register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Omnitel 1000 Palanga 2011   1 2 3  
Poster Message
Jackson
Omnitel 1000 Palanga 2011
BMW 330D sai II koha, samad arengud mis maailma 24h sõitudes, vähem tankimisi.
23.07.2011 at 22:34
ICE
  
Omnitel 1000 Palanga 2011
Otseühendus Kaspariga andis kinnitust ülevast meeleolust Kontakt Racingu tiimis. Mehed on ÜLIRAHUL ja ületasid kõik enda ootused. Kogu võidusõidu nädalavahetuse peale oli ainult paar tehnilist probleemi: juba mainitud sidur ja ka süütepool ja stangekinnituse polt :D

Kogu tiim oli toiminud nagu kellavärk ja peamine emotsioone kirjeldanud sõna oli Kasparil "super" :D



____________________________
Petrolheads.ee
23.07.2011 at 22:51
Jackson
Omnitel 1000 Palanga 2011
Pikisilmi ootan (ootame) petrolheadi lugu sellest strateegiliselt väga õnnestunud sõidust.
23.07.2011 at 23:34
rustang
  
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
Paistab, et mõlemad BMW tiimid said tubli tulemuse, superlahe! Viperist on kahju aga mis teha, säärane see tehnikasport on.
23.07.2011 at 23:42
Märt
Omnitel 1000 Palanga 2011
http://sport.delfi.ee/news/auto/eesti/eesti-meeskond-lopetas-palanga-1000-km-soidu-uheksanda-kohaga.d?id=50075843

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
24.07.2011 at 10:36
hall
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
Kaspar kirjutab pikemalt, aga minu paar kommentaari siiski.
Lahe vôistlus oli. Enne starti muretsesin tehnika ja juhtide vastupidavuse pärast, aga jahe ja vihmane ilm tulid meile selles osas vastu. Kuna meil oli kokku lepitud, et vihma korral mängime sôidujärjekordi ümber ja vihma ka sôidu ajal sadama hakkas, siis sain meie sôitjatest enim sôiduaega - kokku neli vahetust :) Kuna ilm polnud palav, rada on füüsiliselt vähekoormav ja auto oli lihtne sôita, ei tekkinud vastupidamisega mitte mingisuguseid probleeme.

Igal juhul oleme oma tulemusega väga rahul, sest eesmärk - sôita lôpuni - sai kaarega ületatud. Heas tulemuses on hulk komponente, mis kôik on vajalikud - auto ettevalmistus, taktika, meeskonna toimimine, sôitjate sooritus, ônn. Eile ôhtul sai juba asjaosalisi ôhtusöögi lauas tänatud, aga ega küll küllale liiga tee - tänud kôigile asjaosalistele, toetajatele ja kaasaelajatele!

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
24.07.2011 at 18:48
uzzac
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
Tänu kogu Kontakt! Racing tiimile ja kõigile kes tegid selle võimalikuks. Jutu kirjutan valmis homme, sest kogun materjale ja jõudu :)

Kuna küll küllale liiga ei tee, siis jätkuvalt Super, Super, Super, Super, Super!!!!!!!

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
24.07.2011 at 20:31
Raceboy
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
Jõudsin just koju ja kuigi väsimus nii eilsest võistluspäevast kui tähistamisõhtust veel sees, on tunne ikka siiani ülev :)

Vabatreeningu ajal elust lahkunud sidur algul muidugi kindlustunnet võistluseks ei lisanud aga asemele läinud sidur oli end tööga tõestanud ja võimalik, et võistluspäeval pretendeerinuks me kõige vähema arvu tehniliste probleemidega masina tiitlile. Ainukesed kaod oli kohe algul kustunud 1. silindri süütepool ja üks kruvi esistangest :)

Superkogemus pikamaa-võistlusega seonduvast ja niisuguse tiimiga koostöö on puhas rõõm! Tänud kõigile!

