register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Omnitel 1000 Palanga 2011   1 2 3  
Poster Message
ICE
  
Omnitel 1000 Palanga 2011
Kaspar raporteerib kohapealt, eilne päev:
http://petrolheads.ee/2011/07/kontakt-tiimi-palanga-tripi-1-paev-t-4-paeva/

____________________________
Petrolheads.ee
20.07.2011 at 21:27
ICE
  
Omnitel 1000 Palanga 2011
Pinge kasvab:
http://petrolheads.ee/2011/07/kontakt-tiimi-palanga-tripi-2-paev-t-3-paeva/

____________________________
Petrolheads.ee
21.07.2011 at 10:58
rustang
  
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
Kas sealt võistluse ajal reaalajas mingit ringiaegade datat või jooksvat seisu kuskile ei jookse?
21.07.2011 at 12:20
ICE
  
Omnitel 1000 Palanga 2011
Tead ma võin vanduda, et erinevatel asjaga seotud kodukatel ma nägin kuskil LIVE aegade linki aga ei klikanud peale... Ja nüüd ma olen kaks päeva proovinud leida seda kohta ja no pole. Uurin kohalikelt.

____________________________
Petrolheads.ee
21.07.2011 at 12:31
ICE
  
Omnitel 1000 Palanga 2011
Eilne päev tõi kaasa kuulsust ja võidusõidu valu :)
http://petrolheads.ee/2011/07/kontakt-tiimi-palanga-tripi-3-paev-t-2-paeva/

____________________________
Petrolheads.ee
22.07.2011 at 08:40
-XR-
Omnitel 1000 Palanga 2011
Kas see Tarmo Viper oli enne Peebu Viper?
22.07.2011 at 17:26
tarmosild
Omnitel 1000 Palanga 2011
Ahoi

Oleme nyyd kaks paeva siin Palangas olnud ja tahan vaid kinnitada, et see on super yritus igale ringrajasobrale ja kindlasti tasub siis proovida oma autot, oma tiimikaaslasi ja koike muud mis on eduks vajalik. Eelarve pole oluline, taehtis on fiiling ja siin on autosid igast kiirusklassist, nagu ka korval- ja soojendusyritusi. Soitsin siin eelmisel aastal, ning sain sellest ka touke sel aastal tagasi tulemiseks.

Meie tiimi baasinfo: www.sildracing.com
Soidu baasinfo: midagi www.racing.lt ja olen samuti taena nainud internetis reaalajas ringiaegu. Aga ei tea kust need kuvati.

Auto saime soitma kaks naedalat tagasi ning paeriselt soitma eile ohtuks. Mh. lisati kaigukasti radikas, tagadifri radikas, visati valja konditsioneeri radikas (tundmatuks jaeda sooviva haerra erisoov, kui pikamaa-utot ehitama hakati :)) kuna see tappis mootori jahutuse. Taena oosel tuli parandada airlifti, kuna esitostukite ohuvoolikud saavad valjalaskekollettorist kuuma ja ei kannata 30bar aera, venivad katki ehk auto tuli yhes boksipeatuses jubeda visinaga vastu maad tagasi. Eemaldasime kyljeklaasid, et parandada salongi jahutust, soidame vorguga nagu NASCARis :) Saetiti paremaks pidurijahutust. Jne jne. Tehnilised Viperused.

Vaheldumisi on ropult vihma ja paikest. Laager taena ohtul on nagu Roskilde festival, kellele see midagi ytleb. Viperi viimiseks laagritelgist pitlane' pidime ta panema treilale ja 4x4 joul labi pori vedama. Aga kogu tiimi meelestatus, vaatamata igasugustele raskustele, on fantastiline. Nt. eile N hommikul saime teada et lisarehvid Saksamaalt ei joua, transpordifirma lihtsalt ei taitnud tellimust ja suvatses teatada kaks paeva ette. MIsjarel tiimikaaslane leidis Saksa sobra, kes rentis auto, korjas MIchelinid soiduauto peale, soitis oosel laebi Poola ja sai hommikuks Palangas enda poolt yle 1000km tais. Rehvid kaes! Sama kaib iga tiimi liikme kohta, voitlusvaim on metsik. Ka eestlased omavahel
hoiavad kokku ja selle eest olen vaega taenulik, nt. Kontakti mehed andsid meile taena esiklaasi vihmapeletusvahendit, kui kaimas oli kvalifikatsioon, taevast hakkas kallama ja ajaline aken oli jaenud ca 20 minutit. Siis pole enam aega otsida.

