| Poster | Message | 
  
	    |  ICE 
     |  BMW E46 Coupe, Siim Mind ajendas selle auto ehitamisega alustama 3 aspekti: uus rada, sealt saadud Cupi masinaga sõitmise emotsioon ja soov teha oma firmale (aftermarket.ee) omamoodi demomasin
  Facebooki sõbrad on juba algust näinud aga kuna siin on ohtralt know-how´d ja aeg on ka õige, teen siia ka teema.
 Üldine mentaliteet on mul see, et statsionaarsed põhiasjad, nagu kere ja puur tuleb kohe võimalikult hea. Ülejäänud asjadega saan vaikselt katsetada ja pole nii kulukad vahetada, kui peaks soov tekkima (vedrustus, isegi mootor jne).
 
 Suve teises pooles sai Eikilt soetatud parempoolse rooliga kere. Tundus igati mõistlik hankida ilma üleliigse mudruta kupee, kuigi alguses tahtsin sedaani.
 
  
 Kuna mul otsest kiiret pole, siis sai vaikselt pihta hakatud. Seest puhtaks.
 
  https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1450774_684153591609397_1848917705_n.jpg[/img 
 Uusi juppe hangitud jne. Tahan ta teha pilbastest, mida ise müün. Nagu BC Racing inverted amordiga coilid. Tagumised sai võetud E39 omad ja amordikannusid muudetud. Driftis on nad täiesti hästi toimetanud, prooviks siis omal nahal ka rajal ära. Siis dba pidurikettad, Hawk klotsid ja kõvasti Whiteline pukse ja stabikad. Aga ka plastist armatuur näiteks (E36 oma)
 [img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/45629_641420319216058_1285649385_n.jpg"/>
 
  
  
  
 Üldiselt kere on hetkel Tartu kandis tegemises. Seal siis keevitati kõik kere liitekohad üle, tehakse puur. Lisaks kõik muud keevitamisega seotud tööd (istmekinnitused, hüdrauliline kässar (v-o tekib soov drifti proovida) aga ka näiteks E36 diffri tarvis sillatala modifikatsioonid. Värvitakse samuti seal.
 
  
  
  
  
  
  
 Välimuselt tuleb siis E46 M3 plastist replika, mis tähendab vastavat kapotti, CSL tagaluuki, esimesi tiibasid, stangesid ja plastuksi.
 Veermikusse peaks oma koha leidma lisaks eelpool toodule Wisefabi tagumised õõtsad ja alupuksid. Ette tuleb ka kõik uus aga vähemasti praegu Meyle õõtsad (vahetatav šarniir)
 
  
 Kindlasti küsite, et mis siis südameks tuleb? Well, ma ei tea veel
  Oleneb see time-attack reeglitest, rahakotist ja kindlasti millestki veel. Esialgne plaan on siiski sõitma õppida ja võimsusele hiljem mõelda. Et see kõik mugavam oleks, lähen kohe progeaju teed (huvi pakub Samveli pakutav uus ja soodsa hinnaga aju EMU).
 
 Sisu ja turvalisus saab ka kindlasti vastav- kustutussüsteem jne. Kui teha siis juba korralikult
  
 Juba praegu tänaks ja kiidaks oma kaasvõitlejaid Petrolheads´st ja Ghostist, kes aidanud kaasa mõelda ja igatepidi abiks olla.
 
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 26.12.2013 at 21:54 | 4 edits. Last edited 26.12.2013 at 22:02 by ICE | 
    
  
	    |  jeff01 
     |  BMW E46 Coupe, Siim Mis on 46 suuremad eelised 36 ees? kuidas neil kaaluvahe on?
 Kas kere liitekohtade ülekeevitamine on vajalik sellise puuri korral mis kõik omavahel väänduvad kohad korralikult seob?
 | 
	
	  | 27.12.2013 at 15:57 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  BMW E46 Coupe, Siim Edu ehitamisel, välimuse poolest ootaks vähemalt midagi sellist.
   | 
	
	  | 27.12.2013 at 17:32 |  | 
    
  
	    |  hall 
   |  BMW E46 Coupe, Siim Välimuse ja ka muu know-how poolest on ilmselt hea suhelda Viimsis asuva GTR-i omanikuga. See konkreetne auto on mu meelest üks ilusamaid rajabemme. Tõnul peaks vist isegi oma auto keretükkide vormid olemas olema.
 
 ____________________________
 Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
 
 CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
 | 
	
	  | 27.12.2013 at 18:34 |  | 
    
  
	    |  ICE 
     |  BMW E46 Coupe, Siim 
 quote:jeff01: Mis on 46 suuremad eelised 36 ees? kuidas neil kaaluvahe on?
 Kas kere liitekohtade ülekeevitamine on vajalik sellise puuri korral mis kõik omavahel väänduvad kohad korralikult seob?
 
 Minujaoks oli suurem eelis juba see, et 46 on niipalju uuem ja modernsem. Pakuks puusalt, et järelturu väärtus ka parem.
 Ma usun, et keevituse vajalikkuse kohta oskab keegi targem paremini kosta aga tundus nagu hea mõte ja kuna Tartus on teenuse hind ka mõistlik, ei pidanud paljuks see asi ära teha.
 
 Mis puutub GTR välimusse siis ma ei tea, kas ma selliseks teda teha soovin. Mul on paar rahulikumat visiooni silme ees
  
 Veljed tulevad kindlasti ROTA valikust ja 17x9(.5) taha ja ette nõks kitsamad. Rehvi veel ei teagi, variante on erinevaid.
 
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 27.12.2013 at 19:11 |  | 
    
  
	    |  Henri_ 
   |  BMW E46 Coupe, Siim Tõnul olid aga mitmed tükid tegelikkuses ju laiendid ja tänapäevaks on reaalselt kasutatavad plastikud oluliselt edasi arenenud. Uksed ja tagatiivad nt plekist. Mis muidugi ei vähenda GTR ilu.
 
 Siim tellib midagi sellist, mida ise müüb ehk reklaami eesmärk kah. Ilusaid ja tänapäevaseid näiteid maailmast on küllalt, milline üks äge E46 välja võiks paista. Nt HGK bodykiti Lätist.
 https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1452192_669608776425347_1049270213_n.jpg
 
 Reaalselt aga oleks ilmselt vähe liig igasugune musklis välimus väikese mootoriga ja ehk ka kergele autole.
 
 ____________________________
 http://petrolheads.ee/ ;  EVO RX  ; E46 V8
 | 
	
	  | 27.12.2013 at 19:12 |  | 
    
  
	    |  bagiauto 
   |  BMW E46 Coupe, Siim Pane S54b32 mootor - peaks olema ringraja jaoks ideaalne... Me oleme sellest saanud stendis suht lihtsalt 393 Hj ja 434 Nm väänet...
 | 
	
	  | 28.12.2013 at 00:23 |  | 
    
  
	    |  Jesper 
   |  BMW E46 Coupe, Siim Lase ikka harness bar ka paigaldada, see põiktoru on esiteks õlavööde pingutamisel paras tüütus oma kauguse tõttu (btdt) ja teiseks on FIA tungiv soovitus et õlavööde nurk oleks 0-10 kraadi allapoole (maksimaalne lubatu on 45).
 
 ____________________________
 Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
 | 
	
	  | 28.12.2013 at 02:08 |  | 
    
  
	    |  lennukiga 
 |  BMW E46 Coupe, Siim Siimu auto puuril on hetkeseisuga veel 5 toru paigaldamata, kaasaarvatud vööde toru.
 | 
	
	  | 28.12.2013 at 10:29 | 1 edit. Last edited 28.12.2013 at 10:30 by lennukiga | 
    
  
	    |  ICE 
     |  BMW E46 Coupe, Siim Hetkeseis siis selline:
 - auto seest värvitud
 - olemas 3.0L M54B30, harjutamiseks hea hooajaks või paariks
 - kütusesäilituselemendid teel siia (paak, vahepaak)
 - ROTA Torque 17x9 veljed
 - Federal RS-R 235-45 rehvid teel (testime ära)
 - pedalbox olemas
 - igasugu pisividinad
 - uued rummud, laagrid ja sada muud pisividinat
 
 Varsti saab mõne uuema pildi ka siia.
 
 Eesmärgiks on hetkel võetud 7juuni ja Fast Lap/Radalle.com rajapäev.
 
 
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 24.01.2014 at 10:09 |  | 
    
  
	    |  ICE 
     |  BMW E46 Coupe, Siim Mõni pilt vaikselt saabuvatest asjadest.
 
 Alustuseks proovime neid. 235-45-17
 
  
 17x9 Rota
 
  
 Sabelt 6-p. Homol. kuni 2018
  On saada otse laost hea hinnaga. 
  
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 05.02.2014 at 10:31 |  | 
    
  
	    |  Jesper 
   |  BMW E46 Coupe, Siim Lihtsalt niisama kommentaariks, 2018 vööd peavadki olema vaikimisi letihinnast ~15% odavamad, sest need on juba aasta aega vanad
  Mitte et ma arvaks et antud juhul on sellega tegu, aga mõned müüjad üritavad väikest valskust läbi viia ja müüa sellist kama uute pähe. Kõik teavad et vööd peavad kehtima viis aastat ja sellistega saab sõita viis hooaega, kõik oleks justkui OK. Tegelikult peab tutikate, täishinnaga vöödega sõita saama kuus hooaega. 
 ____________________________
 Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
 | 
	
	  | 05.02.2014 at 11:30 |  | 
    
  
	    |  ICE 
     |  BMW E46 Coupe, Siim Igati hea kommentaar. Selle vahega, et ma hinda ei pannud ju
  Luban, et teen tavaletikast oluliselt rohkem, kui 15% :P Näiteks 110.-
 
 End of OT.
 
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 05.02.2014 at 11:37 | 1 edit. Last edited 05.02.2014 at 11:38 by ICE | 
    
  
	    |  ICE 
     |  BMW E46 Coupe, Siim Kütuse peab ka kuskile panema.
 
 Vahepaak.
 
  
 30L paak.
 
  
 
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 12.02.2014 at 12:35 |  | 
    
  
	    |  ICE 
     |  BMW E46 Coupe, Siim Järjekordne vidin.
 
 
  
 Natuke tuleb modifitseerida.
 
 Värvitud masinast ka paar klõpsu!
 
  
  
  
 Kavilda Tehnikaspordiklubi ruulib
  
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 17.02.2014 at 18:33 | 1 edit. Last edited 17.02.2014 at 18:35 by ICE | 
    
  
	    |  ICE 
     |  BMW E46 Coupe, Siim Korralikum pilt ka siis nüüd
  
 
  
 
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 03.03.2014 at 12:35 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  BMW E46 Coupe, Siim Kas plekist tugevdused torude ristumiskohtades pole kohustuslikud ?
 | 
	
	  | 03.03.2014 at 13:25 | 1 edit. Last edited 03.03.2014 at 13:26 by peep (Moderator) | 
    
  
	    |  Lembit 
 |  BMW E46 Coupe, Siim Peakaare ristil ja ukseristil on, aga need oleks nagu olemas.
 | 
	
	  | 03.03.2014 at 16:17 |  | 
    
  
	    |  hall 
   |  BMW E46 Coupe, Siim Te räägite bemmisarja, superkrossi, FIA WEC või millise sarja tingimustele vastamisest üldse?
  
 ____________________________
 Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
 
 CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
 | 
	
	  | 03.03.2014 at 16:38 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  BMW E46 Coupe, Siim Mina ei räägi mingitest konkreetsetest reeglitest, sest pole öeldud millise sarja jaoks see auto ehitatakse. Lihtsalt loodetavasti ehitaja luges selle konkreetse sarja reeglid enne läbi. Eks saab vajadusel need ka lisada.
 | 
	
	  | 03.03.2014 at 17:03 |  | 
    
  
	    |  ICE 
     |  BMW E46 Coupe, Siim Time-attack reegleid pole veel kahjuks avaldatud. Aga plekid peaks kõik olemas ka olema.
 
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 04.03.2014 at 09:11 |  | 
    
  
	    |  uzzac 
   |  BMW E46 Coupe, Siim Siim ei tea veel ise ka kus ja mida ta sellega sõitma hakkab, kuid auto peaks sobima praktiliselt igasse sarja mis sildel pinnasel meie riigikeses sõidab. Olgu selleks TimeAttack, Drift või isegi BalticOpen. Viimasesse ma teda vaikselt koguaeg moosin, aga eks aeg näitab kus ja millal see pill rajale jõuab.
 
 ____________________________
 Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 04.03.2014 at 09:44 |  | 
    
  
	    |  ICE 
     |  BMW E46 Coupe, Siim 
  Alumised tagumised vardad sai siis kodumaise tootja Wisefab´i valikust. Ülemised hetkel veel puudu aga tulevad needki.
 
 Kõikide eelduste kohaselt on auto Tallinnas 21. märtsiks
  
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 14.03.2014 at 14:44 |  | 
    
  
	    |  ICE 
     |  BMW E46 Coupe, Siim Tagasi Tallinnas.
 
  
 Altpoolt ka:
 
  
  
 Kõik vidinad pole veel küljes. Ühed tagumised õõtsad, esiõõtsa tagumised puksid, roolivardad, stabikad.
 
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 22.03.2014 at 00:05 | 1 edit. Last edited 22.03.2014 at 00:09 by ICE | 
    
  
	    |  ICE 
     |  BMW E46 Coupe, Siim 
  Pedalboxi silindrid sai pandud uued, slim tüüpi. Et saada nad mõistlikusse kaugusesse ilma kere modifitseerimata.
 
 
  
 
  Siis hakkas mulle süsinikkiud meeldima.
 
 
  
 
  
 Armatuuri tõin algsest ettepoole ja ühtlasi ka allapoole.
 Hetkel tegelen kütusesüsteemiga ja lihtsalt kogun juppe. Neid pisiasju, lisaks suurtele asjadele, on ikka kuradima palju.
 
 ____________________________
 Petrolheads.ee
 | 
	
	  | 17.04.2014 at 21:17 | 1 edit. Last edited 17.04.2014 at 21:19 by ICE |