Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Kahetunnisõidu järelkajaTehtud, võidusõit oli väga äge, auto oli tubli, võistkonnakaaslased kiired kui põhjatuul
Hakkame valmistuma Palangaks,trenni tehtud küll juba
Kahetunnisõidu järelkajaEga sõitjad ka kohtunike tööd sugugi kergemaks ei teinud. Heaküll, ma parem ei kommenteeri kuna seekord köögipoolelt asja ei näinud.
Positiivsena võiks esile tuua osalejate rohkust, üles oli antud 15 tiimi, startis 14. Piloote neljast rahvusest.
Ilm oli megailus, sõna otseses mõttes ideaalne.
Kuna minul sõitmisest midagi välja ei tulnud siis tegin hoopis pilte eesti tiimide boksipeatustest, kes soovib vaadake neid siin.
Edits: õigekiri
25.09.2010 at 23:39
2 edits. Last edited 25.09.2010 at 23:40 by rustang (Moderator)
Kahetunnisõidu järelkajaMinu auto on Audrus veetnud vist peaaegu sama palju aega külili, kui võidusõidus osalenud
Ehk siis starti ilma kvalifikatsioonita, samas nii ju ongi tore. Saab noppida järjest tagantpoolt. Lõpuks olid Cupi autod ju vist päris kõrgetel positsioonidel? Pakun, et meie koht oli mingi 6-8.
Peale mindud vanade rehvidega, 3 olid Riiast, 1 tunnisõidust ja esimene parem, mis tunnisõidust sai veel boksi ajal vahetatud ka.
Meeskonna tulemusega olen rahul, üldiselt oma välja sõidetud aegadega aga mitte - pikk tee on veel minna kiiruse suunas. Poodiumil olemine aga super! Ühtlasi sai koostatud täna õhtul väikene nimekiri asjadest, mis järgmiseks aastaks vaja teha/hankida. Naljakas, et täna poodiumile tulnud sõitva auto täienduste nimekiri koosneb juba 5-minutilise mõtlemisega 12-st asjast
Uskumatu, kuid senised kestvussõidud on olnud oluliselt pingelisemad ning põnevamad. Martini ja Kristo duell kestis ju lausa 40 minutit. Järgmine aasta tuleks kindlasti rohkem seda formaati katsetada, mehaanikutel pole senini nii põnevat võistlust veel olnud ning kaasa saavad lüüa kõik
Ei taha küll liigselt kohtunike töösse sekkuda, aga arvestades seda, et igas klassis sõideti igatepidi turvaauto ja kollaste lippude ajal mööda, siis kas poleks olnud mõeldav võtta tulemus turvaautole eelnevast ringist või midagi sellist? Jesper vist sedasi ju oma koha võitiski, et oli ühe möödasõidu võrra ausam. Kristo närv aga ütles samas üles ning kaotas lausa 4 ringi tehes 4 möödasõitu. Oleks jätnud sedasi tegemata poleks vist kehva maitset ka suus...
Kahetunnisõidu järelkajaLühike kommentaar otse esimese emotsiooni baasilt:
- me sõime hingasime magasime (vähe) ja s******me alates 31.08.2010 at 11:19 selle nimel et see esikoht võita,
- me tegelikult ei tahtnud seda sellisel viisil saada,
- aga pärast kolme aastat kõhuli auto all s*** sees roomamist ja põhimõtteliselt majaklouni mängimist odavat vahuveini maitsta - my god it's sweet
Homme me läheme garaaži ja hakkame mõtlema, kuidas järgmine aasta see esikoht päriselt võita, kõik teised lähevad ja hakkavad mõtlema kuidas teha nii et me seda ei võidaks, ja kohtunikud lähevad ja vaatavad mõned Le Mansi videod läbi et selgeks teha see kuidas safety cari ning full course yellow protseduurid tegelikult läbi viia tuleb ning kevadel teeme seda kõike uuesti palju paremini, kõrgemale, kaugemale jne.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
26.09.2010 at 06:28
2 edits. Last edited 26.09.2010 at 06:30 by Jesper
Kahetunnisõidu järelkajaSõit tehtud ja palju häid kogemusi nii võistlejatel kui korraldajatel/kohtunikel saadud.
Viga, mis lõpu eel segaduse põhjustas oli tehtud SC side- ja lipumehe (minu) poolt, kuna raadio kaudu antud korraldust mõisteti valesti. Ehk kui tahate kedagi süüdistada, siis ainuisikuliselt mind. Kohtunikud polnud milleski süüdi. Küll peavad sõitjad meeles pidama, et kui kogu rada on kollaseid lippe täis, ei ole möödasõidud lubatud isegi juhul kui SC eest ära läheb. Ma ei taha midagi õigustada, aga tõesti väga entusiastlike ning alati abivalmis kohtunike sarjamine praegu pole ilus - kui neid inimesi poleks, oleks võistluste korraldamine väga raske või isegi võimatu. Kohtunike töö on väga keeruline. Kõigil võistlejail oleks soovitav kord-paar osaleda kohtunikuna, et seda mõista. Võite küsida näiteks Priidu (matrix) käest, kuidas see asi seestpoolt tundus - on lihtne või mitte.
Täiendus: Aini ja Rauli meeskonnad ning Avo (sel korral oli ta küll võistleja rollis) on teinud väga palju selleks, et meil oleks võistlusi, kus võistelda. Neil on see, mida raha eest osta ei saa - tahe ja soov võistlejaid aidata (mida muud see on kui oma vabast ajast ja sümboolse tasu eest pingutatakse selleks, et võistlejad saaks võistelda?). Ma arvan, et just see on suurim väärtus meie ringrajaspordis. Ja see ka jääb kõige tähtsamaks ja olulisemaks, sest ilma selle faktorita ei juhtuks meil midagi.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
Minu jaoks oli tema suurim pluss vaheldus tavapärasele formaadile, mis kolme aastaga on hakanud tsipa rutiinseks muutuma. Ja tegu oli ju õppe üritusega ehk peamine oli kõikidel osalistel, nii tiimidel kui korraldajatel kogemusi hankida. Ning mõlemal poolel õnnestuski päris paljusid eri raskusastmega ülesandeid lahendada ehk üritus täitis eesmärki 100 % !
Igatahes super, et selliseid üritusi korraldatakse ja kui juhtub, et ka järgmisel aastal mõni pikem sõit toimub, siis 87 on stardis.
Kahetunnisõidu järelkajaEga naljapärast pole NATO standarditele vastavad asjad väga kallid
Teil vist Riias oli ka probleeme igasuguste lainetega.
Peate järgmine kord standarditele vastavad asjad ostma
Kahetunnisõidu järelkajaTõsiselt tore üritus oli. Algas päev paraja üllatusega kui raja äärde jõudsin ja nägin seda autode hulka. Tugevalt olid esindatud Leedukad, kes ka üldi võidu koju viisid. Ise lõin kampa Nilsoni ja Ruvega, kes on mõlemad väga väledad mehed. Ise lootsin ikka alla 1.04 sõita porgandiga, aga tuli hoopis paremini välja, ehk sain parimaks ajaks 1.03,5**, mis oli meie põhjatuultest kõige valjem . Kindlasti oleks saanud veel kiiremini sõita, kui oleks autol splitter küljes, sest sisse ta väga keerata ei tahtnud ja kiires kurvis jäi esiotsa pidamisest vajakka. Starti jõudsime nibin nabin, sest üks lõdvik oli ostustanud mureneda väga ebameeldiva koha pealt. Start läks puhtalt, keegi ära ei puterdanud ja sõit tõotas tulla põnev, sest meie olime tänu 3mele juhile sunnitud kindlasti tegema vähemalt 2 peatust. Esimena vahetas Indreku välja Ruve, kes boksist lahkudes ei keeranud kiirendamiseks nö "kiirelel" rajale ja saime selle eest Stop&Go karistuse. Kõigest hoolimata suutime kiire sõiduga edu säilitada. 