Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Nagu näha, siis Astonit pole (nõme), neli Audit (boooring), Pescarolo jooksutab Dome-Juddi (jee!), DeltaWingi rooli on vastupidiselt mõninatele süngematele ennustustele määratud Marino Franchitti ja jooksutajaks Highcroft (normaalne).
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le Mans 2012Nojah, kuidas võtta. Kui oleks spetsiifiliselt selle margi huviline, siis ilmselt hoiaks pöialt. Aga kuna pole, siis nende šassii on OAK-i poolt väheke tuunitud, aga umbes veeuputuse-aegne Pescarolo, mis omakorda on omal ajal (nii umbes 2004-2005 paiku) ehitatud Courage baasil. Ning mootoriks on täiesti tavaline Juddi riiulikaup. Ma ei tea päris täpselt, mis roll Morganil kogu selles kompotis on (ilmselt lihtsalt sponsori oma), aga päris tehasetiimiks ma neid pehmelt öeldes ei loeks.
Mis LMP2 klassis silma jääb on Nissani mootorite suur esindatus, aga noh see jäi ka eelmine aasta silma ja seni pole mingeid viiteid sellele tulnud, et nad LMP1 programmi kavandaks.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
quote:Jesper:...Nagu näha, siis Astonit pole (nõme)...
Aston Martin Racing on nii WEC's kui ka Le Mans 24h ju olemas, täitsa tehase meeskonnaga. Tõsi, pole LMP1 kategoorias, vaid hoopis Aston Martin Vantage V8 GT autoga, aga AMR on esindatud sellegi poolest. See, et LMP1's midagi pole, ei tähenda, et seda üldse pole ju.
Väga kahju, et BMW lõpetas enda GT2 programmi ära. Nüüd on ainult ALMS'is väiksema BMW toetusega eratiim RLL ja Euroopas neid igatahes ei näe, GT2 kategoorias siis.
Larbre Competition aga kahekordistanud enda šansse
Kuid jah, LMP1's ei tundu see aasta nii põnevat sõitu tulevat, saabki Audi oma R18 hübriidi päris võidusõidu tingimustes testida...
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le Mans 2012Esimene reaktsioon on umbes sama, nagu delta-wingi puhul: et päris kole on ikka. Hirmuga mõtlen, et milline see Porsche LMP1 auto paari aasta pärast välja nägema hakkab
Le Mans 2012Ega jah, silmailu peab paraku mujalt otsima kui praeguse generatsiooni LMP autode juurest.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le Mans 2012Vaadates selle Audi R18 e-tron quattro esimeste rattakoobaste kõrgust ja kokpiti esiakna kõrgust, siis jääb vägisi tunne et seal juhikohal istudes näeb küll ainult otse ette.
quote:Siiiim: Vaadates selle Audi R18 e-tron quattro esimeste rattakoobaste kõrgust ja kokpiti esiakna kõrgust, siis jääb vägisi tunne et seal juhikohal istudes näeb küll ainult otse ette.
Võidusõidu ajal ongi soovitav otse vaadata. Vaevalt seal sellel kiirusel on aega kevadisi seelikuid jälgida, isegi kui neid peaks raja lähedal olema . Kiirte radade kurvid ei ole nii teravad, et pead peaks üle paarikümne kraadi pöörama...
Le Mans 2012Noh, põhimõtteliselt auto ise on ikka sama vana R18 mis eelmisel aastal võistles. Neid spekulatsioone oli pärast McNishi ja Rockenfelleri õnnetusi küll palju, et ei näe välja jne, samas sõitjad ise kommenteerisid umbes stiilis et "ärge meid nüüd täielikeks idiootideks ka pidage". Ehk küllap nad saavad hakkama.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le Mans 2012See oli küll mängu footage, kuid pärisvideote kohta, kus kuskil rajal täiega antakse, tuleb vägisi meelde üks lahe kommentaar laiast youtube'i maailmast: "This video has to be fake because the driver has so big balls that wouldn't fit into cockpit anyway".
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le Mans 2012Njah, tundub et mul on aeg sõnu sööma hakata:
quote:Jesper: aga mis puudutab DeltaWingi, siis asjad on juba nii kaugele arenenud, et minuarust eksisteerib ainult kaks võimalikku varianti:
- kõik selle projekti osapooled, kaasa arvatud ACO ja ALMS juhtkond, tarbivad regulaarselt kangeid hallutsinogeense toimega keemilisi narkootikume
- see konseptsioon on tõesti töötav asi
Minu panus on endiselt 90% esimese variandi ja 10% teise variandi kasuks, aga pole võimatu, et varsti tuleb seda revideerima hakata.
Laupäeval toimub siis hooaja esimene võistlus, Sebring 12h. Start on meie aja järgi kell 1630 ja finiš seega 0430. Ilmselt näeb live pilti kuskilt siit: http://www.americanlemans.com/ ja live jutt tuleb Radio Le Mansist, nagu ikka.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le Mans 2012Audi mehaanikud saavad kohe korralikult talveväsimuse välja võimelda. Kaks autot kolmest hetkel õnnetuse tõttu rivist väljas.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO