Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
III Mannergute Mõõduvõtu järelkajaOn küll juba üle nädala viimasest üritusest möödas, kuid arutelu mõttes teen siiski järelkaja teema.
Koguks siia kokku ka kõik üritusest sündinud jäädvustused. Kindlasti on kõik sillas, kui näevad ennast pildilt, seega sharing is caring.
Selleks suveks on sõidud läbi, sest kohe on käes sügis ja peale seda tuleb talv ka.
Lubame, et ka talvel saavad Mannergud rakendust. Natuke tõmbame hinge, mõtleme järgi ja anname asjadest teada, kui aeg küps.
Kuna masinaid on juba üleootuste palju (osalenud on kokku 74 erinevat masinat) ja osadesse on juba märkimisväärselt investeeritud siis uurime, kas oleks sõitjatel huvi kasutada olemasolevat potentsiaali täielikult ja kihutada mannerguga nii nagu pole varem kunagi kihutatud. Selleks teeksime pakkumise lisada autosse mõnevõrra turvavarustust, ning huviliste olemasolul saaksime teha eraldi Mannergute klassi, kus MM-meeskond saaks lubada ka sportlikumad sõiduvõtteid, ei kiusaks show-lisaülesannetega ning annaksime karika kõige kiiremale.
Lisaks juurde, et paluks sõna võtta inimestel, kes reaalselt oleks tulemas. Vastupanuliikumine raiskab ainult energiat. Kevadel lõid vahtu kõige rohkem need, keda kunagi rajal ei näinud.
Eraldi teemana on paaril korral läbi käinud tänavaslikkide kasutamise väide. Väidetavalt sõitsid mitmed autod Kumho tänavaslikkidega. Olgu öeldud, et see rehv ei ole tänavaslikk vaid lihtsalt suurema klotsiga sportlikum rehv. Kas kellelgi on võimalik konkreetsemalt öelda milline rehv millisel autol all oli, et saaks seda proovida piltidelt kontrollida? Me ei võta seda kaebamisena, kuna see on eluliselt oluline Mõõduvõtu ürituse säilimiseks.
III Mannergute Mõõduvõtu järelkajaSiin lühike viidik meie aknast vaadatuna.
Meil olid seekord Kumho rehvid, eelmisetel sõitudel olime rajal KÕIGE odavamete valgevene rehvidega, need lõppesid kahjuks liiga kiirelt ja traatidega eriti pidamine ei paranenud M+S vast poleks parem valik, sulavad liiga kiirelt.
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
III Mannergute Mõõduvõtu järelkajaRohelisel Munal olid ka mingid vanad Kumhod all. Pidasid paremini küll kui need eelmistel kordadel all olnud plastmassist hiinakad, aga slikist oli asi ikka kaugel.
quote:rustang: Idee rehvisõja edasilükkamiseks: kehtestada M+S tähistuse nõue rehvidel
Rehvisõda kaob iseenesest, kui sportmannergud ja lustmannergud eraldi klassidesse ja eraldi sõitudele lähevad. Siis on viisakas rehv lustmannergute puhul lihtsalt üks täiendav turvameede, mille kasutamisse ei peaks ehk väga tõrjuvalt suhtuma.
III Mannergute Mõõduvõtu järelkajaAutospordiliit "Zebra" eelistas rehvide osas low budget mentaliteedile no budget mentaliteeti ja sõitis kõik kolm etappi samadel (juba enne rajalepääsu mitu hooaega ringi veerenud) kitsastel Kormorani rehvidel. Ainsa modifikatsioonina panime viimaseks etapiks seni esiteljel olnud rehvid tagateljele. Kannatas sõita küll, ainult Autolehe sirgele järgnevas vasakkurvis jäi mingi libe vedelik parema külje alla ja eelviimases kurvis vedas paar korda laiaks.
Mõõduvõtt ise oli meeleolukas, endil väike ärevus pidevalt sees, et kas saab lõpuks ka vihmas sõita.
15.09.2015 at 09:53
1 edit. Last edited 15.09.2015 at 09:54 by MargoRoolis
III Mannergute Mõõduvõtu järelkajaRehviteema pole isegi üldse mitte arutelu küsimus. Tänavaslikid on keelatud.
