Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2Valmistun vaikselt stendi minema. Plaan on proovida läbi erineva pikkusega summuti primaar ja sekundaartorud. Sain sellise summuti, mida saaks stendis kiiresti ümber laduda, juba peaaegu valmis. Veel mõni jupp teha ja hakkab looma... tumedad torud on vana summuti ümberehitusest jäänud ja heledad jupid uued... Sain primaartorud suht täpselt ühe pikkuseks ja lisaks saan sekundaartorude kokkuminemist selliselt keerata, et saan ühendada kokku 1-4 , 2-3 või 1-2 , 3-4.
11.03.2019 at 23:49
1 edit. Last edited 30.10.2020 at 16:05 by rustang (Moderator)
quote:Saan õigesti aru, et 12-34 või 13-24 paari panemine (ehk siis 540/180 kraadise vahega väljalaske pulsid sekundaartorusse) annab teoreetilise pöördemomendi kasvu kuskil astronoomilisse lähenevas pööretepiirkonnas, kus tavapärane 360-kraadine paaritamine enam efekti ei anna?
Mul seni 12-34 või 13-24 oligi. Kuna sekundaartorusse lastakse kahe silindri gaasid järjestikku, siis võiks see gaasi kiiruse kiiremini ülesse saada... Võiks saada rohkem momenti alguses... Praegu mul tuleb mootorist 224 hj ja 212 Nm , mis võiks seda kinnitada. Nüüd saan konkreetselt ümber tõsta ja proovida kuidas see asi ikkagi on. Lisaks pikkustega mängida. Enne olid torud selliselt, et ei saanud tava ühenduse peale ümber panna. Tegin sellepärast kollektori ümber. Baikidel kasutatakse seda nn. vale ühendust palju.
Olen stendis proovinud sisselaske pikkusega mängida ja teist nukkvõlli. Ainuke mis ei muutu on lõppvõimsus. Prooviks nüüd summutiga...
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2Aitäh sulle FIA kes sa tõenäoliselt nüüd minu elu päästsid. Nüüd on paagi ümber alumiiniumist plekk, mis muutis nagu võluväel ATL-i turvapaagi täiesti turvaliseks. Mis küll oleks muidu juhtunud... Lisaks poleks mul rumalal ju nädalavahetusel midagi muud teha olnud ka...
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2Nonii, olen suuremast väsimusest üle saanud ja saan tagantjärele targana kõik kirja panna...
Maikuus enne Balti esimest etappi käisin siis selle reguleeritava summuti komplektiga stendis. Jamasime seal Andresega pool päeva ja leidsime, et torude pikkuste muutmine ei anna suurt midagi. Võimsus muutus umbes 3 hj. piires. Kohe alguses sai proovitud primaartorud ühendada klassikaliselt- 1 ja 4 ning 2 ja 3 omavahel kokku. Muidu olen sõitnud selliselt, et koos on 1 ja 2 ja 3 ja 4. Siit tuli sisse stendimise võimsuse ja momendi kõige suurem erinevus. Klassikaline ühendus sõi momenti väiksemaks nii momendikõvera alguses kui ka lõpus. Ehk siis see osa sai tagasi nn. valeks muudetud. Momendikõver muutus minimaalselt ja lõpptulemusena sai primaar torusid 5 cm pikemaks ja sekundaartorusid 5 cm lühemaks teha. Erinevus algsest tuli siiski minimaalne. Kehvem stend seda tõenäoliselt välja ei mõõdaks...
Eesmärk oli saada juurde võimsust eeskätt lõpupööretel. Kui summuti oli uuesti kokku keevitatud, siis käisin veel stendist läbi ja proovisin muuta sisselaske pikkusi. See muutis palju, kuid võimsuslisa ei tulnud. 2 cm lühemate trompetitega hoidis momenti küll paar kolmsada pööret pikemalt, kuid kogu momendikõverast hammustas 10 Nm ühtlaselt maha... , ehk siis jäi nii, nagu oli...
19.06.2019 at 14:52
1 edit. Last edited 20.06.2019 at 10:10 by bagiauto
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 219.05 toimus esimene Balti etapp. Koht sama kus eelmine hooaeg lõppes- Leedu, Sakiai. Kehv rada, mis lõhub jubedalt autosid ja stardikurvis tekib alati mingi kokkupõrge...
