Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
19.01.2015 at 17:24
1 edit. Last edited 27.12.2015 at 20:25 by peep (Moderator)
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
02.02.2015 at 02:52
4 edits. Last edited 02.02.2015 at 05:38 by Jesper
Le MansSellega öösel sõitmine on kui eriti pikk jaaniõhtu lõkke ääres. WEC ja Nissan saavad tänu sellele avantüürile kindlasti palju publicity't, kas ta sportlikkus mõttes midagi saavutab polegi ehk nii oluline.
Le MansSee ei pruugigi niiväga avantüür olla, eesmärgiks on õhutakistuse otsustav vähendamine ilma kurvikiiruses kaotamata. Selleks siis keerati konvensionaalne auto kõigepealt tagumise otsaga ette ja siis igaks juhuks veel alumise poolega üles Aga kõik põhjendused ja seletused on loogilised. http://www.mulsannescorner.com/newsjan15.html võib lugeda pikemalt selle kõige kohta.
Iseasi muidugi kas vastu ka peab, ilmselt esimesel aastal mitte väga. Okei, teine iseasi lisaks on et kas üldse juuniks valmis ka saab
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
03.02.2015 at 00:23
2 edits. Last edited 03.02.2015 at 00:25 by Jesper
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le MansTegin natuke uurimist hindade osas -
Tallinn-Pariis-Tallinn lend 12.06-15.06 178€ (AirBaltic)
Rendiauto 3 päevaks ~140€ (230km Paris-LeMans)
Hotell 12 ja 15ndaks alates 50€ öö 2-le (kusagil LeMans-i lähistel)
Le Mans Pilet 75€
Söök + palju RedBulli, et 24h vastu pidada raja kõrval xx€
Varsti peaks lennuki piletid ära ostma ja hotelli ära bronnima, eeldavasti lähiajal saavad ühed otsa ja teiste hinnad jälle tõusevad.
Oleks kellegil veel siit huvi ühineda?
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le MansHead jalanõud peavad olema - 24 tunni kohta tuli ikka sadakond kilomeetrit jalutamist
Tahad ju kõike ja hästipalju näha.
Kohale võiks minna ikka paar päeva varem - seal käib (juba mitu päeva ette) korralik Prantsuse "võidusõidufännide" pidu - nagu Nascar
Me ei hakanud hotelli võtma - esimese öö magasime parklas auto kõrval, 24 tunni öösel vist sai tunnikeseks silm looja lastud kuskil muru peal.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le MansSpotter's guide aastaks 2015: kui punane auto tuleb mööda rada esiots ees siis see on Porsche, kui tagaots ees siis Nismo
Nagu maailmas rohkem värve ei oleks...
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le MansDiisel-Audi oli kõige kiirem, turbo-Porsche oli kõige kütusesäästlikum ja Toyotal oli kõige ilusam hääl Eepiline võidusõit stardist finišini.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
We were testing at Bowling Green which is perfect for us as it's modelled on elements of Le Mans. In the wet conditions, we had rivers across the circuit - all very useful of course - the drivers were going for it, and we're doing 309kmh on the straight in the soaking wet conditions. We're thinking ‘isn't that risky?' They're like ‘no this thing is nailed on'. http://www.topgear.com/uk/photos/nissan-gt-r-lm-nismo-lmp1-le-mans-car-ben-bowlby-interview-2015-05-29
Le MansHoian neile pöialt, sest tegu on meie ajastule ebatüüpilise avantüüriga aga realistlikult, kui nad pimedani vastu peavad on see juba väike ime, päikesetõusu nägemine oleks sensatsioon. IMO of course.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le MansGT klassis ei tundu reeglid Porschesid soosivat vähemalt kiiruse osas. Loodetavasti siis vähemalt rehvi ja kütusega on neil lood nõks paremini ?
Le MansGT Porsched tunduvad pidurdustel kuidagi pehmed, kohtades kus teistel veel mootor laulab on neil juba vaikus majas ja pidurituled põlevad.
Jõhkralt palav on ka, 26-30 kraadi, võibolla see mängib mingil põhjusel nende väravasse? Tavaliselt on ikka jahedam.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO