Poster |
Message |
Marvin |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
quote: tomcat: quote: Marvin: Millega Sa seal sõitsid siis?
Sellega http://www.nissan.ee/EE/et/vehicle/city-cars/pulsar/prices-and-equipment/prices-and-specifications/model-details.501716_500954_501660.html
Ahsoo. Sellise asjaga saab siis sõita aeglasest ja rikkis piduritega mannergust 5 sekundit kiiremini. Võtame teadmiseks
|
14.09.2015 at 12:19 |
|
tomcat |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
quote: Marvin: Millega Sa seal sõitsid siis?
Sellega http://www.nissan.ee/EE/et/vehicle/city-cars/pulsar/prices-and-equipment/prices-and-specifications/model-details.501716_500954_501660.html
Ahsoo. Sellise asjaga saab siis sõita aeglasest ja rikkis piduritega mannergust 5 sekundit kiiremini. Võtame teadmiseks
1.47,059 vs 1.38,524 |
14.09.2015 at 12:44 |
2 edits. Last edited 14.09.2015 at 12:50 by tomcat
|
Marvin |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
quote: 1.47,0 vs 1.38,5
8,5 sekki on juba vahe. Nõus . Aga 140 KW puhul ootaks tegelikult suuremat.
|
14.09.2015 at 12:48 |
|
tomcat |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
quote: Marvin: quote: 1.47,059 vs 1.38,524
8,5 sekki on juba vahe. Nõus . Aga 140 KW puhul ootaks tegelikult suuremat.
Nii ta on jah, aga see asi kaalub ka 1370 kilo ja tema raskuskese jääb mõne madalamalt liikuva tehiskaaslase orbiidile. |
14.09.2015 at 12:53 |
|
Kuuno_L |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
me sõitsime oma mannerguga 1:37 - hyundai lantra 1.8L
|
14.09.2015 at 18:19 |
|
ivarm |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
Lohutuseks, et 300kw e36 sõitis 1:36. |
14.09.2015 at 20:27 |
|
H.E |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
quote: Kuuno_L: me sõitsime oma mannerguga 1:37 - hyundai lantra 1.8L
Mõõduvõtul oli parim 1.42.5 - kas parandasite aega 5 sekundit?
____________________________
Raketibaas |
14.09.2015 at 21:55 |
|
Kuuno_L |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
jah, aja paranduse tõttu jäi ka viimane üritus ära jäetud. eelmisel kasutasime lambikaid rehve ja "võistlusel " nägime et enamik kasutas kumho "slikke". peale nende soetamist oli kurvi läbimise kiirus öö ja päev võrraldes varasemaga. sirge peal olime juba enne teistest omajagu kiiremad ilmselt muutub see mannerg hoopis OT autoks nüüd |
14.09.2015 at 23:24 |
|
Indrek_S |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
Nii mõnigi mannerg sõidab segamata alla 1.40. Ehk et kui üles kaevata siin igavikuline teema "Millise autoga rajale" siis praktika näitab et odava asjaga saab väikese modifitseerimisega päris kiiresti sõita.
____________________________
not done until it's done |
15.09.2015 at 09:32 |
|
x z |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
Vaatasin nii ja vaatasin naa, sellist 1,8L Lantrat ei leidnud kuidagi, mis veidigi 75 kW/t piiri lähedal oleks. Milles kühvel? |
15.09.2015 at 09:43 |
|
eero058 |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
quote: x z: Vaatasin nii ja vaatasin naa, sellist 1,8L Lantrat ei leidnud kuidagi, mis veidigi 75 kW/t piiri lähedal oleks. Milles kühvel?
http://www.auto24.ee/used/2081857
Kui palju sedaan vähem kaalub, ei tea, aga 1253 kg tühimassiga mahub piiridesse
|
15.09.2015 at 14:12 |
|
H.E |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
Ehkki nimi MM võib segadust tekitada, siis Mannergute Mõõduvõtt ei ole tegelt Maailma Meistrivõistlused, vaid pigem ülekantud tähenduses nagu kotijooks, siis oleme autode valikul jõu-kaalu piiri suhtes mõnevõrra paindlikud. Läheneme asjale terviklikult, mitte numbreid kokku lüües.
____________________________
Raketibaas |
15.09.2015 at 14:28 |
|
x z |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
No kae kurja, tuleb poodi Lantrat soetama lipata vist
Kui maanteeamet sellised numbrid passi on löönud, siis on kindlasti ka määrustepärane, tuginesin algatuseks erinevatele internetiallikatele, kus tühimassi pigem vahemikku 1050...1144 kg pakutakse.
Allikad:
http://www.autoevolution.com/cars/hyundai-lantra-1991.html#aeng_hyundai-lantra-1991-18i
http://www.autoevolution.com/cars/hyundai-lantra-1993.html#aeng_hyundai-lantra-1993-18i
http://www.autoweek.nl/auto/8725/hyundai-lantra-18i-gt
http://www.autoweek.nl/auto/8726/hyundai-lantra-18i-gt
https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Elantra
Ja selles kontekstis jäigi natuke arusaamatuks, miks ma olemasoleva BMW 520i-ga (76 kW/t) starti ei kõlvanud, vaid teise auto pidin soetama. (http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1616&spid=33943#33943)
Aga laias laastus peace |
15.09.2015 at 15:28 |
|
Jesper |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
Kuuesilindriline E34/E36 on lihtsalt nii braindead valik mannerguks, et selle võiks kohe eraldi reeglipunktiga ära keelata
Või siis teha neile alamklass kus tuleb kapotisplindid enne starti korraldaja järelevalve all kinni keevitada
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
15.09.2015 at 16:30 |
1 edit. Last edited 15.09.2015 at 16:36 by Jesper
|
Kuuno_L |
Ringiaegade võrdlemine OT versus mannerg
need on sul vanad lantrad seal välja otsitud. meil on miski 96a mudel
kuna endal oli hyundai kunagine projektikas, siis teadsin et koreakad on hea ja kestva mootori tolle aja masinale teinud...
mitsu 4g63 pealt maha viksitud minuarust... |
15.09.2015 at 20:16 |
|