Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Kas sellisel lahendusel mingeid puuduseid ka klassikalise pööratava klapiga throttle body ees on?
Mulle kui iseehitajale tundub sellise giljotiini moodi ITB ehitamine esmapilgul vähemalt lihtsam...
Shaftless throttle bodyPuudus on part throttle voolavus. Mingi pööriste teema vms. Giljotiinsiibreid kasutati(kse) valusamate race pillide juures, kus on siibrid enamuse osa ajast WOT asendis.
veekaheksa
____________________________
It's not about the result, it's about the emotion.
quote:Mulle kui iseehitajale tundub sellise giljotiini moodi ITB ehitamine esmapilgul vähemalt lihtsam...
Kuidas sa hermeetilisuse või vähemalt talutava soovimatu õhu sissepääsu tagaksid kodustes oludes?
Pöördsiibril on selleks kaks rõngastihendit, aga sellel giljotiinil? Saan aru, et WOT-is pole see probleemiks, aga läbi pöörete?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Shaftless throttle bodyMa võin eksida, aga minuarust see osagaasi teema oli selles, et giljotiini puhul on lõõri läbilõikepindala ja gaasipedaali asend üksüheses seoses, liblika puhul kasvab avanemisel alguses pindala aeglasemalt ja hiljem kiiremini. Ehk siis viimase puhul on osagaasi doseerimine kergem.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
quote:Kuidas sa hermeetilisuse või vähemalt talutava soovimatu õhu sissepääsu tagaksid kodustes oludes?
Pöördsiibril on selleks kaks rõngastihendit, aga sellel giljotiinil? Saan aru, et WOT-is pole see probleemiks, aga läbi pöörete?
Nagu ma ütlesin siis esmapilgul tundub lihtne ja geniaalne lahendus ise ma sellist giljotiintüüpi TB-d käes hoidnud pole ja asja probleemidest ülevaade puudub. Teadjamad ehk kommenteerivad?
Tagasi tulles algse ilma võllita TB- juurde siis ma endamisi siin mõtlesin ja ei mõelnudki esimese hooga välja, et milles sellise disaini suur eelis on nn tavalise võlliga TB ees? Odavam toota?
Shaftless throttle bodyEi, point on täisgaasil väiksem takistus.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Shaftless throttle bodyMB vanadel M117 seeria 5.6 220kW/300hp mootoritel (tehti ainult Euro variante, muidu olid 205kW) oli segusiibri võll vaid ühel pool liblikat. St pealt vaadates polnudki võlli näha, allpool aga oli. Ju siis mingi point asjal ikkagi on.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
quote:uzzac: Kusagilt nagu meenub, et on ka kuulkraani laadset throttle body olemas. Google kahjuks ei nõustu minuga.
Kuulkraani laadse all pidasid Sa silmas ilmselt barrel tüüpi lahendust.
[img]http://www.zetecinside.com/xr2/pictures/20081209_1.jpg[/img
Jah, just seda mõtlesingi. Päris omapärane lahendus, seal pole WOT-il mingit takistust
WOT rezhiimis neil takistus puudub, nagu giljotiinigi puhul. Ent samas osagaasil tekib segavaid turbulentse, sama probleem on giljotiinidega.
Neidsamu pildil olevad TB-sid saab eeloleval suvel näha minu uue mootori küljes.
Shaftless throttle bodyTegelikkuses on sellest leiutamisest lihtsam vast treida seguklapikoda seest jämedamaks ja panna suurem liblikas sinna.
Või panna lihtsam seguklapp. Ristlõikepindala võit tuleb kahtluseta suurem, pealegi pidi targemate jutu järgi õhuvoolu mainstream käima klapist mööda.
Tundub, et enamik pritsemootoreid ei ole ka "throttle restricted", vaid ikka "throat restricted" ja "valve restricted".
Aga pildid on kui moodsad tehnilised skulptuurid, tahaks ise osata ka sellised teha....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
Shaftless throttle bodyHents, mis selle kompressorisisselaske taga olev mõte või idee on?
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
quote:Jesper: Ei, point on täisgaasil väiksem takistus.
Nojah, mu nõukogude inimese piiratud mõtlemine nii lihtsa asja peale ei tulnudki
Ameerikamaal ju võib sellise müügiargumendiga neid TB-sid isegi müüa, eestis viilitakse vajadusel TB jämedamaks või võetakse mõne teise automargi pealt vajaliku läbimõõduga tükk
Shaftless throttle bodyNojah, aga suurem TB toob kaasa jälle viletsama käitumise osagaasil, kuna avaneb kiiremini. Ega ma nüüd ei väitnudki et see mingi revolutsiooniline ja maailma muutev toode on (huvitav miks kõik seda iga asja puhul eeldavad?), lihtsalt lahe nipp ja imho koduste vahenditega oluliselt kergemini teostatav kui augu suurendamine.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Shaftless throttle bodyTegelikult paistab selle "ühe kõrvaga segusiibri" tagant on praktilisem kasutegur, sellist jämedat junni on põlve otsas hulka lihtsam pidama saada (pean silmas õhutihedaks, nt simmeriga), lihtsam treida jne.
Proovi põlve otsas puurida torust (TB toorik) auk nii läbi, et see perfektselt keskele satuks.
Need giljotiinimoodi asjandused vaevalt et tänavasõiduks passivad, selle asja iva on ju rohkem mootoriga pidurduse võimaluse tekitamine (suleb laksti kiirelt õhu kui jala gaasilt võtad) kui enamvähem rahuldav töö kõikides asendites.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
quote:Proovi põlve otsas puurida torust (TB toorik) auk nii läbi, et see perfektselt keskele satuks.
Kusjuures sellise asja tegemine polegi nii keeruline ja see võll ei peagi nii täpselt keskel olema. See liblikas keeratakse võlli külge selle sama drosseli ava järgi.
Olen neid kunagi ise teinud. Sellel pildil olev asi on nullist ise tehtud. (aasta 2000). Isegi standard rõhuregulaator sai ise reguleeritavaks ümber tehtud.
Aga see asi pole üldse drosselitega seotud, vaid see on ju Laminova veega sisselaskeõhu vahejahuti. Mis peaks olema juttude järgi kole suure kasuteguriga ja väikese takistusega ning lisaks sellele võimaldab turbo-sisselaske vahelise toru hästi lühikese teha. Imelik, et meie maa tänavatuunijad veel selle otsa pole komistanud.
Shaftless throttle bodySellel on lihtne põhjus: asja saab praktiliselt sama heaks ka oluliselt väiksema pingutusega. Selline kolle õigustab ennast vaid siis, kui ruumi kapoti all tõsiselt vähe on. Olles ise väga erinevate turbolahendustega aastate jooksul tegelenud (ja mitmeid neist ise teinud), siis võin kinnitada, et see, kas sisselaske torustik on 20-30 cm pikem või lühem ei määra mingit rolli ja seda vahet ei tunne. Hoopis rohkem mõjub õige turbo valik ja põlvede hulga vähendamine aga selleks pole ilmtingimata vesi-õhk jahutiga kollektorit vaja.
Shaftless throttle bodySee ongi ju igavene probleem, et puhudes vabahingava oludes mitte eriti voolavasse asja piisavalt suure õhukoguse sisse, on võimalik saada soliidseid võimsusi, kui vaid turbo õige ja segu paigas.
Ülerõhk lihtsalt omab võluomadust panna voolama asjad, mis väikese vaakumiga mitte voolama ei kipu
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm