Poster |
Message |
Jesper |
Le Mans 2011
Kuulujuttude kohaselt toimub Audi R18 esitlus reedel... http://www.lemanslive.com/24h-mans/2010/12/04/cent-jours/?lang=en
Ametlikku infot Audi poolelt pole, aga kuna tegemist on mitte mingi suvalise tuttava tuttava tuttava jutuga, vaid Michelini blogiga, siis kõik afocionadod on juba tagajalgadel
Muideks see aasta on selline huvitav lugu, et kui Le Mans 24h toimub traditsiooniliselt 11.-12. juunil, siis Nürburgringi 24h on tõstetud 23.-26. juunile, nii et kui kohalik võidusõidukalender tala ei pane, siis on asjast huvitatutel võimalik teha kõigi kestvussõidureiside ema, isa ja jeesus kristus üheskoos
Täiendus: Posti kirjutamise ajal tuli teade et Audi kinnitas R18 esitlust reedel, http://www.lemans.org/fr/actualites/L-Audi-R18-arrive_2499.html
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
07.12.2010 at 19:09 |
5 edits. Last edited 07.12.2010 at 19:30 by Jesper
|
Jesper |
Le Mans 2011
R18:
Jube monstrum
Veel pilte:
http://www.planetlemans.com/2010/12/10/audi-unveils-2011-audi-r18-lmp1-car/
http://www.endurance-info.com/version2/actualite-endurance-5819.html
Mootoriks on 3,7 V6 TDI
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
10.12.2010 at 21:09 |
3 edits. Last edited 10.12.2010 at 21:18 by Jesper
|
silver |
Le Mans 2011
Selle kohta ütleks; Hakkab looma
see on juba võiduauto moodi. |
11.12.2010 at 09:59 |
|
Jesper |
Le Mans 2011
Noh, R15plus oli ka võiduauto
Dr Ullrich kommenteeris pressikal et ta süda murdus selle peale et nad pidid kupee tegema, aga pole midagi teha, reeglid soosivad kupeesid.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
11.12.2010 at 20:24 |
|
Aspelund |
Le Mans 2011
Ma ei imestaks, kui saabub enne võistlusi järjekordne reeglimuudatus, mis ütleb, et auto tootja nimi peab ilmtingimata algama tähtedega PE, vastasel juhul lisatakse ballasti 100 kilo jagu.
A. |
12.12.2010 at 11:58 |
|
Jesper |
Le Mans 2011
Eks ta nats sellise mulje jätab jah, aga samas paratamatu on, et kui mootorivõimsus tänu uutele reeglitele väheneb, siis muutub õhutakistuse minimeerimine olulisemaks. Kupee on tegelikult üks paras tüütus, seal on terve hunnik probleeme mida spideri puhul pole, näiteks juhivahetus (pange tähele et Audi on üle pika aja "parempoolse" rooliga), nõuded vaateväljale, minimaalne ukseava suurus, temperatuur kokpitis, klaasipuhastaja jne. ACO on ammu välja öelnud, et senine LMP1 on liiga kiire (mäletatavasti sõideti juunis kõigi aegade distantsirekord, hoolimata šikaanidest) ja Peugeot peab samamoodi uue auto ehitama. Ja Astoni tegelaste väitel on diisli eelised lõpuks piisavalt ära nullitud, et teoretiliselt võiks bensuautoga ka jälle poodiumile asja olla (muideks Aston otsustas uue auto tegemisel spideri kasuks).
Ja noh põhiline ikka on see, et Audit ei muudetud Porscheks või üldse kinni ei pandud - R15 oli tegelikult ikka paras paha unenägu ja ma arvan et kõik on õnnelikud kui see šassii ükskord pensionile saadetakse.
