Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Ford Focus RSMinu uus sõiduk, mis arvatavasti ka auto24ringile jõuab. Olen nüüdseks 15 aastat õli põletanud igatsorti TDI-dega ja lihtsalt oli vaheldust vaja. STI läks just müügist maha ja RS-Audi jääb minu jaoks juba kalliks. Jäi siis Focus RS. Nitraadi-sinine, spoileriga. Performance pakett nr 2 oli ka küljes. Esindus pani ainult talverattad (18" ja lamellrehvid) juba alla.
- 2,3L EcoBoost mootor 257kW/350HP ja 4WD
- suveks ja rajale on 19" Michelin Pilot Super Sport rattad
- Brembo pidurid
- Shell nahksisu (Recaro Performance esiistmed). Proovisin RS-i "tavalist" Recaro istet ka. Minu kehakujule oli natuke liiga avar, pealegi oli iste suurem-paksem ja mis kõige tähtsam, liiga kõrge. Isegi Performance istet tahaks allapoole saada, kuid seda ei saa üles-alla üldse reguleerida.
- talvevarustus: komposiit põhjakaitse ja eelsoojendus
Esimesed muljed - positiivsed. Auto on suhteliselt jäik, kuid tänavasõiduks täiesti ok. Iste on mõnusalt kõva, tavainimesele kindlasti wow-effekt, minule pigem tuttav tunne kunagisest päris korvistmest. Hääl on eraldi teema, igatahes annab mõnusalt aimu, millega tegu. Eks elu näitab, kuidas madala kliirensiga ja 40-profiiliga talverehvidega edaspidi hakkama saab. Lumesahka kahjuks lisavarustuse nimekirjas ei olnud.
Ford Focus RSKindlasti lõbus pill Ma küsiks kohe, et kas see kala mootoris on Fordil korda nüüd saadud, mis siin alguses neid autosid kollitas? Sa keskmisest tunduvalt rohkem autodega seotud inimesena kindlasti uurisid-puurisid seda läbi ja lõhki juba.
quote:HoCi: Kindlasti lõbus pill Ma küsiks kohe, et kas see kala mootoris on Fordil korda nüüd saadud, mis siin alguses neid autosid kollitas? Sa keskmisest tunduvalt rohkem autodega seotud inimesena kindlasti uurisid-puurisid seda läbi ja lõhki juba.
Teadaolevalt on see plokikaanetihendi probleem likvideeritud näiteks selline artikkel. Ehk 2018 aasta autodel ei tohiks seda olla. Olen selliste "lapsevigade" vastu saanud nii, et ei osta kohe uut mudelit, vaid pigem siis, kui selle tootmine hakkab lõppema. Näiteks sai kunagine Golf 4 ostetud siis, kui oleks ka Golf 5 saanud juba tellida. Uus tava-Focus on ju müügis - kas sellest RS versiooni tehakse, ei ole hetkel teada. Tundub, et see paugupillide aeg hakkab ikkagi otsa saama ja varsti käib auto24ringil kiire ja aeglase sessiooni vahel kibe laadmisjuhtmetega majandamine
Ford Focus RSVäga mõistlik ost ! Kui autoga sõitmine tähendab midagi rohkemat kui A'st B'ni kulgemine siis lihtsalt tuleb vahel endale midagi enamat lubada. Ja hea eeskuju, ise olen samuti viimased 10 aastat igapäevaselt TDI tüüpi liikuritega sõitnud, peaks samuti midagi eredamat vaatama järgmiseks.
Kajasta siis aeg-ajalt kuidas on igapäevane kooselu "spordikaga" meie oludes ?
Ford Focus RSEnne Civiku ostu üritasin ka toda Fordi proovida. Kahjuks kaupluses ei olnud isendit olemas ega pakutud ka alternatiivseid katsumise kohti välja, siis jäi valikuks Civik. Plusspoolele on kindlasti Sul aastaringne kasutusvõimalus, esiveolise kuumpäraga seda kahjuks väga ei ole.
Ilusaid kiireid kilomeetreid&rajal kohtub!
