register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : M: VW Golf G60 2.0  
Poster Message
sfinx
 
M: VW Golf G60 2.0
Tere.

Üks pühapäeva rajaauto võimalik osta. Auto24 kuulutus siin - http://www.auto24.ee/used/1059526

1990 aasta VW Golf 2, 2.0 liitrine mootor, G60 kompressoriga üle laetud.
Auto sobib tehnika poolest kõige enam rajale, võimalik ka tänaval liigelda ideepoolest.

TTK dünos rattast 130kw / 250Nm. Tühikaal 1080kg, siit saaks kõvasti alla kui on huvi kuna kunagi autosse kõvasti pigimatti paigaldatud ning istmed päris rasked. Viimasel Audru ringraja üritusel sõitis 1.05.. aega keskpärase juhi ja Kumho rehviga.

Kui keegi viitsib lugeda siis allpool selline spec-list, mis esimese hooga pähe tuli...

mootor:
plokk + kaas 2.0 liitrine 85kw, 2E mootorikoodiga, golf 3 GTi pealt
surveaste ca 9.0
G60 kompressor + 2 rihmaratast kaasa (0.6 ja 0.9 bar)
kompressor hooldatud, uued tihendid, laagrid. Kompressori sisu väga heas korras (üldjuhul magneesiumist tigu nendel kompressoritel läbi).
Megasquirt + Bosch wideband
Audi sisselaskekollektor suuremate kanalitega
plokikaas uuendatud Windorfis (kaas lihvitud, juhtpuksidele hülsid sisse, klapipesad ja taldrikud üle lõigatud)
plokk lihvitud Tõukuris, kontrollitud ja igati korralik mootor oli raua osa kokku pannes
440ccm Bosch pihustid
vesi-õhk vahejahuti eraldi radikaga

veermik - pidurid:
weitec poolcoilid
kaasa 15" ja 16" veljed (all 16" uued mustad OZ Superleggerad), kaasa 1x Saugal sõinud 15" Kumho BMW Cup´i rehvijooks
ees corrado 11" pidurid, taga golf 4 GTi alusupportite peale ümber ehitatud
wilwood kangiga pidurikraan salongis
ATE racing blue vedelik, Brembo ketas, Ferodo tänavaklots
värskelt uued poolteljeotsad, kõik puksid jms jupid sillas vähe sõitnud

ülekanne:
lühikeste käikudega 2Y kast, peaks olema syncro peaülekanne, sobib rajasõidul mootoriga suurepäraselt kokku, lõppkiirus ca 180-190km/h
käigukast tugevdatud
diesel-geek short-shift hoovastik, koos EIP tuningu jäiga mootoripadjaga, mis ei lase mootoril niipalju "noogutada" väga täpne käiguvahetus võrreldes tavalise golfiga

sisu - kere:
custom poolnahk sisu (sadulsepp.ee) corrado istmete baasil
mõned kellad sees (boost, õlirõhk, õlitemp)
shiftlight

kere väga heas korras, sirge, suurtes avariides ei ole osalenud, viimased 7-8 aastat olnud garaaziauto ning ainult suvel sõitnud
laiad stanged, kamei tiib, lai esispoiler, audi ukselingid, US numbrid

kontakt: 52 42 222
auto asub Tallinnas
01.08.2012 at 03:00 2 edits. Last edited 17.03.2016 at 15:31 by sfinx
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : M: VW Golf G60 2.0  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.