Härrased Fuller ja Scarbs on vahepeal põhjalikumalt R18 uuendusi lahanud:
http://www.mulsannescorner.com/newsnov10.html
http://scarbsf1.wordpress.com/2010/12/11/audi-r18-contemporary-lmp-tech/
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
12.12.2010 at 13:59 |
|
Jesper |
Le Mans 2011
Uus Peugeot: http://www.endurance-info.com/version2/galerie-photo.php?page=657&np=0 . Muudatustest vast silmatorkavamad on uus mootor, 3,7l diisel V8 ja nelja ühesuguses mõõdus rehvi kasutamine.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
06.02.2011 at 23:06 |
|
Jesper |
Le Mans 2011
Esialgne entry list väljas: http://aconewsletter.6tm.eu/wpFichiers/1/Ressources/file/pdf/2011/24h_auto/2011_02_09_conference_presse/liste_invites_24h_auto_2011.pdf
Mõned tähelepanekud:
* Highcroft on see aasta LMP1-s, HPD FTW ma ütlen kõige ägedam võidusõiduauto maailmas hetkel
* LMGT klassis on kaks Lotus Evorat
* Toyota ja Nissan on mootorite tarnimise korralikult ette võtnud
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
09.02.2011 at 21:45 |
|
|
Le Mans 2011
Lotuse GT2 |
10.02.2011 at 13:16 |
|
Jesper |
Le Mans 2011
Aston AMR One: http://www.planetlemans.com/2011/03/02/aston-martin-racing-launches-new-amr-one/
Huvitav punkt on rida-6 mootori kasutamine, mida on eraldi raamiga toetatud, et tagavedrustus monokoki küljes püsiks
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
02.03.2011 at 14:40 |
|
Raceboy |
Le Mans 2011
Noh, R-6 on üks soodsamaid ja töökindlamaid võimalusi loomuliku tasakaaluga mootori saamiseks, mis kestvussõidul tugevaid plusse evib.
Aga reeglistikku vaadates paneb imestama, miks üldse ottomootoritega sõitma minnakse, ACO on mootori kubatuuri erinevuse osas ikka puhta kinnas (turboga ottomootori kubatuur vs tdi on 1,85x, absurd).
____________________________
www.vems.ee |
02.03.2011 at 14:53 |
1 edit. Last edited 02.03.2011 at 15:02 by Raceboy
|
Jesper |
Le Mans 2011
Ma nüüd peast ei oska kõiki detaile tulistada, aga see "balancing formula" mis see aasta tuli on AMR-i bosside sõnul piisavalt hea, et neid motiveerida nullist uut auto-mootori komplekti looma. Seal on veel detaile peale töömahu, restrictorid, kaalud jms. Astonile pole arusaadavatel mainekujunduslikel põhjustel huvitav hakata diislit arendama, sest nad ju ei müü diisel-tänavaautosid.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
02.03.2011 at 15:17 |
1 edit. Last edited 02.03.2011 at 15:18 by Jesper
|
Raceboy |
Le Mans 2011
quote: Jesper: Astonile pole arusaadavatel mainekujunduslikel põhjustel huvitav hakata diislit arendama, sest nad ju ei müü diisel-tänavaautosid.
Obviously.
____________________________
www.vems.ee |
02.03.2011 at 15:22 |
|
Jesper |
Le Mans 2011
Sel nädalavahetusel toimub siis traditsiooniline hooaja avavõistlus, Sebring 12h.
http://www.sebringraceway.com/
TV-ga on see aasta kahtlased lood, Eurosport ega MotorsTV ei näita, mingi teema on õhus et ALMS-i veebilehelt näeb live ülekannet, aga noh jah, selliste asjadega on alati nii et enne ei usu kui näen Aga loomulikult töötab Radio Le Mans, seda ka näiteks iPhonega (aadress: http://direct.sharp-stream.com/radioshow.mp3 ), nii et kui sotsiaalset tõrjutust ei karda, võib ka laupäeva õhtul baaris kuulata .
Osalejate kohta midagi väga huvitavat lisada pole, Audi sõidab R15plus-iga, Peugeot uue 908-ga, AMR tehasetiim ei osale, Highcroft teeb debüüdi ARX-01e-ga. Neil on ka vahva uus veebileht, videod jms, tasub uurida: http://www.highcroftracing.com/
Start on siis meie aja järgi 16.30 laupäeval.
Täiendus: üks oluline link veel, live timing: http://scoring.americanlemans.com/scoring.php . Hetkel käib esimene vabatrenn.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
14.03.2011 at 14:33 |
1 edit. Last edited 14.03.2011 at 14:40 by Jesper
|
|
Le Mans 2011
Niisiis hetkel on kvalifikatsiooni sessioon rajal.
Trackeri leiate siit - http://scoring.americanlemans.com/scoring.php
Ametlik live stream(mis töötab üle ootuste hästi) - http://www.americanlemans.com/primary1.php?cat=live
Ilmselgelt pole stream veel täiskoormust saanud, aga tundub, et seekord on asi korralikult läbimõeldud
Enjoy |
18.03.2011 at 21:35 |
1 edit. Last edited 18.03.2011 at 21:45 by
|
Jesper |
Le Mans 2011
Kui tõesti see live pilt peaks kenasti töötama, siis kulub ära spotter's guide: http://spotterguides.com/alms-2011-guide
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
19.03.2011 at 15:22 |
|
m33lis |
Le Mans 2011
Antud momendil töötab live pilt küll kenasti
____________________________
VW Golf 2 Super 1600 |
19.03.2011 at 16:28 |
|
Jesper |
Le Mans 2011
Ma ei tea, võibolla mu netiühendus pole piisavalt hea, aga pilt ikka suht palju nõksib ja audios on katkestused sees. Rääkimata pildi kvaliteedist. Anoh parem kui mitte midagi loomulikult.