Kiirustest raekides, taena oli kvalifikatsioon, kahes grupis. Esimene grupp sai esimesed 5 minutit soita kuiva rajaga ning parimad ajad ajad olid seal kusagil 1.29 ja edasi. Siis hakkas kallama, ropult, koik mylkaks ja kvalifikatsioon vahepeal isegi katkestati. Ja algas meie aken, meie grupis veel Snorase Spyker (P. Dumbreck, T. Coronel), veel yks Snorase F430 ja moned X1 klassi vennad, kes koik on siin ennast ja autot aastaid karastanud. Vett kallas ja vett lendas. Lopuks Snoras Spyker 1.27, Sild Racing Team (Kristo Ebras) 1.31,1 ja Snoras F430 1.31,8. Ehk siis vihmasoidus 2. koht ja yldarvestuses 5. Aga ma ei vaelista, et I grupis kuivaga soitnud autodel nagu Renault Clio, BMW 330 jne., et neil ei lasta homme paerast starti pikalt oma 2., 3. ja 4. kohta hoida. Arvan seda selle pohjal, et oleme koik soitnud kuivaga ilusti alla 1.30... ja alles opime.

Samas voidab see kes soidab lopuni! Auto peab vastu pidama ja onnetustest tuleb hoiduda. Mina kaisin spiraalist alla tulles valimises rajapiirdes aera, auto maaling sai kannatada, muidu onnelik Viperus.

Spykeri edu maerab ilmselt kolm asjaolu: 1) profisoitjad 2) auto, mh. sekventsiaalkaigukast ja asjad mida me kerepaneelide alla ei nae, aga kuuleme ja naeme raja korval. Sirgel ta Viperist kiirem pole, aga kurvides liigub kiiremini ja pidurdab julgemalt, ning 3) sojavaeliselt korrastatud tehniline pataljon koos raske- ja kergvarustusega. Naiteks tankijaid on neil 5 (tavaline 2), tankijate pealik toob neile korraga jaetist ja Coca-Colat ning neli tankurmeeest limpsivad ja joovad selle korraga aera, misjarel paigutatakse jatmed koos aera. Siis istuvad korvuti edasi, et oodata Autot. Kui Auto tuleb, siis tangitakse korraga kahest otsast, olalt, eeltaidetud kanistritest. Metsik ajavoit ja tiimi kavatsustes pole mingit kahtlust.

Yhesoenaga, ma soojalt soovitan yritust ja muljed on vaegevad. Kas kunagi pilte voi lisainfot yles paneme, naeb hiljem, eks siin ole pildistajad ja kirjutajaid palju. Hetkel magama.

22.07.2011 at 23:01
rustang
  
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
Uurisin eri ilmateateid ja homseks on vihma tõenäosus vahemikus 40 kuni 70 protsenti, pigem sajab hiljem aga noh, nagu ütleb Neil Roberts siis suurim revolutsioon ilmaennustuste vallas saabus koos telegraafi leiutamisega kui õhurõhu andmeid kiiresti pika maa taha edastada suudeti, sealt edasi ei ole ilmaennustuste kvaliteedis erilist hüpet toimununud niiet võimalikud on igasugused variandid. Ootame põnevusega.
23.07.2011 at 00:09
rolantsik
Omnitel 1000 Palanga 2011
Kahjuks ei oska pilte üles panna,siin on päris palju huvitavat materjali kokku saanud. :)

Täna kvalide ajal katkestati 2x ära sessid,kuna muutus sõit liiga ohtlikuks.
Meil läks Ruve kohe kvalli algul peale ja õnnestus kuivaga paar tiiru ära teha ja tulemuseks tubli 27-es stardipositsioon.
Homne taktika näeb ette,et esimesena lähen peale mina,siis Ruve,Eiki,Indrek.(kui kiired oleme,siis saan 3-nda raksu veel põrutada:D)