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
quote:Garfield: Tundub, et see paugupillide aeg hakkab ikkagi otsa saama ja varsti käib auto24ringil kiire ja aeglase sessiooni vahel kibe laadmisjuhtmetega majandamine
Kui evo ja sti siin järjest adjöö ütlesid, siis mõtlesin sama aga kui vaadata, et mingi hetk hakkas viskama turule ikkagi Type-R'i, i30N, ja Focus RS'i, siis ma ütleks, et pole veel asi läbi Honda tundub olevat alles hoogu jälle võtmas ning sama ütleks ka Hyundai kohta... Mõlemad siin ähvardavad neliveoga.
Aga pikka iga autole ja tahaks näha, mis aegu see auto pädeva juhiga sõidab originaalis
Ford Focus RSSeltsimehed unetud, kiirustage! Kampaania Focus RS on alles ainult kaks, üks hall RS ja üks sinine RS+: https://www.ford.ee/kampaania/laost-lahti
Ahjaa, ca' 1000 km sõitnud sinine demoauto (RS) on ka saadaval
quote:alar rs: Miks osutus valituks tavaline RS, mitte RS+?
Hea küsimus. Vaatasin, mis erinevus on ja esialgu ei paistnud RS+ juures midagi ahvatlevat. Alles hiljem avastasin sõna difrilukk (edit: esisilla momentijagav difrilukk) ja siis mõtlesin, et oleks võinud RS+ tõesti võtta. Tegemist oli ju laoautoga (valmis konfiguratsioon) ja minu auto RS performace pack 2 sisaldas just seda, mida soovisin.
Aga nüüd on esimesed 1000km sõidetud. Esmalt käigukast-kuus käiku on lühikeste vahedega ja mitteametliku linnakiirusega (ehk alla 60) võib sõita 5. käiguga ja 6. läheb vabalt 75km/h kandis. Seejuures pöörded on kenasti 1500+ rpm. Pole päris lõpuni lahti veel vajutanud aga kõrgemal pöördel käiguvahetus käib mõnusa pauguga. Seadistus toimib tõeliselt, kui Piibe mnt mööda maale sõitsin siis racing või drift reziim muutis vedrustuse ikka ebamugavalt jäigaks. Testisin just remontimata teelõigul, värskelt remonditud siledad lõigud vedrustust nagunii ei liiguta. Iste (Shell-Recaro) on minu kehale superhea, toetab selga ja hoiab hästi. Midagi negatiivset ka - madala profiiliga 225 laiusega lamellrehv 5cm lörtsi peal on paras peavalu.
____________________________
Focus RS
04.11.2018 at 15:51
1 edit. Last edited 06.11.2018 at 12:14 by Garfield
Ford Focus RSSiksil oli paras 155 ja 185 laiusega hakkas juba kandma Nali naljaks aga olen ise ka paar korda orki sattunud isegi kui rehvi muster paistab enamvähem töötavat.
Lõunamaisemad mustrid tekitavad üksjagu kõhedust just lobjakal. Ehk nii hullud talvekad ikka alla ei saanud ...
Ford Focus RSSai ka proovitud uue sti all (suure piduri peal) esimene talv võimalikult kitsast ja kõrget 17 rehvi (205/50R17).
Kui sellist autot talvel nautida tahad siis ainuke valik on ikka väiksed pidurid ja ~195/65R15 ratas. Väga suur erinevus.
quote:peep: 225 pole eriliselt lai. Mis rehv see on, ikka põhjamaade mudel ?
Peaks olema Nokian Hakkapeliitta R2. 17" velg RS-ile koos originaalpiduritega alla ei lähe. Rallimeestel (Murakas & Co) pidid olema olemas ka väikesed pidurid RS-ile aga mina kruusale selle autoga nagunii ei lähe ja ei hakka aretama. Naljaga pooleks - kui ütlesin, et pange siis talveks alla 225/45R18 (ca' 12,6 mm suurema läbimõõduga, kui suveratas 235/35R19) siis esindus ütles viisakalt - see mõõt pole ette nähtud, garantiiga on kohe probleem jne.
quote:peep: 225 pole eriliselt lai. Mis rehv see on, ikka põhjamaade mudel ?
Peaks olema Nokian Hakkapeliitta R2. 17" velg RS-ile koos originaalpiduritega alla ei lähe. Rallimeestel (Murakas & Co) pidid olema olemas ka väikesed pidurid RS-ile aga mina kruusale selle autoga nagunii ei lähe ja ei hakka aretama. Naljaga pooleks - kui ütlesin, et pange siis talveks alla 225/45R18 (ca' 12,6 mm suurema läbimõõduga, kui suveratas 235/35R19) siis esindus ütles viisakalt - see mõõt pole ette nähtud, garantiiga on kohe probleem jne.
