register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW e36cup "Smokey"  
Poster Message
Lembit
BMW e36cup "Smokey"
See on tegelikult habemega lugu aga teinekord on elus nii, et asjad juhtuvad mõnevõrra aeglaselt.

Igatahes läheneva 2h sõidu eel tekkis vajadus meie tiimi auto ajalugu üles tähendada, et kaasvõistlejad aimaksid mis ja kus ja kellega tegu.

Oli vist umbes kella 10 paiku hommikul kui Lembit ja Avo kindlustuse oksjonilt musta e36 kerega 328 ostsid - lihtsalt niisama pulli pärast. Auto sai koju toodud ja seest mittevajalikust saastast tühjaks roogitud. Aga noh, värsked omanikud on teadupärast pisut rinkapisikuga nakatunud - seetõttu sai peale 5-minutilist pausi kohe puuri peale mõtlema hakatud.

Enne kui puuri paigaldada tuleks aga teatavasti auto korda teha nii et Lembit tungis heaga juhipoolse külje üles:



Loomulikult oli küljekarp ja pool põhja kunagiste avariikahjustustega ning väga roostes.
Õnneks oli hoovipeal veel üks BMW kere millel põhi ja karbid heas seisus - sealt sai lõigatud päris ohtrasti parandustükke - võinoh tegelikult kogu küljekarp ja põhi. Avo sai ikka mitu-mitu minutit rellaka ja MIGiga mässata.



Kui kere korras sai veidi puhatud, et kohe seejärel (pisut ebakonventsionaalsel meetodil?) puuri paigaldamisega alustada:



Kui puur tehtud läks veel enne päikeseloojangut auto värvikambrisse, et saada kaetud Henry "Smokey" Yunicku legendaarsest 1968 Trans Am Camarost nr.13 inspireeritud mustkuldse värvilahendusega.



Nüüd on käsil mootorivahetus 2,8 -> 2,5 ja kui see peaks õnnestuma samakiirelt kui kogu eelnev tegevus siis minesatea, soodsa tähtede seisu korral sätime end 25.9 toimuva 2h sõidu ajaks Pärnusse!

16.09.2010 at 13:07
rustang
  
Moderator
BMW e36cup "Smokey"
Siinkohal küsimus e36 üldsusele - kas kellelgi oleks vastuväiteid kui me sel korral (s.t. 2h@25.9) e36Cup klassi arvestuses sõidame tavalise kustutiga? Tiimi 2011 hooaeg/klass jne ei ole lukus ja praegu selleks üheks sõiduks automaatkustutussüsteem hankida tundub kuidagi jube kallis? Tehniline ütles, et nende poolest võime klassiks määrata e36 aga kui keegi protestib siis ei saa nemad midagi parata.

Edits: ei oska ennast väljendada :(
16.09.2010 at 13:27 4 edits. Last edited 16.09.2010 at 13:28 by rustang (Moderator)
Ivalo
 
BMW e36cup "Smokey"
Uskumatult kiired vennad. :)
16.09.2010 at 13:41
Henri_
 
BMW e36cup "Smokey"
Mina arvan, et meie eesmärk on siiski saada võimalikult palju autosid rivisse ning jätaks igasugu sedasorti nokkimised kõrvale :)

Aga kui ma ei eksi, siis auto on tegelikult seisnud juba päris pikka aega Nõmmel Lembitu hoovis?
16.09.2010 at 14:00 1 edit. Last edited 16.09.2010 at 14:01 by Henri_
BlueStang
 
BMW e36cup "Smokey"
puuri panek on küll shefilt ette võetud - aga... kuidagi tuttav tundub see puur;)

kas selline puuri panek tuleks ka tavajuhul kõne alla - et enne tehakse puur valmis kas siis täismahus või moodulitena kui ei taha vahepeal convertibleks lõigata (et ei peaks autot puuripanekuks väga pikalt seisma panema)
17.09.2010 at 19:13 1 edit. Last edited 17.09.2010 at 19:17 by BlueStang
Jesper
 
BMW e36cup "Smokey"
No tavameetodil puuri ehitus on reaalselt 3-5 päeva, ehk väga kaua ei pea seisma...

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
17.09.2010 at 22:29
rustang
  
Moderator
BMW e36cup "Smokey"
For the record - mootoriswap tehtud, auto töötab, mõned pildid ka tulemas. Ootame korralduskomitee otsust 2h race toimumise kohta.
22.09.2010 at 08:33
rustang
  
Moderator
BMW e36cup "Smokey"
Protsessist veidi pildilist tõestust eelnevale, images by Nokia telephone.

Kaanetööd valmis:


Mootor kokku lapitud:


Pidurid koostatud uute osadega:
22.09.2010 at 11:14
kivialune
BMW e36cup "Smokey"
Kui postituste kuupäevade järgi vaadata, siis on küll uskumatult kiire hoog projektil sees. :):):) Kuna see auto siis ikka ostetud sai?
22.09.2010 at 16:16 1 edit. Last edited 22.09.2010 at 16:17 by kivialune
devilc
Moderator
BMW e36cup "Smokey"
Täna sai ka uue Saugal mootori esimene test tehtud. Seni kõik probleemideta (ptui-ptui-ptui) :)
22.09.2010 at 20:45
rustang
  
Moderator
BMW e36cup "Smokey"
Tõepoolest, enne ja pärast rajal võistlemas käinud tsiklimehi püüdsime veenduda auto töökindluses - esialgu katki ei läinud. Pilootide kiiruses oli märgata teatud erisusi.



Täna loodame autole paigaldada aeropaketi ja kleepsutuuningu, piloodid püüavad kiiruga isikliku turvavarustuse paketi kokku panna.
23.09.2010 at 07:37
m33lis
BMW e36cup "Smokey"
Täna selgus, et täiskiiruse arendamist pärsib perversne BMW elektrisüsteem, kurat. Aga selle eest meie spetsiaalsest võidusõiduotstarbelisest puitkomposiitlaminaatmaterjalist tiivakinnitused toimisid väga hästi.

Täname Allanit usalduse eest tiiva kasutamisel ja lubame mitte väga kõrgelt lennata!

____________________________
VW Golf 2 Super 1600
24.09.2010 at 22:52
m33lis
BMW e36cup "Smokey"
P.S Lisaks pilt õnnestunud roolituuningust ning peamehaaniku marginaalsest epiteelkoekaotusest.



____________________________
VW Golf 2 Super 1600
24.09.2010 at 23:07
Lembit
BMW e36cup "Smokey"
Damn!
Lady luck oli täna ilmselt hõivatud mingi pokkeriturniiriga ja ka võidusõidujumal oli vist puhkusel ning tema asetäitja igatahes ei vedanud välja.

Tänahommikuse esimese treeningsõidu teises pooles otsustas ca 100 ringilisele Sauga raja testi/trennisessioonile vastu pidanud radiaator, et tema enam ei viitsi kaasa mängida, ning viskas poole ülemisest lõdvikukinnitusest minema lastes valdava enamuse jahutusvedelikust välja. Kvalifikatsiooniks saime ülemise lõdviku uuesti külge, aga kas ei õnnestunud loetud minutite jooksul süsteemist kõiki õhumule välja saada, või oli kaas juba kuuma saanud, ning kvalifikatsiooni ca 4 ringil oli jälle seier punases. Seekord siis ribide ja vanni ühendusest üks kummitihend väljas ja jälle seier põhjas. Kiiresti hankisime Indeku käest uue radiaatori ja jõudsime selle ilusa varuga enne starti külge kruvida. Jahutussüsteemi uuesti veega täites ilmnes aga, et lekib ka plastikust termostaadikorpus, mis lähemal uurimisel ka plõksti alumise lõdviku kinnituskoha juurest murdus. Kuna ei meil, ega ka ühelgi muul kaasvõistlejal ei olnud selist juppi varuks kaas avarutud, siis käepäraste vahenditega katkise tüki parandamine võttis niipalju aega, et rajale me ei jõudnud ja reeglite järgi oleks pidanud boksist startimiseks vähemalt pealesõiduringi ära tegema.

Seekord siis kahjuks nii, aga We'll be back

PS. Arumaeisaa, mis uss seda BMW E36 325 jahutussüsteemi välja mõelnud inseneri nõelas, et ta selle pidi ilmtingimata nii suurel rõhul töötama projekteerima, koos napilt piisava mõõtmetega radiaatori ja hulga plastmassist komponentidega.
25.09.2010 at 22:42
rustang
  
Moderator
BMW e36cup "Smokey"
Game over, insert new coin to try again.
25.09.2010 at 22:44
rustang
  
Moderator
BMW e36cup "Smokey"
Siis kui kõik veel lootusrikas tundus (enne kvalifikatsiooni) sai tehtud mõned pildid.

Piloodid


Tiimipealik


Auto


25.09.2010 at 23:12
mart154
 
BMW e36cup "Smokey"
quote:
Lembit:PS. Arumaeisaa, mis uss seda BMW E36 325 jahutussüsteemi välja mõelnud inseneri nõelas, et ta selle pidi ilmtingimata nii suurel rõhul töötama projekteerima, koos napilt piisava mõõtmetega radiaatori ja hulga plastmassist komponentidega.

Mingitel M50 mudelitel on seda termostaadi korpust metallist...

peale lugematute lõhkumist otsisin endale kah metallist korpuse sinna ning antud mure lahenes (vist) igaveseks.
26.09.2010 at 16:54
sfinx
 
BMW e36cup "Smokey"
Tiimipildi ja peamehhaaniku pildi pärast oli juba mõtet see töö ette võtta.
Kahju, et starti ei jõudnud muidugi. Aga pildid on super :)

26.09.2010 at 22:15
devilc
Moderator
BMW e36cup "Smokey"
Pettumus oli suur jah, eriti arvestades, et kolmapäevases ja reedeses trennis oli auto töötanud laitmatult. Aga näis, mis 2011. saab...
27.09.2010 at 09:31
puzup
BMW e36cup "Smokey"
Metallist termostaadikorpust paigaldati vanema malli M50 seeria mootoritele, ehk siis 92 ja edasi autodele tuli plastikust korpus juba tehasest asendatuna. Juhin tähelepanu, et kui asendada plastikust korpus metallist valmistatu vastu, siis kindlasti varuda ka tihend. Metallist ja plastikust variantidel on need erinevad.
27.09.2010 at 11:29
rustang
  
Moderator
BMW e36cup "Smokey"
Jesperi pusle teemas on üks lause mida tahaks ka siin kasutada:

quote:
amblik: ... kõik, mis ei tapa teeb tugevamaks;)

Ma tõesti loodan seda!
28.09.2010 at 14:20
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW e36cup "Smokey"  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.