45min ennem lõppu vahetasin Ruve välja mina. Peatus läks kenasti, jõudsime 5minutiga vajalikud tööd kõik ära teha ja täis lahinguvalmiduses rajale tuisata. 17 ennem lõppu aga otsustas sõidu saatuse nr15 valge leedukate BMW (samad härrad, kes Kaunases minu sõidu lõpetasid) kes laotas oma vedelikud viimasesse uude kurvi kenasti maha. Peale seda paika näidati aga uuestri rohelist lippu ja kimasin edasi kuni sõidu lõpus selgus, et terve ringi kollane pandi välja täpselt ennem seda, kui võtin ringiga Lille ja Jesperi. Samas situatsioonis sõitis ka Jesper ise Lillest mööda, kuid kahjuks kohtunikud suure segaduse tõttu rajal seda ei märganud ja karistust sain mina -2 ringi kuna möödusin kahest autost kollase lipu alas. Karistus täitsa õiglene tegelikult arvestades rikkumist.
Natuke kahju on sellest, et 17 minutit lõpuni kulgesime turvaauto taga ja päris 40 min jutti kihutamise tunnet ei saanudki. Turvaauto taga olin absoluudi teisel kohal ja minu ees olnud leedukas ei olnud teab mis kiire. Oleks viimane ring lastud vabas vees sõita oleks isegi ära võtnud tema usun, kuid kahjuks nii ei läinud.
Sõitja vaatevinklist oleks viimase ringi võinud SC maha võtta ja näidata rohelist ja piirduda kollastega vaid uutes kurvides koos libeda raja lipuga. Oleks vb ilusam lõpp olnud. Veelkord vabandused kohtunike ees minu liialt terava sõnavõtu pärast peale sõitu. Ilmselgelt ei olnud veel kiivrit päris peast saanud ja olin ähmi täis
Igatahes kui pakutakse ja vüimalus tekib, siis olen iga kell nõus uuesti pulti ronima ja sõitma. Tõsiselt fun oli. Tänud kõigele kes selle võimalikuks tegid.
Kahetunnisõidu järelkajaSuper võistlus!!!
Sain tohutu kogemuse võrra rikkamaks. Oli hea võimalus näha korralduslikku poolt kõrvalt ja olles eemal oma meeskonnast oli mul võimaluse analüüsida ka nende tegevust.
See töö, mida tehakse, et võistlused saaksid toimuda ja et sealjuures kõik ka tõepoolest toimiks võistluste ajal, on metsik. Arvan, et kõigile tuleks kasuks ükskord võistluste korraldamise juures kaasa lüüa. Te näete asju hoopis teise pilguga.
Tänud Raulile, Andresele ja Piretile, et lasite mul seda üritust ka seestpoolt “näha”.
Soovitus neile, kes võtavad sõna kohtunike aadressil öeldes et kohtunikud ei tee oma tööd korralikult “hoidke mokk maas” ja võtke sõna alles siis kui olete suutnud tõestada,et teie oleksite paremad.
Kui teid karistati, siis järelikult tegid kohtunikud suurepärast tööd ja nägid teie käitumises viga. Ma ei väida, et kõik otsused olid õiged ja kindlasti oli asju mida oleks saanud protestida, aga saage aru, tegemist on ikkagi inimestega - kõik eksivad Ja kui tunnete, et teie õigusi on rikutud siis seadke õiglus jalule ja protestige nii nagu kord ette näeb. Emotsioonidega prõmmides ei saavuta te küll mitte midagi ja kui te seda ise ei suuda ega soovi, siis hankige endale meeskonda inimene kes suudab jääda rahulikuks olenemata sellest kui palju tema meeskonnale liiga tehti.
