register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Shaftless throttle body   1 2 3  
Poster Message
Jesper
 
Shaftless throttle body
Võibolla paljude jaoks vana uudis, aga mul oli seda nähes järjekordne "dooh, miks ma ise selle peale pole mõelnud"-moment:




http://atpowershop.co.uk/catalog/50mm-single-bore-throttle-body-p-93.html

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
19.12.2012 at 20:14
Raceboy
 
Shaftless throttle body
Gaasiklappide tipp on slide-valve:



____________________________
www.vems.ee
19.12.2012 at 21:21
compact
Shaftless throttle body
quote:
Raceboy: Gaasiklappide tipp on slide-valve:

Kas sellisel lahendusel mingeid puuduseid ka klassikalise pööratava klapiga throttle body ees on?
Mulle kui iseehitajale tundub sellise giljotiini moodi ITB ehitamine esmapilgul vähemalt lihtsam...
19.12.2012 at 21:59
veekaheksa
Shaftless throttle body
Puudus on part throttle voolavus. Mingi pööriste teema vms. Giljotiinsiibreid kasutati(kse) valusamate race pillide juures, kus on siibrid enamuse osa ajast WOT asendis.

veekaheksa

____________________________
It's not about the result, it's about the emotion.
19.12.2012 at 22:56
vvt
  
Shaftless throttle body
quote:
Mulle kui iseehitajale tundub sellise giljotiini moodi ITB ehitamine esmapilgul vähemalt lihtsam...

Kuidas sa hermeetilisuse või vähemalt talutava soovimatu õhu sissepääsu tagaksid kodustes oludes?
Pöördsiibril on selleks kaks rõngastihendit, aga sellel giljotiinil? Saan aru, et WOT-is pole see probleemiks, aga läbi pöörete?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
20.12.2012 at 10:12
Jesper
 
Shaftless throttle body
Ma võin eksida, aga minuarust see osagaasi teema oli selles, et giljotiini puhul on lõõri läbilõikepindala ja gaasipedaali asend üksüheses seoses, liblika puhul kasvab avanemisel alguses pindala aeglasemalt ja hiljem kiiremini. Ehk siis viimase puhul on osagaasi doseerimine kergem.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
20.12.2012 at 11:01
uzzac
 
Shaftless throttle body
Kusagilt nagu meenub, et on ka kuulkraani laadset throttle body olemas. Google kahjuks ei nõustu minuga.

Juu ajan sellega sassi -


____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
20.12.2012 at 11:20
-fred-
 
Shaftless throttle body
quote:
uzzac: Kusagilt nagu meenub, et on ka kuulkraani laadset throttle body olemas. Google kahjuks ei nõustu minuga.


Kuulkraani laadse all pidasid Sa silmas ilmselt barrel tüüpi lahendust.
20.12.2012 at 11:23 1 edit. Last edited 20.12.2012 at 11:23 by -fred-
compact
Shaftless throttle body
quote:
Kuidas sa hermeetilisuse või vähemalt talutava soovimatu õhu sissepääsu tagaksid kodustes oludes?
Pöördsiibril on selleks kaks rõngastihendit, aga sellel giljotiinil? Saan aru, et WOT-is pole see probleemiks, aga läbi pöörete?
Nagu ma ütlesin siis esmapilgul tundub lihtne ja geniaalne lahendus:) ise ma sellist giljotiintüüpi TB-d käes hoidnud pole ja asja probleemidest ülevaade puudub. Teadjamad ehk kommenteerivad?

Tagasi tulles algse ilma võllita TB- juurde siis ma endamisi siin mõtlesin ja ei mõelnudki esimese hooga välja, et milles sellise disaini suur eelis on nn tavalise võlliga TB ees? Odavam toota?
20.12.2012 at 11:29
Jesper
 
Shaftless throttle body
Ei, point on täisgaasil väiksem takistus.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
20.12.2012 at 11:36
hents99
  
Shaftless throttle body
MB vanadel M117 seeria 5.6 220kW/300hp mootoritel (tehti ainult Euro variante, muidu olid 205kW) oli segusiibri võll vaid ühel pool liblikat. St pealt vaadates polnudki võlli näha, allpool aga oli. Ju siis mingi point asjal ikkagi on.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
20.12.2012 at 11:51
uzzac
 
Shaftless throttle body
quote:
-fred-:
quote:
uzzac: Kusagilt nagu meenub, et on ka kuulkraani laadset throttle body olemas. Google kahjuks ei nõustu minuga.


Kuulkraani laadse all pidasid Sa silmas ilmselt barrel tüüpi lahendust.
[img]http://www.zetecinside.com/xr2/pictures/20081209_1.jpg[/img

Jah, just seda mõtlesingi. Päris omapärane lahendus, seal pole WOT-il mingit takistust :)

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
20.12.2012 at 12:18 1 edit. Last edited 20.12.2012 at 12:19 by uzzac
-fred-
 
Shaftless throttle body
quote:
uzzac:
quote:
-fred-:
quote:
uzzac: Kusagilt nagu meenub, et on ka kuulkraani laadset throttle body olemas. Google kahjuks ei nõustu minuga.


Kuulkraani laadse all pidasid Sa silmas ilmselt barrel tüüpi lahendust.
[img]http://www.zetecinside.com/xr2/pictures/20081209_1.jpg[/img

Jah, just seda mõtlesingi. Päris omapärane lahendus, seal pole WOT-il mingit takistust :)
WOT rezhiimis neil takistus puudub, nagu giljotiinigi puhul. Ent samas osagaasil tekib segavaid turbulentse, sama probleem on giljotiinidega.
Neidsamu pildil olevad TB-sid saab eeloleval suvel näha minu uue mootori küljes.
20.12.2012 at 12:30
bagiauto
 
Shaftless throttle body

või veel asjalikum:
http://grabcad.com/library/roller-barrel-throttle--1

Huvitavad asjad küll, kuid palju nad kaaluvad? Ja maksavad?
20.12.2012 at 13:06
hents99
  
Shaftless throttle body
Kas väga keeruline asi just väga hea on....testimise asi vist.

[OT]

Aga tuli meelde kohe üks projekt Rootsist. Kompressori tarbeks ehitatud sisselase:








[/OT]

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
20.12.2012 at 14:19
vvt
  
Shaftless throttle body
Tegelikkuses on sellest leiutamisest lihtsam vast treida seguklapikoda seest jämedamaks ja panna suurem liblikas sinna.
Või panna lihtsam seguklapp. Ristlõikepindala võit tuleb kahtluseta suurem, pealegi pidi targemate jutu järgi õhuvoolu mainstream käima klapist mööda.
Tundub, et enamik pritsemootoreid ei ole ka "throttle restricted", vaid ikka "throat restricted" ja "valve restricted".

Aga pildid on kui moodsad tehnilised skulptuurid, tahaks ise osata ka sellised teha....

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
20.12.2012 at 15:03 1 edit. Last edited 20.12.2012 at 15:03 by vvt
Jesper
 
Shaftless throttle body
Hents, mis selle kompressorisisselaske taga olev mõte või idee on?

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
20.12.2012 at 15:22
compact
Shaftless throttle body
quote:
Jesper: Ei, point on täisgaasil väiksem takistus.
Nojah, mu nõukogude inimese piiratud mõtlemine nii lihtsa asja peale ei tulnudki :)
Ameerikamaal ju võib sellise müügiargumendiga neid TB-sid isegi müüa, eestis viilitakse vajadusel TB jämedamaks või võetakse mõne teise automargi pealt vajaliku läbimõõduga tükk ;)
20.12.2012 at 16:44
Jesper
 
Shaftless throttle body
Nojah, aga suurem TB toob kaasa jälle viletsama käitumise osagaasil, kuna avaneb kiiremini. Ega ma nüüd ei väitnudki et see mingi revolutsiooniline ja maailma muutev toode on (huvitav miks kõik seda iga asja puhul eeldavad?), lihtsalt lahe nipp ja imho koduste vahenditega oluliselt kergemini teostatav kui augu suurendamine.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
20.12.2012 at 17:04
vvt
  
Shaftless throttle body
Tegelikult paistab selle "ühe kõrvaga segusiibri" tagant on praktilisem kasutegur, sellist jämedat junni on põlve otsas hulka lihtsam pidama saada (pean silmas õhutihedaks, nt simmeriga), lihtsam treida jne.
Proovi põlve otsas puurida torust (TB toorik) auk nii läbi, et see perfektselt keskele satuks.:)

Need giljotiinimoodi asjandused vaevalt et tänavasõiduks passivad, selle asja iva on ju rohkem mootoriga pidurduse võimaluse tekitamine (suleb laksti kiirelt õhu kui jala gaasilt võtad) kui enamvähem rahuldav töö kõikides asendites.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
20.12.2012 at 17:47 1 edit. Last edited 20.12.2012 at 17:50 by vvt
bagiauto
 
Shaftless throttle body
quote:
Proovi põlve otsas puurida torust (TB toorik) auk nii läbi, et see perfektselt keskele satuks.:)

Kusjuures sellise asja tegemine polegi nii keeruline ja see võll ei peagi nii täpselt keskel olema. See liblikas keeratakse võlli külge selle sama drosseli ava järgi.
Olen neid kunagi ise teinud. Sellel pildil olev asi on nullist ise tehtud. (aasta 2000). Isegi standard rõhuregulaator sai ise reguleeritavaks ümber tehtud. :D


20.12.2012 at 20:53
bagiauto
 
Shaftless throttle body
quote:


Aga see asi pole üldse drosselitega seotud, vaid see on ju Laminova veega sisselaskeõhu vahejahuti. Mis peaks olema juttude järgi kole suure kasuteguriga ja väikese takistusega ning lisaks sellele võimaldab turbo-sisselaske vahelise toru hästi lühikese teha. Imelik, et meie maa tänavatuunijad veel selle otsa pole komistanud.
20.12.2012 at 20:59
Raceboy
 
Shaftless throttle body
Sellel on lihtne põhjus: asja saab praktiliselt sama heaks ka oluliselt väiksema pingutusega. Selline kolle õigustab ennast vaid siis, kui ruumi kapoti all tõsiselt vähe on. Olles ise väga erinevate turbolahendustega aastate jooksul tegelenud (ja mitmeid neist ise teinud), siis võin kinnitada, et see, kas sisselaske torustik on 20-30 cm pikem või lühem ei määra mingit rolli ja seda vahet ei tunne. Hoopis rohkem mõjub õige turbo valik ja põlvede hulga vähendamine aga selleks pole ilmtingimata vesi-õhk jahutiga kollektorit vaja.



____________________________
www.vems.ee
20.12.2012 at 21:52
vvt
  
Shaftless throttle body
See ongi ju igavene probleem, et puhudes vabahingava oludes mitte eriti voolavasse asja piisavalt suure õhukoguse sisse, on võimalik saada soliidseid võimsusi, kui vaid turbo õige ja segu paigas.
Ülerõhk lihtsalt omab võluomadust panna voolama asjad, mis väikese vaakumiga mitte voolama ei kipu :)

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
21.12.2012 at 11:49 1 edit. Last edited 21.12.2012 at 11:50 by vvt
BlueStang
 
Shaftless throttle body
Väike jouluoll veel sees, aga tekkis mõte, et miks mitte näiteks shutter tüüpi throttle?



28.12.2012 at 20:02
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Shaftless throttle body   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.