| Poster | Message | 
  
	    |  Alberto 
 |  325 CUP #95 Auto  sai ostetud 1.jaanuaril 2008. Parema esinurga avarii ja muidu ka kehvas seisus masina eest sai makstud 14 000.-  Talve jooksul sai ennast korra kokkuvõetud ja taastatud esiosa. Aprilli alguses alustasin auto ümberehitusega lootuses jõuda 28.juuni BMW 325 Cupi esimesse starti. Mai keskel pani Heiki Noarootsist autole puuri ja kuu pärast oli plekk valmis. Juuni lõpuks oli auto ka värvitud kuid kahjuks siiski soovitud võistlusele ei jõudnud... ja ei jõudnud ka II starti (mis toimus 2 nädalat hiljem).
 
 Põhimõtteliselt valmis...
 
  
 
  
 
 
 
 
 Pidulik debüüt toimus Kraba Racel 9.augustil.
 
  
 
 
 
 
 
 Auto ehituseks kulunud raha väikse vangerdamisega
  : 
 
 * AUTO, TURVAVARUSTUS, SALONG
 
 toorikauto koos värvimaterjaliga                                     20 000.-
 turvapuur                                                                        14 000.-
 iste LICO PRO-HEAD                                                          5 620.-
 tulekustutussüst. LICO                                                      3 830.-
 turvavööd 3/2"  6p. SCHROTH                                           1 560.-
 istmekinnitused                                                                    490.-
 puuripehmendus                                                                   590.-
 aknavõrk                                                                               930.-
 massilüliti                                                                              370.-
 kapoti- ja pagasilukud                                                          460.-
 turvakiled küljeklaasidele koos tööga                                   800.-
 rooli kinnitus ja käigukanginupp                                        1 190.-
 strutbar ja karterikaitse ja uksepolstri materjal                1 500.-
 kleepekad ja pukseerimissilmused                                       600.-
 pisitrvikud                                                                             500.-
 esiklaas vahetusega                                                         1 500.-
 kindlustus, "Koovi"ülevaatus, tilk bensiini                         1 000.-
 
 
 
 * PIDURID ja SILLAD
 
 esipiduri kettad ATE POWERDISC                                       2 375.-
 tagapiduri kettad                                                                  280.-
 pidusuppordid BUDWEG                                                     2 925.-
 piduriklotsid FERRODO DS 2500                                         2 300.-
 pidurivoolikud, torud, kässariklotsid                                   2 500.-
 veljed 6tk                                                                           2 400.-
 rehvid montaaziga                                                             2 600.-
 amordid BILSTEIN tänavaasendus ja
 vedrud JOM kasutatud                                                  4 500.-
 pukside komp. POWERFLEKS                                             4 500.-
 taga ülaõõtsa välimised puksid                                            790.-
 taga rattalaagrid                                                                  665.-
 sillareg. ja pisitarvikud                                                          500.-
 
 
 
 *  MOOTOR ja KÄIGUOSA
 
 LSD differ peaülekanne 2,93 kasut.                                   3 500.-
 veepump, vent.tiivik siduriga, suur radiaator                     3 700.-
 kardaani tugilaager, -kummiliigend, k.kastipadjad             1 000.-
 küünlad, ruulikud, rihm, siduri töösilinder                          1 500.-
 õlid, filtrid                                                                           3 000.-
 lõdvikud, pisitarvikud                                                         1 000.-
 
 
 
 
 Kokku läks auto maksma  95 700.-  või veidi enam. Kere taastamisele kulus plekitööd u.150h ja värvitööd u.80h. Teistkordselt sellist projekti alustades valiks korraliku tooriku (selgus, et kolmene roostetab põhja alt isuga). Pärast kere valmimist kulus auto võistluskorda seadmiseks u.170h.  Suurest ajakulust hoolimata olen rahul, et projektiga alustasin ja selle ka edukalt lõpetasin. Tänud firmale, kahele Markole ja loomulikult perekonnale (eriti oma kallile naisele) ilma nendeta poleks mul see nii lihtne olnud.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 ____________________________
 Vineda Racing Pirita-Kose-Kloostrimetsa
 | 
	
	  | 24.08.2008 at 22:24 | 6 edits. Last edited 25.04.2016 at 21:57 by Alberto | 
    
  
	    |  Silwer 
 |  325 CUP #95 Äge värvilahendus!
 