Ma enne mõtlesin et ennustaks, milline Peugeot esimesena suurema munausega hakkama saab, aga tundus kuidagi väiklane. Anoh nüüd on vastus teada, seekord see oli Oreca Mõned asjad on kindlad nagu aamen kirikus.
Samas Audil ka palju puudu ei jäänud, massiboksipeatuses jäid ühe auto rehvid teisele väga ette.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
19.03.2011 at 17:08 |
1 edit. Last edited 19.03.2011 at 17:11 by Jesper
|
Juhan Tuhk |
Le Mans 2011
2,5 tundi jooksis pilt suht lobedalt, nüüd kadus ikka päris ära; alustuseks oli terve ekraan roheline ja nüüd ei suuda kumbki kahest erinevast netiühendusest pilti ette laadida. Igatahes, tnx Jesper viidete eest, õppimiseks väga hea materjal
Aga juhtub ka seal- isegi Ameerikas lendavad pealtvaatajate telgid tuulega autode vahelt üle raja. Õnneks oli safetycari-olukord ja sõideti tasase hooga... |
19.03.2011 at 20:49 |
|
|
Le Mans 2011
Juhul kui pilt/heli hakib, siis võite proovida ESPN3'e ülekannet.
Selle vaatamiseks peate elama USAs, kuid tänu proxy'le on võimalik muuta oma asukoht USA'ks.
Proxy aadess : 208.188.3.23:8080
Kuidas kasutada proxy't firefoxiga.
Lõppudelõpuks toimus kokkupõrge kahe pikaajalise rivaali Audi ja Peugeoti vahel. Viimati toimus nende vahel füüsiline kokkupuude umbes 3 aastat tagasi, Monza 1000km sõidul. Üldiselt olen sõitu vaadates saanud seda mida lootsin/soovisin - 4 tunniga on nähtud crashe, uut SC formaati ja vägagi tihedat võidusõitu. Pole muud soovida, kui ülejäänud sõit oleks sama põnev |
19.03.2011 at 21:03 |
|
Jesper |
Le Mans 2011
Jess, see proxy variant töötab. Tuhat tänu!!!
Täiendus: õige asi tuli ka tagasi lõpuks. Hästi põnev ikka see vaatamise protsess ise, nagu detsimeeter plokiga otsiks Soome kolmandat taga
Täiendus2: nüüd suri timing ära, aga siin on moodsam variant mis töötab: http://www.americanlemans.com/primary1.php?cat=flash
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
19.03.2011 at 21:20 |
3 edits. Last edited 19.03.2011 at 22:13 by Jesper
|
Jesper |
Le Mans 2011
Telepildis oli hetk tagasi kenasti näha kuidas ühel Ferrari tiimil jäi kapaga puudu seda, mida raha eest osta ei saa:
- auto tuli keeluajal boksi
- kui nad oleks seda lihtsalt sortsu tankinud, juhi sisse jätnud ja rattaid mitte vahetanud, siis oleks õnnestunud karistusest pääseda
- rattamutrid/mutrivõti ei töötanud korralikult, mehaanik läks lõplikult närvi ja lõhkus suruõhujuhtme ära - samas on tegemist safety cari perioodiga, oleks võinud rahulikult võtme ära vahetada või muul viisil veenduda, et need mutrid ikka kinni said - ära kukkunud ratas on kulukam probleem kui paarkümmend lisasekundit boksis.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
19.03.2011 at 22:39 |
1 edit. Last edited 19.03.2011 at 22:40 by Jesper
|
rookierice |
Le Mans 2011
Viimased 2tundi on ametlik leht väga hästi toimind.
Lahe on vaadata, et võistlus on 12h aga actionit on rohkem per tund kui F1-s! |
19.03.2011 at 23:02 |
|
Jesper |
Le Mans 2011
Mhmh, ja eriti lahe on veel see et oled juba pool päeva vaadanud ja peaaegu sama palju on veel ees.
Jesper@6 õlut järel, üks iga boksipeatuste ringi jaoks ja viimane selleks puhuks kui Highcroft võidab
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
19.03.2011 at 23:05 |
|
Jesper |
Le Mans 2011
http://www.autosport.com/news/report.php/id/90064
http://www.autosport.com/news/report.php/id/90059
http://www.autosport.com/news/report.php/id/90058
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
21.03.2011 at 03:48 |
1 edit. Last edited 21.03.2011 at 03:54 by Jesper
|