Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Aston Martin One-77Mul oli võimalus Park Lanel, Astoni poes näha ca 1 500 000 € maksvat mudelit One-77. Selgus, et kaks ostjat oli 77 (edit) valmistatud auto seeriast, mis kohe läbi müüdi, maksnud ära ca 150 000 € deposiidi, kuid autot välja ei ostnud. Nimetatud auto 750hj mootor on võimsaim vabalthingav seeriamootor.
One-77 on väga peene pihaga ja laiade koobastega. Jätab vihase mulje.
Ees täitis carbonketas pea kogu vaba ruumi, mis 20" velje sisse jäi. Rehvideks Pzero Corsa, ees 255/35 ZR20, taga 335/30 ZR20
tagavedrustus on väga eksootiline
Venturi düüs on tuttav muuhulgas Ferraridelt, aga väljaheitegaasid on suunatud sinna teisiti.
Kerepaneelid on alumiiniumist käsitsi valmistatud, seetõttu on iga auto veidi erinev, kuid siiski ningi millimeetri(te) tolerantsiga "ideaalse" lähedal.
Ilmselt sõidab see link välja käe juurdeviimisel?
Viimistlust ja ohtrat käsitööd õhkus igast detailist
Tuld iluliistus poleks vaja läinud, aga seal see on...
Seest hoidisid Inglise traditsioonid disainereid tagasi ja uut Zondat sellest ai saanud.
Signatuur One-77, märgib siis 177 auto suurust tootmismahtu.
Auto tundub väike, tegelikult niiväga polnud. Pigem küll juhi kohalt kitsas, kuid mitte kitsam 911/997 Porschest.
Wikipediast kokkuvõte:
The One-77 will feature a full carbon fibre monocoque chassis, a handcrafted aluminium body, and a naturally aspirated 7.3 litre V12 engine with 750 hp (560 kW). Aston Martin claims that this will be the most powerful naturally aspirated production engine in the world when the car is delivered. The car will also use a strengthened version of the DB9's 6-speed automated manual transmission and height-adjustable pushrod suspension coupled with dynamic stability control. It will feature Pirelli P Zero Corsa tyres (255/35 ZR20 front, 335/30 ZR20 rear) and Carbon Ceramic Matrix brakes.
The top speed was estimated to be 200 mph (320 km/h) but actual tests in December 2009 showed a figure of 222 mph (357 km/h), with a 0–60 mph time of approximately 3.5 seconds.
The engineering and build source of the carbon chassis and suspension system is contracted to Multimatic of Canada. The projected weight is 1,500 kg (3,307 lb).
21.05.2012 at 18:44
2 edits. Last edited 30.05.2012 at 23:15 by Jackson
Aston Martin One-77Mul on tunne, et nägin eile ühte neist. Nürburgringi Ringwerki keskuse parklas...bussi aknast. Kuid tagasi jalutama me ei hakanud. Vot kus selliseid autosid ka liikluses kohata võib
Aston Martin One-77Kunagi liigitatakse need hüperautod "kuldsesse ajastusse", sarnaselt ennesõjaaegsetele Duesenbergidele, Bugattidele jms. tänapäeval. Ainult vahepeal jõuavad nad kuuri alla tolmu koguma ja nende hind kukub mõne luksuslikuma uue pereauto tasemele. Ajalugu ei pruugi muidugi 1:1 korduda.
Aston Martin One-77Sisukas saade - tänan. See liikur on hetkel vaat et kõigi superautode isa, vähemalt stiili poolest kindlasti. Selles liigas on suur oht end narriks teha, kuid selle brändi meestel õnnestub pea alati kastanid tulest välja tuua.
quote:peep: Kunagi liigitatakse need hüperautod "kuldsesse ajastusse", sarnaselt ennesõjaaegsetele Duesenbergidele, Bugattidele jms. tänapäeval. Ainult vahepeal jõuavad nad kuuri alla tolmu koguma ja nende hind kukub mõne luksuslikuma uue pereauto tasemele. Ajalugu ei pruugi muidugi 1:1 korduda.
Peep, hästisäilinud Duesenbergid ja Bugattid nüüd küll E-klassi või A8 hinnaga pole!? Palun seleta oma mõte paremini lahti.
Aston Martin One-77Ma soovitan huvilistel vaadata ka Nat Geo Megafactories seerast Aston Martini osa. Sealt saab hea ettekujutuse, milline skulptuur, käsitöö ja one-off asjaga on tegu.
Aston Martin One-772 maailmasõja eelsed maailma tippautod vahetasid 50-60 aastatel omanikke uue kallima peraauto hinna eest ja esines juhtumeid, kus neid vahetati tavaliste uute autode vastu poodides.
