Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Rohelise muna ekipaaži nimel tänan korraldajaid ja kaastestijaid II kestvustesti vältel kogetud meeldivate emotsioonide eest. Tundub, et mannergud on osutunud äärmiselt töökindlaks kraamiks. Eriti tore on aga see, et sõiduseltskond oli jätkuvalt teistega arvestav ning kõik see üsna erineva kiirusega edenev seltskond mahtus kenasti rajale ära.
Roheline muna sai sedapuhku uued rattalaagrid ja vedrud ning seisis maapinnal juba üsna horisontaalselt . Lisaks selgus, et Toyota Starlet on isetuuniv sõiduk - pikkade sirgete lõpus kostunud veidrad paugud auto all osutusid märgiks tükkhaaval väljuvast üsna umbes katalüsaatorist. Noh, sellega me siis rohkem tegelema ei pea...
05.07.2015 at 19:50
2 edits. Last edited 05.07.2015 at 20:54 by Marvin
II Mannergute Mõõduvõtu järelkajaAutospordiliit "Zebra" tänab samuti korraldajaid ja kaas-mõõduvõtjaid igati meeldiva laupäevaku eest.
Piduriklotsid pidasid vastu umbes-täpselt ettenähtud 4 tundi ja juba eelmisel katsel all olnud 175-laiusega Nankangid kestavad ilmselt veel.
PS! Suur tänu tiimile, kelle tulekustutustekki tankimisalal laenasin. Ei leidnud teid aga hiljem enam üles. Tekki tulge nõutama hiljemalt järgmisel katsel, see on kenasti tallel. Tallinnas võin ka varem ära tuua- saatke siinsamas foorumis mulle sõnum.
PPS! Kui keegi korraldajaist-kohalikest selle üle pead murrab, siis need tõepoolest olid minu valged tunked, mis traataiale tuulduma jäid.
quote:Marvin: Špagetka tiim on välja riputanud video, mis annab võimaluse kogu sõidu meeleolu tajuda.
See on jah Live ülekande salvestus. Kahjuks lõppes see umbes pool tundi enne ürituse lõppu kuna video encoderil hakkas kindlaekas palav ning see otsustas töölepingu lõpetada.
Aga üritus oli VÄGEV, meie oleme järgmine kord kohe kindlasti stardis. Fotosid on ka meilt juurde tulemas. Korraldajatele kraaps ja kummardus, kaastestijatele muidugi ka
II Mannergute Mõõduvõtu järelkajaOli taas väga tore.
Küll jäi eelmise korraga võrreldes rohkem silma üle nurkade lõikamist ja ohtlikke manöövreid (möödumise takistamine julmalt ette sõites, kamikadze stiilis kurvi sissepidurdamised jms). Sattusin isegi kergesse kokkupõrkesse, mis oli tingitud kaastestija poolt tehtud tema arust "katmisest". Tegelikult oli see puhas õpikunäide kuidas kindlasti sõita ei tohi. Kuna sellest on olemas nii rajakasmera kui auto pardakaamera videod saab seda ehk õppematerjalina kasutada.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
II Mannergute Mõõduvõtu järelkajaOsalesime oma tiimiga (e34 bmw) esimest korda ning jäime kokkuvõttes väga rahule. Kiitus korraldajatele ning ka kaassõitjatele, kes olid väga arvestavad ning sõita oli tõesti mõnus. Kõik 50 autot mahtus meie arvates ilusti rajale ära. Kiirematele üritasime võimalikult hästi teed anda ning loodan, et keegi meie taha pikalt toppama ei jäänud, sest tahtlikult ei hoidnud kedagi enda seljataga. Jääme ootama järgmist testi!
II Mannergute Mõõduvõtu järelkajaTaaskord väga vinge üritus, tänud korraldajatele ka 615 sierrari poolt! Ka vahelduv "laibakorsitus" oli mõnus vahepala, mille tulemusena mitmed meeskonnad said võimaluse rajale naasta ja pildi meeldivalt kirjuna hoida. Järgmine kord võiks juba 6h ette võtta!
II Mannergute Mõõduvõtu järelkajaKa meie meeskonna poolt jällegi suured suured tänuavaldused korraldajatele!
Üritus oli igati meeldiv, ning imekombel ei mõjunud isegi suur kuumus enamustele masinatele halvasti.
Eks natukene trügimist ja ootamatuid hetki rajal näha oli aga üldiselt oli ikkagi igati viisakas sõit.
Jääme kindlasti järgmist sõitu ootama ja ilmselgelt oleks siis juba 6h või lausa 8h pikkune etapp sobiv väljakutse.
II Mannergute Mõõduvõtu järelkajaüritus oli fun ja seda sai pikalt oodatud!
väike küsimus tekkis selle kohta, et forss sõitis 117 ringi ja ei saanud poodiumile, kas said miski disklaffi?
Niipalju on ka vähe negatiivset emotsiooni et kui on õnnestunud valida nö õige sõiduk, mis vastab tehnilistele nõuetele ja seetõttu sõidab kiiremini kui teised, siis miks seda karistatakse? käisime hyundaiga 2x karistust kandmas millest tulikuumade lambipirnide vahetus oli vähe rumal ülesanne!
Ise kaotasime ka põhi aja oma rumalusele, nimelt unustasime varem uued piduriklotsid taha panna, mis tuli kiirkorras ära vahetada 18minutiga
Kuigi mainiti et tegu ei ole võidusõiduga, siis selgelt oli näha et iga juht tegi endast suht kõik et ikkagi kiiresti sõita
Väga tubli oli ka noormees, kes üksi kogu sõidu ära sõitis!
II Mannergute Mõõduvõtu järelkajaÜrituse formaadil on kopeeritava formaadiga see erinevus, et sõidavad mitte ühekordseks kasutamiseks mõeldud vanad romud vaid pikema kasutusperspektiiviga autod mis kohati(!) on sõiduks ette valmistatud kiiruslike omadusi silmas pidades. Veel paar sõitu ja kiiremad on 1.30'tes. Risttee, ühes suunas näitab silt puur/iste/rihmad ehk autosport, teises suunas kohustuslik EMEX'i press peale finishit. Autospordi suunda keeramine on lõputu tee kuna mistahes piirangutel on kõrvalmõjud mis nõuavad aina uusi täpsustusi ja piiranguid (vt. 325 Cup), kuni lõpuks saab ka eelviimasel osalejal aeg ja raha otsa ning selgub see kes oli nõus kõige rohkem investeerima.
06.07.2015 at 15:12
2 edits. Last edited 06.07.2015 at 15:39 by peep (Moderator)
quote:Kuuno_L:
Niipalju on ka vähe negatiivset emotsiooni et kui on õnnestunud valida nö õige sõiduk, mis vastab tehnilistele nõuetele ja seetõttu sõidab kiiremini kui teised, siis miks seda karistatakse?
Härra vist ei ole saanud ürituse formaadist aru? Kõik sõidukid, mis rajal sõitsid, on õiged. Kiiremini liikuv mannerg ei ole õigem, ega parem, vaid lihtsalt kiirem ja seda pidurdatakse.
quote:Kuuno_L:Käisime hyundaiga 2x karistust kandmas millest tulikuumade lambipirnide vahetus oli vähe rumal ülesanne!
Rumal on tulikuuma lambipirni näppimine mitte sellise ülesande formuleerimine. Kiiret ju pole. Või on?
Kuna seekord käis boksis peamiselt ainult eesotsas sõitvad masinad, siis oli kuulda täiesti arusaamatuid kaebusi stiilis: "Te rikute meie sõidu ära!"
II Mannergute Mõõduvõtu järelkajaMulle jäi ka terminite "katmine", "ukse kinnipanek" ja "sissepidurdamine" kõrval siit-sealt juba veidi häirivalt rohkem kõrva jutte mootori valimisest suuremate klappide järgi, sildade seadistamisest, kanalite suurusest, kõige paremast pritsest jms. Kui sama trend veel paari sõiduga jätkub on asi juba liiga kaugele spordiks läinud. Äkki peaks kaaluma mingit pressi alla minemise varianti tõesti?
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
II Mannergute Mõõduvõtu järelkajaIseenesest on sõidu vähem spordiks tegemiseks kaks viisi - teha aeglasemaks mehed või teha aeglasemaks masinad. Minu arust on väga loomulik, et ringrajal kiiresti sõita püütakse ning selle vastu võitlemine ei kanna ilmselt vilja. Küll aga võiks tulevatel aegadel tõsiselt kaaluda tegev(auto)sportlaste osalemise piiramist või piirata oluliselt nende poolt kasutatavate autode võimsust. Kiiruste vahed on ikka päris suured ning seda vahet peaks kuidagimoodi väiksemaks püüdma teha. Mina püüaksin seda teha siis kiiremate kiiruse piiramisega, mitte autode kohustusliku pressi alla saatmisega.
quote:täpp: Peale võistlust kohustuslikus korras autode rotatsioon tiimide vahel?
No korraliku Saabipedena ma bemmiga küll sõita ei tahaks Samas olid kiiruste vahed päris suured, kindlasti oleneb ka mehest roolis, kuid arvatavasti ka viili osavusest garaazis hooldusmeeskonna käes..
Märt/771 - peale esimest trenni kokku lastud mootori asemel sai romulast 75€ uus mootor vahele, vahetatud on õli ja filtrid Käib küll
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
II Mannergute Mõõduvõtu järelkajaIlmselt on see asi sellisel moel kahjuks hukule määratud ja seda ennekõike osalejate omast lollusest. Head lahendust ilmselt olemas pole, igaks sõiduks uus auto läheb lihtsalt kulukaks ja ajamahukakas. Rotatsioon, ei kuna hakkab kulude kokkuhoid teiste arvelt. Kõigile üks sama auto 99,9% standart, suurimad tehase pidurid mis antud kerele paigaltatud tehases. Reeglite vastu eksinud meeskonna sõiduk pressi alla tulud korraldajale.
Meeskond 313 on algusest peale võtnud eesmärgiks kõigil olnud ja tulevastel testidel olla rajal võimalikult palju ajalisel, olenemata positsoonist ehk sõita lõppuni kõik etapid.
Tegelt oleks õppevideo teretulnd just see katmine minul näiteks segane et kustmaalt ma peaks teise mööda laskma kustmaalt oma sõitu sõitma, sirgel kiirem kurvis aeglasem vastane. Selge see et rajal tekkivad ikka mingid paarid kes mingi aja omavahel pusivad, minule isiklikult olid need hetked parimad rajal oldud ajast.
Nii et mehed enne kui klappe vahetama asume ja pöördeid tõstame mõtleme korraks kuhu see viib.
Ray Sing Team`i poolt tänud ja ootame uut testi.
Siinkohal pean vabandama meskonna 500 (hall B4 valge ninaga) viimase vahetuse ees. Üritasin möödapidurdada ja oleks teid peaegu rajalt väljasõitnu edaspidi püian pea selge hoida. Punane B4 sõitja A
quote:H.E:
Härra vist ei ole saanud ürituse formaadist aru? Kõik sõidukid, mis rajal sõitsid, on õiged. Kiiremini liikuv mannerg ei ole õigem, ega parem, vaid lihtsalt kiirem ja seda pidurdatakse.
Rumal on tulikuuma lambipirni näppimine mitte sellise ülesande formuleerimine. Kiiret ju pole. Või on?
Kuna seekord käis boksis peamiselt ainult eesotsas sõitvad masinad, siis oli kuulda täiesti arusaamatuid kaebusi stiilis: "Te rikute meie sõidu ära!"
näha on et siin läheb ikkagi seltskond laias laastus kaheks. isiklikult tundub et enamikes süttis stardi andmisega võidusõidu pisik ja sõideti nii kiiresti kui osati/masin võimaldas. Meie meeskonnale oli kohe algselt eesmärk suht imeliku autoga hea tulemus saada.
See kiiret pole ju või on...jääb toredaks lauseks meie jaoks kuniks enamik teisi osalejaid rajal seda ka ei näita. Isegi meeskonnad kes väliselt olid super hästi lainele viinud ja autot ette valmistanud just mannergu tarbeks sõitsid kurvides viimase piiri peal ja veel enamgi...
