Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmÜsna huvitav vaadata, mis autod nimekirjas on ja siis mõelda selle peale, et isegi S1600 autod sõidavad peaaegu kõikidest kiiremini.
Isegi 325Cup autod (slikkidega) saavad peaaegu kõige kiirematele kandadele.
Ma arvan, et seal seltskonnas oleks neid potensiaalseid rinkamehi ikka küllaga, kes sellest tunnisõidust osa võtaksid.
Ei tea kuidas neile seda öelda, et näe S1600 auto on kiirem ja sellega saab reaalselt võidu sõita mitte lihtsalt sekundeid taga ajada.
Tänavatel on nendest enamustega enivei ülimalt ebamugav sõita.
Kaspar oleks võind oma Lada tagatulesid neile demonstreerida vbl siis hakkaksid mõtlema
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmMõttetu spekuleerimine. Kogu see seltskond sõitis oma tänavalegaalsete masinatega tänavalegaalsetel rehvidel eri maadest kokku, veetis Pärnus paar mõnusat päeva ja sõitis uuesti nende autodega koju, välja arvatud Roul, kes tegi Viperiga ainult väikese tiiru Pärnu vahel ning treilal autot tõi ja viis.
Kas kohalolnud autodega saab oluliselt kiiremini sõita? Kindlasti; kohalolnutest väga suur enamik polnud võidusõitjad, autodel all tänavarehvid, samuti tuli samade autodega ju koju sõita.
Kas spetsiaal-võidusõiduautod on tänavaautodest alati kiiremad? Muidugi, kompromisse ju pole.
Kas sellel kõigel on antud ürituse kontekstis tähendus? Ei.
10.08.2010 at 12:57
4 edits. Last edited 10.08.2010 at 13:00 by devilc (Moderator)
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmMina olen jõudnud järeldusele, et neid asju ei saa sedasi võrrelda ja võrdlemine on võib-olla harrastajate suhtes natuke ebaõiglane. Jah, kui teha lihtsalt snapshot et täna sõidab kodanik x Porschel hinnaga y milli ja Andres/Kaspar S1600 autol hinnaga zsada tuhat ning viimased on kiiremad, siis see võib tõesti distantsilt natuke veider tunduda. Aga olgem ausad, nende S1600 aegadeni jõudmine on nõudnud aastate kaupa harjutamist, mutrikeeramist ja puruks lastud käigukaste, mida kõike on eemalt vaadates kerge mitte tähele panna, aga mida ei ole Eesti tingimustes võimalik lihtsalt raha välja käies kuskilt osta.
Ma olen hästi palju juurelnud selle üle, miks rallis on nii palju uusi ilusaid autosid ja ringrajal pole ning hetkeseisuga pakuks just seda, et ralliauto "kiiver ja kindad"-paketil on reaalne turg ja turuhind, kusjuures valdaval enamusel juhtudest on võimalik sellise autoga niimoodi finišeerida et rattad ei kuku soojendusringil ära jne, samas kui ringrajaautodel hakkab mingi selline teenus ja kultuur alles servast tekkima. Lotuse klass näiteks oli ju täitsa vahva ja atraktiivne idee, lihtsalt võib-olla ajastus ei olnud kõige õnnestunum.
Muidugi tegelt on üldse hea et kogunetakse eksootidega ringrajale rajapäeva sõitma mitte kuhugi metsavahele striitreissi tegema nagu idanaabritel kombeks vms
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmDevilc võttis sõnad suust, suurele osale kohalolnutest ei oleks finantsilisetl mingi probleem osaleda mõnes odavamas ringrajasarjas aga nad ei tee seda - misiganes see põhjus ka ei oleks. Jamesi korraldatud rajapäeval on eesmärgiks pigem saada kokku sarnast autot (maailmavaadet jne jms) omavate inimestega raja ääres ja mõnusalt aega veeta. Ok esimesed 4-5 meest nägid veidi ka vaeva lootuses parimat aega sõita aga üldine meeleolu oli relax ja have fun eelkõige ja ringiaeg alles pärast seda.
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmMa tahtsin oma jutuga ainult seda öelda, et sealt seltskonnast tuleks mehi päris võistlustele meelitada.
Neil raha tundub olevat. Just nimelt seal tunnisõidu teemas olevat juttu silmas pidades.
Las neil olla GT2 ka, aga päris ringraja autoga saab ikkagi mees mehe vastu sõita.
Nendest enamusi kindlasti hirmutabki natuke see, et rinkaauto on ju koguaeg katki,
a nad võivad ju asja nii orgunnida, et nad ei pea oma näppe õliseks tegema.
PS! Roul on asjast väga õigesti aru saanud. Ringrajal sõitmise auto on treilal ja tänaval sõidab mugava sedaaniga.
Ma olen ise nii palju tänavatel lubadest ilma jäänud, et ei näe mitte mingit mõtet tänavalegaalsel sportautol.
Bahni peal kiiresti liikumiseks sobib igasugune lukssedaan vääga hästi.
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jm
quote:-XR-: PS! Roul on asjast väga õigesti aru saanud. Ringrajal sõitmise auto on treilal ja tänaval sõidab mugava sedaaniga.
Ma olen ise nii palju tänavatel lubadest ilma jäänud, et ei näe mitte mingit mõtet tänavalegaalsel sportautol.
Bahni peal kiiresti liikumiseks sobib igasugune lukssedaan vääga hästi.
Nii palju kui inimesi, on ka arvamusi. Mina jällegi väidan, et parimad sportautod (eriti lahtised) on väga mõnusad ka enam-vähem legaalselt liigeldes ning ei tundu mõistlik omada seitsmekohalise hinnaga üheotstarbelist ekstreemmasinat garaažis mõneks rajapäevaks jm ürituseks aastas ja ülejäänud aja lihtsalt sedaaniga kulgeda.
Sellesse "meelitamise" ideesse suhtun samuti veidi skeptiliselt. Mismoodi see välja näeks, paneks rajapäevale pukt püsti sildiga "sign up for real racing here?" Sellel üritusel olid kohal peamiselt ühe margi fännid ning vaevalt on nende mittevõistlemisel põhjuseks infopuudus.
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jm
quote:devilc:
quote:-XR-: PS! Roul on asjast väga õigesti aru saanud. Ringrajal sõitmise auto on treilal ja tänaval sõidab mugava sedaaniga.
Ma olen ise nii palju tänavatel lubadest ilma jäänud, et ei näe mitte mingit mõtet tänavalegaalsel sportautol.
Bahni peal kiiresti liikumiseks sobib igasugune lukssedaan vääga hästi.
Nii palju kui inimesi, on ka arvamusi. Mina jällegi väidan, et parimad sportautod (eriti lahtised) on väga mõnusad ka enam-vähem legaalselt liigeldes ning ei tundu mõistlik omada seitsmekohalise hinnaga üheotstarbelist ekstreemmasinat garaažis mõneks rajapäevaks jm ürituseks aastas ja ülejäänud aja lihtsalt sedaaniga kulgeda.
Sellesse "meelitamise" ideesse suhtun samuti veidi skeptiliselt. Mismoodi see välja näeks, paneks rajapäevale pukt püsti sildiga "sign up for real racing here?" Sellel üritusel olid kohal peamiselt ühe margi fännid ning vaevalt on nende mittevõistlemisel põhjuseks infopuudus.
Võistlemise isu tuleb ikka tekitada. Päris rinkaautoga sõitmisega näiteks.
A noh eks see rinkaauto peaks siis väga eksklusiivne välja ka nägema, et isu tekiks.
Näiteks selline: http://www.luxist.com/gallery/mercedes-benz-sls-amg-gt3-chromed-by-laureus-0/3232594/full/
Eks see ka aitaks, kui ilusad pitgirlid ütleksid sulle, et kule sa näed võidusõidukombe ja kiivriga palju seksikam välja kui t-särgi ja lühkadega
Peebu postitustes ju päris mitmes kohas kirjas, kus eksootide omanikud sõidavad rinkat. Mingil mehel oli F50 kaasa võetud poes käimiseks.
