Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT51 RigaOli kangesti tore päev!
Tänud sõidukoolituse eest Peebule, kuid peale bemari stange eemaldust oli hirm suur ja hoog väike, videost on lausa näha, kuidas peale pidurdamist tuleb hakata kiirendama, et ikka kurvini jõuda -> vaja on veel palju harjutada!
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
OT51 RigaMina tänaks ka oma poolt Peepu ja Avo`t igati korda läinud ürituse eest.
Kui arvestada, et pole 7 aastat rajale jõudnud ja uus rada + värskelt soetatud auto, siis võib isegi tulemusega rahule jääda.
Kindlasti ei tulnud kasuks ka kohe esimesel sessioonil keema läinud pidurivedelik, edaspidi tuli paar korda pumbata õige tunnetuse kätte saamiseks
OT51 RigaTore, et selliseid üritusi korraldatakse, tänud ka minu poolt!
Mu kaamera rändas kaaslaste käes raja ääres ringi, leidsin sealt mõned pildid. Teravus pole parim ja paljusid autosid pole jäädvustatud, aga midagi ikka https://goo.gl/photos/ywNhTdA3WBrUonjS7
OT51 RigaVõistlesin selles samas sõidus, mille suutsin ka üldkokkuvõttes võita
Aga intsident oli üsna räige, üle tunneli vasakkurv otse betoonseina ja sealt õhulend, mille tulemusena sai võetud maha korralikult suur puu umbes 4m kõrguselt. Viimane aeg on seda seina seal nihutada ja puud maha võtta, see ei olnud ainuke auto, kes nv selle seinaga kohtus. Lisaks ei suutnud nad turvaautot rajale tuues seda langenud puud ära koristada, saime restardi aga see puu oli ikka rajaääres väga ohtlikus kohas.
quote:Kren99: Võistlesin selles samas sõidus, mille suutsin ka üldkokkuvõttes võita
Aga intsident oli üsna räige, üle tunneli vasakkurv otse betoonseina ja sealt õhulend, mille tulemusena sai võetud maha korralikult suur puu umbes 4m kõrguselt. Viimane aeg on seda seina seal nihutada ja puud maha võtta, see ei olnud ainuke auto, kes nv selle seinaga kohtus. Lisaks ei suutnud nad turvaautot rajale tuues seda langenud puud ära koristada, saime restardi aga see puu oli ikka rajaääres väga ohtlikus kohas.
quote:Kren99: Võistlesin selles samas sõidus, mille suutsin ka üldkokkuvõttes võita
Aga intsident oli üsna räige, üle tunneli vasakkurv otse betoonseina ja sealt õhulend, mille tulemusena sai võetud maha korralikult suur puu umbes 4m kõrguselt. Viimane aeg on seda seina seal nihutada ja puud maha võtta, see ei olnud ainuke auto, kes nv selle seinaga kohtus. Lisaks ei suutnud nad turvaautot rajale tuues seda langenud puud ära koristada, saime restardi aga see puu oli ikka rajaääres väga ohtlikus kohas.
Mis kurvis täpsemalt ?
Sama kurv, kus oleksin isegi 2014 aastal halvasti lõpetanud ning kus Sven oma kere ära lõpetas:
OT51 RigaRiias ikka juhtub igast asju. Ka Hommik on korra peaegu kohtunike putkasse maandunud. Lisaks meenub kuidas aastaid tagasi Venemaa MV ja Balti MV ühisetapil üks idanaaber üsna samas kohas rajal ära eksis ja tahtis motorajale (vastassuunda) keerata. Ei võtnud kurvi välja ja põrutas peaaegu sinna järve välja. Rahvas võttis samal ajal liival päikest.
OT51 RigaSee on nii üks raja kiiruse mõttes olulisemaid kui ka ohtlikumaid kohti. On mulgi olnud seal korduvalt kriitilisi hetki, kuigi õnneks olen alati vaid ehmatusega pääsenud. Üks kõige kõvematest paukudest mida seal tean oli Soomeri E36-e totaalse hävinguga lõppenu.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
OT51 RigaKui 2016 õnnestus seal OT raames sõitmas käia siis oli emotsioon nii laes,et polnud mahti rajaväliste teemadega tutvuda. Ega ma tiigist ka midagi ei teadnud.
Kuid see kurv oli minu vaieldamattu lemmik mille kohta Peep pärast alles ütles, et raja kõige ohtlikum koht vist üldse
17.10.2017 at 18:55
1 edit. Last edited 17.10.2017 at 18:55 by Lennart
OT51 RigaLäti keeles on selle nimi "sillakurv" Üldse on need ametlikud kurvinimed päris toredad, näiteks see stardisirge järgne tagasipööre on "küünarnukk", sillakurvi järgne parempööre on "haigla". Stardisirge eelne vasak on "Seiler", see pole nüüd muidugi otseselt tore vaid pigem traagilisele sündmusele viitav nimetus/austusavaldus.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Katel on teine äge koht (lätlaste Motormuzejs), mulle meeldis see isegi rohkem. Sillakurvis ei ole mina betoonini jõudnud aga välja olen käinud küll, nii et (auto) nina katki. Ma arvan, et kes vähegi rohkem Riias sõitnud, siis sillakurvist väljas ka käinud.