Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
1340kg
6 käiguline manuaalkast
380hj@7400rpm
GT3-lt laenatud pidurid
Carrera S-ilt laenatud mootor, mis auto keskele asetatud
Ja hinna poolest jääb mitukümend protsenti odavamaks, kui Carrera S
Tavaline Cayman S on eeldavasti üks parima juhitavuse ja tunnetusega autosid, millega sõitnud olen, GT4 on suht kindlasti veelgi parem
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
Cayman GT4Huvitav kas RS ka lõpuks tuleb?
991 ja 981 kõrvuti panna, siis viimane näeb minu meelest oluliselt sportlikum ja agressiivsem välja. 991 on suur ümar täissöönud GT pill
Cayman GT4Kaua oodatud ja spekuleeritud uudis, tulemus on parem kui oodata oleks võinud. Seda just eelkõige ulatuslike vedrustuse muudatuste osas, mootor on ootuspärane, välimus samuti. Kahju, et ta vaid käsikastiga tuleb, sedavõrd fokuseeritud auto puhul tundub PDK puudumine anakronismina aga ju siis marketingi osakond otsustas USA turule selge sõnumi saata, et neid ei ole unustatud.
GT3 vedrustus ja normaalselt viie poldiga kinnituvad rattad on selge pluss, tekstiilist ukselingid tunduvad liigsed ja 991 GT3 pidurid on kindlasti muidu toredad aga rajasuunitlusega auto puhul on nad ülimalt ebamugavad, kuna klotse saab vahetada vaid sadulat eemaldades ja see on aega võttev protseduur. Muidugi rajamasinale peaks saama 18" veljed paigaldada aga ega seda võimalust pole enam GT3'l ka.
Hea auto ja tunnustus Porschele, et ta entusiaste unustanud ei ole aga meie oludes ma eelistaks GTS'i. Saksas on teine lugu.
04.02.2015 at 10:34
1 edit. Last edited 04.02.2015 at 10:34 by peep (Moderator)
Cayman GT4Ilmselt on hea investeering ka. Usun, et sellise müüb 10 aasta pärast kallimalt (isegi inflatsiooniga korrigeeritult) maha kui praegune ostuhind
Kõik tootjad võiksid potentsiaalsete ostjate sihtgruppi nii tähelepanelikult kuulata nagu Porsche on selle mudeliga teinud, siis sünniks rohkem tõeliselt huvitavaid autosid.
Cayman GT4Selle peale ma ei panustaks isiklikult, ajad muutuvad. Hetkeseis maailma autoturul meenutab aastaid 1997 ja 2007. Kaotada pole võimalik ja kõik teavad rikkuse valemit. Siis tuli sügis...
Väga võimalik, et 3 aasta pärast saab GT# Porschesid osta 1/3 nende tänasest hinnast, ainult siis pole vähestel ostjatel isegi sellist raha. Seega parem las hullus kestab edasi.
Cayman GT4Iseenesest ju loogiline, Nürburgringil ei saa midagi salaja teha.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Cayman GT4Esiteks oli nendega alguses tõsiseid probleeme, autodel tulid rattad alt ja Porsche tõstis mitmes jaos pingutusmomendi 450 Nm peal 600 peale. Sellise jõu jaoks on vaja võtit mida autos kaasa ei vea ja igast rehvitöökojas ei ole. Keskmutter ise nõuab regulaarset määrimist ja tema eluiga rajakasutuses on piiratud 7000 km tagateljel ja 14 000 km esiteljel. Rattalaagrid koos laagripukkidega tuleb samuti vahetada. Porsche ei soovita klientidel üldse rattaid ise vahetada, vaid seda tuleks teha esinduses.
See kõik oleks ok, kui kesklukustusest oleks mingit kasu aga tegu on puhtalt kosmeetilise lisaga. Porsche foorumites on keskmutri probleemidest palju juttu.
See pole tõenäoliselt apsakas, vaid kaalutletud otsus. Ja marketingi osakond allub täpselt samamoodi kulu/tulu tabelile ning tõenäoliselt oli odavam edit + 3D teha kui reaalselt rajal sõita nign riskida liiga varajase väljatulekuga.
Tänapäeval on pooled asjad mis sa ekraanilt näed ju puhas arvutigraafika, Porsche kasutab seda täpselt samamoodi nagu teised.
____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud
Cayman GT4GT autode puhul tavaline, tootmismaht on piiratud ja kõik soovijad salongist uut autot ei saa. Toidab mingil määral vahendajaid aga aitab alambrändi eristada. Järelturu väärtusele mõjub samuti positiivselt, vaata palju 997 GT mudelid maksavad, RS veel eriti. Kes 4,0 suutis osta on oma raha kahekordistanud aga see on juba anomaalia valdkonnast.