Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
tutvustaksin teile ka enda lõbusõidukit, mis sai soetatud sellel talvel. Paljud teist on arvatavasti näinud seda autot ka eelmise omaniku käes olles. Auto sai soetatud hobisõiduki eesmärgil ja suunitlus on autol OT, autoklubide üritused ja aegajalt niisama avalikel teedel kulgemine. Siiamaani olen jõudnud käia ainult ühel sõidul ja selleks oli 30. juunil 2013 toimunud Open Track auto24ringil. Auto pidas ilusti vastu ja suureks üllatuseks ei surnud ees originaal pidurid ära (262mm kettad).
4-kolviga pidurisupportid ees (Ferodo DS klotsid)
"Tenzo Big Brake kit" taga (EBC green piduriklotsid)
ATE Super Blue Racing pidurivedelik
Cusco 24mm stabikas taga (originaalis 15mm)
Cusco turvakaar(bolt-on)
DC Sports strutbar ees ja taga
Z10 traction bar
Energy suspension puksisari
Koni Coilovers
ASR rear subframe brace
MOMO rool
Sparco Pro 2000 istmed
Sabelt 6-punkti traksid juhile
Sabelt 4-punkti traksid kõrvalistujale
AutoMeter õlirõhu- ja turborõhu kell
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoSee aasta kahjuks kuhugi sõitma enam ei jõua. Autot on võimalik näha HTG CustomShow 2013 üritusel, mis toimub 21. - 22. septembril Saku Suurhallis.
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoKuna sellel nädalavahetusel minek HTG CustomShow'le, siis sai auto ära vahatatud musta vahaga. Värvkate nagu beebipepu.
Vahepeal sai ka kole 1.4 civicu tagaiste vahetatud Integra Type-R istme vastu. Kiirusele see juurde ei anna aga silmale ilusam ikka.
Segukell näitab aiateibaid aegajalt. Lairiba hakkab vist ära väsima. Kaks tükki sain niigi kaasa, nüüd vist lisandub kolmas nende hulka..böö.
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoPole kaua häält teinud nii, et räägiks tiba, mis vahepeal toimunud.
Esimesele OT'le ei jõudnud, kuna ei saanud õlilekkest lahti ja turborõhk lekib ka hetkel wastegate'i flantsi vahelt.
Praegu sõidan veel ringi DS3000 klotsidega, milledega nühkisin eelmise aasta ühte OT'i aga pole kindel, kas nad teist OT'i üle elavad nii, et tänu HL Autoosad.ee'le sain uued DS3000 klotsid ette (Tänud neile).
Eelmisel nädalal sain ka lõpuks Cusco Cr-Mo turvakaare ARK'is ära regatud. Auto nüüd 2-kohaline.
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoEi ole võrrelda millegagi väga nii, et ei oskagi öelda, kas see 500m 200ni on hea või halb Fakt on see, et pidamise probleemid kahe esimese käiguga kahandavad auto võimet AGA mulle siiski meeldib 4WD'ga peaks veel kõvasti jõudu peale keerama, et sama lõbus hakkaks.
Kaameraks GoPro 3+ Black ja kvaliteediks oli 1080p (saab panna kuni 4K). Aga võrdlesin video valmisprodukti videoga, mis youtube'is on ning tundub, et youtube keerab üles laadides kvaliteeti maha Kõik mis on pimedam, sealt kaovad detailid üldse ära ja ntx mets ning heinamaa läheb blurry'ks.
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoViimasel OT'il sõita nagu ei saanudki. Ei saanud ühte täisringigi sõita, kui juba autol jõud hakkas raugema. Arvatavasti sisselaske temp läks kõrgeks. Probleemiks siis praegu see, et õhufilter (mushroom) on otse turbo otsas ning tõmbab tegelikult kuuma õhku kapoti alt. Selle asja peaks ümber tegema ja siis vaataks edasi, kas ikka on sama probleem.