Aston Martin One-77Täna Londoni kesklinna leitsakus pärast tööpäeva lõppu kõndides jäid mulle silma, nägemise järjekorras: (i) One-77, valge, huvitava detailina küljepeeglitesse graveeritud araabia tähestikus kirjad ("objects in the Aston Martin rear mirror appear more close than they actually are?" ), (ii) Zonda kabriolett, (iii) valge fooliumiga või teflonvärvi 458, (iv) Brooklands, (v) F50, ja lisaks hulk RR märgiga, Bentley Continental, Gallardo, 911 ja teisigi korduvaid "rahvaautosid."
Peaks tõdema, et minu liikumiskiirus ca 5km/h oli neist alati suurem, ehk siis nende kasutamine transpordi- või spordiahendina ei anna lisaväärtust vrd 60kW autoga, milliseid ka on kasutuses. Järelikult pole omanike eesmärk ainult transport - mida nad tõendasid aegajalt näiteks mootorikarjetega, mis käisid üle Regent streeti ja Pall Malli liiklusmüra. Ja teiseks, ilmselt on superautode hind ja kontsentratsioon korrelatsioonis raha hulgaga ruutkilomeetri kohta. Mida rohkem on raha, seda rohkem ostetakse kalleid autosid ja seda kallimad nad peavad olema, sest trükitud raha enam ringlusest ei kao, ja otsib kohta.
Arvan, et Nürka parklas ma sellist kontsentratsiooni pole näinud...
quote:tarmosild: Täna Londoni kesklinna leitsakus pärast tööpäeva lõppu kõndides jäid mulle silma, nägemise järjekorras: (i) One-77, valge, huvitava detailina küljepeeglitesse graveeritud araabia tähestikus kirjad ("objects in the Aston Martin rear mirror appear more close than they actually are?" ), (ii) Zonda kabriolett, (iii) valge fooliumiga või teflonvärvi 458, (iv) Brooklands, (v) F50, ja lisaks hulk RR märgiga, Bentley Continental, Gallardo, 911 ja teisigi korduvaid "rahvaautosid."
Peaks tõdema, et minu liikumiskiirus ca 5km/h oli neist alati suurem, ehk siis nende kasutamine transpordi- või spordiahendina ei anna lisaväärtust vrd 60kW autoga, milliseid ka on kasutuses. Järelikult pole omanike eesmärk ainult transport - mida nad tõendasid aegajalt näiteks mootorikarjetega, mis käisid üle Regent streeti ja Pall Malli liiklusmüra. Ja teiseks, ilmselt on superautode hind ja kontsentratsioon korrelatsioonis raha hulgaga ruutkilomeetri kohta. Mida rohkem on raha, seda rohkem ostetakse kalleid autosid ja seda kallimad nad peavad olema, sest trükitud raha enam ringlusest ei kao, ja otsib kohta.
Arvan, et Nürka parklas ma sellist kontsentratsiooni pole näinud...
Numbreid ja rooli taha vaatasid? See on tavaline (Londoni) Araabia kevad. Šeikide pojad tulevad rihma lõdvaks laskma ja võtavad autod kaasa. Paljud on nüüd juba autod Inglismaale registreerinud, aga Emiraatide numbreid on siiani palju.
Ehk siis asi pole otseselt Londonis olevas rahas. Pigem selles, et London on nende meelest cool.
Aston Martin One-77Jah, see on London. The Dorchester hotellil on üldiselt siseparkla. Need autod, mis sisse ei mahu, jäetakse välja. Araabia numbrid. Lambodel custom heleroosa või custom tibukollane nahksisu.
Aston Martin One-77Mis meie kontinenti puutub, siis Puerto Banus'e jahisadam Marbellas on samuti koht, kus saab superautode paraadi näha ja eks neid ole veelgi. Peab ikka tahtmist olema nendega kuskil kitsastes kohtades ukerdada aga noh, eks meil kõigil ole oma kiiksud.
Aston Martin One-77 > Ilmselt sõidab see link välja käe juurdeviimisel?
DB9-l on samasugune link, tuleb vajutada lingi esimese otsa peale, mis vajub sisse ja keerab tagumise otsa välja. Sellest saab ukse lahti sikutada. Päris ebamugav, aga stiilne ja aerodünaamiline ;-)
Aston Martin One-77Mis veel auto hinnalangusesse puutub, siis ma arvan, et see on küll nüüd auto mis hoiab hinda. Nii sellepärast et tootmisarv on imeväike kui sellepärast, et see lihtsalt on üks ilusamaid autosid, mis kunagi tehtud.
Aston Martin One-77Vaadates seda avariilist pilti, võiks seeria nime muuta One-77-one (and counting).
Minuteada pole varem dünaamilisi mudelinimetusi kasutatud
Aston Martin One-77Mansory aretis kuskil Monaco laadses kohas ? Eesti nr. on seni veel kõva sõna Euroopas, ühest küljest EL ehk madal profiil, samas kaamera- ja parkimistrahvid on suht ükskõik.