P.S. Kuigi nii mõnigi vaatab esikohale tulnud auto marginime ja ütleb, et Civic tegi suurematele ära, ei saa unustada tõsiasja, et sellel Hondal on tavalisega võrreldes sama vaid kere ja seegi kõvasti modifitseeritud. Tehnikast tasuks mainida sequential-kasti ja 150 hj/l erivõimsust. Saate pihta küll :)

____________________________
www.vems.ee
24.07.2011 at 23:45
Juhan Tuhk
Omnitel 1000 Palanga 2011
Spykerist: Kui Auto tuleb, siis tangitakse korraga kahest otsast, olalt, eeltaidetud kanistritest. Metsik ajavoit ja tiimi kavatsustes pole mingit kahtlust.

Nad ei kasutanud eeltäidetud kanistreid (see on keelatud); Spykeri meeskonnal oli eriloaga lubatud tankida läbi tühjade kanistrite, sest nende täiteavad ei sobi tavalise tankuri püstoli kasutamiseks.
25.07.2011 at 00:48
Kaido
Omnitel 1000 Palanga 2011
Üritus on tõesti lahe - leedukate ees tuleb ka seepärast müts maha võtta, et nad korraldavad sellise ürituse kohas, kus seda tegelikult pidada ei saaks - see viaduktilt bokside juurde alla mahatulemine on ikka päris hirmus koht ja leidis ka praktikas tõestust. Mõlema raske avarii jälgimiseks olid meil boksides loozikohad.
Nilsoni porgand on ikka üllatavalt tubli - 4 aastat teeninud dr Lille laua alt leitud mootor pidas seegi kord vastu ning kuigi sidur lahutas algusest peale vaid ca 25%, tuli auto ikkagi lõpuni. Enne sõitu nööksid meid kodus paigaldatud uued asjad, nagu näiteks roolivõim ja lekkiv diferentsiaali jahutus, kuid sõitu ennast segasid üllatusena tulnud piduriklotside vahetus (ca 9 min) ja kojamehe purunemine (ca 2 min) - igaüks võib nüüd arvutada, millisel kohal me oleks võinud nende apsudeta lõpetada...
Positiivse poole pealt tuleb märkida seda, et kuigi kohalike suhtumine turisti on kaunis jäine, olid kohtunikud mõistvad ja abivalmid - kuigi arvestatavaid rahalisi trahve oleks võinud jagada 175 eri asja eest, piirduti enne võistlust vaid hoiatustega. Vaid üks Eesti võistkond sai rahalise trahvi ning teeniti ka kaks Stop&Go karistust, kuid meie pääsesime õnneks puhtalt. Ehk oli abi ka sellest, et kvalifikatsioonide hommikuks oli meil järel vaid tankimise raha ning püüdsime sestap keskenduda rohkem võidusõidule. Kontakti tibid olid ilusad, kuid millegipärast korjas doktor Lill avaparaadil tunduvalt rohkem pilke. Kontakti Kontakti autoga saime samuti, kui õnneks mitte hinge kriipiva :-) Järgmisel aastal peidame enda rehvipingi ära, sest kojamehe vahetuse ajal ei saanud mehaanik seda meie veokist kiirelt kätte, kuna tee ummistasid purjakil Läti rehvivahetajad. Omad juped on hingele ikka lähedased, kui näiteks ühe trennipäeva õhtul sõitis üks Leedu bemar pit-line'i kiirel osal vastupidises suunas ning selle sohver seejärel veel kohtunike kallal ilkus (õlu näpus), ei teinud viimased asjast väljagi.
25.07.2011 at 00:53
amblik
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
quote:
Ivalo: Vägev üritus ja palju õnne kõigile lõpetajatele!
Ja nüüd kõik bemmid, viperid ja spikerid emexisse ja civicuid ostma. :D
Nüüd saab Dr. Lille kallal vähemalt aasta aega aasida, et honda teeb paremaid autosid kui bmw. :D
Raido, mitte honda ei tee paremaid autosid, vaid tõelised tegijad suudavad parema tahtmise ja tohutu õnne korral isegi hondast auto teha.
Aga samas, diisel BMW pereauto hingas sellele monstrumile väga valusalt kuklasse ;)
Aga see selleks, Aamann Racing & Drinking Team on õnnelikult kodus tagasi, esialgu ei oska öeldagi, mis emotsioonidega, eks kohta oleks ju tahtnud veidike paremat, aga samas finišilipp ja melu võttis nii mõnelgi mehel õnnepisara silma, sest olgem ausad, lihtne see nädal ei olnud. Lisaks auto erinevatele probleemidele käisid vist ka Klaipeda pooled autoomanikud meie veokas rehve vahetamas, ilmselt oli korraldaja rehvivahetajatega tülli läinud ja meie hiina pingid olid ainukesed. Lisaraskuseks oli veel kohaliku suvituskuurorti vilgas ööelu, aga lõppkokkuvõttes ei peagi ju elu lihtne olema :D
Meeskond oli meil igatahes super.
25.07.2011 at 01:47
hall
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
quote:
Kaido: Kontakti Kontakti autoga saime samuti, kui õnneks mitte hinge kriipiva :-) Järgmisel