Lõpuks ka jäin üldse raja äärde, kuna stardisirgele sõites võtsin natuke lisa äärekivist ning see ei meeldinud Honda hästi toredale põrutusandurile, mis bensupumba tagant ära lülitas. Tükk aega otsisime seal viga enne, kui mul koitis, et see lüliti võib mäkra panna. Lülitasin selle sisse ja auto käis Aga tuju oli selleks hetkeks juba natuke rikutud ning ei hakanud autot enam piinama rajal. Seekord siis 3 "kiiret" ringi ja kokku 10 läbitud ringi ning ajaks 1.31.486. Ajaga rahul muidugi ei ole, sest eelmisel aastal jõudsin ühele OT'ile ja seal sai ajaks sõidetud 1.28.680.
Peaks rehve nüüd uuendama tasapisi hakkama ning järgmiseks asjaks peaks tegema esirataste rattakalded reguleeritavaks. Praegune nullkalle pole just väga kurvisõbralik. Fred pakkus end appi nii, et ehk saab ka auto kurvis kiireks.
Kuna ise tegutsen Liqui Moly Eesti maaletooja juures, siis sai ka auto natuke selleteemalisse disaini. Hea vaheldus "rahulik üleni must" välimusele:
Üks väike huvitav hetk ka OT'lt. GPS kiirus näitas sel hetkel 170km/h:
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoSee oli puhtalt enda sõiduviga ning mitte piisavalt soojaks sõidetud rehv. Oleks pidanud gaasi enne kurvi põhja ära vajutama aga ei mäletagi miks nii tegin...võibolla tuli jänes püksi. Igatahes kui auto külge hakkas näitama, siis lükkasin kohe gaasi põhja ja polnud hullu midagi, varemgi suurel kiirusel kurve läbi "driftinud".
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoSai käidud ECC rajapäeval ja kahjuks jäi päev jälle lühikeseks. Seekord oli õhk autole meeldivalt jahe. Läksin esimest sõitu tegema, mis osutus väga libedaks. Oleks pidanud rehvidest veel rõhku maha laskma. Taga oli külmalt 2.1-2.2 ja see oli piisav, et auto muutus väga tail happy'ks. Eks see on see, kui sõidad nii harva rajal, et pole enam meeleski, mis rõhkudega oli nende R888 rehvidega meeldiv sõita. Kahjuks uusi rehve ei leidnud veel nii, et pidin endiselt nende vanade Toyodega sõitma. Kolm rehvi on 2006 aastast ja üks 2004 aastast Eks aeg on oma töö teinud ja nad väga ei pea kurvis. Sain sellele kinnitust Raigo kõrval istudes. Tema Michelini Cup'id hoidsid kurvis ikka super hästi ja tema autoga on ikka väga fun sõita (jõudu on ikka mõnusalt). Kahjuks peale seda enda autosse istudes tundus, et autol on midagi väga viga, sest üldse ei liikunud Rääkimata kurvivõtmisest...minu auto ei pööra võrreldes tema autoga
Igatahes nõrgimaks lüliks osutus turbo õlituse pealevool, mis hakkas lekkima. Ei taha riskida õli süttimisega (kollektor kohe kõrval ju) nii, et ei hakanud enam kuumaks ajama autot ning leppisin selle tagasihoidliku ajaga.
Siin väike video minu ainukesest sõidust. Kaklesin autoga pidevalt kurvides ja pidev möödasõitmine teistest ei lase ka rahulikult oma sõitu sõita. Viimasel ringil siiski sain enamvähem normaalselt sõita ilma, et oleks pidanud pedaali kergitama möödumisel. Auto tagumik muidugi ikka liputas end aegajalt
0:55 juures ka hetk kiires kurvis, kus 177km/h kiirusel tahtis auto jälle drifteriks hakata. Seekord pidin juba rohkem rooli vastu keerama, et autot tagasi saada kätte (võrreldes eelmise videoga, mis panin OT päevast).
Kui nii vähe saab sõita, siis annab ikka korralikult tunda, et meeled ja jäsemed lähevad rooste ning sõit ei tule enam üldse välja. Peab rohkem ikka autot üle kontrollima enne rajapäevi.
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoMärkamatult pool aastat mööda läinud. Tegelikult ega midagi erilist toimunud polegi autoga. Oktoobrist läks garaaži puhkama. Sai otsustatud, et 2015 lähen 17" ratta peale üle. Mind ikkagi häirib see, kui ebamäärane on auto selle 205/50 R15 rehvimõõduga. Siim tegi hea pakkumise 205/40 R17 R888 rehvile ja tõenäoliselt tuleb sinna suunda ka minna.