 ____________________________
 BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
 | 
	
	  | 24.08.2008 at 23:36 |  | 
    
  
	    |  ICE 
     |  325 CUP #95 Ehk selline 250 000.- suurusjärk koos töörahaga pannes tunnihinnaks u. 400.-
 
 Sai Krabal ka uudistatud natuke, tundus korralikult ehitatud küll.
 Kas Riiga ka minek?
 
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 25.08.2008 at 08:13 |  | 
    
  
	    |  Ivalo 
   |  325 CUP #95 Piltidelt tundub nii sile masin olevat, et sellega ei raatsi starti minnagi.
  
 | 
	
	  | 25.08.2008 at 11:05 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  325 CUP #95 Auto näeb sile ja kena välja. Mind tõsiselt huvitab, kas ja kui palju on kiiruse vahe tavavedrustusega ja coiloveritega ? See on vist ainus auto, mis ei ole KW'del hetkel. Kui erilist vahet pole, siis see tähendab, et saab palju odavamalt konkurentsivõimelise auto teha. Kiire tagaülekanne on samuti huvitav, pole ju keegi eri variante testinud. Niiet Riia saab täitsa õpetlik olema.
 | 
	
	  | 25.08.2008 at 11:10 |  | 
    
  
	    |  Cardo 
   |  325 CUP #95 Riias ehk jah peasirgel oleks kiirustevahe võrreldav, osad kurvid olid seal üsnagi tehnilised ja seal peaks vedrustusel suur tähtsus olema.
 | 
	
	  | 25.08.2008 at 11:34 |  | 
    
  
	    |  matukas 
     |  325 CUP #95 
 quote:Minu mäletamist mööda oli ta Kraba'l üsnagi konkurentsis, arvestades esimese korraga üldse Saugal. Või ma eksin?peep:...Mind tõsiselt huvitab, kas ja kui palju on kiiruse vahe tavavedrustusega ja coiloveritega ? See on vist ainus auto, mis ei ole KW'del hetkel...
 
 
 
 ____________________________
 Belief is harder to shake than knowledge
 | 
	
	  | 25.08.2008 at 12:14 |  | 
    
  
	    |  ICE 
     |  325 CUP #95 Väljavõta MyLaps:
 kvalifikatsioon Allan 1.09 vs Rene 1.06
 Sõidus parim ring Allan 1.08.2 vs mitme 1.07.1 (Rolandi 1.06 ei loe :P)
 
 Ehk siis mida aeg edasi, seda väiksemaks vahe läks.
 Tubli.
 
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 25.08.2008 at 12:36 |  | 
    
  
	    |  Jesper 
   |  325 CUP #95 Mu isiklik arvamus on, et kui autode võrdlemiseks läheb, siis Rolandi ajad just loevad ja teadusliku tulemuse saamiseks tuleks teda eri autode pulkade taha panna ja siis võrrelda
  
 Aga Allani auto on väga vinge.
 
 ____________________________
 Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
 | 
	
	  | 25.08.2008 at 13:03 |  | 
    
  
	    |  -XR- 
 |  325 CUP #95 Ilus värv (vist pärineb E92 pemmilt), aga see Autokliiniku kiri on küll jube. Rikub ilusa auto täiesti ära.
 Selle võiks ikka ka kuidagi ilusamalt paigutada ja parema font-iga jne..
 
 edit: Kuna tegemist on Autokliiniku autoga, siis võiks juba kapotile ka punase risti panna ning
 Autokliinik kiri samamoodi nagu kiirabil kirjad punase joone peal valgega.
 Punased jooned ka kapotile ja pagassile:
 http://tartu.kiirabi.ee/up_down/20061204105405802893/kiira.jpg
 
 pilke püüaks selline disain kohe kõvasti.
 | 
	
	  | 25.08.2008 at 13:24 | 3 edits. Last edited 25.08.2008 at 16:19 by -XR- | 
    
  
	    |  Silwer 
 |  325 CUP #95 Sellist pulli ei tohi teha. Operatiivauto värvid ju.
 
 ____________________________
 BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
 | 
	
	  | 25.08.2008 at 20:51 |  | 
    
  
	    |  riisiveski 
 |  325 CUP #95 Operatiivauto värvidega on sel ühist ainult tagaosas. Kapoti ja esiuksed võib küll nii üle värvida.
 
 ____________________________
 Be smart. Drive safe. Stay legal.
 | 
	
	  | 25.08.2008 at 20:55 |  | 
    
  
	    |  -XR- 
 |  325 CUP #95 
 quote:Silwer: Sellist pulli ei tohi teha. Operatiivauto värvid ju.
 
 eks ma niisama iroonitsen, aga küll annaks ka niimoodi teha, et ei oleks liiga palju operatiivauto värvid.
 Naljakas oleks kindlasti.
 