Pressialla panek on pole jällegi hea kuna mõni mannerg selleks et ta oleks tehniliselt konditsioonis, pidurid korras, rehvid korras maksab koos varuosadega ca 3k eur. variant 2 oleks nt meie autoga 160kmh suures kurvis välja sõita kuna esialgne tagasild läks lihtsalt pooleks
II Mannergute Mõõduvõtu järelkajaSegi läinud peast, kuhu te selle 3k euri toppida suutsite? Sellise eelarve korral ma soovitaks juba eestikaid sõita, tuleb oluliselt odavam
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
II Mannergute Mõõduvõtu järelkajama ei öelnud et meil niip alju läks aga mingi lühike ülevaade kuludest
2x esimesed ja tagumised piduriklotsid
2x rehvid
ülid jm vedelikud
tagasild (romula)
orig esiamordid kuna vanad olid täitsa läbi
jne jne
ühesõnaga auto sai tehtud lihtsalt tehniliselt korda et rajal oleks hea sõita
II Mannergute Mõõduvõtu järelkajaMina võtan seda "Just Fann"-ina, kus ma siis üritan võimalikult kiiresti sõita, koos teistega. (see ju tegelikult selle ürituse mõte ongi)
Üritades sealjuures kiiremaid võimalikult vähe segada - kuna ise ma ju nii kiire ei ole
Aga kuna tehilisest, suvalise "eile ostetud autoga" rajale ei saa (pidurid peab ju vähemalt korda tegema), siis on loomulikiult "viilitakse" autot rohkem ... (ka meie autole said punast värvi piduriklotsid)
Üejäänud on tavaline remont koos vedelike vahetustega - tõsi, eelmine mootor jooksis ka kokku, siis lisandusid ka mootori ja käigukasti padjad ja 2 jooksu rehve.
Uue suurema kuluna tuleb nüüd juurde käigukangi kuliss. (vist mingi 150 ... 200€)
Kuna mulle romuralli ei istu siis on ka pressi alla saatmine imelik, aga see on mu isiklik probleem
Praegusel juhul võiKS olla, kui keegi tõesti soovib, kiiret võitja autot osta, peale võistlust 700€ + pidurite korrastamise hind (standard juppide hinnad) + 50% rehvide hinnast (kuigi meie Valgevene või Ukraina rehvid peab peale seda sooja päeva ära viskama), iste ja turvapuur, kui need on sees, jääks eelmisele omanikule alles. Kunagi oli ju tegelikult "Mosseliiga" sama ideega ellu kutsutud (odavad ühesugused autod) ... sõitvaid autosi osteti kuni 5000EEK-iga ja korralikke rallikaid müüdi /osteti 15000 ... 25000EEK-i (või oli isegi 35000) eest
quote:Kuuno_L:
näha on et siin läheb ikkagi seltskond laias laastus kaheks. isiklikult tundub et enamikes süttis stardi andmisega võidusõidu pisik ja sõideti nii kiiresti kui osati/masin võimaldas. Meie meeskonnale oli kohe algselt eesmärk suht imeliku autoga hea tulemus saada.
Milline on teie meeskonna eesmärgiks seatud hea tulemus? Kuidas saavutatud tulemusega rahul olete?
quote:Kuuno_L:
See kiiret pole ju või on...jääb toredaks lauseks meie jaoks kuniks enamik teisi osalejaid rajal seda ka ei näita. Isegi meeskonnad kes väliselt olid super hästi lainele viinud ja autot ette valmistanud just mannergu tarbeks sõitsid kurvides viimase piiri peal ja veel enamgi...
On täiesti okei, et rajal liigutakse nii kiiresti kui osatakse või tehnika võimaldab. Miks sõltub teie meeskonna seisukoht teiste tegevusest? See pole ju võidusõit? Kuidas seda üldse saab sellisena võtta, kui päeva lõpuks sõltub ürituse juhist ja boksikohtunikust see, kes rohkem ringe läbib? Järgmiseks korraks on varutud veel pikemaid lisaülesandeid, seega pange vaim valmis
Tegelikult võiksime sõita ka formaati, kus puuduvad lisakaristused ja kergema katmise peale viltu ei vaadata. Selleks tuleks leida piisav hulk meeskondi, kes on valmis panema mannergule puurid sisse
ja teeme eraldi stardi.
Riläks. Pressi alla autosid ei saadeta ja vahetama ka ei hakka. Meil on veel kaarte varrukas.