalpütt lõplikult ära roostetas. Tegin pükstest uue ja õige asja.
Kuna põhjaall juba olin, siis vahetasin kasti simmerlingid ära ja kui juba neid tegin vaatasin hoovastiku ka üle. Puhtalt katsetuseks tegin vanast Pesoo kangist uue sobiva asja. Lõtk jäi sisse aga muusosas täiesti toimiv lahendus.
Vähe tuunisin ka pilli. ;
Siis tekkis võimalus Bikerniekil paugutada. Viimasest korras veidi mõru maitse suus oli seekordne sõit seda magusam.
Lühidalt oli see ÜLIM KAIFF!
..kui välja arvata see, et aega oli umbes 2h ja peale 20min purunes tagumine vasak pidurivoolik. Kiirelt salaja tegime selle pimedaks.
Mõõdeti kahjuks ainult kahte viimast ringi.
Ajaks tuli 1,43.7
Sellest ka vidio.
Esimesel kiiremal ringil kaotasin parema suunatule.
Hiljem tagantjärgi cupi videotega võrreldes tundub huvitav see, et ma enne katelt, katlas ja peale katelt ei pidanud kordagi 5. käigule vahetama. Küll jõudis igakord piiraja lähedale aga selleni ei jõudnud. Enamus vahetavad selle lõigu jooksul 3x viiendale. Kas mu sõiduvõtted on valed, kasutatakse teist ülekannet või lihtsalt ei ole minu auto dünaamika see mis cupi masinal?
Getrag ja ZF kasti vahe 4. lõpus on ka ainult 1km/h.
BMW 325i '94 H.ENagu ma mainisin on tegmist vanast autost üle jäänud kangiga, mis proovides sobib ja toimib vaatamata lõtkule päris hästi. Originaalil oli umbes samasugune lõtk.
Eks tulevikus tuleb niikuinii korralik asi teha.