Sooviks lihtsalt kinnitust, et kuulujutud vastavad tõele ja ei lahmita tühja, mille tulemusel on pooled võistlejad järgmine aasta slikkidel, sest "teistel on ju ka". Keegi võiks varsti rehvisoojendajatega starti oodata Kui kuulujutt vastab tõele, tuleb tõhustada selles osas kontrolli.
Muidugi härrad võidusõitjad hakkasid küll juba oma Kumho XS rehve lõikama, et vett paremini ära juhtida. Kahjuks-õnneks lõigati ka näppu sest ilm oli kuiv.
Olen teadlik ühest masinast, mille jõu/kaalu suhe jäi pikalt piiriast allapoole sõitis tõesti seekord erandina tänavaslikkidel.
III Mannergute Mõõduvõtu järelkajaRay Sing ootab huviga seda sportlikumat sõitu ja tingimusi. Minu arust on mingid mõtetud mehed need kes tagantjärgi vinguvad et keegi sõitis vale rehfiga, keegi viilis plokikaant. Kui näed et keegi kasutab keelatud võtteid siis mine ja teavita korraldajat. See ei ole koputamine kuna me kõik oleme nõustund korraldaja tingimustega sisenedes siis see on tegelt üks alus selle sarja jätkusuutlikuseks arvan ma. Peaks olema sama loomulik kui purjus juhist teatamine
III Mannergute Mõõduvõtu järelkajaFaktiliselt paberil ei muuda, küll aga muudab moraalselt, nagu näha.
quote:Küll aga tuli välja, et päris paljud sõidavad slikkidega seal ning nüüd on ka päevakorras slikkide muretsemine.
Kui kellegil on vähe pruugitud 15/16 tänavaslikke pakkuda siis võib teada anda.
quote:jah, aja paranduse tõttu jäi ka viimane üritus ära jäetud. eelmisel kasutasime lambikaid rehve ja "võistlusel " nägime et enamik kasutas kumho "slikke". peale nende soetamist oli kurvi läbimise kiirus öö ja päev võrraldes varasemaga. sirge peal olime juba enne teistest omajagu kiiremad
III Mannergute Mõõduvõtu järelkajaEks kõik ju taha veidi kiiremini mõõtu võtta - meie arengutee:
Esimene sõit tulime meie peale mannerguga selle parimas võtmes - ainult mootori panime uue enne starti. Originaal oli kõik piduri, veermiku ja mootori juures ning lisaks olid 20€ rehvid. Laitse kiiruste juures testides olid pidurid piisavad, kuid A24 lõppesid nad otse kärmelt, õnneks käiguga aeglustamine toimis selliste kiiruste juures kenalt.
Teiseks sõiduks sai tehtud piduriuuendused - racing vedelik, uued klotsid ja kettad. Kahjuks oli rehvirõhk veidi paigast ja esimesel välimisel rehvil traadid väljas 45 minutiga, varurehviga sai lõpuni tuldud ilma kiiremat ringi püüdmata.
Kolmas sõit oli 2 jooksu rehve olemas, plekude peal kumhod ja vihmaks olid taas odavad imerehvid. Pidurid toimised, rehv pidas kuid seekord oli sidur nõrgimaks lüliks ja lõpetas töö 1,5 tunni pärast. Hetkel on käimas sidurivahetus, et taas kord veidi arenenumana rajal olla
Elu näitab, mis 4. sõit toob
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
III Mannergute Mõõduvõtu järelkajaMa nägin sel korral Mannerguid võistluse juhi silmade läbi (olles olnud erinevate võistluste korraldaja juba üheksa aastat oli see mul endalegi üllatuslikult esimene kord sellisel positsioonil olla ) Sealt paistis seekordne sõitmine kõige korralikum ja rahulikum. Mitte, et enne oleks asi väga hull olnud. Minu kiidusõnad osalejatele
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
III Mannergute Mõõduvõtu järelkajaSaab küll ja on ka olnud. Meeskond Špagetka autost on nii teisel kui ka kolmandal sõidul olnud otseülekanne.
Kahtlemata võiks olla otseülekanne ka lisaülesannete boksialast, teistest autodest ja näiteks ka raja lõikudest.
Kui keegi tunneb, et see võiks olla väärtuslik kanal sobiva contentiga, siis võib vabalt ühendust võtta.