Meie autoga teil minu teada küll mingit kontakti polnud, küll aga Erki Spordi Hondaga kui pitis kitsaks läks :)

Meie auto läbis nimest hoolimata kogu võistluste ja treeningute programmi igasuguse kontaktita. Programmi mahtus ka vaid üks sõiduviga kui viimases vahetuses stardisirgele minavasse šikaani pidurdades teisele käigule veidi hooletult alla vahetasin ja sellega oma meestele närvekõditava spinni tegin :)


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
25.07.2011 at 09:46 1 edit. Last edited 25.07.2011 at 10:06 by rustang
Raceboy
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
Peep tegelikult mainis oma vahetusest tulles, et keegi talle otsa ei sõitnud peale Aamann Racingu :D

Leidsin pilte BMW'st, kes esimesena meie silma all piirdesse sõitis (mahasõidu kurvis külg ette, ninaga ja siis veel tagaosaga piirdesse) : http://www.15min.lt/gallery/gazas/1000-km-trasoje-suduzo-Rotoma-Racing-BMW-M3-18871

Auto päris katki kuid Leedu on autode taastamises ikka imeline paik: see masin sõitis pärast kaht tundi taas rajal!

Siin aga üks Top Gear'i BMW'dest, mis otse meie boksi kõrval eelmisega samasuguse laksu pani. See masin enam rajale ei naasnud: http://www.15min.lt/gallery/gazas/Scaent-Baltic-Racing-Team-BMW-M3-avarija-18872


Hea on see, et kõik Eesti tiimid lõpuni sõitsid/veeresid.

____________________________
www.vems.ee
25.07.2011 at 10:07 2 edits. Last edited 25.07.2011 at 10:16 by Raceboy
peep
 
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
Emotsioonid nädalavahetusest on eredad, meenutavad esimest starti BMW Cup'is, ainult 15 minuti asemel kogus pinget pea 10 tundi ja selle võrra oli pauk peale finishit suurem.:)

Meie tiim ei läinud sinna just liiga suurte eelteadmistega ja kogemustega võrreldes enamuste konkurentidega. Eesmärk oli hoida auto pidevalt liikumises, see tundus edu võti ja nii ka oli. Sinna juurde hästi planeeritud tankimised (SC rajal võimaluse kasutamine) ja rehvivahetuste ajastamine juhivahetustega samale ajale (slikk->intermediate->vihm). Need mõned sekundid ringi peale, mis me sõiduga järgi andsime turvalisuse ja vastupidavuse tagamiseks tootsid samuti tagasi, sest sõiduvigadest läks kirja vaid üks spinn ja üks kerge puude. Tagantjärgi tundub, et oleksime võinud ühe tankimise vähem teha aga lõpptulemust see poleks enam mõjutanud. Kindlasti tegi elu kergemaks ka see, et toimus mitu suurt avariid mis tõid SC pikemalt rajale ja neli tundi vihma mis autot jahutasid ja koormust vähendasid.