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmMingil eluperioodil on see juhtunud paari minu tuttavaga, et hakkavad ringrada sõitma. Teenivad oma esimese / paar miljonit eurot ja leiavad uue huvitava väljakutse... Huvitav ja adrenaliinirikas ala ju! ja lisaks saab nagu väike poiss mänguasjapoes osta suuremad pidurid, uued amordid, paremad kummid, kergemad istmed jne jne. Parim viis kas keskeakriisi peletada või lihtsalt elust rõõmu tunda ja entusiasmiga millegagi tegeleda. Aga tavaline on ka see, et sellised poisikeseliku kirega alustatud asjad ammendavad ennast kiiresti.
Sellele alternatiiv ongi street-legal autodega club-racing. Ei vaja liigset töökoda/garaazi/treilerit/mehaanikut etc. Sama auto võib kasvõi igal õhtul väikesele tiirule viia, mitte nagu ülalkiidetud S1600. Ja GT3 ongi selline mänguasi ärimehele, advokaadile, arstile või kelleleiganes, kes ei taha liiga suurt osa oma elust kulutada selle sõiduvahendi ehitamisele-remontimisele-ülalpidamisele, vaid peaasjaalikult sõitmisele -- kui vaba aeg tekib.
Laupäeval olid sõitjad koos. Sõitjad just "ärimeeste-advokaatide-pensionäride-arstide" mõttes. Keegi ei tulnud Soomest Pärnusse lihtsalt proovima. Asja võeti asjatundlikult ja entusiasmiga. Top 5 vast kiskus seda oma viimast sekundit, ülejäänud tundsid rõõmu, kui suutsid mõnda kurvi parema trajektooriga võtta ja vähem väikeseid juhtimivigu teha.
Mis puutub GT3 ja S1600 ringiaegadesse, siis tõenäoliselt teeks kutsikapõlvest peale võidusõiduga tegelenud sõitja GT3-e, tänavakummide-, stereosüsteemi, konditsioneeri ja nahksisuga kohe sama aja ja slickidega ning agressiivsema sildade seadistusega kohe ka parema aja. Aga nagu James Audru ringi kohta ütles: "Võimsus on viimane asi, mida siin Audrus vaja läheb".
10.08.2010 at 19:12
2 edits. Last edited 10.08.2010 at 22:47 by Jackson
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmJackson räägib nii nagu asi on, elu pole mustvalge stiilis raha vs. ringiaeg ja positiivse elamuse saamine ühest või teisest tegevusest on individuaalne mitte üldistatav. Selliseid autosid nagu piltidel, pole mõtet ringraja autodega võrrelda. Samahästi võib tõdeda, et naelkingad on paremad kui tossud, sest nendega saab staadionil kiiremini joosta.
Mis Porschesid ja eriti 911 puudutab, siis ma lihtsalt ei viitsi siia nii pikka juttu kirjutada, et kõrvalistele isikutele selgitada, mis nende point on ? Lisaks eelistused on erinevad, kuigi vast pole täielik juhus, et paljudel kipub ta kattuma nagu ülalpool piltidelt näha. Olen ise selle tee nullist (ehk null arusaam antud autost) kuni omamiseni läbinud ning ei kurda, kohe üldse mitte...
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jm
quote:peep: Jackson räägib nii nagu asi on, elu pole mustvalge stiilis raha vs. ringiaeg ja positiivse elamuse saamine ühest või teisest tegevusest on individuaalne mitte üldistatav. Selliseid autosid nagu piltidel, pole mõtet ringraja autodega võrrelda. Samahästi võib tõdeda, et naelkingad on paremad kui tossud, sest nendega saab staadionil kiiremini joosta.
Mis Porschesid ja eriti 911 puudutab, siis ma lihtsalt ei viitsi siia nii pikka juttu kirjutada, et kõrvalistele isikutele selgitada, mis nende point on ? Lisaks eelistused on erinevad, kuigi vast pole täielik juhus, et paljudel kipub ta kattuma nagu ülalpool piltidelt näha. Olen ise selle tee nullist (ehk null arusaam antud autost) kuni omamiseni läbinud ning ei kurda, kohe üldse mitte...
