Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT57 järelkajaTänud! Igati tore üritus oli! Kõige suurem üllatus eilsest päevast oli ehk see Audi S8, mis paugutas alla 1.28 aegasid... ))
Aga enda sõidu kohta - lihvisin mis ma lihvisin seda rada aga märgatavat paremat aega võrreldes eelmise aastaga ma sõita ei suutnud. 1.30,3 oli lagi. Eks rehvid olid ka vanad ja kulunud aga siiski. Mul kuidagi ei õnnestu mõned kohad. Ei saa rahul olla just kahe kurviga: stardisirgele pööramine ja peale stardisirget aeglane vasakkurv. Stardisirgele keerates on teel täpselt minu trajektooril asfaldis mingi lohk, mis tahab autot risti visata - iga kord uiman selles kurvis. Arvan, et peaksin seda kurvi kuidagi teisiti võtma. Vasakut aeglast kurvi peaks ka natukene laiema ringiga võtma. Võimalik, et vedrustust peaks ka natukene reguleerima. Tagant ehk pehmemaks ja eest jäigemaks?
Muidu aga võib rahule jääda. Uued F82 M4 380/370mm pidurid toimisid hästi. Oleks võinud isegi hiljem pidurdada aga psühholoogiliselt oli raske...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
quote:Silwer: Tänud! Igati tore üritus oli! Kõige suurem üllatus eilsest päevast oli ehk see Audi S8, mis paugutas alla 1.28 aegasid... ))
Aga enda sõidu kohta - lihvisin mis ma lihvisin seda rada aga märgatavat paremat aega võrreldes eelmise aastaga ma sõita ei suutnud. 1.30,3 oli lagi. Eks rehvid olid ka vanad ja kulunud aga siiski. Mul kuidagi ei õnnestu mõned kohad. Ei saa rahul olla just kahe kurviga: stardisirgele pööramine ja peale stardisirget aeglane vasakkurv. Stardisirgele keerates on teel täpselt minu trajektooril asfaldis mingi lohk, mis tahab autot risti visata - iga kord uiman selles kurvis. Arvan, et peaksin seda kurvi kuidagi teisiti võtma. Vasakut aeglast kurvi peaks ka natukene laiema ringiga võtma. Võimalik, et vedrustust peaks ka natukene reguleerima. Tagant ehk pehmemaks ja eest jäigemaks?
Muidu aga võib rahule jääda. Uued F82 M4 380/370mm pidurid toimisid hästi. Oleks võinud isegi hiljem pidurdada aga psühholoogiliselt oli raske...
Ahoi,
Videot vaadates tekkis küsimus? Kas enne viraazi sõidad täiega 50 märgini siis terve kurvi pidurdad... ?
OT57 järelkajaLennart - viraaz? Mis kohta täpselt mõtled? Rallikrossi stardikurv?
Pidurdamise kohad on tegelikult videos hästi kuulda - pidurid vilisesid pidurdades.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
quote:Silwer: Lennart - viraaz? Mis kohta täpselt mõtled? Rallikrossi stardikurv?
Pidurdamise kohad on tegelikult videos hästi kuulda - pidurid vilisesid pidurdades.
Vihuri - sirge ja sealt edasi Enos motorsport kurvid.
(vaatasin videot küll ilma helita kuid auto spidot vaadates tekkis selline küsimus)
quote:Silwer: Lennart - viraaz? Mis kohta täpselt mõtled? Rallikrossi stardikurv?
Pidurdamise kohad on tegelikult videos hästi kuulda - pidurid vilisesid pidurdades.
Vihuri - sirge ja sealt edasi Enos motorsport kurvid.
(vaatasin videot küll ilma helita kuid auto spidot vaadates tekkis selline küsimus)
Vihuri järel on Spin FM kurv paremale ja siis Enos Motorspordi nimeline viraaž, millelt mööda Aquablasti sirget jõutakse Velt MotoCentri kurvi (mida mannergud läbivad täisgaasil) läbides Autolehe sirgele, mille lõpetab hetkel täitsa nimeta kurv .
See turundus on üks jube asi - kurvide nimed tekivad ja kaovad nagu pilt kaleidoskoobis.
OT57 järelkajaKahjuks ise üritusest osa ei võtnud kuid kui oleksin kohal olnud siis Janisele oleksin tahtnud küll kätt suruda sest see oli väga kõva ring ja aeg mille ta sõitis!
OT57 järelkajaSiinkohal ma ei oska Janise aja osas muud öelda kui tsiteerida klassikuid: "Aerodynamics are for people who can't build engines." - Enzo Ferrari
Ehk kuidas see võimalik on kas viimati ei asunud sellistel Audidel mootor vales kohas jne? Mega, lihtsalt mega!
____________________________
On the 8th day, God created boost.
OT57 järelkajaSee Audi värk on jah hea näide "kastist väljas" mõtlemise kohta. Huvitav oleks teada mis tükke seal kasutatakse nii mootoris, vedrustuses kui pidurites.
Ahjaa, Top100 tabeli vast saab ka homseks uuendatud, tegelen veel andmete kontrolliga täna.