Nokia R2 on Super hea rehv, tuleb vaid julgeda gaasi anda
Ford Focus RSOff-topic.
"EU Tyre Regulation label" Mis näitab veeretakistust, omadusi märjal teekattel ja mürataset.
Aga ei näita omadusi lumel, jääl, lörtsis jne.
Kohtab ka "hiinakaid" lamelle, mis on Eu märgistuse järgi kõrgemal pulgal, et reklaamis parem välja paista.
Aga kuidas meie talve sobivad, mina ei prooviks.
Nokian R2 töötab lumel ja jääl väga hästi.
Soomes on üks väga hea referents talverataste puhul - taksojuhid. Nemad kasutasid ja kasutavad ilmselt ka täna nii R2 kui ka uut R3 lamelli. Ja taksojuht Soomes mingit saasta oma autole alla juba ei pane.
Ka Nokia omal lehel on "independent" R2 testide tulemused ja weebist leiab neid veel palju.
Soomes on üks väga hea referents talverataste puhul - taksojuhid. Nemad kasutasid ja kasutavad ilmselt ka täna nii R2 kui ka uut R3 lamelli. Ja taksojuht Soomes mingit saasta oma autole alla juba ei pane.
Ka Nokia omal lehel on "independent" R2 testide tulemused ja weebist leiab neid veel palju.
Minu loogika töötaks taksojuhtide valikute puhul teistpidi.
Kui võtta taksojuhtide tõenäoline keskmine haridustase ja vanus ning edasi vaadates nende kahe näitaja seost uuendustele valmisolekuga, siis sealt ma vastust parimale rehvile ei otsiks.
Teadupärast oli ju Nokian see ettevõte, kes aastaid pettis, saates rehvitestidesse paremaid rehve kui poes riiulil olid. Talverehvi testides oli Nokiani toodang tänu sellele pikka aega löömatu. Tänu millele on tarbija teadvuses endiselt tegu parima talverehviga.
Kui vaadata fakte, siis eelmise kuu Tehnikamaailma talverehvi testi tulemused nägid välja järgmised:
NAELREHVIDE REHVITEST 2018 TULEMUS
1. Michelin X-Ice North 4
2. Continental IceContact 2
3. Hankook Winter I’Pike RS 2
4. Nokian Hakka 9
5. Bridgestone Noranza 001
6. Vredestein Wintrac Ice
7. Pirelli Ice Zero
8. Yokoama Ice Guard iG65
9. Gislaved NordFrost 200
10. Goodyear UltraGrip Ice Arctic
Minu jaoks on tegu MOTT-iga. Nokian sai häid kohti tänu pettusele, kuid tegelikult on tegu tavalise,veidi üle kesktaseme, talverehviga mis ei vääri sellist hinnapreemiat.
Et post teemast päris mööda poleks siis auto on vägev. Ilmselt olen seda konkreetset autot juba mõned korrad ka vastusõitmas näinud.
Silma jäi see mudel juba paar aastat tagasi, kui esimene, valge ,selle seeria RS meie tänavatele ilmus. Hääled olid tasemel ja üleüldse tundus meeldivalt metsiku loomuga auto, vastupidiselt üldisele kuumade pärade arengusuundadele sel hetkel(silme ees rafineerituma olekuga Golf).
Paistab, et uus Civic Type R ja Focus RS on hetkel selle klassi kiireimad autod.
07.11.2018 at 11:51
2 edits. Last edited 07.11.2018 at 13:49 by redbug
Soomes on üks väga hea referents talverataste puhul - taksojuhid. Nemad kasutasid ja kasutavad ilmselt ka täna nii R2 kui ka uut R3 lamelli. Ja taksojuht Soomes mingit saasta oma autole alla juba ei pane.
Ka Nokia omal lehel on "independent" R2 testide tulemused ja weebist leiab neid veel palju.
Minu loogika töötaks taksojuhtide valikute puhul teistpidi.
Kui võtta taksojuhtide tõenäoline keskmine haridustase ja vanus ning edasi vaadates nende kahe näitaja seost uuendustele valmisolekuga, siis sealt ma vastust parimale rehvile ei otsiks.
