Poster |
Message |
matukas |
Autospordi uudiseid
Mõtlesin, et teeks sellise teema.
Põhjus nr 1 on siin
Põhjus nr 2 on siin
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
12.12.2008 at 18:30 |
|
peep Moderator |
Autospordi uudiseid
Kuigi ma nendest asjadest suurt midagi ei tea, siis tunduvad sammud õiges suunas olema.
Ainult, huvitav miks nad F1's rehvisoojendajad ära keelavad ? Need on ju ilma rahata võrreldes ülejäänud eelarvega ja peaks lisama turvalisust. |
12.12.2008 at 18:45 |
|
matukas |
Autospordi uudiseid
quote: peep: ...Ainult, huvitav miks nad F1's rehvisoojendajad ära keelavad ? ...
Ma arvan, et vastus peitub siin artiklis...
Ehk siis põhimõtteliselt suudab rehvitootja muuta rehvid stabiilsemaks ja väiksema nüansiga põhjusena on toodud välja samalaadsete ühekohaliste rajamasinate rehvisoojenduskeeld.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
12.12.2008 at 19:19 |
|
peep Moderator |
Autospordi uudiseid
Huvitav, kas tõesti paarikümne soojenduskoti pealt annab nii palju kokku hoida, et see F1 skaalal midagi juurde annab ? Võib-olla saab siis need mehaanikud koju saata, kelle töö oli soojendajatega majandamine ? |
12.12.2008 at 19:36 |
|
zeke |
Autospordi uudiseid
Rehvi soojendid ei maksa just miljoneid
____________________________
MX-5, 116 |
12.12.2008 at 21:38 |
|
Jesper |
Autospordi uudiseid
Iga selline vidin ei maksa üksikult võttes palju, aga võidusõit ei ole muuseum vaid dünaamiline operatsioon - kui soojendajad on lubatud, siis tekib juurde terve hulk tööd ja vaeva, sest:
- rehve ei saa pidevalt grillis hoida, afaik, samas enne boksipeatust, kuitahes ootamatut, peavad need valmis olema ja õigel temperatuuril
- keegi peab kontrollima soojendajate tööd, kas pistik on seinas, kas termostaat töötab, ega soojendaja muidu rikki pole läinud, stiilis et pool rehvi on soe ja pool külm
- keegi peab õige arvu soojendajaid GP-le kaasa pakkima
- kõik eelnev peab olema mõistlikul määral backupitud, stiilis kui grillmeistri ülesannetes mehaanik hotelli duširuumis libastub ja jala välja väänab, siis peab keegi olema võimeline tema töö üle võtma, kui soojendaja üles ütleb siis peab kohe kuskilt uue saama, kui rike selgub alles rehvi soojendajast välja võttes siis peab kuskil olema varu juba olemas, nii esimene kui tagumine
- keegi peab kogu selle protseduuri välja mõtlema, selgeks harjutama ning võimalikel probleemidel silma peal hoidma
- kogu selleks koreograafiaks vajalikud inimtöö-tunnid tuleb igasse maailma nurka lennutada, kõhud putru täis sööta, hotelli magama panna, GP hommikul õigel ajal raja äärde sõidutada, riidesse panna, raamatupidamises palka arvutada jne jne jne, selliste tugiteenuste keerukus kipub üldiselt suurema arvu korral eksponentsiaalselt kasvama, 4 inimese majutust on kerge orgunnida aga proovi seda teha 100 inimesega.
Ma võin igasugu detailides eksida, ma pole kunagi F1 tiimis töötanud Aga igatahes igasugu selliste asjade puhul on vidina enda hind suhtkoht kõige viimane asi mis loeb.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
12.12.2008 at 23:59 |
|
Cardo |
Autospordi uudiseid
Jesper, aga mis sa nüüd sellest arvad :
Rehvid on jahedad, keegi peab hakkama neid testima
Testida tuleb kõigis võimalikes kohtades, radadel, ilmaga
10 aasta töö on tulutu, rehvi iseloom hakkab totaalselt muutuma
Võibolla käib nüüd keegi boxiterritooriumi taga neid testauto all koguaeg nn soojendamas
jne jne
ja äkki kui rehvid on külmad hakkavad autod esimeses kurvis rohkem kokku põrkama jms... |
13.12.2008 at 10:59 |
|
matukas |
Autospordi uudiseid
Testimisele pannakse ka piir. Cardo loeb ja saab teada...
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
13.12.2008 at 12:33 |
|
Wolle |
Autospordi uudiseid
Kuna uute rehvide tulekuga tuleb nagunii testida siis see, kui soojendajad ära keelatakse ei ole enam nii kriitiline.
Tulevast hooajast on ometigi lubatud slick rehvid ja research on igaljuhul tulemas.