Ajasõidus läks millegipärast väga halvasti. Kohal oli 13 bagi ja olin oma ajaga alles seitsmes. Esimeses kvalifikatsioonis olin teine. Teises kvalifikatsioonis kolmas. Kolmandasse minnes vahetasin rehvid ja stardi võitsin. Esimeses kurvis tundsin, et midagi on valesti. Mootor muutus jõuetuks. Kartsin, et nüüd läks lõpuks mootor. Mingi ime läbi ei üritanud keegi 2 ringi jooksul mööduda. Aga siis põrutati ühes kurvis külje pealt tugevasti sisse. Amort pooleks ja tagasild küljest ära...
Kui seni liikusin finaali esirea koha poole, siis nüüd jäi kolmanda rea stardikoht. Bagi lappisime finaaliks ära. Mootori juurest muud viga ei leidnud, kui üks pihusti pistik oli tükkideks ja sellepärast sõitsin kolme silindriga. Pistiku lappisime ära. Mootor käis.
Finaalis läksin starti ja lasin rattad puhtaks. Kohapeal gaasi andes tundus jälle midagi imelik. Jälle nagu 3 silindrit järel... Küsisin 5 minutit kohtunikelt, millest keelduti millegipärast (leedukatel omad reeglid). Seepeale ütlesin, et lükake siis stardist minema- pole mõtet lasta endast tagumistel üle sõita. Sellest ka alguses keelduti, kuid lõpuks siiski lükati minema. Pärast nägime, et viga oli ainult selles, et ühe teise pihusti pistik oli lahti. Sai vist peale kiiret remonti halvasti tagasi ja tuli vibraga lahti. Tobe viga. Kirja läks finaali viimane koht ja vastavad punktid...
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 21-2 juuni toimus Bauskas Autokrossi euroopa MV 2 etapp. Esimeses ajasõidus olin 20-s... Teises ajasõidus tegin rumala vea, et ei jätnud eessõitjaga piisavat vahet ja ajaparandus tuli vähe. Kahe ajasõidu kokkuvõttes 23 aeg. Esimeses eelsõidus olin oma eelsõidus viies. Start läks esialgu hästi, kuni jäin kurvis kotti ja rajal olles ees olijatest mööduda ei suutnud. Teine eelsõit: Kohaltvõtt stardis hea, kuid siis korralik nügimine. Sain suht viimasena lõpuks minema. Sõitsin enamus sõitu kuuendana üritades eessõitvast leedukast mööduda, kuid selle käigus sai tehtud sõiduvigu, ning lõpuks suutsin veel viimasel ringil ühes kurvis uimerdama jääda... Üks konkurent sõitis mulle küljepealt kergelt sisse ja sai selliselt mööda. Süüdistada saan vaid iseennast, et sellise võimaluse vabaks jätsin. Sõitmist raskendas veidi stardirüseluses kõveraks sõidetud esikiige, mis tekitas tugeva kokkujooksu ja muutis auto närviliseks ja väsitas juhti... Kolmas eelsõit oli sarnaselt halb. Viimasel ringil kokkupõrge. Esisild nii katki, et kuidagi sain küll üle finishijoone roomata, kuid rajalt tuli ikkagi ära vedada. Eelsõitudest edasi poolfinaalidesse ei saanud kahjuks...
Kokkuvõttes tuleb tunnistada, et sõit oli väga rabe. Tegin palju sõiduvigasid. Oma autoga peaks olema võimalik sõita oluliselt paremaid aegasid. Paraku ei suuda rahaliaselt rohkem EM-i etappe endale lubada kui ühe aastas, mis on selgelt vähe... Tehnika poole pealt on toimunud aastaga tugev revolutsioon. Kui eelmine aasta automootoreid peaaegu polnud, siis nüüd on need jälle välja ilmunud. Üks firma on jõudnud nii kaugele, et toodetakse juba päris omavalmistatud mootoreid. 5a tagasi sai sama firma Fordi baasil ehitatud 1,6 liitrisest mootorist 10800 p/min 250 hj. kätte, siis nüüd on spets mootoritega juba palju kaugemale jõutud... Palju need maksavad- ei tahagi tegelikult teada EM-il on esimesed 12-15 osalejat ikka väga kiired. Eks tuleb mõelda kas ja mida edasi teha... See hooaeg tuleb veel 4 Balti etappi sõita...
