register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja  
Poster Message
H.E
  
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
On küll juba üle nädala viimasest üritusest möödas, kuid arutelu mõttes teen siiski järelkaja teema.
Koguks siia kokku ka kõik üritusest sündinud jäädvustused. Kindlasti on kõik sillas, kui näevad ennast pildilt, seega sharing is caring.

Selleks suveks on sõidud läbi, sest kohe on käes sügis ja peale seda tuleb talv ka.
Lubame, et ka talvel saavad Mannergud rakendust. Natuke tõmbame hinge, mõtleme järgi ja anname asjadest teada, kui aeg küps.

Selleks, et Mannergute Mõõduvõtt saaks veel paremaks palume kõikidel osavõtjatel kaasa mõelda ning anda tagasisidet. Kirjutage, mida võiks muuta, mida veel teha ja mis peaks kindlasti säilima. Võib ka niisama viriseda sest vorm on anonüümne.
https://docs.google.com/forms/d/1vU1pawHnHyh5jA4vDKIFQ5ZpUozyiYJEb-vGS7llupI/viewform?usp=send_form

Kuna masinaid on juba üleootuste palju (osalenud on kokku 74 erinevat masinat) ja osadesse on juba märkimisväärselt investeeritud siis uurime, kas oleks sõitjatel huvi kasutada olemasolevat potentsiaali täielikult ja kihutada mannerguga nii nagu pole varem kunagi kihutatud. Selleks teeksime pakkumise lisada autosse mõnevõrra turvavarustust, ning huviliste olemasolul saaksime teha eraldi Mannergute klassi, kus MM-meeskond saaks lubada ka sportlikumad sõiduvõtteid, ei kiusaks show-lisaülesannetega ning annaksime karika kõige kiiremale.
Lisaks juurde, et paluks sõna võtta inimestel, kes reaalselt oleks tulemas. Vastupanuliikumine raiskab ainult energiat. Kevadel lõid vahtu kõige rohkem need, keda kunagi rajal ei näinud. :)

Eraldi teemana on paaril korral läbi käinud tänavaslikkide kasutamise väide. Väidetavalt sõitsid mitmed autod Kumho tänavaslikkidega. Olgu öeldud, et see rehv ei ole tänavaslikk vaid lihtsalt suurema klotsiga sportlikum rehv. Kas kellelgi on võimalik konkreetsemalt öelda milline rehv millisel autol all oli, et saaks seda proovida piltidelt kontrollida? Me ei võta seda kaebamisena, kuna see on eluliselt oluline Mõõduvõtu ürituse säilimiseks.

____________________________
Raketibaas
15.09.2015 at 09:56
rustang
  
Moderator
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Idee rehvisõja edasilükkamiseks: kehtestada M+S tähistuse nõue rehvidel :D
15.09.2015 at 10:20
Märt
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Siin lühike viidik meie aknast vaadatuna.



Meil olid seekord Kumho rehvid, eelmisetel sõitudel olime rajal KÕIGE odavamete valgevene rehvidega, need lõppesid kahjuks liiga kiirelt ja traatidega eriti pidamine ei paranenud:) M+S vast poleks parem valik, sulavad liiga kiirelt.

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
15.09.2015 at 10:30 1 edit. Last edited 15.09.2015 at 10:30 by Märt
Marvin
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Rohelisel Munal olid ka mingid vanad Kumhod all. Pidasid paremini küll kui need eelmistel kordadel all olnud plastmassist hiinakad, aga slikist oli asi ikka kaugel.
15.09.2015 at 10:45
Marvin
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
rustang: Idee rehvisõja edasilükkamiseks: kehtestada M+S tähistuse nõue rehvidel :D
Rehvisõda kaob iseenesest, kui sportmannergud ja lustmannergud eraldi klassidesse ja eraldi sõitudele lähevad. Siis on viisakas rehv lustmannergute puhul lihtsalt üks täiendav turvameede, mille kasutamisse ei peaks ehk väga tõrjuvalt suhtuma.
15.09.2015 at 10:52
MargoRoolis
 
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Autospordiliit "Zebra" eelistas rehvide osas low budget mentaliteedile no budget mentaliteeti ja sõitis kõik kolm etappi samadel (juba enne rajalepääsu mitu hooaega ringi veerenud) kitsastel Kormorani rehvidel. Ainsa modifikatsioonina panime viimaseks etapiks seni esiteljel olnud rehvid tagateljele. Kannatas sõita küll, ainult Autolehe sirgele järgnevas vasakkurvis jäi mingi libe vedelik parema külje alla ja eelviimases kurvis vedas paar korda laiaks.

Mõõduvõtt ise oli meeleolukas, endil väike ärevus pidevalt sees, et kas saab lõpuks ka vihmas sõita.

15.09.2015 at 10:53 1 edit. Last edited 15.09.2015 at 10:54 by MargoRoolis
H.E
  
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Rehviteema pole isegi üldse mitte arutelu küsimus. Tänavaslikid on keelatud.
Sooviks lihtsalt kinnitust, et kuulujutud vastavad tõele ja ei lahmita tühja, mille tulemusel on pooled võistlejad järgmine aasta slikkidel, sest "teistel on ju ka". Keegi võiks varsti rehvisoojendajatega starti oodata :D Kui kuulujutt vastab tõele, tuleb tõhustada selles osas kontrolli.
Muidugi härrad võidusõitjad hakkasid küll juba oma Kumho XS rehve lõikama, et vett paremini ära juhtida. Kahjuks-õnneks lõigati ka näppu sest ilm oli kuiv.
Olen teadlik ühest masinast, mille jõu/kaalu suhe jäi pikalt piiriast allapoole sõitis tõesti seekord erandina tänavaslikkidel.