My 2 cents
____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest
Ford. At least they circled the problem. |
14.12.2008 at 12:56 |
|
raimo_r |
Autospordi uudiseid
http://sport.postimees.ee/?id=59032
Jaapani autotootja Subaru kinnitas täna Eesti aja järgi kell 11 alanud pressikonverentsil, et lahkub majanduslike raskuste tõttu autoralli MM-sarjast, vahendab MTV3.fi.
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
16.12.2008 at 12:55 |
|
mart154 |
Autospordi uudiseid
quote: raimo_r: http://sport.postimees.ee/?id=59032
Jaapani autotootja Subaru kinnitas täna Eesti aja järgi kell 11 alanud pressikonverentsil, et lahkub majanduslike raskuste tõttu autoralli MM-sarjast, vahendab MTV3.fi.
Sama on kusjuures ka Suzuki teatanud...
esimene link, mis mulle näppu jäi selle teemaga
http://ohtuleht.ee/index.aspx?id=308263
|
16.12.2008 at 12:58 |
|
rustang Moderator |
Autospordi uudiseid
http://www.swrt.com/news/latest_news.html?id=1590 |
16.12.2008 at 13:00 |
|
ICE |
Autospordi uudiseid
Ja selle uudisega võib maha kriipsutada ka võimaliku Grönholmi naasemise. Ja WRC kui sellise ka, vähemalt 2010. aastani. |
16.12.2008 at 13:01 |
|
rustang Moderator |
Autospordi uudiseid
Ei ole kindel kas Ford ja Citroengi selles olukorras 2009 soovivad raha hääbuvasse WRC-sse paigutada - ehk annavad 2009 tiitli PWRC või S2000 arvestuses välja |
16.12.2008 at 13:05 |
|
-XR- |
Autospordi uudiseid
Eks autospordis on ennegi madalseise olnud.
Kõik on üldise majandusega seotud.
Lähevad aastad mööda ja WRC on jälle huvitavam kui kunagi varem |
16.12.2008 at 13:25 |
|
rustang Moderator |
Autospordi uudiseid
Eks see madalseis võib ka kohalikku autosporti mõjutada, ellkõige rallit. Kaardilugeja väitel on N-rühma korraliku tiimi aastaeelarve ca 2 miljonit krooni (koralik auto on olemas) - selle summa eest saaks päris palju ringrada sõita! |
16.12.2008 at 20:02 |
|
ICE |
Autospordi uudiseid
Rallis jah kulumaterjalide nimekiri tiba pikem ning olenevalt tasemest ka vabalt kallim |
16.12.2008 at 21:36 |
|
rustang Moderator |
Autospordi uudiseid
Tänasest Õhtulehest on lugeda, et Aava on kontakteerunud ka IRC tiimidega. Kuigi võädetavalt on kohad täis oleks just seal minu arust kasulik see vaheaasta veeta ja uue tehnikaga harjuda. Eurosport näitab jne. |
17.12.2008 at 15:23 |
|
rustang Moderator |
Autospordi uudiseid
Alonso suursponsor Santanderil on mingid jamad kaelas seoses Madoffi skandaaliga, Audi tõmbub tagasi ALMS-st, Porsche osaleb kuid mitte "tehasemeeskonnaga" - samas jälle kavatseb ALMS-i tulla Mazda niiet midagi ka positiivset. |
18.12.2008 at 12:59 |
|
Jesper |
Autospordi uudiseid
Audi puhkeaasta on imho suht loogiline, neil tuleb see aasta uus auto (R15) ja USA-s võistlemine on suht kallis lõbu. Pressi tähelepanu koondub nagunii ainult Le Mansile ja Sebringile.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
18.12.2008 at 13:43 |
|
jaan tatikas |
Autospordi uudiseid
http://www.automobilemag.com/auto_shows/2008_chicago/0802_2009_bmw_m3_alms_racecar/index.html |
19.12.2008 at 10:30 |
|
rustang Moderator |
Autospordi uudiseid
Siin ja paljudes muudes kohtades kirjutatakse viimastel päevadel Ecclestone ja Ferrari vahelisest erikokkuleppest. |
25.12.2008 at 10:29 |
|
rustang Moderator |
Autospordi uudiseid
Täna presenteeriti Ferrari uut F1 autot F60, klick@flickr
Edit: ei oska kirjutada |
12.01.2009 at 16:41 |
2 edits. Last edited 12.01.2009 at 16:42 by rustang (Moderator)
|
rustang Moderator |
Autospordi uudiseid
Mclareni MP4-24 esitlus täna (16.01) kell 11 siin:
http://www.mclaren.co.uk/
Edit: heh, seal oli vaid countdown
Ju pildi-ja videomaterjal siis hiljem välja ilmub. |
16.01.2009 at 10:21 |
1 edit. Last edited 16.01.2009 at 11:11 by rustang (Moderator)
|
m33lis |
Autospordi uudiseid
Countdown jooksis küll nulli, aga midagi juhtuma ei hakand - kerge pettumus. |
16.01.2009 at 11:12 |
|