Muu melu on siin suht popp,rahvast palju.
Aamann Racingu&Erki Spordi telgialune oli päev otsa rahvast täis,suure vihma ajal oli raske liikuda isegi :)
Abi vajavaid tiime aidati nii vihmapeletusainega kui ka kõige muuga,mida kellegil parasjagu vaja oli :D

Nüüd hotellis proovin magama jääda ja lahtisest aknast kostab kohalike "streetracerite" jõuproovi pidevalt.
Krt,tahaks mõne "tjuuningupoe" müüja ka siia magama kutsuda,las kuulab,kui mõnza seda plärinat öösel kuulata on :D:D




23.07.2011 at 00:27 1 edit. Last edited 23.07.2011 at 00:31 by rolantsik
Henri_
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
Väga äge!

Aga tuli just pressikas kah. Ehk pakub huvi:

quote:
Palanga 1000 kilomeetri sõidul peeti reede õhtul kvalifikatsioon. 46 autot jaotati kahte gruppi ja see lõi kaardid põhjalikult segamini. Esimene grupp sai paar minutit nautida kuiva raja eeliseid, seejärel vallandunud paduvihm aga sundis kvalifikatsiooni korraks lausa katkestama. Eestlastest õnnestus kuiva rada proovida Kontakt Racingu BMW 130i (#88) ja Aamann Racingu BMW 325i Coupé (#13). Andres Hall ja Ruve Veski sõitsid välja vastavalt 20. ja 27. aja. Klassis A3000 olid need viies ja seitsmes tulemus. Seevastu Erki Spordi Honda Civic Type R (59) kvalifikatsioonis rajale ei pääsenudki. Nagu Erki Eriste ütles,läksid „mootoris mahlad segamini“. Hea uudis on aga see, et õhtuks sai masin korda ja läheb laupäeval starti, ehkki sõitu tuleb alustada viimaselt kohalt.

Teine kvalifikatsioongrupp sõitis oma ringe aga purumärjal rajal. Suurfavoriite see ei seganud ning Peter Dumbreck Spyker C8 Laviolette GT2 roolis sõitis välja parima kvalifikatsiooniaja. Ent selle grupi teist aega näitas Kristo Ebras Eesti tiimi Sild Racing Chrysler Viperiga (#50), edestades samuti soosikute hulka kuuluvat Ferrari F430 (#10). Kokkuvõttes andis see viienda stardikoha, sest esimeses grupis sai kolm autot kuival rajal kirja parema aja.

Kristo Ebras oli oma tulemust kommenteerides esiti üsna tagasihoidlik: „Eks ma natuke töristasin jah! Alguses ei paistnud klaas läbi, kui selle korda saime, hakkas tulema. Rada algul kuivas, aga lõpus hakkas uuesti kõvemini sadama. Nägin, et Ferraril vahetati sõitjat ja nad vähendasid vahet, aga me jäime ikka ette.“

Palanga 1000 km kvalifikatsioonisõit, 22.07.2011

1. #85 Snoras Spyker Squadron Spyker C8 Laviolette GT2 1.27,970
...
5. #50 Sild Racing Chrysler Viper 1.32,192

20. #88 Kontakt Racing BMW 130i 1.37,494

27. #13 Aamann Racing BMW 325i Coupé 1.39,437

#59 Erki Sport Honda Civic Type R ajata

Palanga 1000 km sõidu start antakse laupäeval, 23. juulil kell 12.15. Võistlusdistants on 334 ringi, finišit on oodata õhtul kella 21 paiku.

