Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT58 järelkajaTeen postituse valmis ja äkki saab ringiajad ka siia postidada.
Omalt poolt ütlen, et oli tore üle pika aja jälle kiiresti sõita. Kui päris tavaliste (diisel)autodega ringrajal sõitmine välja jätta, siis tuleb kokku 16 aastane paus. 2003. aastal olin vanal rajal Yaris Cupi masinaga veel õpetamas ja lõbusõitu tegemas.
OT58 järelkajaAjad olemas, aga tundub et nimed ei ole õiged taga... no ma oleks väga rahul, kui just ostetud mitte töötava autoga oma skylinega sõidetud aja oleks üle sõitnud aga kahjuks ei ole mõtet end meelitada, auto kallal on vaja natuke vaeva näha enne ... me olime kahe autoga ja kuna esimesi ringe filmisin siis... tundub, et
NR 26, Andres Vaar ajad hakkavad realt nr 1124.
ning
NR 8, Tarmo Tooma õiged ajad algavad äkki realt 1241
OT58 järelkajaÜritus oli äge. Ilm pani turboauto korralikult proovile. Mootori temp kippus minema mõne ringiga üle 110 kraadi, õhu sissevõtt 50+ kraadi. Õnneks on ajus seadistatud pöörete piiraja 4000rpm kui temp tõuseb üle teatud piiri.
Kuna MX5-ga esimest korda pärnu rajal, siis ootused olid kõrged, et juba mõne ringiga saab Impreza-ga sõidetud isiklik parim (1:30,32) ületatud. Aga võta näpust, MX5-ga on vaja hakata mune kasvatama, et üldse mingit aega sõita. Parim aeg jäi RaceChrono järgi 1:34,05.
Et natuke ennast välja vabandada, siis pidurid praktiliselt puudusid. Teisel ringil sai kiire lõpus käidud korra värava juures.
quote:rustang: Aegade koondtabeli sain, vaadake palun kas siin on kõik õige.
Siin tundub küll juba loogilisem. 2 aega saan kinnitada, et on õiged:
POS_34 NR26 Andres Vaar 1:35.342
POS_37 NR8 Tarmo Tooma 1:38.178
Ürituse kohta ka tagasisidet, väga kift ja loodan, et te jaksate asja ikka edasi vedada. See formaat ja kõik on nii hästi juba sisse töötand end, et jääb üle aint kiita. Ilm oli ka hea tellitud teil.
Ise see aasta ei plaanindki rajale tulla värskelt soetatud hobiautoga (335xi), aga kui ürituse teave üleval oli, siis tuli ikka tulla . Auto ära proovida, kuidas tundub ja mis tegemist tahab. Nii et elemantaarne sai ära tehtud, (pidurivedelikud, klotsid, õlid jne). Auto pole enam uus, tänavarehviga täis tehase kondistisoonis, aga lihtsalt ära proovida. Ja ma olen väga positiivselt üllatunud, tänavarehviga ja suht rahulikult 1.35. Juhitavus oli hea ja asju mis vaja teha sai ka nimekirja, aga algus IMHO,... no mulle endale vähemalt väga meeldis.
Parimat,
Andres
31.07.2019 at 07:04
2 edits. Last edited 31.07.2019 at 07:09 by lordvampire
quote:rustang: Aegade koondtabeli sain, vaadake palun kas siin on kõik õige.
Pole väga tähis, aga ekraan raja ääres näitas mulle parimaks 1:30,1xx aega, tabelis on 1:30,335. Aga ära hakka pead vaevama ja aega kulutama, minu poolest las olla.
quote:rustang: Aegade koondtabeli sain, vaadake palun kas siin on kõik õige.
quote:-LS-:
Et natuke ennast välja vabandada, siis pidurid praktiliselt puudusid.
Seda lauset on hirmus lugeda. Rikkis autoga, eriti aga puuduvate piduritega teiste sekka rajale minna ei ole OK.
Väljendasin ennast natuke valesti. Auto ei olnud rikkis ja pidurid täiesti ideaalses korras. Raja sõidu mõistes kadus pidurite optimaalne töötamine teise-kolmanda ringiga, kuna klots ei pidanud kuumusele vastu. Lihtsalt ei saanud pidurdusteekonnast maksimumi võtta.
quote:Umbertto: Kas ka Top100 saab värskemal kujul nähtavaks ?
Ma ei julend seda aegade logi andmebaasi panna (millest omakorda genereeritakse TOP100) - mind ennast sel korral
kohapeal ei olnud aga tagantjärgi tuli mitu kommentaari, et kõigi ringiaegade logiga on midagi halvasti.