register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko   1 2 3  
Poster Message
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Tervist

tutvustaksin teile ka enda lõbusõidukit, mis sai soetatud sellel talvel. Paljud teist on arvatavasti näinud seda autot ka eelmise omaniku käes olles. Auto sai soetatud hobisõiduki eesmärgil ja suunitlus on autol OT, autoklubide üritused ja aegajalt niisama avalikel teedel kulgemine. Siiamaani olen jõudnud käia ainult ühel sõidul ja selleks oli 30. juunil 2013 toimunud Open Track auto24ringil. Auto pidas ilusti vastu ja suureks üllatuseks ei surnud ees originaal pidurid ära (262mm kettad).

Natuke infot ka autot tehnilise poole kohta:

Mootorit juhib Hondata S300

Hülsitud plokk
Blockguard
CP kolvid
Eagle kepsud
Cranecams nukad, klapivedrud ja taldrikud
Integra Type-R klapid
Integra Type-R sisselase
AEM kütuselatt, 750cc pihustid
Precision turbo
Bosch 044 kütusepump
Fidanza kergem hooratas
ACT sidurikomplekt
Quaife differentsiaal
Hasport mootorikinnitused
Ingalls Engine Torque Damper
Cusco Master Cylinder Brace
Koyo alumiinium radiaator
Tenzo R Quick shifter

Porditud plokikaan
Käigukast originaal, 1-2 käigu sünkro vahetatud + mõned laagrid
3" väljalase


4-kolviga pidurisupportid ees (Ferodo DS klotsid)
"Tenzo Big Brake kit" taga (EBC green piduriklotsid)
ATE Super Blue Racing pidurivedelik
Cusco 24mm stabikas taga (originaalis 15mm)
Cusco turvakaar(bolt-on)
DC Sports strutbar ees ja taga
Z10 traction bar
Energy suspension puksisari
Koni Coilovers
ASR rear subframe brace

MOMO rool
Sparco Pro 2000 istmed
Sabelt 6-punkti traksid juhile
Sabelt 4-punkti traksid kõrvalistujale
AutoMeter õlirõhu- ja turborõhu kell

17" Velox PG-5 valuveljed igapäevasõiduks (~5,7kg/tk)

17" Kosei K1-TS valuveljed rajasõiduks (~6,3kg/tk)
17" Toyo Proxes R888 rajarehvid

Buddy Club bodykit

Vabandan ette ära, et kõik tekst pole eesti keeles.

Mõned pildid:


























OT 30.06.2013 video
https://vimeo.com/69535546

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
18.08.2013 at 20:20 10 edits. Last edited 07.06.2016 at 22:07 by HoCi
Raceboy
 
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Tuttav auto, vanasti oli Ain Pähkli omanduses? Sellest autost on mõned aastad tagasi ka Autoleht kirjutanud :)

Edu masinaga, usun, et sõidurõõmu pakub piisavalt!

____________________________
www.vems.ee
18.08.2013 at 20:33
tarmohin
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Päris kiire auto ka rajal, videos 1:14 kiirus 180km/h :)
18.08.2013 at 21:06
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Raceboy, Aini endine auto jah :)


tarmohin, seal oli tegelikult kiirus väiksem. GPS järgi 172km/h. Eks spidomeeter valetab sellisel kiirusel juba omajagu.

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
18.08.2013 at 21:34
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
See aasta kahjuks kuhugi sõitma enam ei jõua. Autot on võimalik näha HTG CustomShow 2013 üritusel, mis toimub 21. - 22. septembril Saku Suurhallis.



____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
27.08.2013 at 22:34
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Kuna sellel nädalavahetusel minek HTG CustomShow'le, siis sai auto ära vahatatud musta vahaga. Värvkate nagu beebipepu.
Vahepeal sai ka kole 1.4 civicu tagaiste vahetatud Integra Type-R istme vastu. Kiirusele see juurde ei anna aga silmale ilusam ikka.

Segukell näitab aiateibaid aegajalt. Lairiba hakkab vist ära väsima. Kaks tükki sain niigi kaasa, nüüd vist lisandub kolmas nende hulka..böö.



____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
16.09.2013 at 18:11
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Pole kaua häält teinud nii, et räägiks tiba, mis vahepeal toimunud.

Esimesele OT'le ei jõudnud, kuna ei saanud õlilekkest lahti ja turborõhk lekib ka hetkel wastegate'i flantsi vahelt.

