register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Eelseisvad üritused : One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli  
Poster Message
indro
  
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
One Mile Challenge on sõiduautodele mõeldud lõppkiirusvõistlus. Võistluse sisuks on saavutada paigaltstardist maksimaalne kiirus 1 miilise (ca. 1609 m.) distantsi lõpus. Starditakse eraldistardist ja igal võistlejal on kaks katset, millest parem läheb arvesse.

2012. aastal loodud uuendusena on soovijatel võimalik võistlusarvestuse väliselt lasta tippkiirust täiendavalt mõõta ka 1 kilomeetri distantsil.

Registreerimine on avatud ja kogu vajaliku info leiab aadressilt: www.onemile.ee

Käesolevast hooajast on täiendatud ka reegleid, nendega saab tutvuda võistluse koduleheküljel või vajutades siia.


02.05.2012 at 00:49
indro
  
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
Tuletan kõigile kiire sõidu huvilistele meelde, et kolm päeva on veel võimalik soodsama osavaõtutasu eest registreerida.
Soodsama osavõtutasu eest registreerimine eeldab loomulikult ka osavõtutasu maksmist selle aja sees.
29.05.2012 at 10:05
indro
  
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
Tänaseks on registreerinud 93 osalejat, kuid konkurents kiireima naise tiitlile on hetkel sisuliselt olematu. Kuna tegemist mootorispordiga, kus teadupärast on kõik võimalik, kutsume üles julgeid naisi kindlasti osalema! Lisaks tuletame meelde, et osavõtutasu maksmiseks on aega veel 7 päeva, palume sellega kindlasti arvestada.
08.06.2012 at 11:54
Jesper
 
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
Ma lihtsalt ei suuda enam küsimust vaka all hoida - kui näiteks teivashüppes või vasaraheites on loogiline, et naised võistlevad meestest eraldi arvestuses, kuna füüsilise jõu võimalik tippväärtus on erinev. Aga misasi täpselt on auto kabiinis istudes parema jala sirgeks vajutamise spordis see tegur, mis mehi ja naisi eraldi kastidesse lahterdab?

Kiirenduses ja ringrajasõidus vähemalt ei tundu seda müstilist probleemi olevat, mis miilisõitjaid vaevab.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
08.06.2012 at 12:07
peep
 
Moderator
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
Mina pole küll mingit probleemi täheldanud, alati on auhinna saajal ja kõikidel autasustamisel osalejatel hea meel olnud, kui kiireimat naist meeles peetakse. Loogika võib sul ju tugev olla aga kui sa naistega ainult selle peale lootma jääd, siis midagi ilusat sind ees ei oota.;)
08.06.2012 at 12:58 1 edit. Last edited 08.06.2012 at 15:33 by peep
peep
 
Moderator
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
Vist on saabunud aeg klassijaotus üle vaadata. A klassi võiks ülespoole korrigeerida, hetkel pole B klassis väiksemate vabalthingavate mootoritega võimalik turbokatele vastu saada ja alla 2 l. seas huvi osaleda väike.
08.06.2012 at 13:05 1 edit. Last edited 08.06.2012 at 13:12 by peep
Jesper
 
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
Ei minul pole ka mingit probleemi. Kodanik Indro hoopis kurtis et tal on naisi vähe :devil

St noh ma sain aru nagu probleem on, et naiste arvestuses ei saada stardirivi kokku.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
08.06.2012 at 14:53 2 edits. Last edited 08.06.2012 at 15:02 by Jesper
Henri_
 
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
Jesper, kuidagi peab ju motiveerima inimesi rajale tulema. Usun, et tähelepanu, mida kuldne anum pakub on üks neist asjadest. Sa peaks ju teadma, et kui karikat ei saa, siis pikalt ei viitsi :D

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
08.06.2012 at 14:58
devilc
Moderator
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
458 Italia kah kirjas, saab seda aparaati lõpuks oma ihusilmaga näha. Tea, palju kiirust tuleb? 280 km/h?
08.06.2012 at 15:54
indro
  