Endal oli sellel üritusel mitu uut asja peale pikamaa võistluse kui sellise, esimene kord slikkidel, esimene kord vihmarehvidel (need on suurepärased), esimene kord pidurdada võimendiga kuid ilma ABS'ita ja sisuliselt esimene kord selle autoga kiirelt sõita. Rada on lihtne ja ta polegi nagu ringrada, pigem vigursõidu ja kiirenduste kombinatsioon, seal oli vaid üks kurvi moodi kurv, ülejäänu olid shikaanid ja tagasipöörded. Kiirus tuli puhtalt pikkade sirgete arvelt. Aga eks korraldaja töötab selle materjaliga mis tal käes on, asukoht on ideaalne ja ilmselt ka ainuvõimalik selles riigis. Ürituse korraldus oli professionaalne ja show'le rõhku panev, hävituslennukid taevas, õhupallide meri stardi hetkel, ilutulestik võitja finisheerimisel, kontsert ja autasustamine suurel laval, paraad, tüdrukud, lisaüritused jne.

See oli suuremahuline projekt, sisaldas mustmiljon detaili ja pisiasja ning iga osaleja panus oli oluline, alates tähtsamatest otsustest ja mehaanikutööst kuni logistika ja toitlustamiseni välja. Paljud tiimi liikmed on selle foorumi kasutajad ehk nüüdsest on siin endurance kogemustega inimesi endisest rohkem, saab rääkida asjast mitte teooriast.;) Kogemuste hulk mis tekkis on suure väärtusega nii emotsionaalselt kui võimalike järgmiste projektide planeerimisel.

Olen üliõnnelik, et sain võimaluse osaleda, Äitäh ! :)
25.07.2011 at 10:41 1 edit. Last edited 25.07.2011 at 12:31 by peep
uzzac
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
Pildivärki Kontakt! Racingu nädalast Palangast

Võistluspäevast pilte pole, sest kõigil oli tegemist piisavalt niigi.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
25.07.2011 at 10:44
peep
 
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
quote:
Raceboy: Peep tegelikult mainis oma vahetusest tulles, et keegi talle otsa ei sõitnud peale Aamann Racingu :D

See oli ehk ebatäpne. Lasin stardieelses shikaanis kiiremaid mööda, porgand tuli samas rivis kuid väikese vahega ja ma ei oodanud, et ta selles kohas veel möödumisele läheb. Võimalik, et liikusin juba tsipa paremale. Igatahes mul sai seal otse liikumiseks ruum otsa ja päris seisma ei tahtnud jääda. Autodele ei jäänud ühtegi jälge aga oleks olnud loll lugu, kui mingi jama sellest tekkinuks. Samas selliseid napikaid oli sõidu ajal veel, vihmas oli nähtavus tahapoole ikka väga kehva sest meil välispeeglid olid väikesed ja tagaklaasid paksult udused ning kiired tulid tihti ootamatult. Kõvema häälega autosid oli kergem tuvastada.:) Õnneks enamus sõitsid kindla peale ja ei läinud riskantsetele manöövritele.
25.07.2011 at 10:53
rolantsik
Omnitel 1000 Palanga 2011
Üritusest siis ka nac teise nurga pealt :)
Kolmapäeval saime suht hilja minema,sest sai arvestatud ajakava järgse tehnilise kontrolli lõpuga.Isegi sai loodetud,et äkki ei taha meid keegi näha seal :D
Teepeal aga tuli info,et me peaks ikkagi seal olema ja veel poolteist tundi varem plaanitust.Tuli siis Läti ja Leedu teedel väike võidusõit korraldada :)
Palangasse jõudes oli melu juba igalpool näha,võidusõidu autod kimasid ringi,igalpool oli näha treilereid autodega ja rahvast oli murdu.Kohalik politsei ei teinud sellest mingit numbrit,kui ilma numbriteta autod ringi liikusid :)
Tehniline kontroll toimus linna staadionil ja oli väga hästi organiseeritud,autod liikusid nagu konveieril ühe tehno telgi juurest teise,ühes kaaluti,teises vaadati üldist asja,eraldi telk oli ka varustuse kontrolliks.Saime endale sealt kaelapaelad ja autoloa,ning saime siis raja äärde minna.Autolubasid ja kaelapaelasid kontrolliti pärastpoole piinliku täpsusega,käepeale löödi ka templeid,mis selle tembeldamise mõte oli,seda päris täpselt aru ei saanudki.
Boksiala oli rajaäärse viadukti kõrval muru peal,sellise mastaabiga ja ajalooga ürituse kohta natuke veider.Lahe oli vaadata,kuidas Viperit heinamaal sätiti :D:D:D
Kuna üritus toimub juba nii mitmeid aastaid,siis korraldajatel poleks raske seda ala seal vähemalt killuga ära katta.Kaks päeva sadas ja see heinamaa oli tohutu mudaväli.Kuna ilmateade näitas vihma,siis ostsin poest kummikud,mis esimene päev kui vihma ei sadanud ka kõvasti nalja tegi teistele.Pärast olin tegija :D:D:D
Piti alaks oli ette nähtud 3m igale autole,mis on tegelikult ikka väga vähe.Erki Spordi seltskond,kellega telki jagasime oli selle jaoks välja töötanud lahenduse,nimelt tehti kraavikohale sild,mis siis ulatus rekka allalastud tagaluugini.See andis meile ruumi väga palju juurde ja polnud üldse kitsas.
Veel oli huvitav,et möödasõitvate autode hääl hakkas häirima,enne ei ole seda kunagi tähele pannud.Seal oli kohe näha,et vanemad olijad kasutasid kõik kõrvaklappe või troppe.
Huvitav oli ka veel näha erinevate tiimide sidelahendusi,Spykeril oli isegi 4 antenni püsti.Meil endal oli side täiesti läbimõtlematu ja pooliku lahendusega,töökorras sõitja-klappe oli 1 komplekt.Ka üllatas lätlaste vahele rääkimine meie sagedusel :D
Jätkub.....
25.07.2011 at 12:47
ICE
  