OT57 järelkajaKordaläinud üritus oli. Ise ei lootnud, et kohe kevadel hea aeg õnnestub välja sõita. Väga palju asju oli küsimärk kas toimib või mitte. Talvel sai kogu elekter välja lõigatud ja uus pandud. Näiteks selgus rajal et ABS ei tööta. Ja siis olin unustanud uued piduriklotsid tellida. Seepärast saigi vaid mõned kiired ringid proovitud.
Hetkel olen väga rahul kuidas auto toimib. Eks ma vaikselt proovin sõitma ka õppida. Varu nagu tundub olema.
Autost väga põgusalt.
Mootor ~800hj.
Vedrustus on KW1. Kummipuksid asendatud sfääriliste laagritega. Vedrud 9kg ees ja 8kg taga. Taga jäigem stabikas.
Pidurid on audi Q7. Kettad MB ML 350mm ees 330mm taga.
Käigukast originaal.
Ees-taga ketaslukud (gripper), keskel torsen.
Rehvid 250/650R18 Yokohama.
Mass 1530kg koos juhiga.
OT57 järelkajaKinemaatikat muutnud ei ole. Ees on kallet suurendatud. Rasked audi jupid küljes.
2016 käisin esimest korda sõitmas ja selle aja jooksul umbes 3s aastas olen aega parandanud. Endale on ka need 20ne alguse ajad ikka väga müstilised tundunud koguaeg
OT57 järelkajaMa ikka ei saa sellest üle. Janise tulemusest lähtuvalt tundub igatahes (eriti jaapanlastel popp) aero täielik üleliigne ballast ja turundus
Pidamisprobleeme ei tundunud videos olevat. Või oli tunda, et midagi oleks vaja ideaalis kuskile lisada ka tulevikus?
Kuidas lood kõigile teada alajuhitavusega, muidu ju tuuakse neil mootorit korralikult tahapoole?
____________________________
On the 8th day, God created boost.
OT57 järelkajaAudi on väga hästi tehtud, vähese rahaga hea tulemus sisuliselt time attack formaadis. Ainult OT pole võistlus. Eri autosid omavahel võrrelda pole mõtet seni kuni nad ei võistle ühes kindlate tehniliste reeglitega sarjas.
quote:peep: Audi on väga hästi tehtud, vähese rahaga hea tulemus sisuliselt time attack formaadis. Ainult OT pole võistlus.
Panen ka paar mõtet kirja, kuigi ise seekord osaleda ei saanud.
- Janise Audiga sõidetud aeg - supertulemus. Kui natuke videot vaadata, siis kerib Audi 120->220 mõne sekundiga ette. Samas võiks keegi kõrvale panna kurvikiirused. Minule tundub, et kurvikiirused on pigem madalad ja kui sirge rajalõik ees, siis on 800hj oma tööd tegemas. Oleks huvitav vaadata näiteks mõne kiirema 911 ja Audi kurvikiiruste võrdluseid.
- kas meil hakkab tekkima kolmekiiruseline OT? Aegade tabelit vaadates on (kiire) esiotsa 1:16 ... 1:26 vahe on juba päris suur. Selleks, et eriti kiire esiots saaks rahulikult sõita ei tohiks mingi "kiire-aeglane" 1:30 auto segada, samas 1:30 ringiajaga auto on liiga kiire aeglasema sessiooni jaoks. Kuidas korraldajatele ja rajal olnutele tundub? Omast kogemusest tean, kui raske oli näiteks koos tsiklitega (eriti rookied) rajal trenni teha. Sirgel vajutas tsikkel minust mööda nagu postist ning pidurdusmaal ja kurvis oli ta jälle täiega jalus. Ehk küsimus on dünaamika liiga suures erinevuses.
OT57 järelkajaJanise autol all Hawk Blue 9012 klots. Tundub, et toimib. Kasutasin enda E46 all ka seda rajal ja olin väga rahul (samas ma pole muud konkreetse auto all proovinud). Seetõttu sai seda soovitatud ka Janisele, kuigi väike kõhklus oli ta auto massi ja pidurijahutuse osas.
OT57 järelkajaOlen Peebuga nõus. OT pole võistlus ja masinad pole samade reeglite järgi.
Mis puudutab aerot, siis parema pidamisega saaks oluliselt rohkem gaasipedaali vajutada. Kindlasti pole time attack autodel ilupärast suured tiivad küljes.
Ma ei näe põhjust teha kolme sessiooni. Autosid oli viimati piisavalt vähe ja kõik said sõita, vähemalt mind mõni aeglasem auto rajal ei seganud. Olen arvestanud sellega, et head ringi ei pruugi alati kokku saada. Kiiremad autod sõidavad enamasti vähem. Tegin ise näiteks 2 kiiret ringi.
OT57 järelkajaPuusalt pakun, et see audi on ka kurvides kiirem kui võimsad ja rasked porsched (mitte et see audi kerge oleks aga vaikselt hakkab juba looma). Muidugi selleks et midagi võrrelda peaks mõni tänavaporsche kõigepealt 1:19 sõitma. ? Aga võibolla eksin ja 1:20 sõitvate porschede kurvikiirused on juba suuremad.
Igatahes on tegemist vahva autoga ja hea juhiga.