“Noortele Kukkedele” soovituseks veel nii palju, et kui te tulete emotsionaalselt protestima, siis tehke esmalt kindlaks kes on teie vastas. Kui selleks on kohtunik ja lasete käiku fraasid: “mida sa tahad” , “tõmba siit minema “ ja “kes sina veel oled“, siis võib juhtuda et edaspidised suuremad võistlused võivad teil toimuda kodus teleri ees mängides Playstationist Colin Mcrae-d . Saan aru, et tahate olla “kõvad ässad” ja “professionaalsed võidusõitjad” ja et kõik kummardaksid teie ees, aga kahjuks need asjad nii ei käi. Siinkohal soovitaks teil vaadata ja õppida meie lõuna- ja põhjanaabrite käest, kus on väga palju lugupeetud sõitjad ja keda ka respekteeritakse.
Üritus oli eelkõige ellukutsutud prooviüritusena järgmisteks võistlusteks – mõeldes järgmisele aastale. Märkmeid tehti palju ja õnneks (küll ka kellegi kahjuks) tuli ilmsiks ka vigu, mida saab järgmistel kordadel vältida.
Ja neile, kes tundsid et neile tehti liiga ja nad ei saanud seetõttu karikat mis neile kuulus, siis tsiteerigem klassikuid: “Karikas on lihtsalt üks tühianum ja viie aasta pärast ei mäleta enam keegi, et te sellest üritusest osagi võtsite”.
Jätkem ennast parem meelde kui meeskonnad, kes aitasid luua midagi sellist, mida mäletatakse veel aastasadu.
Soovitus neile, kes võtavad sõna kohtunike aadressil öeldes et kohtunikud ei tee oma tööd korralikult “hoidke mokk maas” ja võtke sõna alles siis kui olete suutnud tõestada,et teie oleksite paremad.
Kui teid karistati, siis järelikult tegid kohtunikud suurepärast tööd ja nägid teie käitumises viga. Ma ei väida, et kõik otsused olid õiged ja kindlasti oli asju mida oleks saanud protestida, aga saage aru, tegemist on ikkagi inimestega - kõik eksivad Ja kui tunnete, et teie õigusi on rikutud siis seadke õiglus jalule ja protestige nii nagu kord ette näeb. Emotsioonidega prõmmides ei saavuta te küll mitte midagi ja kui te seda ise ei suuda ega soovi, siis hankige endale meeskonda inimene kes suudab jääda rahulikuks olenemata sellest kui palju tema meeskonnale liiga tehti.
“Noortele Kukkedele” soovituseks veel nii palju, et kui te tulete emotsionaalselt protestima, siis tehke esmalt kindlaks kes on teie vastas. Kui selleks on kohtunik ja lasete käiku fraasid: “mida sa tahad” , “tõmba siit minema “ ja “kes sina veel oled“, siis võib juhtuda et edaspidised suuremad võistlused võivad teil toimuda kodus teleri ees mängides Playstationist Colin Mcrae-d . Saan aru, et tahate olla “kõvad ässad” ja “professionaalsed võidusõitjad” ja et kõik kummardaksid teie ees, aga kahjuks need asjad nii ei käi.
Kahetunnisõidu järelkaja
Et lapsed ka vaadata saaksid, siis võtsin hääle osades kohtades korraks maha. Ütleme nii, et originaali järgi saab ikka naerda nii et vähe pole.
Kahetunnisõidu järelkajaMa ei tea kas ainult mina, aga selle klipi heli on kuidagi mõnusalt pehme, tavaliselt tükib kiledam kriipivam olema. Klipp vikab endalgi adrenaliini üles Keep it coming...
Kahetunnisõidu järelkajaMa pean vist spets kaameramehe palkama, sest kuigi seekord oli kaamera kaasas siis ei suutnud me aega leida tema autosse installimiseks.
Aga klipp on tüüpiline Indreku stiil, entusiastlik.