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
quote:
devilc: 458 Italia kah kirjas, saab seda aparaati lõpuks oma ihusilmaga näha. Tea, palju kiirust tuleb? 280 km/h?
Moscow Unlimited võistlusel on sarnane auto sõitnud 293km/h aga seal on rada vähe teisest puust ja info võimalike modifikatsioonide kohta puudub.
09.06.2012 at 00:18 1 edit. Last edited 09.06.2012 at 00:22 by indro
BlueStang
 
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
see suur, et... slikki ei võigi alla panna?
(mul tänavarehv 2,8 mm - hakka nüüd uut jooksu ostma, kui kiirestisõitmise rehv riiulis istub)

Edit: kas reeglid on üleöö muutunud - kas ma pean krt pidurit andma, kui üle 290kmh läheb, kuna langevarju mul ka pole
(nali muidugi - mul üle 230 vaevalt läheb, aga küsimus ikkagi sama - et kas eelmistel aastatel on see langevarju nõue olnud 290+kmh autodele?)
14.06.2012 at 19:54 2 edits. Last edited 14.06.2012 at 22:11 by BlueStang
peep
 
Moderator
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
Ilmselt pole korraldaja probleem, et Sa 15 märtsil avaldatud reegleid täna esimest korda loed.
15.06.2012 at 00:19
BlueStang
 
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
ega mul pole probleemi, aga kas kerge overkill pole - kes hakkaks oma Veyronile langevarju installima 290kmh pärast, kui tehase spec järgi on see nagu poole gaasiga sõitmine
15.06.2012 at 08:58
Wolle
  
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
quote:
BlueStang: ega mul pole probleemi, aga kas kerge overkill pole - kes hakkaks oma Veyronile langevarju installima 290kmh pärast, kui tehase spec järgi on see nagu poole gaasiga sõitmine

17. ERANDID

17.1 Võistluse peakohtuniku eriloal on võimalik osaliselt või täielikult mitte kohaldada peatükkides 11-16 sätestatud lisanõudeid selliste autode suhtes, mille lõppkiirus auto tootjatehase avaldatud ametlike tehniliste andmete kohaselt on suurem kui kiirusindeks, millest alates kehtiksid selle auto kohta peatükkides 11-16 sätestatud lisanõuded, võttes arvesse konkreetse auto klassijaotust võistlusel.
17.2 Eelmises punktis nimetatud eriloa saamiseks peab võistleja esitama võistluse peakohtunikule hiljemalt 7 päeva enne võistluse toimumist lihtkirjaliku avalduse, mis sisaldab alljärgnevat informatsiooni:
17.2.1 Võistleja andmed; Ees- ja perekonnanimi, sünniaeg, mobiiltelefoni number ja e-posti aadress.
17.2.2 Taotletav lisanõuete kohaldamata jätmise ulatus, st milliste nõuete kohaldamisest soovitakse vabastust.
17.2.3 Avaldusele tuleb lisada konkreetse auto margiesinduse poolt kinnitatud sertifikaat/dokument auto tootjatehase avaldatud ametlikke tehaseandmete kohta ning millest nähtub auto lõppkiirus.

____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest

Ford. At least they circled the problem.
15.06.2012 at 09:43
peep
 
Moderator
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
Eks see hakkab, kes tahab osaleda. Pole ju liiga keeruline aru saada, mis vahe on niisama kihutamisel ja ametliku korraldusloaga autospordivõistlusel ? Jutt pole iseg juriidikast, vaid inimlikust empaatiavõimest korraldajate suhtes. Samas inimestelt kes iseenda elust ja tervisest ei hooli on seda ehk liigne oodata.

Edit: jah, lisaks on reeglites erandid lubatud aga minu arvates on see suur vastutulek, sest ega meiel lennuväljad pole mingid autobahnid ja lõppeb ta otsa kõikidele ühtviisi.
15.06.2012 at 10:05 2 edits. Last edited 15.06.2012 at 10:14 by peep
BlueStang
 
One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli
ega ma niisama - loomulikult "safety first", endalgi 3+mm tänavaratas juba all
15.06.2012 at 12:27
opentrack.tqhq.ee foorum : Eelseisvad üritused : One Mile Challenge 2012 - 16. juuni - Kiltsi lennuväli  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.