Praegu sõidan veel ringi DS3000 klotsidega, milledega nühkisin eelmise aasta ühte OT'i aga pole kindel, kas nad teist OT'i üle elavad nii, et tänu HL Autoosad.ee'le sain uued DS3000 klotsid ette (Tänud neile).

Eelmisel nädalal sain ka lõpuks Cusco Cr-Mo turvakaare ARK'is ära regatud. Auto nüüd 2-kohaline.



____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
11.06.2014 at 15:37 2 edits. Last edited 18.12.2018 at 08:29 by HoCi
Kuuno_L
 
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
vaatasin et nagu ei jõua 100ni kuidagi, aga lõpuks jõudsid ikka ja siis tuli meelde et sul esivedo :)

tglt ootan et saaks mõlemad OT'le! Ära vahepeal laiali lase...

11.06.2014 at 21:29
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Ei ole võrrelda millegagi väga nii, et ei oskagi öelda, kas see 500m 200ni on hea või halb :) Fakt on see, et pidamise probleemid kahe esimese käiguga kahandavad auto võimet AGA mulle siiski meeldib :) 4WD'ga peaks veel kõvasti jõudu peale keerama, et sama lõbus hakkaks.

Kaameraks GoPro 3+ Black ja kvaliteediks oli 1080p (saab panna kuni 4K). Aga võrdlesin video valmisprodukti videoga, mis youtube'is on ning tundub, et youtube keerab üles laadides kvaliteeti maha :( Kõik mis on pimedam, sealt kaovad detailid üldse ära ja ntx mets ning heinamaa läheb blurry'ks.

Kuuno, püüan :)

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
11.06.2014 at 21:43 1 edit. Last edited 12.06.2014 at 07:25 by HoCi
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Viimasel OT'il sõita nagu ei saanudki. Ei saanud ühte täisringigi sõita, kui juba autol jõud hakkas raugema. Arvatavasti sisselaske temp läks kõrgeks. Probleemiks siis praegu see, et õhufilter (mushroom) on otse turbo otsas ning tõmbab tegelikult kuuma õhku kapoti alt. Selle asja peaks ümber tegema ja siis vaataks edasi, kas ikka on sama probleem.
Lõpuks ka jäin üldse raja äärde, kuna stardisirgele sõites võtsin natuke lisa äärekivist ning see ei meeldinud Honda hästi toredale põrutusandurile, mis bensupumba tagant ära lülitas. Tükk aega otsisime seal viga enne, kui mul koitis, et see lüliti võib mäkra panna. Lülitasin selle sisse ja auto käis :) Aga tuju oli selleks hetkeks juba natuke rikutud ning ei hakanud autot enam piinama rajal. Seekord siis 3 "kiiret" ringi ja kokku 10 läbitud ringi ning ajaks 1.31.486. Ajaga rahul muidugi ei ole, sest eelmisel aastal jõudsin ühele OT'ile ja seal sai ajaks sõidetud 1.28.680.

Peaks rehve nüüd uuendama tasapisi hakkama ning järgmiseks asjaks peaks tegema esirataste rattakalded reguleeritavaks. Praegune nullkalle pole just väga kurvisõbralik. Fred pakkus end appi nii, et ehk saab ka auto kurvis kiireks.

Kuna ise tegutsen Liqui Moly Eesti maaletooja juures, siis sai ka auto natuke selleteemalisse disaini. Hea vaheldus "rahulik üleni must" välimusele:



Üks väike huvitav hetk ka OT'lt. GPS kiirus näitas sel hetkel 170km/h:


____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
10.08.2014 at 22:11 3 edits. Last edited 10.08.2014 at 22:14 by HoCi
Kuuno_L
 
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Minuarust väga õnnestunud disain!
11.08.2014 at 10:07
Ivalo
 
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Nagu klipist näha oleks kindluse mõttes taha suuremat tiiba vaja. :)
11.08.2014 at 11:48
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
See oli puhtalt enda sõiduviga ning mitte piisavalt soojaks sõidetud rehv. Oleks pidanud gaasi enne kurvi põhja ära vajutama aga ei mäletagi miks nii tegin...võibolla tuli jänes püksi. Igatahes kui auto külge hakkas näitama, siis lükkasin kohe gaasi põhja ja polnud hullu midagi, varemgi suurel kiirusel kurve läbi "driftinud".

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
11.08.2014 at 13:12
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Sai käidud ECC rajapäeval ja kahjuks jäi päev jälle lühikeseks. Seekord oli õhk autole meeldivalt jahe. Läksin esimest sõitu tegema, mis osutus väga libedaks. Oleks pidanud rehvidest veel rõhku maha laskma. Taga oli külmalt 2.1-2.2 ja see oli piisav, et auto muutus väga tail happy'ks. Eks see on see, kui sõidad nii harva rajal, et pole enam meeleski, mis rõhkudega oli nende R888 rehvidega meeldiv sõita. Kahjuks uusi rehve ei leidnud veel nii, et pidin endiselt nende vanade Toyodega sõitma. Kolm rehvi on 2006 aastast ja üks 2004 aastast :) Eks aeg on oma töö teinud ja nad väga ei pea kurvis. Sain sellele kinnitust Raigo kõrval istudes. Tema Michelini Cup'id hoidsid kurvis ikka super hästi ja tema autoga on ikka väga fun sõita (jõudu on ikka mõnusalt). Kahjuks peale seda enda autosse istudes tundus, et autol on midagi väga viga, sest üldse ei liikunud :D Rääkimata kurvivõtmisest...minu auto ei pööra võrreldes tema autoga :)

Igatahes nõrgimaks lüliks osutus turbo õlituse pealevool, mis hakkas lekkima. Ei taha riskida õli süttimisega (kollektor kohe kõrval ju) nii, et ei hakanud enam kuumaks ajama autot ning leppisin selle tagasihoidliku ajaga.

Siin väike video minu ainukesest sõidust. Kaklesin autoga pidevalt kurvides ja pidev möödasõitmine teistest ei lase ka rahulikult oma sõitu sõita. Viimasel ringil siiski sain enamvähem normaalselt sõita ilma, et oleks pidanud pedaali kergitama möödumisel. Auto tagumik muidugi ikka liputas end aegajalt :)
0:55 juures ka hetk kiires kurvis, kus 177km/h kiirusel tahtis auto jälle drifteriks hakata. Seekord pidin juba rohkem rooli vastu keerama, et autot tagasi saada kätte (võrreldes eelmise videoga, mis panin OT päevast).



Kui nii vähe saab sõita, siis annab ikka korralikult tunda, et meeled ja jäsemed lähevad rooste ning sõit ei tule enam üldse välja. Peab rohkem ikka autot üle kontrollima enne rajapäevi.



____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
01.09.2014 at 08:28 2 edits. Last edited 01.09.2014 at 10:20 by HoCi
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Märkamatult pool aastat mööda läinud. Tegelikult ega midagi erilist toimunud polegi autoga. Oktoobrist läks garaaži puhkama. Sai otsustatud, et 2015 lähen 17" ratta peale üle. Mind ikkagi häirib see, kui ebamäärane on auto selle 205/50 R15 rehvimõõduga. Siim tegi hea pakkumise 205/40 R17 R888 rehvile ja tõenäoliselt tuleb sinna suunda ka minna.

Täna siiski sai natuke autot näpitud. Panin tagastangele kiirkinnitused külge, et seda lihtsasti saaks eemaldada. Sama lahendusega teen ka esistange.

Kes on sellisest lahendusest huvitatud, siis helistage/kirjutage mulle.

VIDEO: https://www.facebook.com/photo.php?v=352445764942666



____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
15.02.2015 at 22:58 1 edit. Last edited 15.02.2015 at 22:58 by HoCi
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Kõik ehitavad nii, et peaks ka ikka tasapisi asja edasi arendama:

MOMO valuveljed läksid müüki, kuna sain natuke rohkem oma maitsele valuveljed: Kosei K1 TS
15" sellised kerged veljed on olemas, nüüd siis ka 17" :)
Mainimist väärib kindlasti ka asjaolu, et need 17" veljed kaaluvad ainult 6,3kg/tk

Suvaline pilt netist, et värskendada mälu, mis kujuga need K1 TS-id on:


Ja lisaks siis saab teoks ka mõte, et saaks reguleerida ees rattakallet. Kerge -2 kraadi võiks ikka ju keerata.



____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
26.02.2015 at 21:56
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Esistange sai ka kiirkinnitused. Kui ma juba tuletan meelde seda, et ma ei saanud stangega sillastendi teha, ülevaatusel lamas auto stangega mööda maad ja vajadusel ei saa ka treilerile, siis need kiirkinnitused hobiautol/võistlusautol tasuvad end küll ära, et paar närvirakku kokku hoida. Originaalis on nurgad kruvidega kinni ja neid on ikka väga ebamugav sealt urgitseda lahti. Nüüd siis plõks-plõks ja tõsta aga stange küljest, äge :)






____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
17.03.2015 at 21:19 1 edit. Last edited 25.03.2015 at 17:50 by HoCi
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Siin OT foorumis ka läbi käinud, et autol kaalu vähendamine on soodsam, kui lisajõu otsimine. Eks tasapisi püüdlen sinnapoole.

Aku 1,9kg. Varasem oli natuke alla 13kg.
Üks aku on üle ka, kui kellelgi sama eesmärk.



____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
25.03.2015 at 17:41
anryo
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
quote:
HoCi: Üks aku on üle ka, kui kellelgi sama eesmärk.
Mitu Ah ja mis on mõõtmed?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
27.03.2015 at 15:41
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Pinge 12,8V
CCA: 540
Ah: 30 (PBEQ)
Mõõdud: ~165x122x163cm (PxLxK)

Lisainfo

Ühel 1.8 golf'il huvipärast proovisime. Seda panime mitu korda järjest käima ja siis tundus igatahes aku väga sitke ja jõuline. Peale seda endiselt näitas veel oma anduriga, et on täis. Lähen uuel nädalal ja proovin ühel suure mootoriga ameeriklasel ka ära, mis nägu siis aku teeb.

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
27.03.2015 at 16:56 2 edits. Last edited 27.03.2015 at 17:01 by HoCi
peep
 
Moderator
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Kogemusi oleks huvitav teada jah, olen lugenud kuidas need väikesed võidusõidu akud tänavaautodel ennast ei õigusta ja ise pole seepärast tahtnud neid kasutada.
27.03.2015 at 17:38
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Tänavaautodel nad tõenäoliselt ei õigustagi veel, sest tänapäeva autod on lisasid täis. Maht ju väike, hind kallis ja kaal pole niivõrd tähtis. Muidugi saab mahu suureks ajada sellel akul ka aga siis hind läheb suhteliselt ulmeks juba. Eks sellepärast on ta ka autosporti rohkem hetkel veel jäänud.
Aga eks aegamööda arvatavasti nad ikkagi tungivad tänavaautodele ka. Porsche ka pakkus oma 5 aastat tagasi juba neid lisavarustusena, et kaalult veel säästa aga eks hind oli ikka päris karvane. Siit saab selle kohta lugeda:
http://press.porsche.com/news/release.php?id=510


____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
27.03.2015 at 17:48 1 edit. Last edited 27.03.2015 at 17:50 by HoCi
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Käisin täna tiba nokitsemas garaashis. Võtsin tagasilla camber-õõtsad küljest, legoks, puhastus ja uuesti kokku. Tahaks lähiajal sillastendi minna ja siis oleks hea, kui nad ka liiguksid.
Kuna Siim Aftermarketist teatas, et uued 205/40 R17 Toyo R888-d on kohal, siis tegin ka rajavelgedele väikse pesu ning viin homme nad kontrolli, äkki on vaja väänata neid ümaramaks enne autole alla panemist.
Veljed on nii kerged, et nüüd, kus ilm hakkab ära pöörama ja tuul tõuseb, siis kuivama jäetud veljed hakkasid aias veerema oma teed. Kahjuks ei jõudnud videosse saada aga koomiline vaade oli küll :)

Mõni päev tagasi sai ka auto välja aetud ja ämblikud minema aetud süsteemist. Talvega mingeid anomaaliaid õnneks tekkinud pole.









____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
12.04.2015 at 19:29
HoCi
  
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Kes kirjutas mulle kerge aku asjus kirja, helista mulle, sest kiri sulle vist läbi pole läinud: 50 40 174

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
14.04.2015 at 12:11
Aspelund
Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko
Neid akusid peaks eksisteerima ka Akueksperdi valikus. Tallinnas olla suisa laoski. Vähemalt nii ühes vestluses mainiti.

14.04.2015 at 15:32
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Honda Civic 1,6VTi-T - Veiko   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.