Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Riia EMV & BaTCC 1 etapp 2012Riia kiirkokkuvõte:
Esialgse info kohaselt Henriga rääkides oli plekimõlkimist jälle korralikult olnud. Raimo jätkas sealt kus eelmisel aastal pooleli jäi, ehk et võitis mõlemad sõidud, Peep oli vist kokkuvõttes teine ja Tõnis kolmas.
Katki läksid järgmised autod:
Keijo- üle katuse (uskumatu ikka kuidas ei vea)
Kristo- betooni vist natuke
Kersti- betooni natuke
Henri- betooni natuke
Margus- Henriga kokku ja betooni natuke
Taavil oli vist teises sõidus käigukastiga midagi juhtunud.
Kõik teravamad asjad said vast kirja.
Käisin vaatasin kiirelt hõbenoole ka garaažis üle, seisab kenasti sama koha peal, kõik plekid sirged. Ma juba umbes kujutan ette milline ta siis oleks välja näinud kui ma ise ka Riias oleks stardis olnud.
Ehk et loo moraal- seisev auto ei lähe katki.
Riia EMV & BaTCC 1 etapp 2012No mis ta ikka natukene katki... Esmane damage control on esiamordid, õõts, tagaõõts, 3 velge, tagatiib, mootoripadi, rooliots ja hunnik plekitöid. Lisaks kadusid teises sõidus ka kõik käigud, eeldatavasti lõi ka käigukasti padjad/kinnituse/kardaani muhvi/kardaani enda/diffri puruks.
Iial pole vist meil nii kiiret remonti olnud. Sisuliselt sai kaks autot pooleldi laiali lammutatud, juppe otsitud HGK garaažist ja uuesti kokku pandud, et jõuaks starti. Esimesest reast ju lihtsalt pidi startima. Ja nii me alles stange panime ette stardijoonel. Tagaratta camber oli positiivne, kõik kolises, vibreeris ja mürises. Kuid täisgaasi pidi andma, stardis käigud ju sisse ei läinud hästi. Üle silla sai tuldud ja siis kadusid ka käigud. Iseenesest oli kogemus huvitav aga uuesti läbi elada ei taha.
Tänud igatahes meestele, kes laenasid oma tükke ja aitasid autot ehitada!
Kristo ka teise sõitu ei jõudnud, seega sealgi vast päris suured kahjud. Marguselgi lõi patjadelt mootori maha.
Miks üldse meie avarii juhtus oli Marguse sõnutsi sedasi, et seal tagasipöörde kurvis läks tal auto käest, kuna paar ringi varem oli saanud laksu tahanurka ja õõts kõver-jooksud täiesti paigast. Auto püüdmisega tegeledes ei jõudnud peeglisse vaadata ja kui kätte saadud, siis mina olin sirge osal juba tema kõrval, tema aga tuli ideaaltrajektorile tagasi. Panime küljed kokku ja olime mõlemad betoonis. Äsja sai vahetatud kolmas käik üles neljandaks, seega minu ülekande puhul võis kiirus olla umbes 110kmh. Maha lasta ja pidurdada jõudsin vaid ehk õige veidi, kuna sirge peal kokkupõrge oli ikka väga ootamatu.
Riia EMV & BaTCC 1 etapp 2012Puht huvist küsin- mis värk sellega on, et H.Kalmist sõitis esimeses sõidus esimesel ringil välja oma parima aja, millega sai startida teiselt kohalt? Opponentidel oli see ring keskmiselt 5-6sek aeglasem.
Riia EMV & BaTCC 1 etapp 2012Sel teemal sai Henriga eile pikalt arutletud. On kusagil kõikide ringiajad üleval võrdlemiseks? Kui esimesel ringil kõik teised tõesti 5-6 sekundit aeglasemad olid (mis on nagu loogiline paigaltstardi puhul), siis peab ikka mingi süsteemi kala olema. Naljakas on veel see, et tuhandiku pealt sama aja on Raimo sõitnud välja teises sõidus. Äkki oli üks 1:37 aeg süsteemis üle, mis otsis omale autot lihtsalt.
Keijo auto on ikka täitsa katki jälle aga nende meeste tempo juures ilmselt Kaunases jälle sirge auto rajal.
Kas Kersti ja Kristo autodest pole pilte kellelgi?
Riia EMV & BaTCC 1 etapp 2012Päris julm andmine tundub olevat olnud. Riia rajal miskipärast kipub tihtilugu nii minema.
PS. Mul üks täiesti korralik E36 kupee kere garaazis seismas ja varsti metalli minemas, kellel vaja siis võib enamvähem metalli hinna eest minema vedada, saab sirgeid plekke ja lansekaid vähemalt.
Riia EMV & BaTCC 1 etapp 2012Mylapsis on ajad üleval. Sõitja kõikide ringiaegade nägemiseks on vaja registreeruda.
Kes ei viitsi, siis siin võrdlus esimese sõidu võitjaga:
Kulli:
quote:Ivalo: Vaatasid kõigi teiste esimesi ringe ka ja kõigil olid ajad Raimoga samas suurusjärgus?
Jah, kiirelt vaadates tundub järgmine olema Hommik ajaga 1,43 kopikatega. Selle järgi oleks pidnud peale esimest ringi Kalmist ületama stardijoone pikalt enne teisi. Mäletamist mööda oli see hoopis Pihotalo.
EDIT: Ajan praegu segamini esimese ja kordusstardi- kordusstardist tuli kiireimana ikkagi Kulli.
Riia EMV & BaTCC 1 etapp 2012Siis on ikkagi süsteemi kala. Me mõtlesime juba igasuguseid asju, et kas äkki ajavõtt arvestas alates esimesest täisringist vms. Kahju
Imelik oli see, et süsteemikala jaoks oli number realistlik. St aeg, mida reaalselt ka sõita saab. Oleks 1:15 vms olnud, siis oleks selge, et jama. Kohapeal ei jagatud infot, et mitmendal ringil parim aeg tuli.
Riia EMV & BaTCC 1 etapp 2012Ihukarvad tõusid püsti neid videosid vaadates.Tuli kohe enda viimane Riia meelde ,millest ei ole veel auto paranenud.Keijost on ikka siiralt kahju ,kuidas on võimalik ,et ühe mehega nii rängalt juhtub.
quote:Ivalo: Sel teemal sai Henriga eile pikalt arutletud. On kusagil kõikide ringiajad üleval võrdlemiseks? Kui esimesel ringil kõik teised tõesti 5-6 sekundit aeglasemad olid (mis on nagu loogiline paigaltstardi puhul), siis peab ikka mingi süsteemi kala olema. Naljakas on veel see, et tuhandiku pealt sama aja on Raimo sõitnud välja teises sõidus. Äkki oli üks 1:37 aeg süsteemis üle, mis otsis omale autot lihtsalt.
Live-ajavõtt näitas Henrile algusest peale seda 1.37,576 aega. Ma mõtlesin, et ehk arvutas süsteem millegipärast esimese ringi tegelikust ajast maha selle aja, mis kulus tal stardisignaali andmisest stardijoonele jõudmiseks. Kui ma live-ajavõtust õigesti mäletan, võis see olla miski 5,7 sekundit, aga vist isegi niimoodi ei tule hästi välja.
07.05.2012 at 00:35
2 edits. Last edited 07.05.2012 at 00:44 by tomcat
Riia EMV & BaTCC 1 etapp 2012Päris palju videomaterjali erinevate nurkade alt.
Kersti autol paistis et läks rehv katki kokkupuutest ja seetõttu sõitiski järgmises kurvis välja.
Hakka või kartma neid betoonist piirdeid.
Riia EMV & BaTCC 1 etapp 2012Minu ülejäänud videod. Seekord esimesest kaamerast pole palju midagi näidata peale sujuvalt eemalduva nr. 77. Kuid sõit oli väga hea ja nagu videost näha, puhtalt on võimalik sõita.