Omnitel 1000 Palanga 2011
Aga palun:
http://petrolheads.ee/2011/07/kontakt-tiimi-palanga-tripi-d-day-grande-finale/

____________________________
Petrolheads.ee
25.07.2011 at 20:54
peep
 
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
Hea töö, ei pea kõikidele sõpradele tuttavatele sama juttu üle rääkima, tuleb lihtsalt linki jagada.:)
25.07.2011 at 21:56
uzzac
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
quote:
rolantsik:Autolubasid ja kaelapaelasid kontrolliti pärastpoole piinliku täpsusega,käepeale löödi ka templeid,mis selle tembeldamise mõte oli,seda päris täpselt aru ei saanudki.



Point oli selles, et inimene kes on korra pitlanele läinud ei saaks oma paela kellegi teisega välja saata, et kedagi teist uuesti sisse smuugeldada, sest kui sama päeva auk oli mulgustatud pidi kusagil kehal ka tempel olema.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
25.07.2011 at 22:06
rolantsik
Omnitel 1000 Palanga 2011
quote:
uzzac:
quote:
rolantsik:Autolubasid ja kaelapaelasid kontrolliti pärastpoole piinliku täpsusega,käepeale löödi ka templeid,mis selle tembeldamise mõte oli,seda päris täpselt aru ei saanudki.



Point oli selles, et inimene kes on korra pitlanele läinud ei saaks oma paela kellegi teisega välja saata, et kedagi teist uuesti sisse smuugeldada, sest kui sama päeva auk oli mulgustatud pidi kusagil kehal ka tempel olema.


No mul oli see tempel peale 15 min kehal olemist kadunud :D
26.07.2011 at 00:02
MartinG3
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
Tubli töö ja, arvestades kõiki asjaolusid, väga hea tulemus
26.07.2011 at 01:00
Raceboy
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
http://www.reporter.ee/2011/07/26/reporteri-osaluseksperiment-palanga-kestvussoidul-osutus-edukaks/

____________________________
www.vems.ee
26.07.2011 at 21:57
peep
 
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
BMW M3 crash (on-board)

See auto tehti korda ja nad said 28 koha. Silma järgi jäi mulje, et nende kiirusele see väike kõks igatahes ei mõjunud.
29.07.2011 at 17:34
ICE
  
Omnitel 1000 Palanga 2011
Mõne sõnaga ka teisest osalenud autost:
http://petrolheads.ee/2011/08/viimane-kangelane/

____________________________
Petrolheads.ee
01.08.2011 at 09:47
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Omnitel 1000 Palanga 2011   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.