RS-i ronimine peale väsitavat tööpäeva on umbes nagu ülikonnaga otse maratonijooksule minek.
A sellest võiks lausa eraldi teema teha, kuidas sportautoga niimoodi mõnusalt liigelda (nii Eestis kui mujal), et load alles jääksid.
Eestis saab peale kaamerate paigaldamist isegi iga väikse kmh ületamise eest trahvi.
Ma tõesti ei näe mingit pointi nii kiirete ja äkiliste autodega 90kmh sõitmisel. Täielik piin, mu meelest.
Kujutage ette olukorda, et teie RS-il on tänaval sõites kiirus piiratud vastavalt kiirusepiirangule. Lihtsalt ei lähe kiiremini.
(edit: näiteks F1 boksialal või WRC autoga ühelt kiiruskatselt teisele sõitmine)
Anderi auto on isegi päris mõistlik, kuna katus käib ära ja istmed suht mugavad.
Aga täispakett RS on arusaamatu.
997 Turbo adaptive istmetega isend on tõesti väga mugav, a ikka mitte nii mugav nagu näiteks AMG S-klass.
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmPüüa aru saada, et inimesed on erinevad ja mis ei sobi Sulle, võib kellegi teise jaoks ideaalne olla. RS on väga haruldane auto, mille sihtgrupp on pea olematu arv inimesi kogu tarbijate massiga võrreldes. See on loomulik, et ei Sina ega 99,999999x% maailma autohuvilistest sinna hulka ei kuulu.
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmOlles nii mõnigi aasta võidusõiduga seotud olnud,avaldaks ka oma arvamuse
Mina käin võistlustel ja võistlemas just sellesamuse feelingu pärast.Seltskond on väga ok ja kui ma hirmsasti sporti tahaks teha,siis ju ei napsutaks kuskil klubis kella viieni hommikul Kui ka peale seda õnnestub veel kiiresti sõita ja võita - siis on see ainult lisa boonuseks.
See silm ruutus parema aja pressimine ja kaasvõistlejate altkulmu põrnitsemine pole õnneks meie võistlustele jõudnud ja loodan,et ka ei jõua mitte kunagi.
Rajapäevadel on natuke teistsugune feeling,kuid ma saan täpselt aru,miks inimesed seal käivad ja miks nad seda üldse teevad.
Lühidalt kokkuvõttes - kellele ema,kellele tütar.
Peep teatavasti proovib mõlemat
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jm
quote:peep: Püüa aru saada, et inimesed on erinevad ja mis ei sobi Sulle, võib kellegi teise jaoks ideaalne olla. RS on väga haruldane auto, mille sihtgrupp on pea olematu arv inimesi kogu tarbijate massiga võrreldes. See on loomulik, et ei Sina ega 99,999999x% maailma autohuvilistest sinna hulka ei kuulu.
Ma lihtsalt ei usu, et nad nende autodega liikluses kiirusepiirangutest kinni peavad.
PS! Olen sõitnud nii RS-iga, vormeliga, ralliautoga jne jne... ma natuke tean ka millest ma räägin.
Eesti oludesse sobiks mu meelest kõige paremini Bowler Nemesis. Saab igasugustel radadel käia.
Ma kuulun sinna 0,000000001% hulka, kes nii arvab
edit: nägin serxi piltidel Cayenne Transsiberiani, on sellest veel pilte?
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jm
quote:-XR-:Ma lihtsalt ei usu, et nad nende autodega liikluses kiirusepiirangutest kinni peavad.
XR, ära nüüd pahanda, aga mis krt see Sinu asi on, kuidas mainitud kodanikud oma autodega sõidavad? Muus osas loe Peebu postitus uuesti üle, selle asemel, et pidevalt sama teemat korrutada. Keegi ei palu Sul RS-iga sõita.
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jm
quote:devilc:
quote:-XR-:Ma lihtsalt ei usu, et nad nende autodega liikluses kiirusepiirangutest kinni peavad.