Täielikud tulemused: www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=1988799

Võistluse ametlik kodulehekülg (leedu ja inglise keeles): www.racing.lt

Tulemused reaalajas: www.15min.lt/naujienos/omnitel-1000km/


Ehk leiaks nüüd mõne hea streami kah. Sellised telekanalid asja igatahes näitavad:

LNK:
12.00-13.00 Start
19.00-22.00 Concert and Finish

TV1:
13.30
14.45
15.30
16.15
17.30

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
23.07.2011 at 01:02 1 edit. Last edited 23.07.2011 at 01:02 by Henri_
rolantsik
Omnitel 1000 Palanga 2011
Oi kurat,und ei tule ega tule,homme saab raske olema...
23.07.2011 at 02:10
Henri_
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
Tee siis uinumisega vahelduseks kuhugi pildikohta kohta konto, et jäädvustused üles laadida :)

Näiteks http://pilt.delfi.ee/ või https://picasaweb.google.com/home

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
23.07.2011 at 02:46
peep
 
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
Meie tiimis stardib Andres, kuna ta on hetkel näidanud parimaid aegu ja me ei taha tagant startivatele, kuid põhim meist kiirematele väga jalgu jääda. Mina sõidan teisena, siis Erki ja Olaf neljandana. Ühe vahetuse kestvus normaalolukorras ca. 65 minutit, st. kui ei teki sunnitud boksipeatuseid. Minu hinnangul saabki enamuse tiimide põhiline võistlus olema nende vältimise peale. Peale ametliku stardi on veel teinegi start, kogenenumad ütlevad, et võistlus algab peale viiendat tundi.;)

Üritame igatahes lippu kõrgel hoida, kõik tiimi liikmed on selle nimel kõvasti pingutanud.

Its a Race Day ! :)
23.07.2011 at 07:36
ICE
  
Omnitel 1000 Palanga 2011
Eile päev sõnas ja pildis:
http://petrolheads.ee/2011/07/kontakt-tiimi-palanga-tripi-4-paev-t-1-paeva/

____________________________
Petrolheads.ee
23.07.2011 at 10:18
rustang
  
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
Hetkel - tund enne starti - paistab kohapeal päike. Windguru lubab õhtuks natuke vihma, igatahes tunduvad ilmaolud üsna keerulised.
23.07.2011 at 11:01
rustang
  
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
Tund on sõidetud, Sildracing 2., Kontakt 20., Aamann 26. Päike paistab.
23.07.2011 at 12:57
rustang
  
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
Avastasin racing.lt avalehe paremas servas jooksva seisu.
23.07.2011 at 13:01
rustang
  
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
Avastasin racing.lt lehel "Results" all jooksva seisu.
23.07.2011 at 13:01
Pierre
Omnitel 1000 Palanga 2011
quote:
ICE: Tead ma võin vanduda, et erinevatel asjaga seotud kodukatel ma nägin kuskil LIVE aegade linki...

Mingi link on see: http://m.15min.lt/1000km-live/ ise peab refreshima nagu ma aru saan.
23.07.2011 at 13:17
Martin.S
Omnitel 1000 Palanga 2011
http://www.15min.lt/tv/gyvai/omnitel-1000km

Siin näeb pilti ka, ainult kommentaarid on Leedu keeles. Aga vähemalt on pilt ees ja näeb sündmused ära.
23.07.2011 at 13:35
rustang
  
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
Viperil difri korpus puruks, üritatakse vahetada.
23.07.2011 at 16:07
Ivalo
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
Päris põnev. Viper taas rajal. Muidugi piinlik on see, et 2.0 civic kordades võimsamatest ees on. :D
23.07.2011 at 17:29
rustang
  
Moderator
Omnitel 1000 Palanga 2011
Vihma tibutab. Kontakt 9. kohal, lõigatud slikid all, Koldits roolis. Lille juhitud Aamann 17., Eriste tiimi Civic 22., Viper peale pikka remonti 30.
23.07.2011 at 18:43
Ivalo
 
Omnitel 1000 Palanga 2011
Vägev üritus ja palju õnne kõigile lõpetajatele!
Ja nüüd kõik bemmid, viperid ja spikerid emexisse ja civicuid ostma. :D
Nüüd saab Dr. Lille kallal vähemalt aasta aega aasida, et honda teeb paremaid autosid kui bmw. :D
23.07.2011 at 22:13 1 edit. Last edited 23.07.2011 at 22:14 by Ivalo
ICE
  
Omnitel 1000 Palanga 2011
Super värk!
Kohe peaks lives autasustamist ka nägema klasside kaupa!

____________________________
Petrolheads.ee
23.07.2011 at 22:28
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Omnitel 1000 Palanga 2011   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.