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2EM-i teine eelsõit bagist seest. Et sellist asja filmida, oli kasutusel valgusanduriga ja kilet edasi keriv kaamera...
Stardis sõitis tagumine mulle tagant otsa ja mina eesolijale. Terve sõit sai sõidetud kõvera esikiigega ja väga suure kokkujooksuga esisillaga...
Lisaks palju sõidu ja käiguvahetusvigu...
25.06.2019 at 09:33
1 edit. Last edited 25.06.2019 at 09:35 by bagiauto
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2Kolmas eelsõit. Ebaõnnestunud start, minu ees sõitnud leedukas põrkas ees kokku, lendas vastu mind ja mulle sõideti tagant nii tugevasti sisse, et tagaosa korv oli tükkideks...
Hulgaliselt sõiduvigasid ka...
25.06.2019 at 22:06
1 edit. Last edited 25.06.2019 at 22:08 by bagiauto
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 214.07.2019 toimus järjekordne Balti mv etapp Lätis Pilskalnis.
Ajasõidus olin viies, kuid aegade põhjal olid esimesed 5 tk. suht lähestikku. Seekord treening ringe ei antud ja ajasõit oligi rajaga tutvumise eest.
Esimese kvalifikatsiooni alguses sain oma koha hea stardiga kohe kolmandaks parandada. Rada oli kastetud ja rataste alt lendas sellist kleepuvat savi, mida ei saanud prillidest enam kätte. Vahepeal tuli suht pimesi sõita... Proovisin paar korda teise koha mehest mööduda, kuid ei õnnestunud. Vist teise ringi lõpus ühes kiires kurvis sain seda savi nii palju näkku, et ei jõudnudki õigeks ajaks nähtavust taastada. Sõitsin suure hooga külg ees kõrgesse valli ja käisin tunde järgi päris mitu ringi üle katuse. Õnneks olid vigastused pindmised...
Sõit katkestati punaste lippudega ära. Kordusstardis tegi leedukas Zavarskis kohe stardist minnes sama ja lõhkus oma auto turvapuuri. Alles kolmas kordusstart sõideti lõpuni.
Teine kvalifikatsioon: Stardirüsinas tegi ees olev konkurent spinni ja toimus kokkupõrge, mis lõhkus minu autol mõlemad vasaku poole kiiged ja veovõll lendas ka vahelt minema. Kuna eelsõitudes tuleb üle poole ringidest läbida, et saada finaali, siis lonkasin sellisena edasi. 4 ringi oli sõidetud, kui tulid uuesti punased lipud. Üks bagi oli jäänud ohtlikku kohta seisma ja sõit läks kordusele. Õnneks lasti vahele 2 autode starti, mille jooksul saime uued kiiged alla. Ainult veovõlli ei suutnud tagasi panna. Lonkasin siis need ringid uuesti 3 veolisena kuidagi läbi...
video teise sõidu stardist:
Kolmandaks eelsõiduks saime bagi remonditud. Start oli hea ja lisaks sain 2 konkurendist mööda. Sain kolmandana lipu.
Finaal. Start teisest reast, väliskurvi poolt. Sain suhteliselt hästi minema. Hoidsin neljandat kohta. Proovisin küll mööduda, kuid ei õnnestunud. Lisaks tekkis probleem- roolivõimendus kadus 3 ringi enne lõppu ära. Keerasin hambad ristis rooli ja lootsin mitte enne lõppu ära väsida. Alles viimasel ringil sain mööduda ja kokkuvõttes kolmas koht. Pole paha, kui võistlus algab suht tugeva katusega
video finaalsõidu lõpust koos möödumisega:
18.07.2019 at 11:15
1 edit. Last edited 18.07.2019 at 11:16 by bagiauto
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2Tõenäoliselt sa tead seda, a igaks juhuks mainin - prillidele toodetakse kilesid, mille ära tõmbamise teel need hetkega puhtaks saab
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2Sõidame kilerullidega prillidega. Vahepeal on vaja sõita tükimat aega ühe käega, et kogu aeg kilet edasi tõmmata. Antud juhul oli see savi kamakas selline, et tuli enne käega savi eest ära urgitseda ja siis sai kilet tõmmata. Muidu liikus kile savi all lihtsalt niisama. Neid äratõmmatavaid kilesid oleks kulunud teise ringi lõpuks umbes 20 tk. Lisaks on nendega häda, et neid ei saa hästi kätte prillide eest. Tuul lükkab tõmbamis aasa vastu kiivrit ja läbi sõidu kinda ei tunne kas kile näpu vahel või mitte... kunagi proovisime, kuid ei toiminud. Mul on olemas ühed prillid, mis tõmbavad kilerulli raadio teel nupuga roolilt ja kile on terve prillide laiuses- need võiks toimida, kuid need prillid ei mahu auto kiivrile ette...