____________________________
Raketibaas
15.09.2015 at 12:01
pampkuri
 
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Ray Sing ootab huviga seda sportlikumat sõitu ja tingimusi. Minu arust on mingid mõtetud mehed need kes tagantjärgi vinguvad et keegi sõitis vale rehfiga, keegi viilis plokikaant. Kui näed et keegi kasutab keelatud võtteid siis mine ja teavita korraldajat. See ei ole koputamine kuna me kõik oleme nõustund korraldaja tingimustega sisenedes siis see on tegelt üks alus selle sarja jätkusuutlikuseks arvan ma. Peaks olema sama loomulik kui purjus juhist teatamine

____________________________
pamp
15.09.2015 at 14:35
ats16v
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Mis vahet seal on kes viilis oma plokiaant või sõitis vale rehviga? Lõptulemust see ei muuda ju.
15.09.2015 at 15:56
H.E
  
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Faktiliselt paberil ei muuda, küll aga muudab moraalselt, nagu näha.

quote:
Küll aga tuli välja, et päris paljud sõidavad slikkidega seal ning nüüd on ka päevakorras slikkide muretsemine.
Kui kellegil on vähe pruugitud 15/16 tänavaslikke pakkuda siis võib teada anda.

quote:
jah, aja paranduse tõttu jäi ka viimane üritus ära jäetud. eelmisel kasutasime lambikaid rehve ja "võistlusel " nägime et enamik kasutas kumho "slikke". peale nende soetamist oli kurvi läbimise kiirus öö ja päev võrraldes varasemaga. sirge peal olime juba enne teistest omajagu kiiremad


____________________________
Raketibaas
15.09.2015 at 16:09
Garfield
  
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
H.E: Keegi võiks varsti rehvisoojendajatega starti oodata :D
"Old-school" lahtise leeklambiga eelstardis ju võiks :D - lisaks saaks suusad (olid ühel mannergul katusel) ka ära tõrvata...


____________________________
Focus RS
15.09.2015 at 16:20
Märt
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Eks kõik ju taha veidi kiiremini mõõtu võtta - meie arengutee:

Esimene sõit tulime meie peale mannerguga selle parimas võtmes - ainult mootori panime uue enne starti:). Originaal oli kõik piduri, veermiku ja mootori juures ning lisaks olid 20€ rehvid. Laitse kiiruste juures testides olid pidurid piisavad, kuid A24 lõppesid nad otse kärmelt, õnneks käiguga aeglustamine toimis selliste kiiruste juures kenalt.
Teiseks sõiduks sai tehtud piduriuuendused - racing vedelik, uued klotsid ja kettad. Kahjuks oli rehvirõhk veidi paigast ja esimesel välimisel rehvil traadid väljas 45 minutiga, varurehviga sai lõpuni tuldud ilma kiiremat ringi püüdmata.
Kolmas sõit oli 2 jooksu rehve olemas, plekude peal kumhod ja vihmaks olid taas odavad imerehvid. Pidurid toimised, rehv pidas kuid seekord oli sidur nõrgimaks lüliks ja lõpetas töö 1,5 tunni pärast. Hetkel on käimas sidurivahetus, et taas kord veidi arenenumana rajal olla:)
Elu näitab, mis 4. sõit toob :)

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
15.09.2015 at 16:53
hall
 
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Ma nägin sel korral Mannerguid võistluse juhi silmade läbi (olles olnud erinevate võistluste korraldaja juba üheksa aastat oli see mul endalegi üllatuslikult esimene kord sellisel positsioonil olla :) ) Sealt paistis seekordne sõitmine kõige korralikum ja rahulikum. Mitte, et enne oleks asi väga hull olnud. Minu kiidusõnad osalejatele :)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
15.09.2015 at 19:34
H.E
  
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Selle hirmsa võidusõidu jutu vahele ka natuke sellest, mida Mannergute Mõõduvõtul tegelikult tehakse.



____________________________
Raketibaas
16.09.2015 at 17:50 1 edit. Last edited 16.09.2015 at 17:50 by H.E
-XR-
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
quote:
H.E: Selle hirmsa võidusõidu jutu vahele ka natuke sellest, mida Mannergute Mõõduvõtul tegelikult tehakse.


Väga cool! Kas kuidagi otseülekannet ei saaks organiseerida? Viimasel ajal on see aina lihtsam ja lihtsam.
16.09.2015 at 18:05
H.E
  
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja
Saab küll ja on ka olnud. Meeskond Špagetka autost on nii teisel kui ka kolmandal sõidul olnud otseülekanne.

Kahtlemata võiks olla otseülekanne ka lisaülesannete boksialast, teistest autodest ja näiteks ka raja lõikudest.
Kui keegi tunneb, et see võiks olla väärtuslik kanal sobiva contentiga, siis võib vabalt ühendust võtta. ;)

____________________________
Raketibaas
16.09.2015 at 18:36
H.E
  
III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja


____________________________
Raketibaas
17.09.2015 at 21:01
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : III Mannergute Mõõduvõtu järelkaja  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.