Täna siiski sai natuke autot näpitud. Panin tagastangele kiirkinnitused külge, et seda lihtsasti saaks eemaldada. Sama lahendusega teen ka esistange.
Kes on sellisest lahendusest huvitatud, siis helistage/kirjutage mulle.
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoKõik ehitavad nii, et peaks ka ikka tasapisi asja edasi arendama:
MOMO valuveljed läksid müüki, kuna sain natuke rohkem oma maitsele valuveljed: Kosei K1 TS
15" sellised kerged veljed on olemas, nüüd siis ka 17"
Mainimist väärib kindlasti ka asjaolu, et need 17" veljed kaaluvad ainult 6,3kg/tk
Suvaline pilt netist, et värskendada mälu, mis kujuga need K1 TS-id on:
Ja lisaks siis saab teoks ka mõte, et saaks reguleerida ees rattakallet. Kerge -2 kraadi võiks ikka ju keerata.
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoEsistange sai ka kiirkinnitused. Kui ma juba tuletan meelde seda, et ma ei saanud stangega sillastendi teha, ülevaatusel lamas auto stangega mööda maad ja vajadusel ei saa ka treilerile, siis need kiirkinnitused hobiautol/võistlusautol tasuvad end küll ära, et paar närvirakku kokku hoida. Originaalis on nurgad kruvidega kinni ja neid on ikka väga ebamugav sealt urgitseda lahti. Nüüd siis plõks-plõks ja tõsta aga stange küljest, äge
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoSiin OT foorumis ka läbi käinud, et autol kaalu vähendamine on soodsam, kui lisajõu otsimine. Eks tasapisi püüdlen sinnapoole.
Aku 1,9kg. Varasem oli natuke alla 13kg.
Üks aku on üle ka, kui kellelgi sama eesmärk.
Ühel 1.8 golf'il huvipärast proovisime. Seda panime mitu korda järjest käima ja siis tundus igatahes aku väga sitke ja jõuline. Peale seda endiselt näitas veel oma anduriga, et on täis. Lähen uuel nädalal ja proovin ühel suure mootoriga ameeriklasel ka ära, mis nägu siis aku teeb.
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoKogemusi oleks huvitav teada jah, olen lugenud kuidas need väikesed võidusõidu akud tänavaautodel ennast ei õigusta ja ise pole seepärast tahtnud neid kasutada.
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoTänavaautodel nad tõenäoliselt ei õigustagi veel, sest tänapäeva autod on lisasid täis. Maht ju väike, hind kallis ja kaal pole niivõrd tähtis. Muidugi saab mahu suureks ajada sellel akul ka aga siis hind läheb suhteliselt ulmeks juba. Eks sellepärast on ta ka autosporti rohkem hetkel veel jäänud.
Aga eks aegamööda arvatavasti nad ikkagi tungivad tänavaautodele ka. Porsche ka pakkus oma 5 aastat tagasi juba neid lisavarustusena, et kaalult veel säästa aga eks hind oli ikka päris karvane. Siit saab selle kohta lugeda: http://press.porsche.com/news/release.php?id=510
Honda Civic 1,6VTi-T - VeikoKäisin täna tiba nokitsemas garaashis. Võtsin tagasilla camber-õõtsad küljest, legoks, puhastus ja uuesti kokku. Tahaks lähiajal sillastendi minna ja siis oleks hea, kui nad ka liiguksid.
Kuna Siim Aftermarketist teatas, et uued 205/40 R17 Toyo R888-d on kohal, siis tegin ka rajavelgedele väikse pesu ning viin homme nad kontrolli, äkki on vaja väänata neid ümaramaks enne autole alla panemist.
Veljed on nii kerged, et nüüd, kus ilm hakkab ära pöörama ja tuul tõuseb, siis kuivama jäetud veljed hakkasid aias veerema oma teed. Kahjuks ei jõudnud videosse saada aga koomiline vaade oli küll
Mõni päev tagasi sai ka auto välja aetud ja ämblikud minema aetud süsteemist. Talvega mingeid anomaaliaid õnneks tekkinud pole.