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2Pole kaua postitanud, kuid vahepeal toimunud palju asju. Äkki mõni admin saab selle teema pealkirja ära muuta siis järgnevaks:
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2Vahepeal pole üle aasta aega midagi postitanud. 2019 hooaeg ei läinud kokkuvõttes hästi.
Esimene etapp Sakiais: katkestamine enne finaali tühise pisivea pärast.
Teisel etapil Pilskalnis üle katuse käimine, kuid lõpuks etapilt kolmas koht.
Kolmas etapp leedus Plunges: Kohe esimeses eelsõidus ja esimeses kurvis peale starti tugev kokkupõrge. Mina oma bagiga teiste autode vahel. Hea, et ise viga ei saanud. Bagil raam kõver, mootor koos kastiga sisuliselt pealt maas ja kasti korpus katki...
Neljas etapp Bauska: Sõit ilus- kokkuvõttes kolmas koht.
Viies etapp Mariampole leedus: Muidu polnud viga, kuid finaalis lõpetas töö generaator ja paari ringiga jäin voolupuudusel raja äärde...
Ühesõnaga kokkuvõttes mitte midagi...
Peale Bauska võistlust, mis polnud sõidu mõttes paha, tekkis juba väga kindel arusaam, et kui edasi sõita, siis tuleks midagi tehnikaga ette võtta...
Kogu kambaga võrreldes pole ma küll aeglane, kuid kahte esimest, kes sõidavad kahe 750 kuupsentimeetrise baigi mootoriga, on püüda raske. Kurve suudan päris kiiresti läbida, kuid puudu jääb toorest jõust. Ehk siis stardiks ja kiireteks sirgeteks oleks lisa vaja. Kahe baigiga bagidel on kokku umbes 270-280 hj (mul jätkuvalt 224 hj.). Ja näiteks ajasõidus, kus rada on veel suht sisse sõitmata, mina oma kurvisõiduga palju parandada ei suuda. Ja kuna 2 baigimootoriga bagi kaal peab olema suurem ja mootorid ise kergemad kui minu malmplokiga VW-ni mootoril, siis saab 2 baigimootoriga bagi teha õiges kaalus olevana palju tugevama. Ehk siis peale starti trügimine lõppeb minule tavaliselt suuremate kaotustega. Minu bagi suht kerge ehitusega ja vaatamata sellele on see 50 kg. üle minu bagile nõutud normkaalu. Selguse mõttes siis 2x750 bagil, kuna sel kokku 8-silindrit, on normkaaluks 620 kg. Ja võimsust päris standard suzuki gsxr mootoreid kasutades umbes 280 hj. Minu bagil võib kaal olla 520 kg. Kuid seda ei õnnestu saavutada. Ja reaalselt tuleb 575 kg. Võimsust nagu enne öeldud 224hj.
Sai pikalt mõeldud, kuhu poole edasi minna. Kui vaadata, mis EM-i sarjas toimub, siis seal pole jälle nende 2 baigi mootoriga bagidega suurt midagi teha. Seal võimutsevad ühe Hayabusaga või automootori baasil ehitatud mootoriga bagid. Lihtsalt need Hayabusad annavad välja umbes 240-250 hj. Ja automootori baasil ehitatud versioonid kuni 270 hj. (Mõlemate puhul on tegemist väga kõrgelt forsseeritud mootoritega, mille hind jääb 20000+ eur. juurde. Ja neid kulub vähemalt 2-3 tk. hooaja peale.) Sellist ei jõuaks mina osta mitte ühtegi. Automootori baasil 270 hj. tähendab sellist mootorit, mis on fordi 1,8-2,0 duratechi plokiga, spetsiaal väntvõlli ja spetsiaalselt valmistatud plokikaanega. Käib see oluliselt üle 10000 pöörde minutis.
Bauska esimene eelsõit, kust on hästi näha kiirust võrreldes mitte päris esiotsa meestega:
Bauska finaal, kus sõidan 2019 aasta balti meistri Janar Kadaku järel. Minu arust kurvid ok, kuid sirgetel astub 2 tsiklit ikka mõnuga minema. Sellel rajal kaks laugjat kiiret kurvi, kus trampliinile minek ja pinnas kohev ja raske. 4 käiguga minu bagi seal vedada ei jõua ja kolmas veidi aeglane. Ja kui jõudu ei jagu, siis selliste kurvide läbimine ebakindel ja oht takerduda valli, ning kui trampliinile õigesti peale ei saa, siis veel oht ennast päris ära lõhkuda...
02.11.2020 at 11:06
2 edits. Last edited 02.11.2020 at 12:46 by bagiauto
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2Ühesõnaga sai mõeldud juba pikemat aega, mida edasi teha. VW mootorisse, mis on seni näidanud ülimat töökindlust, oleks saanud ju veel raha sisse panna ja stendis veel midagi leida proovida. Aga ega sealt üle 10 hj. palju otsida poleks... Ehk siis väheks jääks nagunii. Selles 1,6 liitrises klassis on nõuetes selline võimalus, et võib sõita ka turbomootoriga, kuid koefitsent on 1,7. See tähendab, et kasutada võib kuni 0,941 liitrist turbomootorit. Üks tuttav tegi reklaami Rotaksi mootorile, mida leidub UTV-de peal. Ja ise uurides komistasin lõpuks Yamaha lumesaani mootorile. See hakkas päris meeldima... Tehase poolt on võimsust juba 208-212 hj. Kirjelduste järgi tundub väga töökindel ja seda on juba päris palju tuunitud. Kuna see mootor tuli saanile alles 2017 aastal, siis on kättesaadavus kasutatuna küll veidi keeruline, kuid läheb loodetavasti paremaks. Seni pole 1,6 liitriste seas turbomootoreid nähtud. Keegi pole seda aretust ette võtnud ja eks tal ole ka omad riskid... Aga mulle tundus asi paljulubav. 2020 hooaja jätsin vahele ja tegelesin selle turbomootori bagi peale aretamisega. Et asi ikka päris tõsine oleks , siis müüsin oma VW-ni. mootori kogu täiega maha (selle rallikrossi autole aretamisega veel momendil tegelen). Bagile on mootor vahele aretatud ja võib öelda, et suurem mehaanika pool on tehtud. Vaja veel voolikuid-juhtmeid vedada jne. Mootori -kasti ühendus, sidur-hooratas jne. palju asju on ümber aretatud. Turbo asend on ka teine kui saanil. Mootor ise väga kerge ja lootus saada korralikult hobujõude ja momenti. Lisaks peaks päris hästi sõidetav olema. Eks seda ole näha, kuidas päris elus see välja tuleb...
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 23-silindrilised kompressor/turbomootorid on veesõidukite peal popid. Tunduvad ka tugevad.
Endal on kogemus väikstest mootoritest KTM LC8 V2 motoga, millele sai turbo külge poogitud, teine huvitav elukas oli kompressoriga Mercury Verado päramootor.
Ülelaadimisega on lihtne lisajõudu vajalikul momendil tekitada...
Mis turbo sul seal asetseb? Mõõdud ütleksid kõik...
Väikse (ja ka väga suure) mootori puhul on turbiinikoja/-tiiviku mõõdud suht olulised.
Sul tundub silma järgi päris isukas turbiin.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
04.11.2020 at 16:15
1 edit. Last edited 04.11.2020 at 16:16 by hents99
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2Originaal turbo- IHI kuullaagritega turbo. Kompressoriava läbimõõt 41 mm, väljalaske ava 48mm. Saadakse saanil kuni umbes 270 hj. Saani kohta selline jutt, et originaalis pole tunda, et tegemist turbomootoriga. Yamahal sisselase eraldi drosselitega, et ilma rõhuta käiks alt nagu korralik vabalthingav. Ma arvan, et see kuidas see mootor drosseldatav on, ongi minu jaoks kõige tähtsam... Mul olemas ka sama turbo ümbertehtud versioon- 44 mm sisselaske avaga, millega lubatakse 300hj... Kuna mootor väike, siis tundub turbo suurem
Siin samas Eestis üks tuttav pani Rotaxi mootori bagile (tegi sügisel esimesi katsetusi)- tal oli palju suurem turbo (vist 60mm sisselaske avaga). Minuarust täitsa kõlbmatu momendi graafikuga... Varsti näha kumb mootor paremini sobib kas Rotax või Yamaha.
04.11.2020 at 16:28
2 edits. Last edited 04.11.2020 at 16:34 by bagiauto
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2Kui lumesaanide peale jutt läks siis kas 2-taktilisi mootoreid ka bagimaailmas kasutatud on? Ma olen pidanud mitut 2-taktilist arctic cati saani(suzuki mootorid), kui õieti mäletan siis selle sajandi alguse 900cc mootori kaal koos karpade ja varikaga oli sinna 30kg kanti ja sama kubatuuriga 4T mootoriga võrreldes käis ikka väga vihaselt edasi ning mingit ebameeldivat lag-i pole. Argumendiks võiks veel minu silmis olla just mootori kaal ja hoolduse lihtsus.
04.11.2020 at 16:45
2 edits. Last edited 04.11.2020 at 16:47 by compact
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2Paari bagi peal prooviti neid kahetaktiseid. Pandi siis 2 tk. 2 silindriseid. Graafikud on ilusad, kuid päris elus pole hästi käima saadud (pole lõpuni aretatud vms.) Kummitab sama jama nagu rootoreid. Justkui on kõik olemas, aga päriselt kiireks ei saa. 2019 aasta EM-il maadlesin ühe sellisega. Tänaseks 2-taktistel koefitsent 1,8 ehk hullem kui turbomootoril. Ja ühekaupa on need saani 2 taktised liiga lahjad meile...
Kuid need 2 taktised oli täitsa teema, sest auto kaal sõltub koefitsendist ja silindrite arvust:
4 silindrit 1,6 --- 520 kg
6 silindrit 1,6 --- 570 kg
8 silindrit 1,6 --- 620 kg
4 silindrit turbo ---570 kg
jne.
Siit tuleb, miks Hayabusadega ollakse kiired- kerge mootor, millega saab bagi kaalu ja jääb raamile ka tugevust, mida automootoriga ei saavuta.
2 x4 silindrit 750 baigimootoriga, 620 kg. kaalu teeb oma töö päris tipus sõites...
2x 2 silindrit 2 taktised- võis kaal olla 520, kuid see rõõm sai siis 2 aastat tagasi läbi kui tuli koefitsent 1,8
3 silindrine turbo tuleks 570 kg. ja suht hästi kaalus- nii, et saab põhja alla lisaraskusi panna ja raskuskeset allapoole viia. Ja kui 300hj-lisena on see mootor sõidetav ja kestev, siis võiks olla paljulubav versioon ja minule õnneks seda teistel nii lihtsalt ehitada ei õnnestu, sest vaja kalleid kaste-diffreid, mis pole eriti lihtne, ega odav... Minul seni kasutatud kastid-diffrid peaksid täpselt turbo jaoks sobima nii kiiruste, kui tugevuse poolest...
04.11.2020 at 16:57
1 edit. Last edited 04.11.2020 at 17:13 by bagiauto
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2Reeglid panevad kukalt kratsima, aga vähemalt on võimalik isetegijatel odavamalt konkureerida.
Päris hull ala on see Bagindus. Kas sul enne starti on närv sees, või oled aastatega maha rahunenud?
Võistlusbagi VW 1600/1,0 turbo 4wd vol 2See oli nüüd väike väljavõte reeglitest. Iseenesest on päris hea ja loogiline reegel trehvanud, mis on hoidnud autod päris erinevad ja huvitavad. Kui tervet reeglit vaadata ja endale selgeks teha, siis paistab päris mõistlik.
Ei ole siin hullu midagi, Ikka kuradi äge on sõita sellise dünaamikaga autoga . Ja närvi on natuke ikka, ning ega ilma ei tuleks õiget sõitu ka, aga ei midagi hullu.