XR, ära nüüd pahanda, aga mis krt see Sinu asi on, kuidas mainitud kodanikud oma autodega sõidavad? Muus osas loe Peebu postitus uuesti üle, selle asemel, et pidevalt sama teemat korrutada. Keegi ei palu Sul RS-iga sõita.
No kindlasti on minu asi, kui mind keegi surnuks sõidab.
A tegelikult ma tahtsin juba alguses ainult seda öelda, põhiliselt Hr. Hallile,
et seal seltskonnas oleks potensiaalseid osalejaid tunnisõidul ja ka muudel võistlustel.
Võistlejaid pole tavaliselt liiga palju, või mis?
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmJõuga ei aja kedagi sõitma. Kui pilte hoolega uurida, siis enamus autosid on piiri tagant – neid ei meelita meie S1600 klassi sõitma isegi Andres mitte... Jäävad üle Eesti autod – olen 115% kindel, et kui neil omanikel oleks võistlemiseks kas tahtmist või vahendeid, siis teeksid nad seda juba ammu.
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmSee on juba puhtalt sinu viga, et sa kiiruspiirangutest kinni ei pea.
Mina sõidan aeg-ajalt ka igapäevaselt võimsa autoga. Sõidan sellega sama moodi nagu ma teen seda ka oma Volvoga või mõne muu autoga ehk siis ületan kiirust max +20km/h. Sealjuures kui paar nädalat pole juhtunud sõitma, siis jalg väriseb endiselt iga kord. Jah, muidugi olen ma rämedalt rikkunud sellega ka liikluseeskirju, kuid need on üldiselt harvad korrad ja/või möödasõidud. Kuid seda sama on ju tehtud ka mittesportautodega.
Kui tihti näed sa üldse, et on vahele jäädud või satutud õnnetusse mõne sportautoga? Üldiselt, kui juhtun mõne kiire auto taga sõitma, siis sõidavad nad üldiselt ka viisakamalt ja rahulikumalt, kui teised juhid.
Või nagu mu isa armastab öelda - "pole midagi vaja kellelegi tõestada."
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmPole ilmad jõudnud külmaks veel minnagi juba käib selline interneti võidusõit, et hoia ja keela
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jm
Sportauto omamise suhtes meie oludes on minul kujunenud arvamus, et eelarvesse tuleb planeerida välismaal sõitmas käimise kulu. Nagu eespool juba öeldud, Eestis on sportautot keeruline tarbida. Õnneks on piirid lahti ja L-Euroopas on piisavalt häid sõitmise teid. Kiiruspiirang pole seal probleem, saab ka piirangute raames väga hea feelinguga sõita.
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmAga minul on kahe liitrine limsapullo, mille ma seest tühjaks rookisin ja plaanin sellega sõita mitte ainult pühapäeval vaid vahel ka esmaspäeval.
Kohe kindlasti pole tegemist enam maailma kõige mugavama autoga, veel enam sportautoga.. vaatamata sellele olen ise suht rahul.
See, kui mõni eelistab GT3 igapäevasõiduks S-klassi AMG-le, on täiesti selle inimese oma asi.
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmLisaks kaks märksõna: vaheldus ja valikuvõimalus.
Minu arvates on hea sõita GT3, Ferrari või Mossega, rajapäevadel või võidusõitudel, seda aga täpselt niikaua, kui see midagi pakub.
Parim on tõenäoliselt see, kui saad valida, kas tuled Ferrariga rajapäevale, lähed Princessiga merele või nokitsed BMW Cupi auto kallal, käed õlised --- kui positiivne emotsioon tuleb, siis tuld
Keegi rikas mees on öelnud: "Küll teil on ikka lihtsad mured! Ma ei saa juba mitmendat ööd korralikult magada, kuna mu pead vaevab küsimus: kas meil on paralleeluniversum või mitte?"
Porsche vs S1600, rajapäevad vs võidusõit, GT3 RS mõttekus jmKuna nii kena offtopicu teema siia tehti siis ei hakka enda pisikese küsimuse jaoks eraldi teemat tegema. Mis mootorit evib kollane 993 reg märgiga 911CUP? Veel mõned aastad tagasi oli linnavahel autot näha.