Teadupärast oli ju Nokian see ettevõte, kes aastaid pettis, saates rehvitestidesse paremaid rehve kui poes riiulil olid. Talverehvi testides oli Nokiani toodang tänu sellele pikka aega löömatu. Tänu millele on tarbija teadvuses endiselt tegu parima talverehviga.
Kui vaadata fakte, siis eelmise kuu Tehnikamaailma talverehvi testi tulemused nägid välja järgmised:
NAELREHVIDE REHVITEST 2018 TULEMUS
1. Michelin X-Ice North 4
2. Continental IceContact 2
3. Hankook Winter I’Pike RS 2
4. Nokian Hakka 9
5. Bridgestone Noranza 001
6. Vredestein Wintrac Ice
7. Pirelli Ice Zero
8. Yokoama Ice Guard iG65
9. Gislaved NordFrost 200
10. Goodyear UltraGrip Ice Arctic
Minu jaoks on tegu MOTT-iga. Nokian sai häid kohti tänu pettusele, kuid tegelikult on tegu tavalise,veidi üle kesktaseme, talverehviga mis ei vääri sellist hinnapreemiat.
Et post teemast päris mööda poleks siis auto on vägev. Ilmselt olen seda konkreetset autot juba mõned korrad ka vastusõitmas näinud.
Silma jäi see mudel juba paar aastat tagasi, kui esimene, valge ,selle seeria RS meie tänavatele ilmus. Hääled olid tasemel ja üleüldse tundus meeldivalt metsiku loomuga auto, vastupidiselt üldisele kuumade pärade arengusuundadele sel hetkel(silme ees rafineerituma olekuga Golf).
Paistab, et uus Civic Type R ja Focus RS on hetkel selle klassi kiireimad autod.
Volkswageniga oled kunagi sõitnud?
Volkswagen ka ju pettis kuid kas neil on kehvad autod?
Seda ei saa nii üheselt võtta ja sinu "Soome taksojuhtide" loogika on kahjuks endise kommunistliku riigi inimese mõtlemine.
Ford Focus RSredbug, Lennart ja teistele ka. Esmalt võiks quote'da ainult seda, mille kohta arvamust avaldad. Hiirerull kulub muidu scrollimisel kiiresti ära
Aga kokkuvõtvalt rehviteema ja autode kohta.
Nokian teeb igati normaalseid talverehve. Üritatakse alati ju hea välja paista ja see aasta oli kahtlusalune Hankook oma RC2 eelseeriaga. Ma arvan, et 225 laiusega rehv käitub väga erinevalt sõltuvalt muudest parameetritest, sh. vedrustus: näiteks 225/60R16 mingi pargimaasturi all vs 225/40R18 minu auto all on täiesti erinev maailm.
Autodest, Civic on minu jaoks liiga ulmeline. Ehk minule see disain ei meeldi, sama kehtib näiteks Toyota CH-R kohta. Golf-R oleks ka variant, aga Golf (ok, 4. põlvkond) mul juba on olnud. Golf 5. gen R32-ga sai ka korralik proovisõit tehtud, ei tekkinud sellist sügavat muljet. Seepärast jätsin VW toodangu seekord sinnapaika.
RS+ teemal sai esindusest natuke uuritud. Suurim erinevus on tõesti see, et RS+ on esisillas Quaife ATB lukk. Quaife on selle toote müümise ekslusiivselt edasi andnud Mountune nimelisele firmale, kus see on 726£ (koos VAT) eest täitsa saadaval. Ma hetkel ei oska öelda, kas mina seda endale tellima hakkan, Quaife kogemus mul olemas. Selsamal eespoolmainitud Golfil oli mul Quiafe lukk ees ja see sõitis minu käes 200000km probleemivabalt ja sõidab Tartu kandis vist siiamaani. Väga hea asi, eriti FWD puhul. Kas esindus (Ford-Järve) seda siin paigaldada tahab, on juba teine teema.
Ford Focus RSMul on praegu 2 lukuga auto ja olen omanud 0, 1 ja 3 lukuga 4WD masinaid. 2 vs 1 on oluliselt suurem erinevus kui 3 vs. 2. Ei igatse kolmandat lukku vähemalt tänavasõidus mitte.