 Põhipoint oli mul tegelikult ikkagi see, et see Autokliiniku kiri on seal jube kole.
 | 
	
	  | 25.08.2008 at 23:12 |  | 
    
  
	    |  matukas 
     |  325 CUP #95 
 quote:Maitse asi. IRL on asi kobedam. Ega see iludusvõistlus pole-XR-:...Põhipoint oli mul tegelikult ikkagi see, et see Autokliiniku kiri on seal jube kole.
 
  Aga auto värvitöö on küll hästi tehtud. Ei saa kurta. 
 
 ____________________________
 Belief is harder to shake than knowledge
 | 
	
	  | 25.08.2008 at 23:31 |  | 
    
  
	    |  joonas 
 |  325 CUP #95 Mina ei ole küll mingi ekspert, kuid Allani tehtud töö on väga korralik ja tema suhtumine väga normaalne. Tänuväärt on ka ehitamisega seotud kulude nimekirja avalikustamine.
 
 To -XR- . Ma juhin sinu tähelepanu sellele, et sa võtad väga teravalt sõna. Päris hea idee on pakkuda välja erinevaid värvilahendusi ja ideid, kuid nimetada teise masinat jube koledaks ning seda veel foorumis, kus välimuse disain on kõige viimasel kohal, on labane.
 
 ____________________________
 Joonas 88' Porsche 944S
 | 
	
	  | 26.08.2008 at 00:37 |  | 
    
  
	    |  Alberto 
 |  325 CUP #95 Noh... tegelt tahtsin hoopis matt-musta, sellist rotikat, hästi odavat ja...  aga ehituse käigus ei saanud enam pidama ning auto kukkus välja selline "kasitud ja kammitud". Kuna ringraja kogemus on väike, siis sellel hooajal tahaks lihtsalt sõita.
 Algajal nagu mina, on auto seadistamine keeruline protsess, ma ei usu, et kallis KW vedrustus aitaks mul kiiremini liikuda. Õnneks leidsin peale võistlust diagnostikas käies hulga kadunud hobuseid - kahele süütepoolile tuli ajust madal pinge, mis täiskoormusel rikkus kiirenduse. Pärast uue juhtaju paigaldust on vahe selgesti tuntav
  Ma põlen oodates Riia võistlust, kuigi nii mõnigi osa veel kolksub ja logiseb ja undab -  no aga nii on.
 
 ____________________________
 Vineda Racing Pirita-Kose-Kloostrimetsa
 | 
	
	  | 26.08.2008 at 00:53 | 1 edit. Last edited 26.08.2008 at 00:55 by Alberto | 
    
  
	    |  hall 
   |  325 CUP #95 
 quote:Silwer: Sellist pulli ei tohi teha. Operatiivauto värvid ju.
 
 Liikluses tõesti ei ole operatiivauto värvide kasutamine lubatud, kuid mis keelab seda teha liikluses mittekasutataval autol?
 
 ____________________________
 Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
 
 CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
 | 
	
	  | 26.08.2008 at 08:11 |  | 
    
  
	    |  -XR- 
 |  325 CUP #95 
 quote:joonas: Mina ei ole küll mingi ekspert, kuid Allani tehtud töö on väga korralik ja tema suhtumine väga normaalne. Tänuväärt on ka ehitamisega seotud kulude nimekirja avalikustamine.
 
 To -XR- . Ma juhin sinu tähelepanu sellele, et sa võtad väga teravalt sõna. Päris hea idee on pakkuda välja erinevaid värvilahendusi ja ideid, kuid nimetada teise masinat jube koledaks ning seda veel foorumis, kus välimuse disain on kõige viimasel kohal, on labane.
 
 ma ütlesin, et ainult üks kiri on kole, aga auto on ilus.
 Pakkusin ka lahenduse välja, et võiks mingit teist fonti kasutada või kuidagi muud moodi paigutada.
 
 Muidu on see auto täitsa kena ju.
 | 
	
	  | 26.08.2008 at 09:51 |  | 
    
  
	    |  wax 
   |  325 CUP #95 
  Mismoodi seda peasponsorile öelda, et kle, su logo font on kole, kirjutan parem Autokliinik Comic sans või Times new romanis  
 Aga ilus sile 36 on. Miks kapotti katusele sarnaselt mattmustaks ei teinud?
   | 
	
	  | 26.08.2008 at 10:46 | 1 edit. Last edited 26.08.2008 at 10:48 by wax | 
    
  
	    |  -XR- 
 |  325 CUP #95 
 quote:wax:
  Mismoodi seda peasponsorile öelda, et kle, su logo font on kole, kirjutan parem Autokliinik Comic sans või Times new romanis  
 Aga ilus sile 36 on. Miks kapotti katusele sarnaselt mattmustaks ei teinud?
  