Ürituses oli palju positiivset. Korraldaja oli suuri edusamme teinud, registreerimine toimus uutes avarates ruumides ilma mõttetu viivitamise ja järjekorrata, ajakava mis tunni võrra venis seoses romude koristamisega suudeti päeva lõpuks kokku tagasi tõmmata, ringinumbreid näidati, rahvamalevlased boksialal käitusid mõistlikult ja tehniline kontroll oli usaldatud meie kohtunikele, kes toimetasid tuntud headuses. Selles ma kindel pole aga tundus, et ka lipuposte oli rajal rohkem kui tavaliselt ning lipud lehvisid nii kui vaja. Sinna juurde tellitud ilus ilm ja korraldajaid võib hea sõnaga meeles pidada !
Positiivne oli ka mitme uue võistleja lisandumine, loodetavasti karm algus neid liiga ära ei ehmatanud ! Ja sellega seoses tuleb tõdeda, et kui samas tempos lammutamine jätkub, siis paari etapi pärast ei ole enam terveid autosid mida joonele ajada. Tegu on põhimõttelise probleemiga, mida demokraatlikult võistlejate koosolekul ei lahenda. Oleks vaja klassivanema ning ringrajakomitee poolset seisukohavõttu ja reaalseid tegusid. Meil ei ole maailmameistrivõistlused piiramatu eelarvega, vaid väikese eelarvega amatöörsari. Loomulikult pole ega saagi olema võrdsed kõikide osalejate rahalised võimalused ja valmisolek riskida aga mingi hetk tuleb reaalsusega arvestada ja sekkuda reeglitega, muidu kokkuvõttes head ei tule.
Keda huvitab, siis mujal maailmas kehtivad sarnases hobivõidusõidus konkreetsed reeglid mis puudutab autodevahelisi kontakte. Vaid üks suvaliselt ette juhtunud näide, peatükk 11:
Need reeglid ei kehti seetõttu, et sealsed võistlejad ei taha võita, vaid kuna sari saab jätkusuutlikult toimida ainult juhul, kui piisaval hulgal huvilistel on soovi ja rahalisi võimalusi osalemiseks. Võitja saab olla vaid üks aga rajalt hea tujuga võib ja peabki lahkuma enamik või isegi kõik osalejad. Kõver auto ei tee tuju heaks, kontrollitud !
07.05.2012 at 14:38
1 edit. Last edited 07.05.2012 at 14:39 by peep (Moderator)
Riia EMV & BaTCC 1 etapp 2012Peebuga nõus. Mingisuguse punktisüsteemi kokkupuudete puhul võiks kunagi välja mõelda küll. Mitte nüüd nii karmi, kui 944 sarjas. Muidu hakkab sõit veel äkki hanerivis kulgema ja keegi mööduda ei julgeks.
Ülioptimistlike divebombide aeg on minuarust ka meil juba ehk läbi saamas aga üliagarad katmised, ruumi mittejätmine jms alles.
Riia EMV & BaTCC 1 etapp 2012Et valesti aru ei saadaks, ma ei väida, et seekord pidanuks kedagi karistama, kui kehtiksid näites toodud reeglid. Selleks puudub mul info ja pädevus.
quote:peep: Et valesti aru ei saadaks, ma ei väida, et seekord pidanuks kedagi karistama, kui kehtiksid näites toodud reeglid. Selleks puudub mul info ja pädevus.
Mulle tundub samuti, et need mõlemad kokkupõrked (Kristo-Keijo ja Kostja-Kersti) olid sõistlusolukorrad. Paistab et Kristol viskas kas äärekivilt või puutest Raimoga ootamatult risti ja juhitamatuks, millest sai kahjuks Keijo kannatada. Teises olukorras oletan, et Kostja jälgis pingsalt vasakul ees toimuvat Keijo õhulendu ja võttis sellest mõõdumiseks paremale ega märganudki et Kersti seal paremal juba on....
Äkki oli ilmselt ka mingi saatana käsi mängus - enamus kannatanuid on "K" tähega...... Kui teistel mitte, siis Kristol ja eriti Keijol tasuks küll nimevahetamisele mõelda, kaasa arvatud perekonnanimi Uurisin KMA-st järgi, see on odavam...
Riia EMV & BaTCC 1 etapp 2012
viga ei olegi minus, see stardiabi pakett on ikka abiks
Ja olenemata sellest, et Margus ja Roland telgis kõrvuti olid, ei tahtnud nad ka rajal teineteisest liiga kaugel olla