 See pole ju logo
  
 Liiga OT-ks kisub muidugi.
 | 
	
	  | 26.08.2008 at 11:06 |  | 
    
  
	    |  Jesper 
   |  325 CUP #95 Hehe Wax, ma arvan et need "kolmepoolsed läbirääkimised peasponsori, tiimiomaniku ja sõitja vahel" möödusid umbes samamoodi nagu minu auto puhul. Peasponsor, tiimiomanik ja sõitja lihtsalt istus maha, võttis ühe õlle ja mõtles välja mis teha
  
 ____________________________
 Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
 | 
	
	  | 26.08.2008 at 11:17 |  | 
    
  
	    |  rolantsik 
 |  325 CUP #95 Mulle meeldib ka see värvilahendus.
 OT lätlaste rahvusliku ühel sõitjal on hall 335 bemari ka sama malli järgi ära värvitud,suht seff
 
 See vedrustuse asi on ka tänasel päeval nii nagu ta on,kui neid KW amorte oskaks reguleerida,siis oleksid nad kindlasti tavalistest paremad,kuid seni kuni seda oskust pole,ei näe ma ka seal vahet.
 | 
	
	  | 27.08.2008 at 13:51 | 1 edit. Last edited 27.08.2008 at 13:54 by rolantsik | 
    
  
	    |  Alberto 
 |  325 CUP #95 Bikernieki. BMW + juniors.
 Võstlused algasid minu jaoks reedesele treeningule mittejõudmisega. Hommik algas s....i, Tallinnast startisime suure hilinemisega, lisaks sellele vajus auto raja lähistel kärult poolenisti maha ja kiilus kinni, äpardused jätkusid ka registreerimisega. Mulle tuli üllatusena, et kohal peaks viibima ka litsentsi andnud klubi esindaja, kellel on oma kohustuslikud toimingud. Õnneks tegid lätlased erandi ja laupäevahommikul sain alustada rajaga tutvumisega. Kvalifikatsioon toimus vastupidiselt treeningule märgades tingimustes, riske võtmata suutsin edestada Indrekut ja Reneest jäi puudu kõigest 0,02 sek.
  . Pühapäevane esimene start sai küll veidi maha magatud kuid õnnestunud kiirendus ja trajektori valik viisid mind enne teist kurvi heale ründepositsioonile. Kahjuks noortemeister Seppam, kelle küljele ma olin jõudnud, "pani ukse kinni" ja kokkupõrge oli vältimatu. Selle tagajärjel muutus niigi kehvavõitu juhitavus täiesti võimatuks ja tugevalt vibreeriv rool ei lubanud kõrget tempot arendada. Ilmselt kõik juba teavad kuidas see legendaarne sõit kahele BMWle lõppes, hea, et veel hullem ära jäi, sest Peebu ja Kristo autod seisid pärast avariid pimedas kurvis ideaaltrajektoril. Ja kohtunik näitas vaid ühte kollast lippu....
 Teine võistlus kulges päevasündmustele ja eelmisest sõidust alla jäänud traadini kulunud rehvile mõeldes äärmiselt rahulikult.
 Arvestades Riia raja tõsidust, võib ühe velje ja rehvi mahakandmisega õnnelikult uuele hooajale vastu minna.
 
 ____________________________
 Vineda Racing Pirita-Kose-Kloostrimetsa
 | 
	
	  | 03.09.2008 at 01:50 |  | 
    
  
	    |  matukas 
     |  325 CUP #95 Nüüd oled siis ka Biki 'needuse' ära kogenud. Mina pole veel oma autoga julgenud sinna rajale minna
  
 ____________________________
 Belief is harder to shake than knowledge
 | 
	
	  | 03.09.2008 at 01:54 |  | 
    
  
	    |  Alberto 
 |  325 CUP #95 Needust rajal ega raja kõrval ei näinud. Olen sealt saadud kogemustega rahul, on kuhu areneda.
 
 ____________________________
 Vineda Racing Pirita-Kose-Kloostrimetsa
 | 
	
	  | 03.09.2008 at 02:01 |  |